Dacht dat je een seizoenskaart had. Gelukkig wel, anders had je Jan-Joost zijn Noorse kabeltrui gemistquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een koud Grolschje hier, in afwachting van de wedstrijd.
Heb ik ook, maar geen SCC van PSV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht dat je een seizoenskaart had. Gelukkig wel, anders had je Jan-Joost zijn Noorse kabeltrui gemist
Oh, echt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar geen SCC van PSV.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, echt?
Ik gooi het op de koppijn
Jij dronk toch nooit?quote:
Ook wel logisch als je 55 kilo weegtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms wel. Heel soms. Ik kan er ook helemaal niet tegen.
Als hij nou gewoon net zoveel bier gaat drinken als Saind, dan weegt hij zo 100kg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je 55 kilo weegt
Dat zegt niks. Vriend van me is net zo zwaar en kon er wel tegen. We dronken evenveel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je 55 kilo weegt
Je moet een goede bodem leggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Vriend van me is net zo zwaar en kon er wel tegen. We dronken evenveel.
quote:
Drank is niks voor kunstenaars als jij Wiet of coke daar ben jij meer jrt type mens voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |