SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
drukke dagen met mijn bizz .. maar deze wou ik wel ff met jullie delen!
mancrush
hij is echt flink bezig de laatste tijd .. man man man kijk hoe droog met zoveel massa.. alsof iemand met een mes zijn blokken heeft uitgekerfdBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
It was a bad day...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
drukke dagen met mijn bizz .. maar deze wou ik wel ff met jullie delen!
mancrush
hij is echt flink bezig de laatste tijd .. man man man kijk hoe droog met zoveel massa.. alsof iemand met een mes zijn blokken heeft uitgekerfd![]()
Looking good though.![]()
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
It was a bad day...![]()
Looking good though.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Same. En altijd geweldig om hem aan het werk te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterk![]()
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Blijft mijn favoriete lifter, bescheiden..beleefd en beresterk
Ik heb het boek, erg interesant.![]()
nice,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Ik heb het boek, erg interesant.
mijn bench voelt steeds beter, mijn 1rm heeft nooit zo "explosief" aangevoeldBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Heerlijk gevoel als je je groove vindt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice,
mijn bench voelt steeds beter, mijn 1rm heeft nooit zo "explosief" aangevoeld![]()
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook een goede voor de BP. http://articles.elitefts.(...)h-press-the-science/
Ik heb het boek, erg interesant.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het idee
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
wie gebruikt er allemaal zo'n trapbar?quote:
Lijkt mij wel goed voor je gewone deadlift, of beetje zelfde idee ala deficit dl?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
goed kijken naar bar path en tightnessquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het ideeBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
hebben wij helaas niet,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:10 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wie gebruikt er allemaal zo'n trapbar?
Lijkt mij wel goed voor je gewone deadlift, of beetje zelfde idee ala deficit dl?
ja en de focus ligt meer op het omhoog squatten van het gewicht. Konstantin is één van de weinige lifters die deze echt fanatiek gebruikt voor zijn deadlift.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Het is moeilijk om er iets over te zeggen zonder je BP te zien. Maar waarschijnlijk wat dreamer hierboven zegt, plus je grip wat smaller pakken, opletten dat je je rug en met name je lats gebruikt. En proberen twee keer per week te benchen, gewicgt wat terugbrengen en vooral op techniek letten. Zwaarder liften komt daarne wel weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Toch maar eens in verdiepen. Vind bench press zo ultiem kut. Laat mij maar squatten.
Heb ik veel meer het gevoel dat ik echt maximaal ga. Met BP zijn mn armen altijd de beperkende factor heb ik het idee![]()
Ik wist tot gisteren dus ook niet dat je polsen kaarsrecht moeten zijn bij het benchen lol. Voelt wel raar aan moet ik zeggen.If not now, then when.![]()
lolwut? dat ligt echt helemaal aan de individuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist tot gisteren dus ook niet dat je polsen kaarsrecht moeten zijn bij het benchen lol. Voelt wel raar aan moet ik zeggen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
bedoel je nou handen of polsenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je polsen moeten recht staan en niet naar achter hangen.
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je polsen moeten recht staan en niet naar achter hangen.![]()
dit iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.
bij mij staat ie recht op mijn polsen bij een extended vorm
Is het niet zo dat je de beste krachtoverbrenging hebt als je handen in een lijn staan met je armen, dus rechte polsen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lolwut? dat ligt echt helemaal aan de individu
[ afbeelding ]![]()
http://www.liftbigeatbig.(...)-wrist-position.htmlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je de beste krachtoverbrenging hebt als je handen in een lijn staan met je armen, dus rechte polsen?
ligt er trouwens maar echt aan, kijk bijv hoe Eric Lilliebridge benched... die lijn is helemaal buitenaards .. die begint recht bij uitracken .. en naarmate hij verder zakt buigt het ver door
dit doet hij omdat hij zo in de beste lijn van zijn lichaam blijft, daarom is het voor iedere bouw weer andersBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik ook een extended grip. Daar ligt de bar het meest confortabel wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit idd
[ afbeelding ]![]()
Hebben jullie ook dat je gewoon continu weinig progressie ziet in je tits? Mijn chick blijft volhouden dat ik cupD heb, maar ik kan me dat niet voorstellen. Is dat omdat als we recht voor de spiegel staan we geen diepte zien enzo, dus dat we denken dat het allemaal wat tegenvalt?![]()
Dit bedoelde ik te zeggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zolang de bar maar recht op je polsen staat. Dan nog verschilt het per persoon, maar de meeste mensen zijn op die manier het sterkst.Ja, de middelste is waar je sterker mee zou moeten zijn. Ik zit zelf ook in de linker. Je moet blijkbaar de polsen dus recht houden en de bar zo hard mogelijk vastknijpen en dan ben je sterker. Ik laat de bar vaak 'hangen' en knijp er niet echt in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit idd
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Maar bij zoiets vraag ik mij altijd af of die sterker zou zijn met een andere grip. Snap je wat ik wil zeggen lol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.liftbigeatbig.(...)-wrist-position.html
ligt er trouwens maar echt aan, kijk bijv hoe Eric Lilliebridge benched... die lijn is helemaal buitenaards .. die begint recht bij uitracken .. en naarmate hij verder zakt buigt het ver door
dit doet hij omdat hij zo in de beste lijn van zijn lichaam blijft, daarom is het voor iedere bouw weer anders
If not now, then when.![]()
Vooraanzicht denk ik altijd :quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:34 schreef BeamofLight het volgende:
Hebben jullie ook dat je gewoon continu weinig progressie ziet in je tits? Mijn chick blijft volhouden dat ik cupD heb, maar ik kan me dat niet voorstellen. Is dat omdat als we recht voor de spiegel staan we geen diepte zien enzo, dus dat we denken dat het allemaal wat tegenvalt?'wat ben je toch een matige lul'.
Zijaanzicht denk ik:' holy shitballs check die chest'!
True story. Mijn chest loopt dan ook zwaar achter en dat vertaalt zich ook in de lifts.![]()
ik snap waar je vandaan komt, maar toch verschilt het heel erg per individuquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik te zeggen eigenlijk.
[..]
Ja, de middelste is waar je sterker mee zou moeten zijn. Ik zit zelf ook in de linker. Je moet blijkbaar de polsen dus recht houden en de bar zo hard mogelijk vastknijpen en dan ben je sterker. Ik laat de bar vaak 'hangen' en knijp er niet echt in.
ga maar wat sterke benchers bekijken,
als ik mijn polsen kaarsrecht houd ... dan eindig ik ergens op mijn maag met de stang lol, dit corrigeer ik met de extended grip naarmate ik dieper zak.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
En hoe zit het nou met die voetenplaatsing?! De ene zegt: hou de zolen op de grond voor een groot oppervlak en vervolgens zie ik sommige powerlifters (zie hierboven eric) dat niet doen.If not now, then when.![]()
hij heeft zich speciaal laten trainen door Paul Carter om zijn bench omhoog te krikken, en dat is aardig gelukt, zijn max komt aardig in de buurt bij Spoto straks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar bij zoiets vraag ik mij altijd af of die sterker zou zijn met een andere grip. Snap je wat ik wil zeggen lol.
dit is voor hem ideale bar path.. en die bereikt hij door te corrigeren met zijn polsen/grip.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, wat denk je wat ik als eerste ging doen toen ik het las.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik snap waar je vandaan komt, maar toch verschilt het heel erg per individu
ga maar wat sterke benchers bekijken,
als ik mijn polsen kaarsrecht houd ... dan eindig ik ergens op mijn maag met de stang lol, dit corrigeer ik met de extended grip naarmate ik dieper zak.Maar ik kon het niet echt goed zien doordat ze allemaal wraps dragen.
En ik probeerde het gisteren ook even gauw, maar het voelt vaag. Bij mij in de gym zijn er 2 hele serieuze strict form alles powerlifters en legden het uit. Ik ga er nog wel even mee experimenteren dinsdag.If not now, then when.![]()
is ook weer per persoon verschillend natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En hoe zit het nou met die voetenplaatsing?! De ene zegt: hou de zolen op de grond voor een groot oppervlak en vervolgens zie ik sommige powerlifters (zie hierboven eric) dat niet doen.
er is niet 1 vorm daarvoor, ook niet voor de bar path van bench, net zoals bij deadlift of squat verschilt het doordat ieder lichaam anders gebouwd is qua verhoudingen.
Als je korte benen heb is het makkelijker om je voeten ver naar achteren te boren(in verhouding dan). Als je lange benen hebt en je doet dat, dan verlies de complete legdrive.
Het gaat er gewoon om in welke positie jij het meeste je hielen in de grond kan boren, voor optimal legdrive..waarbij je het torso naar de stang toe kan brengen tijdens het zakken in de lift.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ja, dat snap ik, maar er is wel vaak een 'richtlijn' waar je sterker op bent, ook al verschilt het dan nog lol. De bench is zoals Snakey ook eens zei gewoon zo ontzettend technisch, en daar waren de powerlifters het gisteren ook mee eens. Bij deadliften en squatten is het gewoon oppakken en squatten lol. Natuurlijk denk je aan vorm, maar het niet is niet zo lastig allemaal. Bij bench zijn er 20 dingen die je eerst moet doen en dan pas ben je sterk as fuck.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is ook weer per persoon verschillend natuurlijk haha
er is niet 1 vorm daarvoor, net zoals bij deadlift of squat.
Als je korte benen heb is het makkelijker om je voeten ver naar achteren te boren. Als je lange benen hebt en je doet dat, dan verlies de complete legdrive.
Het gaat er gewoon om in welke positie jij het meeste je hielen in de grond kan boren, voor optimal legdrive..waarbij je het torso naar de stang toe kan brengen tijdens het zakken in de lift.If not now, then when.![]()
jup bench is veel technischerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar er is wel vaak een 'richtlijn' waar je sterker op bent, ook al verschilt het dan nog lol. De bench is zoals Snakey ook eens zei gewoon zo ontzettend technisch, en daar waren de powerlifters het gisteren ook mee eens. Bij deadliften en squatten is het gewoon oppakken en squatten lol. Natuurlijk denk je aan vorm, maar het niet is niet zo lastig allemaal. Bij bench zijn er 20 dingen die je eerst moet doen en dan pas ben je sterk as fuck.
en daarom is het nog moeilijker om 1 richtlijn te kiezen, omdat een verschil in lengte arm of torso zoveel kan uitmaken bij die lift.
kwestie van veel trainen en uitzoeken wat voor jou de beste positie is.
En die info van snakey lezen, heeft mij geholpen. Uiteraard moet je nog zelf uitvinden dan hoe je het moet doen, maar dan heb je wel een kleine houvast.
Eric doet zijn voeten zo omdat hij zijn reet zo dichter bij zijn traps kan krijgen en dus zijn chest naar de stang toe kan brengen = minder rom uiteindelijk. Daarnaast stevige legdrive.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Verschilt ook erg per persoon. Ik denk dat je eigenlijk niet precies kan zeggen waar iemand z´n voeten moet plaatsen, behalve zeggen dat je je voeten weldegelijk goed moet gebruiken. Als je voelt dat de druk op je voeten wordt overgebracht naar je torso zit je goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En hoe zit het nou met die voetenplaatsing?! De ene zegt: hou de zolen op de grond voor een groot oppervlak en vervolgens zie ik sommige powerlifters (zie hierboven eric) dat niet doen.![]()
dit idd, dat kan met hakken op de grond zijn, maar dat kan ook met alleen de bal van je voet op de grond..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verschilt ook erg per persoon. Ik denk dat je eigenlijk niet precies kan zeggen waar iemand z´n voeten moet plaatsen, behalve zeggen dat je je voeten weldegelijk goed moet gebruiken. Als je voelt dat de druk op je voeten wordt overgebracht naar je torso zit je goed.
ligt aan voorkeur, ook moet je goed je glutes kunnen spannen tijdens de lift.
edit: eigenlijk moet alles tight zijn, en moet je overal een burn voelen na zwaar benchen: lats/traps/delts/chest/abs/benen/etcBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmm, ja, ik moet echt even gaan experimenteren.
Ik moet wel zeggen dat ik veel observeer in de gym en zo'n gozer bij ons die gaat voordat die bencht helemaal naar achteren, zet zijn voeten vast, brengt zijn rug naar voren (arch creeren) en zet daarna zijn voeten vast. Ik vroeg aan hem hoe die dat precies deed en vervolgens deed ik dat ook. Resultaat: bovenrug is tight as fuck, maar ik was wel wat slapper i.t.t. mijn eigen vorm waarbij ik gewoon ga liggen, schouderbladen naar achter breng, vastzet en bench.
Volgens mij hoe meer ik mijn eigen vorm aanpas, hoe minder sterk ik ben of zo, of het is een kwestie van wennen.Maar daarom: ik moet even experimenteren.
If not now, then when.![]()
Ik ben van plan om binnenkort maar eens wat gewicht bij de komen(van 68 naar 74 kilo) ongeveer. En nu zou ik even willen vragen wie ervaring heeft met een vegetarisch fitnessdieet en weet wat ik dan het beste zou kunnen eten. Ik ga er sowieso wel eiwitshakes bijpakken.![]()
iig bakken met melk en havermout en pindakaasquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort maar eens wat gewicht bij de komen(van 68 naar 74 kilo) ongeveer. En nu zou ik even willen vragen wie ervaring heeft met een vegetarisch fitnessdieet en weet wat ik dan het beste zou kunnen eten. Ik ga er sowieso wel eiwitshakes bijpakken.
kom je al een heel eind denk ikBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zodra je techniek op de BP (en eigenlijk met alles) veranderd ga je altijd wat terug in gewicht. Zeker als je je lichaam meer tight gaat maken op je lifts voelt dat nogal onnatuurlijk aan, maar in een paar weken ben je vaak sterker en / of kan je ineens wel een gewicht aan waar je tijden op bleef hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, ja, ik moet echt even gaan experimenteren.
Ik moet wel zeggen dat ik veel observeer in de gym en zo'n gozer bij ons die gaat voordat die bencht helemaal naar achteren, zet zijn voeten vast, brengt zijn rug naar voren (arch creeren) en zet daarna zijn voeten vast. Ik vroeg aan hem hoe die dat precies deed en vervolgens deed ik dat ook. Resultaat: bovenrug is tight as fuck, maar ik was wel wat slapper i.t.t. mijn eigen vorm waarbij ik gewoon ga liggen, schouderbladen naar achter breng, vastzet en bench.
Volgens mij hoe meer ik mijn eigen vorm aanpas, hoe minder sterk ik ben of zo, of het is een kwestie van wennen.Maar daarom: ik moet even experimenteren.
Het is dus vaak 1 stap terug om er daarna weer 2 vooruit te doen.
Mensen maken zich al snel druk als ze hun max lijken te verliezen en gaan snel terug naar hun vertrouwde form. Helaas wonnen ze het niet op die oude form en gaan ze het ook niet winnen door er naar terug te gaan. Kortom, wees niet te bang om even een paar stapjes terug te maken.![]()
Stuur SuperwormJim even een DM/PM. Hij doet krachttraining en is vegetarier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort maar eens wat gewicht bij de komen(van 68 naar 74 kilo) ongeveer. En nu zou ik even willen vragen wie ervaring heeft met een vegetarisch fitnessdieet en weet wat ik dan het beste zou kunnen eten. Ik ga er sowieso wel eiwitshakes bijpakken.![]()
Ik heb nog steeds wel eens een WTF moment met m´n benen een dag na zware BP´s. Dan denk ik, eh? Spierpijn in m´n benen, ik heb helemaal geen benen getraind...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:44 schreef dreamerbulk het volgende:
edit: eigenlijk moet alles tight zijn, en moet je overal een burn voelen na zwaar benchen: lats/traps/delts/chest/abs/benen/etc![]()
![]()
Je hebt gelijk inderdaad. Thanks Snakes!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra je techniek op de BP (en eigenlijk met alles) veranderd ga je altijd wat terug in gewicht. Zeker als je je lichaam meer tight gaat maken op je lifts voelt dat nogal onnatuurlijk aan, maar in een paar weken ben je vaak sterker en / of kan je ineens wel een gewicht aan waar je tijden op bleef hangen.
Het is dus vaak 1 stap terug om er daarna weer 2 vooruit te doen.
Mensen maken zich al snel druk als ze hun max lijken te verliezen en gaan snel terug naar hun vertrouwde form. Helaas wonnen ze het niet op die oude form en gaan ze het ook niet winnen door er naar terug te gaan. Kortom, wees niet te bang om even een paar stapjes terug te maken.If not now, then when.![]()
Techniek veranderen = nieuwe neurologische adaptatie aanleren. En dat kost tijd voordat je met je nieuwe techniek je zenuwen op de goede manier aanvuurt.Confidence through competence![]()
Na een goede bench heb ik altijd slierpijn in mijn lats
Meer dan in borstDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Stabilisator natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:48 schreef Hiatus het volgende:
Hoe dien je lats te gebruiken tijdens bench?Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: