ik ga hollywoodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben donderdag al geweest.
waar ga je heen?
geil neukenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke chill, dan voel ik je vanzelf wel tegen me aanschuren
Wat voor pizza en ijsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef arachide. het volgende:
Pizza, ijs en peuken, dat heb ik nodig.
Oh dearquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je hier niet over voetbal praten? Dan ga je maar lekker naar VBL.
Lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
B&J
Geen idee welke pizza.
Ik heb het nodig godverdomme
Wel een wedstrijd minder gespeeld door Twente thoughquote:
moeten naar grunn uitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel een wedstrijd minder gespeeld door Twente though
Ahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moeten naar grunn uit
is ook niet makkelijk
Blenders, ken je dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben donderdag al geweest.
waar ga je heen?
Gaat 'ie nog een beetje ara?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
B&J
Geen idee welke pizza.
Ik heb het nodig godverdomme
Wat dacht je dan? Dat ik hier live die wedstrijden kan zien?quote:
ja en jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ik hier live die wedstrijden kan zien?
De meeste streams werken niet. Zo werken Nederlandse streams hier niet. Ik heb vandaag de NOS nog geprobeerd voor schaatsenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
De meeste streams werken niet. Zo werken Nederlandse streams hier niet. Ik heb vandaag de NOS nog geprobeerd voor schaatsen
Werk de url dan weg als een niet direct zichtbare link zodat iemand misschien nog kliktquote:
doet het gewoonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk de url dan weg als een niet direct zichtbare link zodat iemand misschien nog klikt
Zolang jij dat roept dat het me nietsquote:
streams mag niet hequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang jij dat roept dat het me niets
En snel zijn post aanpassen
Gewoon, dat hele gebeuren met mijn beste vriend heeft er in gehakt en niemand heeft mij eigenlijk echt gevraagd hoe het met mij gaat. En niemand die ik ken, snapt me momenteel. Heel frustrerend.quote:
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar PM/DM gerust als je daar de behoefte voor voelt. Zo niet, ook prima of coursequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon, dat hele gebeuren met mijn beste vriend heeft er in gehakt en niemand heeft mij eigenlijk echt gevraagd hoe het met mij gaat. En niemand die ik ken, snapt me momenteel. Heel frustrerend.
Thanks, maar ik denk dat ik dit liever bij mezelf hou. Ik weet niet echt wat ik ermee aanmoetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar PM/DM gerust als je daar de behoefte voor voelt. Zo niet, ook prima of course
dit is ook voor mij van toepassingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar PM/DM gerust als je daar de behoefte voor voelt. Zo niet, ook prima of course
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Thanks, maar ik denk dat ik dit liever bij mezelf hou. Ik weet niet echt wat ik ermee aanmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |