Dacht dat je een seizoenskaart had. Gelukkig wel, anders had je Jan-Joost zijn Noorse kabeltrui gemistquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een koud Grolschje hier, in afwachting van de wedstrijd.
Heb ik ook, maar geen SCC van PSV.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht dat je een seizoenskaart had. Gelukkig wel, anders had je Jan-Joost zijn Noorse kabeltrui gemist
Oh, echt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar geen SCC van PSV.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, echt?
Ik gooi het op de koppijn
Jij dronk toch nooit?quote:
Ook wel logisch als je 55 kilo weegtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms wel. Heel soms. Ik kan er ook helemaal niet tegen.
Als hij nou gewoon net zoveel bier gaat drinken als Saind, dan weegt hij zo 100kg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je 55 kilo weegt
Dat zegt niks. Vriend van me is net zo zwaar en kon er wel tegen. We dronken evenveel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als je 55 kilo weegt
Je moet een goede bodem leggenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Vriend van me is net zo zwaar en kon er wel tegen. We dronken evenveel.
quote:
Drank is niks voor kunstenaars als jij Wiet of coke daar ben jij meer jrt type mens voor.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef JanCees het volgende:
Twentefc, ik zie nu ook filmpjes voorbij komen met dat bier atten binnen 24 uur.
Bedoel je filmpjes met 75 procent bier en 25 procent van alles? En dan dagen ze iemand anders uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef JanCees het volgende:
Twentefc, ik zie nu ook filmpjes voorbij komen met dat bier atten binnen 24 uur.
Ze zijn wel origineel met emmers, gieters en tuinslangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Gaat nergens over ja, ben gelukkig nog niet uitgedaagd.
Heb er een gezien die had bier, vodka, jagermeister, stroop, azijn en nog meer rotzooi er in gegooidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze zijn wel origineel met emmers, gieters en tuinslangen.
Wel allemaal boeren.
Dat jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel je filmpjes met 75 procent bier en 25 procent van alles? En dan dagen ze iemand anders uit?
Al paar zien langskomen. Vind het niets aan.quote:
Meer kans dat iemand het oppakt. Als je er 1 doet en die pakt het niet op, dan is het snel afgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef JanCees het volgende:
En waarom moet je 3 tegelijk nomineren?
De eerste vond ik nog grappig, de tweede wat minder, de 25e niet zoveel meer aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al paar zien langskomen. Vind het niets aan.
Eén voor één boeren tot nu toe op mijn timelinequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al paar zien langskomen. Vind het niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |