Zal ik het je eens laten voelen?quote:
Met die 10 cm voel ik niks hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik het je eens laten voelen?
nopequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef JanCees het volgende:
Sof had je mijn luchtfoto/landschap al gezien?
Ook als die jongen niet zou huilenquote:
Soms draag ik geen broek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
hoe kan je leven zonder joggingbroek
In diameter jaquote:
Nee, dat maakt de foto mooi natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook als die jongen niet zou huilen
wooow mooiquote:
Is dat ook mede door het verhaal dat erbij hoort misschienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat maakt de foto mooi natuurlijk.
Inderdaad. Staan wel mooiere fotos bij trouwens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat ook mede door het verhaal dat erbij hoort misschien
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegdquote:
Coolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Staan wel mooiere fotos bij trouwens.
Awwwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is het liefste wat iemand ooit tegen mij heeft gezegd
Krijg je zelfs geen eten binnen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat eten ook maar zitten. Ik ga de gehele avond tv kijken vanuit mijn bed met de laptop.
Jullie zitten vast aan mij, sorry
Niets etenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat eten ook maar zitten. Ik ga de gehele avond tv kijken vanuit mijn bed met de laptop.
ik moet oppassen van 21.30 tot 1.30quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk maar. Elkaar morele steun bieden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet oppassen van 21.30 tot 1.30
hopelijk kan ik daar een wifi wachtwoord krijgen
bedanktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:16 schreef Stuart het volgende:
Je mag het wifi hier wel gebruiken hoor Sof
ja anders moet ik je missenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moet oppassen van 21.30 tot 1.30
hopelijk kan ik daar een wifi wachtwoord krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |