Ja.quote:
de bobbus? taxi?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is waar ik heen ga vanavondgeen wat het is, iemand organiseert een feest daar en ben uitgenodigd.
ik weet alleen niet zo goed hoe ik terug moet naar huis. maargoed, zie ik dan wel
Iets dat Ezells sap smakelijk is?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar ik hoopte dat het lekker zou zijn en ik dan een flauwe grap kon maken richtig Ezell.
nog 11 cent en 1 dag overquote:
meh, arm kindquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... Echt heel vaag. Alsof ik een gigantische kater heb zonder ervoor gedronken te hebben.
En dan moet ik van mijn kat ook nog Feyenoord kijken...
[ afbeelding ]
Ik verveel mij
Hoeveel eten heb je nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
nog 11 cent en 1 dag over![]()
[..]
meh, arm kind
Gewoon brood eten dus en je hebt het voor mekaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
meh, arm kind
Bedankt Ezell. Jij ook sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
meh, arm kind
weinigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoeveel eten heb je nog?
En hoe heb je het trouwens bijgehouden?
ik heb nooit broodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon brood eten dus en je hebt het voor mekaar
thanksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Ezell. Jij ook sterkte gewenst.
11 cent voor een dag ja? Wellicht kan een Bear Grylls aflevering je verder helpen.
Huh, waar woon je dan? Voor mij is een taxi 7 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
taxi is rete duur, dan ga ik nog liever lopen.
bobbus ga ik wel even kijken.
capellequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Huh, waar woon je dan? Voor mij is een taxi 7 euro
Je eet nooit brood?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinigmaar komt goed, want ik heb nog wat eieren en mueslizooi
[..]
ik heb nooit brood
[..]
thanks
en geen idee wat bear grylls is?
Ray Mears of Les Stroud is inderdaad een beter ideequote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
weinigmaar komt goed, want ik heb nog wat eieren en mueslizooi
[..]
ik heb nooit brood
[..]
thanks
en geen idee wat bear grylls is?
weinigquote:
onvolgbaar, dus ik ga maar eten pakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ray Mears of Les Strouts is inderdaad een beter idee
dat ligt ernaast johquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in rotterdam woonde
Moet jij niet rollebollen met tjakkie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Heeft iedereen een leven gekregen of zo?
Ik heb honger.
Zin in vrijdag etsoe.
drukquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:43 schreef xcachet het volgende:
Heeft iedereen een leven gekregen of zo?
Ik heb honger.
Zin in vrijdag etsoe.
Je voelde je ietwat ziek toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Ezell het volgende:
moet zo nog opruimen, want aldo komt morgen
kutkakker kan niet tegen bende
#sherlockforlife
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |