do u even liftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alle vragen in deze reeks hebben hetzelfde antwoord; ongeacht waar het over gaat. Of het antwoord is ''gew deloaden en doortrainen'' of ''kCals in vs kCals out''.
Vooral doorgaan totdat je straks in een rolstoeltje err'day upperbodyday kunt doen. Of een push-pull schemaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef Shefkee het volgende:
Mijn quote-knop doet raar, maar iig bedankt voor de antwoorden. Denk dat ik er maar aan moet geloven en gewoon langs de huisarts moet. Wil alleen niet horen dat ik straks een aantal maanden moet rusten, want dat heb ik nu ook min of meer gedaan.. SI gewricht kende ik nog niet, lijkt het wel een beetje op, maar heb niet de symptomen. Hernia zou kunnen, maar daar zou ik wel van balen zeg :/
Voorlopig wil ik eigenlijk gewoon trainen
te overdrevenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
rich looking healthy
Ook mooi om eens niet een fatty te zien. Er zijn er meer natuurlijk maar Green heeft een prima body zo.quote:
hij heeft echt een heel goed fysiek iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook mooi om eens niet een fatty te zien. Er zijn er meer natuurlijk maar Green heeft een prima body zo.
klopt, ik vind conventional ook veel strakker eruit zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Snakey het volgende:
Ow, enige wat ik niet mooi vind bij zowel Green als Malanichev is hun sumo DL. Ik vind het echt niet mooi om naar te kijken. En conventionele DL ziet er veel beter uit imo.
klopt idd hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ah, daar is ze weer. Dat is dezelfde als die vrouw die hem zo klunzog aan het helpen was toch?![]()
[ afbeelding ]
Sparkle Green is haar naam. Jawel, de vrouw van Dan Green. https://www.facebook.com/bossladysparkle
Perfecte explosie vanaf zijn borst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef dreamerbulk het volgende:
hier trouwens zijn bench, andere camerahoek .. zie je hoe textbook perfect zijn legdrive is.
dem gains doequote:
boom babyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef dreamerbulk het volgende:
even nog 1x de nieuwe wereldrecordhouder(met volle overtuiging en zeker ruimte om die 2500lb te pakken) .. alle drie zijn lifts
Agreed. Vind het een soort van cheaten of zo, maar het is begrijpelijk dat je als powerlifter o.a. de ROM wilt verkleinen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Snakey het volgende:
Ow, enige wat ik niet mooi vind bij zowel Green als Malanichev is hun sumo DL. Ik vind het echt niet mooi om naar te kijken. En conventionele DL ziet er veel beter uit imo.
Tuurlijk, voor de rest kan je je benen kruizen of yogastyle op de bench gaan liggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:15 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Legdrive bij benchen. Nouja alleen nodig bij je max attempts eigenlijk ja. Beetje de powerstyle.
als je doel is om zo sterk mogelijk op bench te worden, dan is het verstandig legdrive altijd toe te passen ... zo leer programmeer je de juiste motoriek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:15 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Legdrive bij benchen. Nouja alleen nodig bij je max attempts eigenlijk ja. Beetje de powerstyle.
Hoezo, zoek je een baan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Verdient dat een beetje goed, webcamseks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |