quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef JanCees het volgende:
Twentefc, ik zie nu ook filmpjes voorbij komen met dat bier atten binnen 24 uur.
Bedoel je filmpjes met 75 procent bier en 25 procent van alles? En dan dagen ze iemand anders uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef JanCees het volgende:
Twentefc, ik zie nu ook filmpjes voorbij komen met dat bier atten binnen 24 uur.
Ze zijn wel origineel met emmers, gieters en tuinslangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gaat nergens over ja, ben gelukkig nog niet uitgedaagd.
Heb er een gezien die had bier, vodka, jagermeister, stroop, azijn en nog meer rotzooi er in gegooidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze zijn wel origineel met emmers, gieters en tuinslangen.
Wel allemaal boeren.
Dat jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je filmpjes met 75 procent bier en 25 procent van alles? En dan dagen ze iemand anders uit?
Al paar zien langskomen. Vind het niets aan.quote:
Meer kans dat iemand het oppakt. Als je er 1 doet en die pakt het niet op, dan is het snel afgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef JanCees het volgende:
En waarom moet je 3 tegelijk nomineren?
De eerste vond ik nog grappig, de tweede wat minder, de 25e niet zoveel meer aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al paar zien langskomen. Vind het niets aan.
Eén voor één boeren tot nu toe op mijn timelinequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al paar zien langskomen. Vind het niets aan.
Waar...WAAR!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:55 schreef TwenteFC het volgende:
3-1![]()
Achja, in ieder geval topless serveersters vanavond.
Flikker.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hier in 't boerendorp, ik ga niet zeggen hoe of wat want er worden foto's gemaakt.
Ik zal je dan bedanken. Sinds mijn chick bijna twee weken weg is, zie ik er best weinig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond wel een tittie foto voor je maak.
Misschien kun je die dan in die banner plaatsen die je hier gekocht hebtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond wel een tittie foto voor je maak.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond gelukkig PSV - Twente
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
We gaan zo hard winnen van Twente hé
Heb jij even geluk dat je niet hebt doorgezet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Weddenschapje dat Twente boven Ajax eindigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |