SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
drukke dagen met mijn bizz .. maar deze wou ik wel ff met jullie delen!
mancrush
hij is echt flink bezig de laatste tijd .. man man man kijk hoe droog met zoveel massa.. alsof iemand met een mes zijn blokken heeft uitgekerfdBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
It was a bad day...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
drukke dagen met mijn bizz .. maar deze wou ik wel ff met jullie delen!
mancrush
hij is echt flink bezig de laatste tijd .. man man man kijk hoe droog met zoveel massa.. alsof iemand met een mes zijn blokken heeft uitgekerfd![]()
Looking good though.![]()
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
It was a bad day...![]()
Looking good though.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Same. En altijd geweldig om hem aan het werk te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterk![]()
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterk
Ik heb het boek, erg interesant.![]()
nice,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Ik heb het boek, erg interesant.
mijn bench voelt steeds beter, mijn 1rm heeft nooit zo "explosief" aangevoeldBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heerlijk gevoel als je je groove vindt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice,
mijn bench voelt steeds beter, mijn 1rm heeft nooit zo "explosief" aangevoeld![]()
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Ik heb het boek, erg interesant.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het idee
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
wie gebruikt er allemaal zo'n trapbar?quote:
Lijkt mij wel goed voor je gewone deadlift, of beetje zelfde idee ala deficit dl?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
goed kijken naar bar path en tightnessquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het ideeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
hebben wij helaas niet,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wie gebruikt er allemaal zo'n trapbar?
Lijkt mij wel goed voor je gewone deadlift, of beetje zelfde idee ala deficit dl?
ja en de focus ligt meer op het omhoog squatten van het gewicht. Konstantin is één van de weinige lifters die deze echt fanatiek gebruikt voor zijn deadlift.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is moeilijk om er iets over te zeggen zonder je BP te zien. Maar waarschijnlijk wat dreamer hierboven zegt, plus je grip wat smaller pakken, opletten dat je je rug en met name je lats gebruikt. En proberen twee keer per week te benchen, gewicgt wat terugbrengen en vooral op techniek letten. Zwaarder liften komt daarne wel weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het idee![]()
Ik wist tot gisteren dus ook niet dat je polsen kaarsrecht moeten zijn bij het benchen lol. Voelt wel raar aan moet ik zeggen.If not now, then when.![]()
lolwut? dat ligt echt helemaal aan de individuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist tot gisteren dus ook niet dat je polsen kaarsrecht moeten zijn bij het benchen lol. Voelt wel raar aan moet ik zeggen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
bedoel je nou handen of polsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je polsen moeten recht staan en niet naar achter hangen.
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je polsen moeten recht staan en niet naar achter hangen.![]()
dit iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.
bij mij staat ie recht op mijn polsen bij een extended vorm
Is het niet zo dat je de beste krachtoverbrenging hebt als je handen in een lijn staan met je armen, dus rechte polsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lolwut? dat ligt echt helemaal aan de individu
[ afbeelding ]![]()
http://www.liftbigeatbig.(...)-wrist-position.htmlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je de beste krachtoverbrenging hebt als je handen in een lijn staan met je armen, dus rechte polsen?
ligt er trouwens maar echt aan, kijk bijv hoe Eric Lilliebridge benched... die lijn is helemaal buitenaards .. die begint recht bij uitracken .. en naarmate hij verder zakt buigt het ver door
dit doet hij omdat hij zo in de beste lijn van zijn lichaam blijft, daarom is het voor iedere bouw weer andersBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ook een extended grip. Daar ligt de bar het meest confortabel wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit idd
[ afbeelding ]![]()
Hebben jullie ook dat je gewoon continu weinig progressie ziet in je tits? Mijn chick blijft volhouden dat ik cupD heb, maar ik kan me dat niet voorstellen. Is dat omdat als we recht voor de spiegel staan we geen diepte zien enzo, dus dat we denken dat het allemaal wat tegenvalt?![]()
Dit bedoelde ik te zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.Ja, de middelste is waar je sterker mee zou moeten zijn. Ik zit zelf ook in de linker. Je moet blijkbaar de polsen dus recht houden en de bar zo hard mogelijk vastknijpen en dan ben je sterker. Ik laat de bar vaak 'hangen' en knijp er niet echt in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit idd
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Maar bij zoiets vraag ik mij altijd af of die sterker zou zijn met een andere grip. Snap je wat ik wil zeggen lol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.liftbigeatbig.(...)-wrist-position.html
ligt er trouwens maar echt aan, kijk bijv hoe Eric Lilliebridge benched... die lijn is helemaal buitenaards .. die begint recht bij uitracken .. en naarmate hij verder zakt buigt het ver door
dit doet hij omdat hij zo in de beste lijn van zijn lichaam blijft, daarom is het voor iedere bouw weer anders
If not now, then when.![]()
Vooraanzicht denk ik altijd :quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Hebben jullie ook dat je gewoon continu weinig progressie ziet in je tits? Mijn chick blijft volhouden dat ik cupD heb, maar ik kan me dat niet voorstellen. Is dat omdat als we recht voor de spiegel staan we geen diepte zien enzo, dus dat we denken dat het allemaal wat tegenvalt?'wat ben je toch een matige lul'.
Zijaanzicht denk ik:' holy shitballs check die chest'!
True story. Mijn chest loopt dan ook zwaar achter en dat vertaalt zich ook in de lifts.![]()
ik snap waar je vandaan komt, maar toch verschilt het heel erg per individuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik te zeggen eigenlijk.
[..]
Ja, de middelste is waar je sterker mee zou moeten zijn. Ik zit zelf ook in de linker. Je moet blijkbaar de polsen dus recht houden en de bar zo hard mogelijk vastknijpen en dan ben je sterker. Ik laat de bar vaak 'hangen' en knijp er niet echt in.
ga maar wat sterke benchers bekijken,
als ik mijn polsen kaarsrecht houd ... dan eindig ik ergens op mijn maag met de stang lol, dit corrigeer ik met de extended grip naarmate ik dieper zak.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En hoe zit het nou met die voetenplaatsing?! De ene zegt: hou de zolen op de grond voor een groot oppervlak en vervolgens zie ik sommige powerlifters (zie hierboven eric) dat niet doen.If not now, then when.![]()
hij heeft zich speciaal laten trainen door Paul Carter om zijn bench omhoog te krikken, en dat is aardig gelukt, zijn max komt aardig in de buurt bij Spoto straks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar bij zoiets vraag ik mij altijd af of die sterker zou zijn met een andere grip. Snap je wat ik wil zeggen lol.
dit is voor hem ideale bar path.. en die bereikt hij door te corrigeren met zijn polsen/grip.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, wat denk je wat ik als eerste ging doen toen ik het las.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt, maar toch verschilt het heel erg per individu
ga maar wat sterke benchers bekijken,
als ik mijn polsen kaarsrecht houd ... dan eindig ik ergens op mijn maag met de stang lol, dit corrigeer ik met de extended grip naarmate ik dieper zak.Maar ik kon het niet echt goed zien doordat ze allemaal wraps dragen.
En ik probeerde het gisteren ook even gauw, maar het voelt vaag. Bij mij in de gym zijn er 2 hele serieuze strict form alles powerlifters en legden het uit. Ik ga er nog wel even mee experimenteren dinsdag.If not now, then when.![]()
is ook weer per persoon verschillend natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En hoe zit het nou met die voetenplaatsing?! De ene zegt: hou de zolen op de grond voor een groot oppervlak en vervolgens zie ik sommige powerlifters (zie hierboven eric) dat niet doen.
er is niet 1 vorm daarvoor, ook niet voor de bar path van bench, net zoals bij deadlift of squat verschilt het doordat ieder lichaam anders gebouwd is qua verhoudingen.
Als je korte benen heb is het makkelijker om je voeten ver naar achteren te boren(in verhouding dan). Als je lange benen hebt en je doet dat, dan verlies de complete legdrive.
Het gaat er gewoon om in welke positie jij het meeste je hielen in de grond kan boren, voor optimal legdrive..waarbij je het torso naar de stang toe kan brengen tijdens het zakken in de lift.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, dat snap ik, maar er is wel vaak een 'richtlijn' waar je sterker op bent, ook al verschilt het dan nog lol. De bench is zoals Snakey ook eens zei gewoon zo ontzettend technisch, en daar waren de powerlifters het gisteren ook mee eens. Bij deadliften en squatten is het gewoon oppakken en squatten lol. Natuurlijk denk je aan vorm, maar het niet is niet zo lastig allemaal. Bij bench zijn er 20 dingen die je eerst moet doen en dan pas ben je sterk as fuck.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is ook weer per persoon verschillend natuurlijk haha
er is niet 1 vorm daarvoor, net zoals bij deadlift of squat.
Als je korte benen heb is het makkelijker om je voeten ver naar achteren te boren. Als je lange benen hebt en je doet dat, dan verlies de complete legdrive.
Het gaat er gewoon om in welke positie jij het meeste je hielen in de grond kan boren, voor optimal legdrive..waarbij je het torso naar de stang toe kan brengen tijdens het zakken in de lift.If not now, then when.![]()
jup bench is veel technischerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar er is wel vaak een 'richtlijn' waar je sterker op bent, ook al verschilt het dan nog lol. De bench is zoals Snakey ook eens zei gewoon zo ontzettend technisch, en daar waren de powerlifters het gisteren ook mee eens. Bij deadliften en squatten is het gewoon oppakken en squatten lol. Natuurlijk denk je aan vorm, maar het niet is niet zo lastig allemaal. Bij bench zijn er 20 dingen die je eerst moet doen en dan pas ben je sterk as fuck.
en daarom is het nog moeilijker om 1 richtlijn te kiezen, omdat een verschil in lengte arm of torso zoveel kan uitmaken bij die lift.
kwestie van veel trainen en uitzoeken wat voor jou de beste positie is.
En die info van snakey lezen, heeft mij geholpen. Uiteraard moet je nog zelf uitvinden dan hoe je het moet doen, maar dan heb je wel een kleine houvast.
Eric doet zijn voeten zo omdat hij zijn reet zo dichter bij zijn traps kan krijgen en dus zijn chest naar de stang toe kan brengen = minder rom uiteindelijk. Daarnaast stevige legdrive.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Verschilt ook erg per persoon. Ik denk dat je eigenlijk niet precies kan zeggen waar iemand z´n voeten moet plaatsen, behalve zeggen dat je je voeten weldegelijk goed moet gebruiken. Als je voelt dat de druk op je voeten wordt overgebracht naar je torso zit je goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En hoe zit het nou met die voetenplaatsing?! De ene zegt: hou de zolen op de grond voor een groot oppervlak en vervolgens zie ik sommige powerlifters (zie hierboven eric) dat niet doen.![]()
dit idd, dat kan met hakken op de grond zijn, maar dat kan ook met alleen de bal van je voet op de grond..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verschilt ook erg per persoon. Ik denk dat je eigenlijk niet precies kan zeggen waar iemand z´n voeten moet plaatsen, behalve zeggen dat je je voeten weldegelijk goed moet gebruiken. Als je voelt dat de druk op je voeten wordt overgebracht naar je torso zit je goed.
ligt aan voorkeur, ook moet je goed je glutes kunnen spannen tijdens de lift.
edit: eigenlijk moet alles tight zijn, en moet je overal een burn voelen na zwaar benchen: lats/traps/delts/chest/abs/benen/etcBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmm, ja, ik moet echt even gaan experimenteren.
Ik moet wel zeggen dat ik veel observeer in de gym en zo'n gozer bij ons die gaat voordat die bencht helemaal naar achteren, zet zijn voeten vast, brengt zijn rug naar voren (arch creeren) en zet daarna zijn voeten vast. Ik vroeg aan hem hoe die dat precies deed en vervolgens deed ik dat ook. Resultaat: bovenrug is tight as fuck, maar ik was wel wat slapper i.t.t. mijn eigen vorm waarbij ik gewoon ga liggen, schouderbladen naar achter breng, vastzet en bench.
Volgens mij hoe meer ik mijn eigen vorm aanpas, hoe minder sterk ik ben of zo, of het is een kwestie van wennen.Maar daarom: ik moet even experimenteren.
Ik ben van plan om binnenkort maar eens wat gewicht bij de komen(van 68 naar 74 kilo) ongeveer. En nu zou ik even willen vragen wie ervaring heeft met een vegetarisch fitnessdieet en weet wat ik dan het beste zou kunnen eten. Ik ga er sowieso wel eiwitshakes bijpakken.![]()
iig bakken met melk en havermout en pindakaasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort maar eens wat gewicht bij de komen(van 68 naar 74 kilo) ongeveer. En nu zou ik even willen vragen wie ervaring heeft met een vegetarisch fitnessdieet en weet wat ik dan het beste zou kunnen eten. Ik ga er sowieso wel eiwitshakes bijpakken.
kom je al een heel eind denk ikBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zodra je techniek op de BP (en eigenlijk met alles) veranderd ga je altijd wat terug in gewicht. Zeker als je je lichaam meer tight gaat maken op je lifts voelt dat nogal onnatuurlijk aan, maar in een paar weken ben je vaak sterker en / of kan je ineens wel een gewicht aan waar je tijden op bleef hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ja, ik moet echt even gaan experimenteren.
Ik moet wel zeggen dat ik veel observeer in de gym en zo'n gozer bij ons die gaat voordat die bencht helemaal naar achteren, zet zijn voeten vast, brengt zijn rug naar voren (arch creeren) en zet daarna zijn voeten vast. Ik vroeg aan hem hoe die dat precies deed en vervolgens deed ik dat ook. Resultaat: bovenrug is tight as fuck, maar ik was wel wat slapper i.t.t. mijn eigen vorm waarbij ik gewoon ga liggen, schouderbladen naar achter breng, vastzet en bench.
Volgens mij hoe meer ik mijn eigen vorm aanpas, hoe minder sterk ik ben of zo, of het is een kwestie van wennen.Maar daarom: ik moet even experimenteren.
Het is dus vaak 1 stap terug om er daarna weer 2 vooruit te doen.
Mensen maken zich al snel druk als ze hun max lijken te verliezen en gaan snel terug naar hun vertrouwde form. Helaas wonnen ze het niet op die oude form en gaan ze het ook niet winnen door er naar terug te gaan. Kortom, wees niet te bang om even een paar stapjes terug te maken.![]()
Stuur SuperwormJim even een DM/PM. Hij doet krachttraining en is vegetarier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort maar eens wat gewicht bij de komen(van 68 naar 74 kilo) ongeveer. En nu zou ik even willen vragen wie ervaring heeft met een vegetarisch fitnessdieet en weet wat ik dan het beste zou kunnen eten. Ik ga er sowieso wel eiwitshakes bijpakken.![]()
Ik heb nog steeds wel eens een WTF moment met m´n benen een dag na zware BP´s. Dan denk ik, eh? Spierpijn in m´n benen, ik heb helemaal geen benen getraind...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
edit: eigenlijk moet alles tight zijn, en moet je overal een burn voelen na zwaar benchen: lats/traps/delts/chest/abs/benen/etc![]()
![]()
Je hebt gelijk inderdaad. Thanks Snakes!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je techniek op de BP (en eigenlijk met alles) veranderd ga je altijd wat terug in gewicht. Zeker als je je lichaam meer tight gaat maken op je lifts voelt dat nogal onnatuurlijk aan, maar in een paar weken ben je vaak sterker en / of kan je ineens wel een gewicht aan waar je tijden op bleef hangen.
Het is dus vaak 1 stap terug om er daarna weer 2 vooruit te doen.
Mensen maken zich al snel druk als ze hun max lijken te verliezen en gaan snel terug naar hun vertrouwde form. Helaas wonnen ze het niet op die oude form en gaan ze het ook niet winnen door er naar terug te gaan. Kortom, wees niet te bang om even een paar stapjes terug te maken.If not now, then when.![]()
Techniek veranderen = nieuwe neurologische adaptatie aanleren. En dat kost tijd voordat je met je nieuwe techniek je zenuwen op de goede manier aanvuurt.Confidence through competence![]()
Na een goede bench heb ik altijd slierpijn in mijn lats
Meer dan in borstDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Stabilisator natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef Hiatus het volgende:
Hoe dien je lats te gebruiken tijdens bench?Confidence through competence![]()
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar deze dien je dus gewoon aan te spannen?quote:
Ga me nog maar eens verdiepen in benchpress techniek.![]()
Yep. Dit stukje legt goed uit waarom de lats zo belangrijk zijn in de BP. http://70sbig.com/blog/2011/10/lats-while-benching/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al bedacht, maar deze dien je dus gewoon aan te spannen?
Ga me nog maar eens verdiepen in benchpress techniek.![]()
bij het zakken kan je ze wel goed voelen ja, maar focus er niet teveel op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ga me nog maar eens verdiepen in benchpress techniek.
misschien moet je eens proberen de stang in je chest te trekken alsof je bent over row doet, en vanuit die positie ram je het gewicht met alles wat je hebt omhoog. Dan doe je dus wel een pause bench, maar zo kan je misschien meer spieren aanvoelen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
goed artikel die ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep. Dit stukje legt goed uit waarom de lats zo belangrijk zijn in de BP. http://70sbig.com/blog/2011/10/lats-while-benching/Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
goeie tip trouwens voor mensen die binnenkant van quad willen aanpakken:
doe een plastic flesje met dop erop tussen je knieen terwijl je de leg extension doet, probeer dit flesje te slopen met je knieen en tegelijkertijd doe je de leg extension..
ik ging dood gisteren en heb nu echt zieke spierpijnen aan de binnenkant van mijn quads hahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lijkt me wel een fijne assistentie oefening want je gebruikt denk ik wel meer benen als onderrugquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hebben wij helaas niet,
ja en de focus ligt meer op het omhoog squatten van het gewicht. Konstantin is één van de weinige lifters die deze echt fanatiek gebruikt voor zijn deadlift.
Maar ze zijn niet eens zo heel duur misschien eens zo een ding halen en in de gym neergooien.
Maar dan moet het wel effect hebben op je deadliftStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
¤ 100,- is nog een aardig bedrag om even in de gym te gooien imo lol. Ik zou eerder met een vast kliekje daar kijken of er animo voor is en dan eventueel samen geld inleggen oid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
lijkt me wel een fijne assistentie oefening want je gebruikt denk ik wel meer benen als onderrug
Maar ze zijn niet eens zo heel duur misschien eens zo een ding halen en in de gym neergooien.
Maar dan moet het wel effect hebben op je deadlift
Ja oke maar deel dat eens over de komende jaren..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
¤ 100,- is nog een aardig bedrag om even in de gym te gooien imo lol. Ik zou eerder met een vast kliekje daar kijken of er animo voor is en dan eventueel samen geld inleggen oid.
Waar zie jij ze voor 100 ik zag ze telke s voor 150
Mijn idee was meer de eigenaar voor te stellen 50/50.
Ze zijn nu toch aan het verbouwenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ja, maar dat ding zal wel door meerderen gebruikt gaan worden. Ik zou het zelf niet chill vinden iig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja oke maar deel dat eens over de komende jaren..
Waar zie jij ze voor 100 ik zag ze telke s voor 150
Mijn idee was meer de eigenaar voor te stellen 50/50.
Ze zijn nu toch aan het verbouwen
Toevallig aanbieding; b-kwaliteit: http://www.fitness-seller(...)-chroom-b-kwaliteit/If not now, then when.![]()
Ja daar had ik ook gekeken idd. Maar omdat de "normale" maar tot 300 kg gingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar dat ding zal wel door meerderen gebruikt gaan worden. Ik zou het zelf niet chill vinden iig.
Toevallig aanbieding; b-kwaliteit: http://www.fitness-seller(...)-chroom-b-kwaliteit/
Dacht ik dan zal die B kwaliteit helemaal licht zijnStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Het zijn enkel kleine foutjes. Technisch is die in orde staat er.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook gekeken idd. Maar omdat de "normale" maar tot 300 kg ging
Dacht ik dan zal die B kwaliteit helemaal licht zijn
Dan ia he 50 ala je het door 2 deeltquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zijn enkel kleine foutjes. Technisch is die in orde staat er.
maar daarom.vroeg ik. Helpt het dat vraag ik me afStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Het haalt niet de druk op je onderrug weg. Het verschil zit hem vooral in de schouders door de grip. Deze krijgen het minder voor hun kiezen dan bij een normale DL.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
lijkt me wel een fijne assistentie oefening want je gebruikt denk ik wel meer benen als onderrug
Maar dan moet het wel effect hebben op je deadlift
Maar het helpt je DL op zeker, het is een goede assist.![]()
Vond dit wel een eye-opener.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ga me nog maar eens verdiepen in benchpress techniek.
![]()
Het is wat makkelijker om het te lezen.quote:![]()
http://www.t-nation.com/workouts/6-week-bench-press-cure![]()
kopen en na gebruik weer mee naar huis nemen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar dat ding zal wel door meerderen gebruikt gaan worden. Ik zou het zelf niet chill vinden iig.
Toevallig aanbieding; b-kwaliteit: http://www.fitness-seller(...)-chroom-b-kwaliteit/Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Kan het me voorstellen. Interne rotatie (knieën naar binnen) en extensie is waar je de binnenste quadriceps kop mee traint. Zelfde als squaten met de knieën dicht bij elkaar. Wanneer er externe rotatie gebruikt wordt (knieen naar buiten duwen) zal vooral de buitenkant getraind worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef dreamerbulk het volgende:
goeie tip trouwens voor mensen die binnenkant van quad willen aanpakken:
doe een plastic flesje met dop erop tussen je knieen terwijl je de leg extension doet, probeer dit flesje te slopen met je knieen en tegelijkertijd doe je de leg extension..
ik ging dood gisteren en heb nu echt zieke spierpijnen aan de binnenkant van mijn quads hahaOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Je eigen equipement meenemen. Moet niet gekker worden (is helaas nodig bij al die 'health' gyms.)
Nergens trapbars, farm carrier, zo'n duw geval/slede, niks ECHTS.![]()
Lol, nee man, is toch niet handig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
kopen en na gebruik weer mee naar huis nemen?If not now, then when.![]()
Met welke oefening pak je de buitenkant van de quads? Ik wil echt monsterlijke buitenkanten lol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Interne rotatie (knieën naar binnen) en extensie is waar je de binnenste quadriceps kop mee traint. Zelfde als squaten met de knieën dicht bij elkaar. Wanneer er externe rotatie gebruikt wordt (knieen naar buiten duwen) zal vooral de buitenkant getraind worden.If not now, then when.![]()
weet ik veel, ik ga altijd met de autoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, nee man, is toch niet handig.
1 keer met motor geweest. Geen goed plan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Alle quad oefeningen die ervoor zorgen dat de heup in exorotatie staat. Dus squat varianten waarbij de nadruk ligt op de knieen naar buiten toe brengen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met welke oefening pak je de buitenkant van de quads? Ik wil echt monsterlijke buitenkanten lol.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Perfect. Bij front squats druk ik sowieso al mijn knieën ver naar buiten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:06 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Alle quad oefeningen die ervoor zorgen dat de heup in exorotatie staat. Dus squat varianten waarbij de nadruk ligt op de knieen naar buiten toe brengen.If not now, then when.![]()
Na een zware training is het een beetje gevaarlijk om op de motor te zktten idd :p .quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ga altijd met de auto
1 keer met motor geweest. Geen goed plan![]()
Nog even deze er in gooien:
Zijn hier ook mensen die meedoen/mee gaan doen aan iets van: Mudmasters, Breakoutrun, Strongman runs etc?
Mij lijkt het wel leuk om aan de Breakoutrun mee te doen, tijd voor een Fok! team?![]()
Niet genoeg karma?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:53 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom verdwijnt dit topic steeds uit mn active topics? (ouderwetse tvp)![]()
ik stap over 3 maanden over op een gym waar ze tractorbanden, grotere medicine ballen, kettlebells, elastieken( goed om om je benen te doen en die naar buiten te duwen tijden de squat. Ook kun je lekker even naar buiten lopen zonder dat je 20 poortjes doormoetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:53 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Je eigen equipement meenemen. Moet niet gekker worden (is helaas nodig bij al die 'health' gyms.)
Nergens trapbars, farm carrier, zo'n duw geval/slede, niks ECHTS.![]()
ik zou de breakoutrun met montelly doen :p overigens ben ik er wel voor in.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:01 schreef Ganzz het volgende:
Zijn hier ook mensen die meedoen/mee gaan doen aan iets van: Mudmasters, Breakoutrun, Strongman runs etc?
Mij lijkt het wel leuk om aan de Breakoutrun mee te doen, tijd voor een Fok! team?![]()
Is wel de bedoeling. Als training wat minder commerciële survivalruns en dan pieken rond september oktober en proberen op een groot event een top50 klassering te lopen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:01 schreef Ganzz het volgende:
Mij lijkt het wel leuk om aan de Breakoutrun mee te doen, tijd voor een Fok! team?Behulpzaam als een waterkraan.
Ik zet nu in op de breakoutrun op 17 mei. Zit helaas nu wel met een knieblessure dus echt trainen lukt niet, maar met een paar weken moet dit wel over zijn.
Hoe trainen jullie hiervoor, buiten hardlopen, binnen kracht etc. Maar gecombineerd? Ik heb pas meegedaan via thebootcampclub, om eea te trainen. Als mijn knie weer beter is, wil ik dat weer gaan oppakken.![]()
Niet ik dit per se niet hier wil hebben, maar het lijkt me een goed idee om er een apart topic over te openen. Dat valt meer op dan als het in dit topic besproken wordt, misschien zijn er meer FOK!kers die aan zulke runs meedoen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:01 schreef Ganzz het volgende:
Mocht er inderdaad meer mensen zijn, kan een apart topic altijd. Ik kon zelf geen topic vinden wat hier over ging en ik denk dat hier wel de mensen zijn die zo´n run zouden kunnen lopen.![]()
Ja wordt mijn 5de cycle 5/3/1 hierna. Denk dat ik in die cycle bij sommige lifts moeite zal hebben om de reps te halen. Maar dan deload ik wel in cycle 6. Squats zullen nog een stuk hoger gaan aan de reps te zien. Eerst nog 1RM's uitvoeren aankomende week. Ga voor 140kg squat en verwacht 3+ reps, 185kilo deadlift (denk ik 2 reps) en 95kg bench(1 rep).quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
buiten hardlopen , binnen kracht met name functionele oefeningen en trainen op de hindernisbaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef Ganzz het volgende:
Ik zet nu in op de breakoutrun op 17 mei. Zit helaas nu wel met een knieblessure dus echt trainen lukt niet, maar met een paar weken moet dit wel over zijn.
Hoe trainen jullie hiervoor, buiten hardlopen, binnen kracht etc. Maar gecombineerd? Ik heb pas meegedaan via thebootcampclub, om eea te trainen. Als mijn knie weer beter is, wil ik dat weer gaan oppakken.![]()
Die Dan Green blijft ook maar wereldrecords breken, jezus zeg.8 all-time WR's in 16 maanden. Bizar.
Zo mijn lichaam denkt nu wel 2 x na voordat die het op een zuipen zet
Nog net niet tot kotsen aan toe straftrainingStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ik wil vanaf morgen beginnen met Smolov jr. voor m'n benchpress. Gewoon maandag, woensdag, vrijdag en zondag. Maar ik vraag me af wat ik er nog bij moet doen voor de rest van m'n lifts. Op het moment overweeg ik zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op- of aanmerkingen?![]()
Dat zou netjes zijn inderdaad. Denk dat die deload in cycle 6 wel nodig gaat zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ja wordt mijn 5de cycle 5/3/1 hierna. Denk dat ik in die cycle bij sommige lifts moeite zal hebben om de reps te halen. Maar dan deload ik wel in cycle 6. Squats zullen nog een stuk hoger gaan aan de reps te zien. Eerst nog 1RM's uitvoeren aankomende week. Ga voor 140kg squat en verwacht 3+ reps, 185kilo deadlift (denk ik 2 reps) en 95kg bench(1 rep).![]()
Baalmomentje, heb het idee dat mn kracht op de OHP aan t afnemen is. Vandaag 65 voor 3 reps, maand terug nog 65x8 en 70x2. Push press een aanrader om net die extra gewichten erop te knallen?
Overigens vandaag 5x10 face pulls met 35-40kg gedaan, voelde teringgoed in tegenstelling tot de wat lagere gewichten. Zeker aanrader!..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly![]()
Mnee, dan kan je beter even deloaden op je OHP. Even een paar weken op 70 - 80% werken.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef Cataclyst het volgende:
Baalmomentje, heb het idee dat mn kracht op de OHP aan t afnemen is. Vandaag 65 voor 3 reps, maand terug nog 65x8 en 70x2. Push press een aanrader om net die extra gewichten erop te knallen?
Overigens vandaag 5x10 face pulls met 35-40kg gedaan, voelde teringgoed in tegenstelling tot de wat lagere gewichten. Zeker aanrader!![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik wil vanaf morgen beginnen met Smolov jr. voor m'n benchpress. Gewoon maandag, woensdag, vrijdag en zondag. Maar ik vraag me af wat ik er nog bij moet doen voor de rest van m'n lifts. Op het moment overweeg ik zoiets:Iemand hier nog bereid om een arme noob wat advies te geven voordat hij zichzelf vermoordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op- of aanmerkingen?![]()
Nee dat niet, maar je focus ligt wel op BP.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef seto het volgende:
Het hele idee van Smolov is dat je alleen bench press doet toch?
Probeer isolatie en assistance voor je borst zoveel mogelijk te vermijden, of ander 1-2 oefeningen erbij te doen op een relatief lichte dag. Vond het zelf op woensdag wel fijn, dan heb je nog een paar dagen om bij te komen voor de zware zondag.
Zie niet in wat er mis is met dit schema, na je setjes BP kun je prima je benen trainen. Rug kan ook best. Enige wat mischien een probleem kan geven is als je op vrijdag zware skullcrushers doet, je nog spierpijn in je triceps kunt hebben op zondag. Zou die zelf bijvoorbeeld op woensdag doen.![]()
Is dat zo? Ik vind het zo raar om drie weken lang de andere lifts te laten liggen...quote:Op zondag 9 februari 2014 17:18 schreef seto het volgende:
Het hele idee van Smolov is dat je alleen bench press doet toch?![]()
Bedankt voor de feedback! De borstoefeningen had ik inderdaad al achterwege gelaten. De skullcrushers zal ik eens proberen op welke dag die het beste gaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je focus ligt wel op BP.
Probeer isolatie en assistance voor je borst zoveel mogelijk te vermijden, of ander 1-2 oefeningen erbij te doen op een relatief lichte dag. Vond het zelf op woensdag wel fijn, dan heb je nog een paar dagen om bij te komen voor de zware zondag.
Zie niet in wat er mis is met dit schema, na je setjes BP kun je prima je benen trainen. Rug kan ook best. Enige wat mischien een probleem kan geven is als je op vrijdag zware skullcrushers doet, je nog spierpijn in je triceps kunt hebben op zondag. Zou die zelf bijvoorbeeld op woensdag doen.![]()
Hoe belachelijk ziek is dit: https://www.facebook.com/(...)12514&type=2&theaterIf not now, then when.![]()
Hier heb je een YT link.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe belachelijk ziek is dit: https://www.facebook.com/(...)12514&type=2&theater
1015 lbs
Ziet er naar uit alsof-ie nog meer kon hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier heb je een YT link.
1015 lbs![]()
![]()
Echt hé. EASY money. Zieke speed ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ziet er naar uit alsof-ie nog meer kon hebben.If not now, then when.![]()
Eindelijk wat zichtbaar op de benen. Als daar het kaatste randje vet vanaf is: me happy.
Dan alleen die autoband rond het middelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door stinkie op 10-02-2014 07:34:59 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Z´n totaal was 2472. 1014 squat, 574 bench press en 884 dead lift. Very strong.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier heb je een YT link.
1015 lbs
Wereld record trouwens in zijn gewichtsklasse.![]()
Ik train nu 3x per week full body. Bevalt prima, maar ik wil eigenlijk ook de deadlift en het squatten in het programma gooien. Kan ik dan toch beter gaan isoleren of 1 dag in de week de squat en deadlift doen en daarna nog een licht rondje pakken?![]()
Ja, echt fuckig bizar en zo easy allemaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Z´n totaal was 2472. 1014 squat, 574 bench press en 884 dead lift. Very strong.
Wereld record trouwens in zijn gewichtsklasse.
Dan Green ook weer record verbroken. Check paar posts erboven: 8 all time wr's in 16 maanden.If not now, then when.![]()
dan doe je fb met squat en DL. Per training leg je de nadruk op 1 grote oefening.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:
Ik train nu 3x per week full body. Bevalt prima, maar ik wil eigenlijk ook de deadlift en het squatten in het programma gooien. Kan ik dan toch beter gaan isoleren of 1 dag in de week de squat en deadlift doen en daarna nog een licht rondje pakken?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Gewoon in je FB doen. Kan gewoon op 1 van de drie dagen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:
Ik train nu 3x per week full body. Bevalt prima, maar ik wil eigenlijk ook de deadlift en het squatten in het programma gooien. Kan ik dan toch beter gaan isoleren of 1 dag in de week de squat en deadlift doen en daarna nog een licht rondje pakken?![]()
Misschien is een programma als Starting Strength iets voor je?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:
Ik train nu 3x per week full body. Bevalt prima, maar ik wil eigenlijk ook de deadlift en het squatten in het programma gooien. Kan ik dan toch beter gaan isoleren of 1 dag in de week de squat en deadlift doen en daarna nog een licht rondje pakken?
Je kan natuurlijk ook de compounds in je fb verwerken![]()
Ik zag het ja. Gaat allemaal hard ineens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, echt fuckig bizar en zo easy allemaal.
Dan Green ook weer record verbroken. Check paar posts erboven: 8 all time wr's in 16 maanden.![]()
Mijn god wat is Malanichev een beest zeg
wat een baas, wat een squat en wat een total...damnnnn
"Andrey Malanichev Broke the SHW WR TOTAL!! And then he SET ANOTHER SHW WORLD RECORD TOTAL!!! Finishing out with 2469lbs/1120kg. Lastly, he also broke the SHW SQUAT record!!! Go Andrey!!*** 3 world records in one day"Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En blijkbaar traint hij ook nog eens super simpel.
http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=28838If not now, then when.![]()
Maar in het begin kun je denk ik wel beter 2x zoveel volume nemen als hem. Aangezien het toch makkelijk is.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=28838
Zodra je BW of 2x BW bent gepasst is het best eens interresant.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon in je FB doen. Kan gewoon op 1 van de drie dagen.K.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan doe je fb met squat en DL. Per training leg je de nadruk op 1 grote oefening.Is wellicht ook beter dan squat en DL op 1 dag doen.
Mja, ik 'train' al een jaartje of anderhalf, maar tot voor kort nooit echt serieus met voeding en trainen bezig geweest. Nu in een maand tijd al 6 kilo aangekomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien is een programma als Starting Strength iets voor je?
Je kan natuurlijk ook de compounds in je fb verwerken![]()
Niet per se iets om trots op te zijn. Dat is nooit allemaal spier, niet eens de helft ervan.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Xa1pt het volgende:
Nu in een maand tijd al 6 kilo aangekomen.Of toch du vader?![]()
6 kilo in een maand. Dan zou ik toch mijn voeding eens bekijken. Je komt onnodig vet aan.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
K.Is wellicht ook beter dan squat en DL op 1 dag doen.
[..]
Mja, ik 'train' al een jaartje of anderhalf, maar tot voor kort nooit echt serieus met voeding en trainen bezig geweest. Nu in een maand tijd al 6 kilo aangekomen.![]()
kerel heeft goden genenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://startingstrength.c(...)owthread.php?t=28838
tis gewoon 5/3/1 BBB wat hij doet.. alleen dan ipv OHP rent hij zegt zo'n gast daar..
klopt wel idd lolBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
mind = blownquote:Op zondag 9 februari 2014 23:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kerel heeft goden genen
tis gewoon 5/3/1 BBB wat hij doet.. alleen dan ipv OHP rent hij zegt zo'n gast daar..
klopt wel idd lolIf not now, then when.![]()
Ik vraag mij af of iemand zoals hij ook mobility shit doen zoals foam rolling etc.If not now, then when.![]()
gezien de mobility van zijn schouders bij de squat zal hij wel wat werk doen jaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of iemand zoals hij ook mobility shit doen zoals foam rolling etc.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
hoeft ook niet zo strak, maar als je voor competitie gaat dan wil je uit die wraps natuurlijk de max halen. Dan zal je ze wel zo strak mogelijk willen zetten.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol @ inpakken van zijn knieen. Ik wist niet dat die shit zo strak moest.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ah alright.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoeft ook niet zo strak, maar als je voor competitie gaat dan wil je uit die wraps natuurlijk de max halen. Dan zal je ze wel zo strak mogelijk willen zetten.
En hoe kan het toch dat die Russen, sowieso het Oosten van Europa zulke succesvolle lifters heeft. Genetics of gewoon manier van trainen? Ik weet wel dat Russian training methods echt killing zwaar. Check Smolov bijv.If not now, then when.![]()
Amerika heeft toch ook zat succesvolle lifters? Kijk naar de Eric .. die is 14 jaar jonger dan Andrey en zit ook bijna op de 1000lb squat, met een total ook in de buurt van Andrey.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah alright.
En hoe kan het toch dat die Russen, sowieso het Oosten van Europa zulke succesvolle lifters heeft. Genetics of gewoon manier van trainen? Ik weet wel dat Russian training methods echt killing zwaar. Check Smolov bijv.
Kijk naar Dan Green en nog vele andere lifters, je hebt ze overal denk ik wel.
In rusland is het wel zo dat het leven veel harder is buiten de sportschool, wanneer ze in de sportschool komen is dat echt hun plek van ontspanning. In het westen is alles vanzelfsprekend, dat heb je daar niet zo. Plus dat mensen in oostblok sneller naar dat soort sporten grijpen.
[ Bericht 2% gewijzigd door dreamerbulk op 10-02-2014 00:23:57 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
True, true, maar toch is het gewoon wat nadrukkelijker daar op de één of andere manier. Net zoals Chinezen @ Olympics. Mja, je hebt ze overal wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Amerika heeft toch ook zat succesvolle lifters? Kijk naar de Eric .. die is 14 jaar jonger dan Andrey en zit ook bijna op de 1000lb squat, met een total ook in de buurt van Andrey.
Kijk naar Dan Green en nog vele andere lifters, je hebt ze overal denk ik wel.
In rusland is het wel zo dat het leven veel harder is buiten de sportschool, wanneer ze in de sportschool komen is dat echt hun plek van ontspanning. In het westen is alles vanzelfsprekend, dat heb je daar niet zo. Plus dat mensen in oostblok sneller naar dat soort sporten grijpen.If not now, then when.![]()
Damn. Ik heb tegen mijzelf gezegd: als ik ooit niet kan slapen van de honger. Gewoon opstaan en gaan eten.
Dat nu ook maar gedaan want anders lig je uren te draaien van de honger + morgen wordt je echt fucking moe wakker.
Ik kan echt niet mijn bed meal missen.
![]()
pciesquote:Op maandag 10 februari 2014 00:49 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Damn. Ik heb tegen mijzelf gezegd: als ik ooit niet kan slapen van de honger. Gewoon opstaan en gaan eten.
Dat nu ook maar gedaan want anders lig je uren te draaien van de honger + morgen wordt je echt fucking moe wakker.
Ik kan echt niet mijn bed meal missen.
ik zit nu ook een broodje hamburger, halve haan, bord patat en broodje gehaktbal te etenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
ja is ook wel weer zo, ik denk dat als de PL sport meer zou betalen en betere sponsoringen zouden hebben voor russische/oostblok atleten... dat je ze nog veel meer zag op internationale compsquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true, maar toch is het gewoon wat nadrukkelijker daar op de één of andere manier. Net zoals Chinezen @ Olympics. Mja, je hebt ze overal wel.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Not sure if kiddin' ?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
pcies
ik zit nu ook een broodje hamburger, halve haan, bord patat en broodje gehaktbal te eten
Had het wel op gekund atm. Miezerige boterham met pindakaas plus glas melk en plak cake gepakt. Zal niet goed zijn maar het knor gevoel is weg.
Nu beter meteen slapen, anders heb ik straks weer honger.![]()
Gewoon voordat je gaat slapen ziek veel carbs eten en dan nok je vanzelf weg.
Dat dere foodcoma's.If not now, then when.![]()
haha geen grap, had nog wat snacks in de koelkast liggen die ik eerder besteld had lolquote:Op maandag 10 februari 2014 01:01 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Not sure if kiddin' ?
Had het wel op gekund atm. Miezerige boterham met pindakaas plus glas melk en plak cake gepakt. Zal niet goed zijn maar het knor gevoel is weg.
Nu beter meteen slapen, anders heb ik straks weer honger.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
okok dit quoten gaat niet goed lol
haha, ja idd yuri .. ik val ook altijd inslaap met vol carb buikje hahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha lol. Dan zit ik op de bank, de buik zo vol dat het onmogelijk is om normaal te zitten puur door de pijn, dan denk je: ik ga even op mijn linkerkant liggen want dan voelt het beter en weg ben je.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:11 schreef dreamerbulk het volgende:
okok dit quoten gaat niet goed lol
haha, ja idd yuri .. ik val ook altijd inslaap met vol carb buikje haha
Buik zit ook echt vaak belachelijk vol. Uitpuilende buik en shit.Is niet goed eigenlijk want je moet die 'band' in je abs strak houden. Die gordel of zo, anders krijg je zo'n HGH gut volgens mij.
Boyka sciencequote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha lol. Dan zit ik op de bank, de buik zo vol dat het onmogelijk is om normaal te zitten puur door de pijn, dan denk je: ik ga even op mijn linkerkant liggen want dan voelt het beter en weg ben je.
Buik zit ook echt vaak belachelijk vol. Uitpuilende buik en shit.Is niet goed eigenlijk want je moet die 'band' in je abs strak houden. Die gordel of zo, anders krijg je zo'n HGH gut volgens mij.
Neem aan dat je de tranversus abdominis bedoeld. Die zal inderdaad ontspannen om ruimte te maken voor de etenswaren die in je organen terecht komen. Voordeel is dat het slechts tijdelijk is en met een paar uur alles weer 'vlak' is. Je kan vacuüms uitvoeren om de transversus te trainen echter is dit niet aan te raden op volle maag gezien het feit dat de transeversus naast helpen bij uitademen,ontlasting en druk verhogen in de buik (IAP) ook helpt bij het braken. Makkelijkste is om dit in een liggende houding te oefenen of in de kat houding (yoga).
Verder is een donald duck butt/APT/lordose vaak een reden van een uitpuilende buik. Dus probeer deze te verbeteren mocht je er nog last van hebben.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
lmaoquote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha lol. Dan zit ik op de bank, de buik zo vol dat het onmogelijk is om normaal te zitten puur door de pijn, dan denk je: ik ga even op mijn linkerkant liggen want dan voelt het beter en weg ben je.
hgh gut komt door teveel doorgroeiende ingewandenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, dat ook lol, maar als je hele dagen een uitpuilende buik hebt (niet in mijn geval) lijkt mij dat die 'band' naarmate losser wordt, net zoals dat je hamstrings elke dag stretcht zodat ze losser worden?Thanks lololol.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Boyka science
Neem aan dat je de tranversus abdominis bedoeld. Die zal inderdaad ontspannen om ruimte te maken voor de etenswaren die in je organen terecht komen. Voordeel is dat het slechts tijdelijk is en met een paar uur alles weer 'vlak' is. Je kan vacuüms uitvoeren om de transversus te trainen echter is dit niet aan te raden op volle maag gezien het feit dat de transeversus naast helpen bij uitademen,ontlasting en druk verhogen in de buik (IAP) ook helpt bij het braken. Makkelijkste is om dit in een liggende houding te oefenen of in de kat houding (yoga).
Verder is een donald duck butt/APT/lordose vaak een reden van een uitpuilende buik. Dus probeer deze te verbeteren mocht je er nog last van hebben.If not now, then when.![]()
ben blij dat ik overgestapt ben op puur krachttraining, hoe ik eruit ziet boeit me steeds minder lol
als ik met een redelijke gut 300+ kan squatten ben ik een blij man hahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Of course, maar dat wilt niet zeggen dat je een kankerdikke pad hoeft te zijn lol. Beter gewoon gorilla mode.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:38 schreef dreamerbulk het volgende:
ben blij dat ik overgestapt ben op puur krachttraining, hoe ik eruit ziet boeit me steeds minder lol
als ik met een redelijke gut 300+ kan squatten ben ik een blij man hahaIf not now, then when.![]()
kankerdikke pad is ook meteen weer een uiterstequote:Op maandag 10 februari 2014 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Of course, maar dat wilt niet zeggen dat je een kankerdikke pad hoeft te zijn lol. Beter gewoon gorilla mode.
shaven gorilla modus iddBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hoe bedoel je shaven? Bedoel je Jeff Seid shaven, of gewoon geen gorilla vacht?quote:Op maandag 10 februari 2014 02:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kankerdikke pad is ook meteen weer een uiterste
shaven gorilla modus iddIf not now, then when.![]()
Dan moet je moet je eens langs het ziekenhuis met je afrikanen buikje of als Obese kanidaat meedoen. Hoef je dus geen zorgen om te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, dat ook lol, maar als je hele dagen een uitpuilende buik hebt (niet in mijn geval) lijkt mij dat die 'band' naarmate losser wordt, net zoals dat je hamstrings elke dag stretcht zodat ze losser worden?
[..]
Thanks lololol.
p.s. met deadlift, squats etc. moet je IAP opbouwen en de transversus zorgt daar voornamelijk voor. Dus die zal wel redelijk goed getraind zijn bij de meeste gewichtheffers.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Laatste keer dat ik een mens met een gorilla vergeleek zag ik toch wel een wezenlijk verschil.. zo op het eerste oogpuntquote:Op maandag 10 februari 2014 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe bedoel je shaven? Bedoel je Jeff Seid shaven, of gewoon geen gorilla vacht?
maar veel elite powerlifters scheren hun benen wel valt me opBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Snap niks van deze zin.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan moet je moet je eens langs het ziekenhuis met je afrikanen buikje of als Obese kanidaat meedoen. Hoef je dus geen zorgen om te maken.Ja lol. Ik bedoel gewoon GORILLA MODE BRAH. Niet fucking whale, maar ook niet per se shredded. Gewoon zieke mass en wat vet, niet die hele vacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een mens met een gorilla vergeleek zag ik toch wel een wezenlijk verschil.. zo op het eerste oogpunt
Sickening Pissening DSL.
Kan niet wachten op Ian McCarthy en JG collab.If not now, then when.![]()
Misschien omdat de bar dan smoother glijdt? Al lijkt mij het weinig uitmaken.If not now, then when.![]()
over DSL gesproken..quote:Op maandag 10 februari 2014 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snap niks van deze zin.
[..]
Ja lol. Ik bedoel gewoon GORILLA MODE BRAH. Niet fucking whale, maar ook niet per se shredded. Gewoon zieke mass en wat vet, niet die hele vacht.
Sickening Pissening DSL.
Kan niet wachten op Ian McCarthy en JG collab.
hij maakt goede gains de laatste tijd, heb m nog nooit zo droog gezien.
Ja man, was ook wel touched toen die zei "I keep Adam, he's a blessing."quote:Op maandag 10 februari 2014 02:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
over DSL gesproken..
hij maakt goede gains de laatste tijd, heb m nog nooit zo droog gezien.
[ afbeelding ]
Heb echt genoten laatste Misfits, ook paar keer redelijk hard gelachen, vooral toen JG aan zijn oksels rook met Brad erbij en JG hard moest lachen.
Hij is ook blijer, eerlijker en gewoon een beter mens door Adam. Mad respect voor hem.If not now, then when.![]()
Dat je geen zorgen hoeft te maken om een opgerekte transversus tenzij je in een zo'n situatie verkeerdquote:Op maandag 10 februari 2014 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:
Op maandag 10 februari 2014 02:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Snap niks van deze zin.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Zkrs, Adam is een legit good guy, en desondanks al jason's tekortkomingen en fout gedrag gun ik het hem nog steedsquote:Op maandag 10 februari 2014 02:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is ook blijer, eerlijker en gewoon een beter mens door Adam. Mad respect voor hem.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ah, dat is een geruststelling lol.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat je geen zorgen hoeft te maken om een opgerekte transversus tenzij je in een zo'n situatie verkeerdJep, zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zkrs, Adam is een legit good guy, en desondanks al jason's tekortkomingen en fout gedrag gun ik het hem nog steedsIf not now, then when.![]()
Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 300 kilo squat.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:38 schreef dreamerbulk het volgende:
als ik met een redelijke gut 300+ kan squatten ben ik een blij man haha![]()
Lekker zacht buikje om tegenaan te kruipen. Niet van die vieze harde spieren.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 300 kilo squat.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op maandag 10 februari 2014 07:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 300 kilo squat.![]()
Dreamer, op weg naar obese Wolverine?Deathlift or Die.![]()
Dit. Ene keer beginnen met squatten, de andere keer met deathliften.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef stinkie het volgende:
[..]
dan doe je fb met squat en DL. Per training leg je de nadruk op 1 grote oefening.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
ga i.i.g. nooit over over overstuffed2 op rechts liggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan kan het zomaar zijn dat er eerst nog weinig aan de hand was, maar zodra je ligt je instant moet kotsen srs.
D'r zit een verschil tussen op je linker of je rechter zij liggen met hoe je maag het trekt...
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 10-02-2014 12:50:34 ]![]()
Ja lol. Op mijn linkerkant is er genoeg space en heb ik nergens last van. Als ik op mijn rechterkant ga liggen dan wordt er iets in de rechterkant platgedrukt wat niet zo aangenaam is.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ga i.i.g. nooit over over overstuffed2 op rechts liggen.
Dan kan het zomaar zijn dat er eerst nog weinig aan de hand was, maar zodra je ligt je instant moet kotsen srs.
D'r zit een verschil tussen op je linker of je rechter zij liggen met hoe je maag het trekt...
rechts boven/naast je maag zit je lever en galblaasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja lol. Op mijn linkerkant is er genoeg space en heb ik nergens last van. Als ik op mijn rechterkant ga liggen dan wordt er iets in de rechterkant platgedrukt wat niet zo aangenaam is.
of dat ook de reden is dat je makkelijker links ligt weet ik niet![]()
Squat + SLDL gezien dat meer hamstrings is en DL op dag 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
Squat, DL, SLDL, hoe te verdelen over 2 dagen?If not now, then when.![]()
Je zou DL en SLDL op 1 dag kunnen doen. Als dat teveel is voor je rug zou ik squat en SLDL op 1 dag doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Weissman het volgende:
Squat, DL, SLDL, hoe te verdelen over 2 dagen?![]()
Dat zou dan ook echt de allerlaatste reden zijn waarvoor ik überhaupt train lmao.. maar de sport bodybuilding is dan ook heel shallow en besmet met dat soort onzekere figurenquote:Op maandag 10 februari 2014 07:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 300 kilo squat.
de wereld is al zo feministisch infested, als ik ook nog mijn uiterlijk moet gaan afstemmen om zogenaamd meer "pussay" te kunnen krijgen..dan zet je ze helemaal op een hoog voetstuk LOL!
no thanks jeff, ik wil een vrouw die achter mij staat welke keuzes ik ook maak in het leven, geen vrouw die op mijn sixpack of grote bankrekening valt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
haha nee hoor, maar ik vind het geen ramp als mijn sixpack niet zichtbaar is maar mijn kracht wel stijgt.quote:Op maandag 10 februari 2014 08:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Dreamer, op weg naar obese Wolverine?
ondertussen bulgen mijn traps, delts, lats er goed tussenuit, bearmode ftwBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Amen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat zou dan ook echt de allerlaatste reden zijn waarvoor ik überhaupt train lmao.. maar de sport bodybuilding is dan ook heel shallow en besmet met dat soort onzekere figuren
de wereld is al zo feministisch infested, als ik ook nog mijn uiterlijk moet gaan afstemmen om zogenaamd meer "pussay" te kunnen krijgen..dan zet je ze helemaal op een hoog voetstuk LOL!
no thanks jeff, ik wil een vrouw die achter mij staat welke keuzes ik ook maak in het leven, geen vrouw die op mijn sixpack of grote bankrekening valt.If not now, then when.![]()
hahaha ik keek hem netquote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij wilt die vrouw van Dan the D van Malanichev.
sparkle all up that Russian..
maar nee, ze probeert hem en de stoel vast te houden want die valt bijna om tijdens het wrappen. Daarnaast heeft ze ook een timer zodat hij precies op het juiste moment gewrapped wordt... wat ik las hoor ?ziet er iig wel heel raar uit ja lol
ondertussen zit Andrey nog ff te spugen lmao
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha ik keek hem net
sparkle all up that Russian..
maar nee, ze probeert hem en de stoel vast te houden want die valt bijna om tijdens het wrappen. Daarnaast heeft ze ook een timer zodat hij precies op het juiste moment gewrapped wordt... wat ik las hoor ?ziet er iig wel heel raar uit ja lol
Haar hand zit zowat bij z'n pik man.If not now, then when.![]()
echt he, die hand die beweegt wel raar whahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haar hand zit zowat bij z'n pik man.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heb je ook dat plaatje op fb gezien waar Andrew haar gelift heeft en Dan staat er zo naast lol.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
echt he, die hand die beweegt wel raar whahaha
"The only man that may lift Dan Green's wife."If not now, then when.![]()
Jezus, wat is dat mens daar in godsnaam aan het doen? Nogal overbodige aanwezigheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij wilt die vrouw van Dan the D van Malanichev.![]()
![]()
beetje aandachts trutje jaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat mens daar in godsnaam aan het doen? Nogal overbodige aanwezigheid.
laat de mannen hun werk nou maar doenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Yep, upperbody om mee te beginnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al meegekregen dat Brandon woensdag gewoon alweer gaat liften?![]()
ohjoh sickquote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, upperbody om mee te beginnen.
goede instelling wel dan!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Respect hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep, upperbody om mee te beginnen.
Het gaat wel goedkomen met hem. In de CUBE groep op fb waren er ook mensen die ongeveer hetzelfde hadden meegemaakt en die liften nu ook gewoon.If not now, then when.![]()
https://www.facebook.com/pages/THEDJSKAY1/160186174081218quote:Op maandag 10 februari 2014 15:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ohjoh sick
goede instelling wel dan!![]()
ik ben nog steeds verbaasd over het feit hoe snel die 1014 squat bewoog
gaaf! Met zo'n geestelijke instelling zal je lichamelijk herstel ook wel sneller gaan lijkt me...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pages/THEDJSKAY1/160186174081218Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Brando Lilly said:
"I have some very exciting news, and I say this as a promise to everyone that had believed in me, supported me, and even those that challenged me. My first day back in the gym is 2/12/14. This will be the definition of what I am made of. It will be mostly upper body work for a month, starting with right leg work soon after, then left leg as soon as I get my release. To say I am motivated is an understatement, the fact is strong muscles/ligaments/tendons don't breakdown. I got complacent and both knees paid the price. I will never ever be less than the best I can be again. Thank you all, and see you Wednesday!!! " — met Brandon Lilly.![]()
Alsof hij een bordje pap van de tafel oppakte.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ben nog steeds verbaasd over het feit hoe snel die 1014 squat bewoog![]()
![]()
Ja, en zijn hele droge voorkomen helpt er ook niet aan mee om het serieuze bussiness te laten lijken haha, kerel lijkt echt zo'n verstrooide teddybeer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alsof hij een bordje pap van de tafel oppakte.
lol
strong photo haha
Hij is ook mega positief, blij en zo. Gewoon humble en down to earth lijkt hij mij.If not now, then when.![]()
Haha ja. Ik merk dat ik daardoor een beetje moeite heb hem serieus te nemen. Je kan er niet omheen natuurlijk, maar hij heeft niet echt de uitstraling van 'sterk' zoals bv Green dat heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ja, en zijn hele droge voorkomen helpt er ook niet aan mee om het serieuze bussiness te laten lijken haha, kerel lijkt echt zo'n verstrooide teddybeer.
[ afbeelding ]![]()
Haha nee klopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Haha ja. Ik merk dat ik daardoor een beetje moeite heb hem serieus te nemen. Je kan er niet omheen natuurlijk, maar hij heeft niet echt de uitstraling van 'sterk' zoals bv Green dat heeft.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Die man die meehelpt met het wrappen is ook een soort van halve terminator met zijn mechanische arm of zo.
En Mark Bell met z'n "Holy shit."
Zijn commentaar bij dit filmpje is ook hilarisch:
Hier trouwens een filmpje over trapbar als assistance wat hier laatst ter sprake kwam.
Die misha koklyaev is ook een troll hoor net zoals andrey ,
altijd lachen gieren brullen op youtube filmpjes en foto's
Haha die man met al die apparatuur op zijn arm is de legendarische Sam Byrd.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die man die meehelpt met het wrappen is ook een soort van halve terminator met zijn mechanische arm of zo.
En Mark Bell met z'n "Holy shit."Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Klokov ook. Waarschijnlijk komt het ook o.a. doordat jij zei dat het leven daar anders is, en in de meeste opzichten ook vrij simplistisch.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef dreamerbulk het volgende:
Die misha koklyaev is ook een troll hoor net zoals andrey ,
altijd lachen gieren brullen op youtube filmpjes en foto's
[ afbeelding ]
Heb die dude ook een keer in het echt gezien bij sterkste man.
ja in het westen is het de sportschool juist een plek waar het vaak harder is dan de samenleving, daar is het echt andersom ... voor hun is het echt heel veel lol eromheen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klokov ook. Waarschijnlijk komt het ook o.a. doordat jij zei dat het leven daar anders is, en in de meeste opzichten ook vrij simplistisch.
Heb die dude ook een keer in het echt gezien bij sterkste man.
misha ja? ook echt legendarische gastBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ben sinds vrijdag aan de dunne. Nog wel getrained vrijdag maar na wat DL's en OHP's moest ik als aangeschoten wild snel de auto instappen om naar huis te gaan. Net effe wat heftige medicatie gehaald, zometeen wat witte rijst en kip zonder kruiden enzo proberen.
Het enige wat sterk aan me is na een weekend bijna niks kunnen eten en 100.000x kontgatspuiten is m'n geur nadat ik op de plee ben geweest.![]()
![]()
Damn man. Moet hier ook zo zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja in het westen is het de sportschool juist een plek waar het vaak harder is dan de samenleving, daar is het echt andersom ... voor hun is het echt heel veel lol eromheen.
misha ja? ook echt legendarische gast
Ja, jaren terug.Lol.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef Snakey het volgende:
Ik ben sinds vrijdag aan de dunne. Nog wel getrained vrijdag maar na wat DL's en OHP's moest ik als aangeschoten wild snel de auto instappen om naar huis te gaan. Net effe wat heftige medicatie gehaald, zometeen wat witte rijst en kip zonder kruiden enzo proberen.
Het enige wat sterk aan me is na een weekend bijna niks kunnen eten en 100.000x kontgatspuiten is m'n geur nadat ik op de plee ben geweest.Ik ben ook al sinds vorige week aan de dunne en een soort van ziek (verkouden, alles dicht, weak). Ga vandaag wel gewoon trainen gezien ik me wat beter voel. Maar volgens mij heerst er een virus, want veel mensen zijn ziekig.
Cannot fucking miss the workoutz.If not now, then when.![]()
haha holy shitquote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef Snakey het volgende:
Het enige wat sterk aan me is na een weekend bijna niks kunnen eten en 100.000x kontgatspuiten is m'n geur nadat ik op de plee ben geweest.
dan schieten je gains zo uit je reet jaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ben in Spanje. En hoewel het water uit de kraan hier gewoon drinkbaar zou moeten zijn denk ik dat ik daar toch een bacterie van opgelopen heb. En dat is niet de eerste keer. Ik vergeet elke keer weer dat ik water uit flessen moet drinken en niet 's morgens m'n bidon moet vullen met kraanwater.![]()
![]()
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom je diarree krijgt van kraanwater uit een ander land. Raakt je lichaam gewend aan een soort water of zo?If not now, then when.![]()
Campylobacterquote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom je diarree krijgt van kraanwater uit een ander land. Raakt je lichaam gewend aan een soort water of zo?
waterzuivering is niet in ieder land zo topnotch als hierBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nee, gewoon niet goed genoeg gefiltert. We moeten het hier hebben van regenwater. Ze lopen hier altijd te klooien met het water trouwens. Soms is het net alsof je water uit het zwembad door de kraan krijgt zo sterk stinkt het naar chloor. En dan is dat ineens weer weg... Ik moet er gewoon afblijven dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom je diarree krijgt van kraanwater uit een ander land. Raakt je lichaam gewend aan een soort water of zo?![]()
ja ranzig is dat hequote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet goed genoeg gefiltert. We moeten het hier hebben van regenwater. Ze lopen hier altijd te klooien met het water trouwens. Soms is het net alsof je water uit het zwembad door de kraan krijgt zo sterk stinkt het naar chloor. En dan is dat ineens weer weg... Ik moet er gewoon afblijven dus.
in sommige landen kan het ook veel zouter enz smaken .. brrr als je nederlands kraanwater gewend bent .. dan doet vrijwel ieder land eraan onder.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het water hier uit de kraan is beter dan het water uit flesjes meen ik ooit gelezen te hebben. Hoe bizar is dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Campylobacter
waterzuivering is niet in ieder land zo topnotch als hierDamn, dat klinkt erg smerig zeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet goed genoeg gefiltert. We moeten het hier hebben van regenwater. Ze lopen hier altijd te klooien met het water trouwens. Soms is het net alsof je water uit het zwembad door de kraan krijgt zo sterk stinkt het naar chloor. En dan is dat ineens weer weg... Ik moet er gewoon afblijven dus.If not now, then when.![]()
Nou ja, de les voor mij is BLIJF VAN HET KRAANWATER AF. Misschien moet ik dat op m'n hand tatoeeren ofzo zodat ik het elke keer zie als ik de kraan opendraai. Dit is al de derde keer ofzo.![]()
![]()
haha ja iddquote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef Snakey het volgende:
Nou ja, de les voor mij is BLIJF VAN HET KRAANWATER AF. Misschien moet ik dat op m'n hand tatoeeren ofzo zodat ik het elke keer zie als ik de kraan opendraai. Dit is al de derde keer ofzo.
wel irritant hoorBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En het komt altijd en eeuwig als je net een spiergroep of een oefening goed aan wil gaan pakken en je workout daarvoor voor de week hebt uitgedacht. Daar kan ik nu m'n reet mee afvegen natuurlijk... (Hihi)quote:
Anyway. De komende dagen maar gewoon uitzitten en proberen zoveel mogelijk voer binnen te houden. Ik ben bezig m'n komende BBB (eerste cycle) uit te vogelen dat houdt me wel van de straat.![]()
ja precies, voer binnenkrijgen is dan t belangrijkstequote:Op maandag 10 februari 2014 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
En het komt altijd en eeuwig als je net een spiergroep of een oefening goed aan wil gaan pakken en je workout daarvoor voor de week hebt uitgedacht. Daar kan ik nu m'n reet mee afvegen natuurlijk... (Hihi)
Anyway. De komende dagen maar gewoon uitzitten en proberen zoveel mogelijk voer binnen te houden. Ik ben bezig m'n komende BBB (eerste cycle) uit te vogelen dat houdt me wel van de straat.
ben zelf ook bezig cube in te vullenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
cubeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
moet nog steeds dat shirt bestellen
edit: ik vind the cube alleen al zo geweldig omdat er een belachelijk grote community achter zit.
[ Bericht 43% gewijzigd door Yuri_Boyka op 10-02-2014 15:53:08 ]If not now, then when.![]()
Hier ruikt/smaakt het kraanwater ook naar chloor. Die amerikanen zelf merken dat niet eens meerMaar ik proef het gewoon als rijst is gekookt in kraanwater of als een drankje is aangelengd met water. Zelfs ijsblokjes zijn echt vies soms.
![]()
is iets waar je ook op moet letten als je in een ander land bent.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:03 schreef IrCute het volgende:
Hier ruikt/smaakt het kraanwater ook naar chloor. Die amerikanen zelf merken dat niet eens meerMaar ik proef het gewoon als rijst is gekookt in kraanwater of als een drankje is aangelengd met water. Zelfs ijsblokjes zijn echt vies soms.
Dat je geen ijs in je cola krijgt.
Dat ijs is 9 v.d. 10x ook met kraanwater gemaakt, en dan krijg je het nog binnen...
Zelf nooit last eigenlijk van water in een ander land, maar als je daar snel wat van krijgt, dan wordt je met die ijsblokjes alsnog genaait![]()
#CHEMTRAILS#CUT4BIEBERquote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In Amerika zit er ook vergif in het water.
OPEN JE OGENBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Lekker OT manquote:Op maandag 10 februari 2014 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In Amerika zit er ook vergif in het water.
OPEN JE OGEN![]()
![]()
Ray, zo ziet het eruit als wij in jouw autootje gaan zittenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is iets waar je ook op moet letten als je in een ander land bent.
Dat je geen ijs in je cola krijgt.
Dat ijs is 9 v.d. 10x ook met kraanwater gemaakt, en dan krijg je het nog binnen...
Zelf nooit last eigenlijk van water in een ander land, maar als je daar snel wat van krijgt, dan wordt je met die ijsblokjes alsnog genaait
de lilliebridges hahahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik snap dat Bootybuilding en Bodybuilding veel op elkaar lijken maar onderhand loopt dit topic bijna even hard als de SC
ONZ / [DE GYM #336] BootybuildingTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Voornamelijk autisten zoals mcnulty en ene dimachaureus ofzo die alleen maar plaatjes van vrouwen op internet zoeken, ze dan posten en vervolgens de pimp van het fok forum voelen. Die titel ''De Gym'' slaat al nergens op omdat zo'n 75% van dat topic niet traint.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef Klokov het volgende:
Ik snap dat Bootybuilding en Bodybuilding veel op elkaar lijken maar onderhand loopt dit topic bijna even hard als de SC
ONZ / [DE GYM #336] Bootybuilding
Overigens is :
Ma:Borst/Biceps.
Di:Rug/Schouders triceps
Woe:Rust
Do:Borst/Biceps.
Vrij:Rug/Schouders triceps
een goede redelijke schema of hebben jullie suggesties?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Benen kan je niet echt trainen in men sportschool, oke bedankt voor de tipThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Heb er met de feestdagen 2 weken gezeten; kraanwater smaakt een beetje raar maar heb er iedere dag toch wel 'n liter van binnengekregen zonder problemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:27 schreef Snakey het volgende:
Ik ben in Spanje. En hoewel het water uit de kraan hier gewoon drinkbaar zou moeten zijn denk ik dat ik daar toch een bacterie van opgelopen heb. En dat is niet de eerste keer. Ik vergeet elke keer weer dat ik water uit flessen moet drinken en niet 's morgens m'n bidon moet vullen met kraanwater.![]()
Vroeger moest ik ervan kokhalzen, kraanwater met chloorsmaak. Ook nu drink ik het maar bij hoge uitzondering.
Nederland is een van de weinige landen op wereld met neutraal kraanwater, omdat de kwaliteit hier goed genoeg is om zonder chloor aan de slag te gaan... lucky us.
Confidence through competence![]()
Dat zegt niet zoveel natuurlijk. Het is het enige wat ikwel inneem en mijn vrouw niet, en ik wordt ziek. Dus dan is het redelijk duidelijk waar het vandaan komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef Diabox het volgende:
[..]
Heb er met de feestdagen 2 weken gezeten; kraanwater smaakt een beetje raar maar heb er iedere dag toch wel 'n liter van binnengekregen zonder problemen.![]()
Dat zal misschien wel (alhoewel: op elk potje past een (put)deksel), maar in ieder geval ben je verlost van de onzekere grietjes die ter onderdrukking van hun onzekerheid een beachboy proberen aan de haak te slaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 300 kilo squat.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Ga dan naar een andere sportschool.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Benen kan je niet echt trainen in men sportschool, oke bedankt voor de tipOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ray, zo ziet het eruit als wij in jouw autootje gaan zitten
[ afbeelding ]
de lilliebridges hahaha
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
1. Andere sportschoolquote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Benen kan je niet echt trainen in men sportschool, oke bedankt voor de tip
2. Benen kun je altijd trainenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hijgen als een postpaard. 2 * 1 minuut kettlebel swings op zolder
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Beste cardio die je kan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Hijgen als een postpaard. 2 * 1 minuut kettlebel swings op zolder![]()
![]()
dat blijkt. Zit te denken dit elke ochtend even te doen voor ik ga werken.quote:Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik ga ook maar met de hype mee en ben nu net begonnen met Smolov jr voor bench
Keer wat anders na al die tijd PPL.
Maar nu ga ik morgen weer trainen maar is dat dan niet TE kortdag om weer te benchen.
Normaal zit er dacht ik wel een dag rust tussen toch?
Kan ik dan bijvoorbeeld morgen Squatten of is het de bedoeling dat je gewoon 4 x keer gaat en elke dag benched?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
je moet je gewoon aan smolov jr schema houden, hoe moeilijk kan dat zijn? hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 23:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar nu ga ik morgen weer trainen maar is dat dan niet TE kortdag om weer te benchen.
Kan ik dan bijvoorbeeld morgen Squatten of is het de bedoeling dat je gewoon 4 x keer gaat en elke dag benched?
bij smolov jr heb je altijd 2 opeenlopende dagenBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Staat allemaal in het programma. http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jrquote:Op maandag 10 februari 2014 23:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Kan ik dan bijvoorbeeld morgen Squatten of is het de bedoeling dat je gewoon 4 x keer gaat en elke dag benched?
Ik zou dat eerst uitwerken voor jezelf en dan pas aan de slag gaan. Zulke schema´s moet je niet zo van de een op de andere dag aan beginnen.![]()
ditquote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Staat allemaal in het programma. http://www.seriouspowerlifting.com/2362/articles/smolov-jr
Ik zou dat eerst uitwerken voor jezelf en dan pas aan de slag gaan. Zulke schema´s moet je niet zo van de een op de andere dag aan beginnen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Die site heb ik dus ook gebruikt maar ik bedoel als je je strict aan dat schema houdt is morgen dus rustdag en moet ik woensdag trainen,
Maar door aparte werktijden word dat lastig vandaar dat ik mij afvroeg of ik dan morgenavond die woensdag kan pakken
Bedoel dat het mij niet echt duidelijk is of ik daarnaast niet mag trainen er staat rust.
Maar is het absolute rust of rust voor mijn chestStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
je moet niet rommelen met de dagen of percentages.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Die site heb ik dus ook gebruikt maar ik bedoel als je je strict aan dat schema houdt is morgen dus rustdag en moet ik woensdag trainen,
Maar door aparte werktijden word dat lastig vandaar dat ik mij afvroeg of ik dan morgenavond die woensdag kan pakken
Anders maak je het hele principe ervan kapot.
je moet de rest van je spiergroepen eromheen bouwen, zolang het niet in de weg staat van smolov.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Lastig, maar voor een keer kan het wel. Als je een agenda voor je werk hebt zou ik die absoluut naast me leggen wanneer je je cycle uitwerkt. Dan weet je wat er op je af komt en hoef je je niet later in allerlei bochten te wringen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar door aparte werktijden word dat lastig vandaar dat ik mij afvroeg of ik dan morgenavond die woensdag kan pakken![]()
Nog beter inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet niet rommelen met de dagen of percentages.
je moet de rest van je spiergroepen eromheen bouwen, zolang het niet in de weg staat van smolov.![]()
Recap:quote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet niet rommelen met de dagen of percentages.
je moet de rest van je spiergroepen eromheen bouwen, zolang het niet in de weg staat van smolov.
Ik kan dus morgen in principe gaan Squatten en dan moet ik woensdag gewoon een gaatje vrijmaken om dan 2e dag van Smolov te pakken met de benchStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
ja dat is het beste.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Recap:
Ik kan dus morgen in principe gaan Squatten en dan moet ik woensdag gewoon een gaatje vrijmaken om dan 2e dag van Smolov te pakken met de bench
het programma is zo opgebouwd dat je na 3 weken peaked op je bench ... dat peaken komt door de training van je CNS, die wordt op deze manier met deze dag indeling het beste getraind voor optimale resultaten.
zelf was ik na 1 smolov jr sessie van 125 naar 137,5kg gegaan(niet dat al je gains erna blijven want je bench frequentie zakt daarna weer in)Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik snap het niet. Als woensdag je tweede dag deze week is, waarom moet je dan per se morgen trainen?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Recap:
Ik kan dus morgen in principe gaan Squatten en dan moet ik woensdag gewoon een gaatje vrijmaken om dan 2e dag van Smolov te pakken met de bench![]()
Ik zit/zat op max 105 daar ben ik dus vanuit gegaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja dat is het beste.
het programma is zo opgebouwd dat je na 3 weken peaked op je bench ... dat peaken komt door de training van je CNS, die wordt op deze manier met deze dag indeling het beste getraind voor optimale resultaten.
zelf was ik na 1 smolov jr sessie van 125 naar 137,5kg gegaan(niet dat al je gains erna blijven want je bench frequentie zakt daarna weer in)
Ik hoop 115 na die 3 weken maar we zullen zienOmdat ik op 2 sportscholen zit waar ik woensdag na werk naartoe kan is geen power of squatrek en wil niet mijn benen er bij in laten schieten om een paar kilo bij mn bench op te krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Als woensdag je tweede dag deze week is, waarom moet je dan per se morgen trainen?
Morgen ben ik vrij dus kan ik naar mijn normale gym daar gewoon legs doen en dan woensdag alleen Benchen.
Plus ik ben gewend aan 5/6 dagen per week trainen, zit er nu gewoon ingeslepenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Aha. Kheb um.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zit/zat op max 105 daar ben ik dus vanuit gegaan.
Ik hoop 115 na die 3 weken maar we zullen zien
[..]
Omdat ik op 2 sportscholen zit waar ik woensdag na werk naartoe kan is geen power of squatrek en wil niet mijn benen er bij in laten schieten om een paar kilo bij mn bench op te krijgen.
Morgen ben ik vrij dus kan ik naar mijn normale gym daar gewoon legs doen en dan woensdag alleen Benchen.
Plus ik ben gewend aan 5/6 dagen per week trainen, zit er nu gewoon ingeslepen![]()
Lag ook aan mij heur. Shit happens soms.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja excuus ben niet zo'n ster in dingen zo uit te typen!![]()
shit happend heb ik van jou wel even genoeg gelezen nuquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lag ook aan mij heur. Shit happens soms.
Ow, vertel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:24 schreef stinkie het volgende:
[..]
shit happend heb ik van jou wel even genoeg gelezen nu![]()
"Smolov voor deadlifts, zou het kunnen?" vroeg ik laatst aan een andere PL'er in de gym. "Als je een hernia wilt wel ja."
Zou wel sick zijn lol; smolov deadlifts.If not now, then when.![]()
Wellicht weet iemand hier een antwoord op mijn probleem: Ik heb in September iets te zwaar gelift. Wilde mijn PR op de deadlift verbreken, bij het neerleggen 'knakte' er iets in mijn rug. Die nacht er na niet kunnen bewegen in bed, volgende ochtend kon ik niets eens mijn sokken aan doen. Uiteindelijk een maand rust gehad, weer begonnen, wéér zeer. Afgelopen twee maanden heel rustig getrained, zaterdag weer deadlift opgepakt en zaterdagnacht wéér enorm pijnsteken in mijn onderrrug(Voornamelijk aan de rechterkant). Lijkt alsof mijn lichaam dan uit 'twee' delen bestaat, zo'n moeite heb ik dan om mijn benen normaal te bewegen. Ik heb het geluk dat ik vandaag weer, op DOMS na, nergens last van had, maar heeft iemand toevallig een idee wat het kan zijn?![]()
lolquote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ray, zo ziet het eruit als wij in jouw autootje gaan zitten
[ afbeelding ]
de lilliebridges hahaha
Wij overlappen royaal hoor in dat ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2014 09:22:47 ]![]()
Goeje vraag voor de elite als verbosity e.d. dit, maar als je last hebt van je been, dan zou het zomaar eens een accute hernia kunnen zijn...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Shefkee het volgende:
Wellicht weet iemand hier een antwoord op mijn probleem: Ik heb in September iets te zwaar gelift. Wilde mijn PR op de deadlift verbreken, bij het neerleggen 'knakte' er iets in mijn rug. Die nacht er na niet kunnen bewegen in bed, volgende ochtend kon ik niets eens mijn sokken aan doen. Uiteindelijk een maand rust gehad, weer begonnen, wéér zeer. Afgelopen twee maanden heel rustig getrained, zaterdag weer deadlift opgepakt en zaterdagnacht wéér enorm pijnsteken in mijn onderrrug(Voornamelijk aan de rechterkant). Lijkt alsof mijn lichaam dan uit 'twee' delen bestaat, zo'n moeite heb ik dan om mijn benen normaal te bewegen. Ik heb het geluk dat ik vandaag weer, op DOMS na, nergens last van had, maar heeft iemand toevallig een idee wat het kan zijn?
Hoe was je form tijdens die betreffende lift??![]()
actieradius nogsteeds beperkt Snakey?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:36 schreef Snakey het volgende:
Ow, natuurlijk.![]()
Niet goed voor je, drie dagen slecht eten.![]()
Dat was ook mijn eerste idee, als complete leek zijnde. Zou er meteen naar laten kijken in ieder geval, klinkt ernstig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goeje vraag voor de elite als verbosity e.d. dit, maar als je last hebt van je been, dan zou het zomaar eens een accute hernia kunnen zijn...![]()
van mij moet je sowieso geen advies aannemen want ik train met pijn altijd gewoon door.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Shefkee het volgende:
Wellicht weet iemand hier een antwoord op mijn probleem: Ik heb in September iets te zwaar gelift. Wilde mijn PR op de deadlift verbreken, bij het neerleggen 'knakte' er iets in mijn rug. Die nacht er na niet kunnen bewegen in bed, volgende ochtend kon ik niets eens mijn sokken aan doen. Uiteindelijk een maand rust gehad, weer begonnen, wéér zeer. Afgelopen twee maanden heel rustig getrained, zaterdag weer deadlift opgepakt en zaterdagnacht wéér enorm pijnsteken in mijn onderrrug(Voornamelijk aan de rechterkant). Lijkt alsof mijn lichaam dan uit 'twee' delen bestaat, zo'n moeite heb ik dan om mijn benen normaal te bewegen. Ik heb het geluk dat ik vandaag weer, op DOMS na, nergens last van had, maar heeft iemand toevallig een idee wat het kan zijn?
Maar ik heb onder andere wel eens hetzelfde als wat jij omschrijft maar sinds ik waar meer voor mobiliteit doe zoal foamroller enzo heb ik er een stuk minder last van.
En altijd je form blijven checkenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ga even langs de huisarts of fysio.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Shefkee het volgende:
Klinkt als zenuwproblematiek door de tussenwervelschijf of een andere structuur.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gew deloaden en doortrainen. Zelfde advies kreeg ik toen met m'n schouder en nu maak ik de gains van me leven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Shefkee het volgende:
Wellicht weet iemand hier een antwoord op mijn probleem: Ik heb in September iets te zwaar gelift. Wilde mijn PR op de deadlift verbreken, bij het neerleggen 'knakte' er iets in mijn rug. Die nacht er na niet kunnen bewegen in bed, volgende ochtend kon ik niets eens mijn sokken aan doen. Uiteindelijk een maand rust gehad, weer begonnen, wéér zeer. Afgelopen twee maanden heel rustig getrained, zaterdag weer deadlift opgepakt en zaterdagnacht wéér enorm pijnsteken in mijn onderrrug(Voornamelijk aan de rechterkant). Lijkt alsof mijn lichaam dan uit 'twee' delen bestaat, zo'n moeite heb ik dan om mijn benen normaal te bewegen. Ik heb het geluk dat ik vandaag weer, op DOMS na, nergens last van had, maar heeft iemand toevallig een idee wat het kan zijn?![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew deloaden en doortrainen. Zelfde advies kreeg ik toen met m'n schouder en nu maak ik de gains van me leven.
Naar je lichaam leren luisteren is iets wat nogal onderbelicht is imho. Beter 2 weken extra rust dan weer te vroeg beginnen en opnieuw 6 weken eruit liggen.Behulpzaam als een waterkraan.
Deze man weet echt alles!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew deloaden en doortrainen. Zelfde advies kreeg ik toen met m'n schouder en nu maak ik de gains van me leven.Hoe kom je toch aan zoveel kennis?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Heej buffels
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Waar heb jij gezeten? Tijdje niet gezien hier. Gevangen onder een barbell? Op trainingskamp met dagelijks kangoeroebiefstuk?quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Ben bezig met andere zaken momenteel (proberen geld te verdienen online), dus heb een tijdje Fok! pauze. Ben nog wel gewoon lekker aan het trainen hoor
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Alle vragen in deze reeks hebben hetzelfde antwoord; ongeacht waar het over gaat. Of het antwoord is ''gew deloaden en doortrainen'' of ''kCals in vs kCals out''.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Deze man weet echt alles!Hoe kom je toch aan zoveel kennis?
![]()
![]()
Godverdomme wat kom jij zuur overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alle vragen in deze reeks hebben hetzelfde antwoord; ongeacht waar het over gaat. Of het antwoord is ''gew deloaden en doortrainen'' of ''kCals in vs kCals out''.
Verdient dat een beetje goed, webcamseks?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:29 schreef star_gazer het volgende:
Ben bezig met andere zaken momenteel (proberen geld te verdienen online), dus heb een tijdje Fok! pauze. Ben nog wel gewoon lekker aan het trainen hoor![]()
![]()
Mijn quote-knop doet raar, maar iig bedankt voor de antwoorden. Denk dat ik er maar aan moet geloven en gewoon langs de huisarts moet. Wil alleen niet horen dat ik straks een aantal maanden moet rusten, want dat heb ik nu ook min of meer gedaan.. SI gewricht kende ik nog niet, lijkt het wel een beetje op, maar heb niet de symptomen. Hernia zou kunnen, maar daar zou ik wel van balen zeg :/
Voorlopig wil ik eigenlijk gewoon trainen![]()
![]()
do u even liftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alle vragen in deze reeks hebben hetzelfde antwoord; ongeacht waar het over gaat. Of het antwoord is ''gew deloaden en doortrainen'' of ''kCals in vs kCals out''.If not now, then when.![]()
Vooral doorgaan totdat je straks in een rolstoeltje err'day upperbodyday kunt doen. Of een push-pull schemaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef Shefkee het volgende:
Mijn quote-knop doet raar, maar iig bedankt voor de antwoorden. Denk dat ik er maar aan moet geloven en gewoon langs de huisarts moet. Wil alleen niet horen dat ik straks een aantal maanden moet rusten, want dat heb ik nu ook min of meer gedaan.. SI gewricht kende ik nog niet, lijkt het wel een beetje op, maar heb niet de symptomen. Hernia zou kunnen, maar daar zou ik wel van balen zeg :/
Voorlopig wil ik eigenlijk gewoon trainen
te overdrevenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
rich looking healthyThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
even nog 1x de nieuwe wereldrecordhouder(met volle overtuiging en zeker ruimte om die 2500lb te pakken) .. alle drie zijn lifts
Ook mooi om eens niet een fatty te zien. Er zijn er meer natuurlijk maar Green heeft een prima body zo.quote:![]()
Ow, enige wat ik niet mooi vind bij zowel Green als Malanichev is hun sumo DL. Ik vind het echt niet mooi om naar te kijken. En conventionele DL ziet er veel beter uit imo.![]()
hij heeft echt een heel goed fysiek iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook mooi om eens niet een fatty te zien. Er zijn er meer natuurlijk maar Green heeft een prima body zo.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
klopt, ik vind conventional ook veel strakker eruit zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Snakey het volgende:
Ow, enige wat ik niet mooi vind bij zowel Green als Malanichev is hun sumo DL. Ik vind het echt niet mooi om naar te kijken. En conventionele DL ziet er veel beter uit imo.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
hier trouwens zijn bench, andere camerahoek .. zie je hoe textbook perfect zijn legdrive is.
Ah, daar is ze weer. Dat is dezelfde als die vrouw die hem zo klunzog aan het helpen was toch?![]()
Sparkle Green is haar naam. Jawel, de vrouw van Dan Green. https://www.facebook.com/bossladysparkle![]()
klopt idd hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ah, daar is ze weer. Dat is dezelfde als die vrouw die hem zo klunzog aan het helpen was toch?![]()
[ afbeelding ]
Sparkle Green is haar naam. Jawel, de vrouw van Dan Green. https://www.facebook.com/bossladysparkleBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Perfecte explosie vanaf zijn borst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
hier trouwens zijn bench, andere camerahoek .. zie je hoe textbook perfect zijn legdrive is.![]()
dem gains doequote:
boom babyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef dreamerbulk het volgende:
even nog 1x de nieuwe wereldrecordhouder(met volle overtuiging en zeker ruimte om die 2500lb te pakken) .. alle drie zijn liftsAgreed. Vind het een soort van cheaten of zo, maar het is begrijpelijk dat je als powerlifter o.a. de ROM wilt verkleinen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Snakey het volgende:
Ow, enige wat ik niet mooi vind bij zowel Green als Malanichev is hun sumo DL. Ik vind het echt niet mooi om naar te kijken. En conventionele DL ziet er veel beter uit imo.If not now, then when.![]()
Tuurlijk, voor de rest kan je je benen kruizen of yogastyle op de bench gaan liggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:15 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Legdrive bij benchen. Nouja alleen nodig bij je max attempts eigenlijk ja. Beetje de powerstyle.
![]()
![]()
als je doel is om zo sterk mogelijk op bench te worden, dan is het verstandig legdrive altijd toe te passen ... zo leer programmeer je de juiste motoriek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:15 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Legdrive bij benchen. Nouja alleen nodig bij je max attempts eigenlijk ja. Beetje de powerstyle.
Hoezo, zoek je een baan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Verdient dat een beetje goed, webcamseks?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Is het vreemd als ik na een borst training (bench press 3x3, shoulder press 5x10, DB floor press 3x8, triceps push down 3x6, face pulls) een pump in zowel m'n chest als m'n lats heb? Is wel een goed teken volgens mij?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
lats voelen na bench is een goed teken, heb je ze optimaal gebruikt als stabilisatorquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:41 schreef star_gazer het volgende:
Is het vreemd als ik na een borst training (bench press 3x3, shoulder press 5x10, DB floor press 3x8, triceps push down 3x6, face pulls) een pump in zowel m'n chest als m'n lats heb? Is wel een goed teken volgens mij?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: