Toch wel iets meerquote:
mrstylo productions logoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een nationalistische UI
Maar toch ook weer niet
Zeer verwarrend
Als het allemaal zo weinig voorstelt kunnen ze wel geen oppas nemenquote:
Nou, mochten ze wakker worden, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het allemaal zo weinig voorstelt kunnen ze wel geen oppas nemen
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Maar wellicht ben ik de tarieven hier gewend. Hier betalen ouders £10 per uur voor een oppas
reiskostenvergoeding?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Die Tsjechische schaatster is lelijk. Op naar het voetbal.
[..]
Toch wel iets meer?
Voor 20 euro mag je op mij komen passen
13 vind ik overigens te jong om op te passenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50is nu 3,50 geworden
Ik heb het tijdens mijn studie wel veel gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, mochten ze wakker worden, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaak
Wat is er mis met je leef tjakkie?quote:
ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
13 vind ik overigens te jong om op te passen
Ik bedoel het niet als aanval op jou hoor!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik nietop mijn veertiende werd het echt serieus. op mijn vijftiende had ik ongeveer 7 adresjes.
nu nog 3 en vanavond een nieuwe erbij
M'n nicht kreeg eens 35 euro om op mijn broertjes / zusje te passen voor 2 uur. Maar dan heb je wel 5 kinderen met ADHD dus tsja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
toen ik net begon op mijn dertiende kreeg ik maar 2,50is nu 3,50 geworden
lekker goedkoop. en ik speelde al heel vaak met dat meisje in de speeltuin enzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet als aanval op jou hoor!
Ik vind het gewoon vreemd van een ouder om een minderjarige oppas te nemen voor avonden/nachten
leuke moeder?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
moet 5 uur wachten op cachet zit nu bij moeder thuis
Hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker goedkoop. en ik speelde al heel vaak met dat meisje in de speeltuin enzo
wow dat is veel manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
M'n nicht kreeg eens 35 euro om op mijn broertjes / zusje te passen voor 2 uur. Maar dan heb je wel 5 kinderen met ADHD dus tsja.
Oh. Wel strapped gaan dan he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is veel man
ik weet niet hoe deze kinderen zijnnog nooit gezien
wat gaan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Wel strapped gaan dan he.
Insoposts
Zal vast ook wel zijn omdat ze familie isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat is veel man
ik weet niet hoe deze kinderen zijnnog nooit gezien
Net op tijd voor de meetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:27 schreef Stuart het volgende:
Hey, over een week ben ik in Nederland
quote:
http://fok.nl/sherlock/?by=Insomnia_&about=strapped¬intopic=0quote:
En de HP meet dan?quote:
Daar zou ik mijn dubbelganger op af sturen.quote:
gvdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=Insomnia_&about=strapped¬intopic=0
Volgens Inso moet je altijd gewapend de straat op
Goed genoeg, die schijnt toch veel leuker te zijn dan jij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn dubbelganger op af sturen.
Ik heb je laatst nog gemeet, enkel jij had het niet door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meet enkel VBL'ers kennelijk. Zelfs jij durft niet.
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed genoeg, die schijnt toch veel leuker te zijn dan jij.
Moet je maar komen heh.quote:
Wie weet.quote:
quote:
Oh. Waar was het?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb je laatst nog gemeet, enkel jij had het niet door.
Ja, onze Inso zit wel vol cliché-postsquote:
Eet smakelijkquote:
Is wel een goed advies anders. Sinds hij dat mij heeft aangeraden voel ik me altijd veilig op straat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Waar was het?
Delft, Rotterdam of toch Den Haag? Maar gezellig wel dan
[..]
Ja, onze Inso zit wel vol cliché-posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |