Dit komt denk ik omdat je gisteren gezakt bent voor het examen van Don.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet quoten of andere shit doen op FOK!.
Addblocker. Tot zover mijn FOK! voor vandaag. Tot kijk schatjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Beterschap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het werkt, senk joe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Addblocker. Tot zover mijn FOK! voor vandaag. Tot kijk schatjes.
Doeiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Addblocker. Tot zover mijn FOK! voor vandaag. Tot kijk schatjes.
Wat wil je op je begrafenis horen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Automatisch laden doet ie ook al niet.
Ik denk dat ik dood ga.
Andrea Boccelli.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat wil je op je begrafenis horen?
Lee Towers is tegen de tijd dat ik sterf niet meer bekend bij het grote mensenpubliek. Ik denk dat de mens van later dan ook met zijn vinger in de keel zou zitten als ik ''You'll never wok aloon'' wil horen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:48 schreef Pascalus het volgende:
Niet Lee Towers op je begrafenis draaien.
Daar heb je toch schijt aan man. Het is jouw feestje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lee Towers is tegen de tijd dat ik sterf niet meer bekend bij het grote mensenpubliek. Ik denk dat de mens van later dan ook met zijn vinger in de keel zou zitten als ik ''You'll never wok aloon'' wil horen.
Ik wil wel dat mensen op een positieve manier afscheid van me nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar heb je toch schijt aan man. Het is jouw feestje.
Ik zal er zijn en ik zou ook graag een speech houden. 5 tot 10 minuten ongeveer. En aan het eind zing ik dan you never wok aloon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil wel dat mensen op een positieve manier afscheid van me nemen.
Een presentje wacht dan op je onder de deurmat van je huis.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal er zijn en ik zou ook graag een speech houden. 5 tot 10 minuten ongeveer. En aan het eind zing ik dan you never wok aloon.
Jammer dat je mij niet op een van je kaartjes hebt gezet, daarmee heb je me heel erg pijn gedaan hoewel jij daar van geniet was dit wel onmenselijk en gruwelijk.quote:
Ik wil gecremeerd worden onder begeleiding van Light my Fire van the Doors.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil trouwens een zeemansbegrafenis.
Jij staat er wel op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet op een van je kaartjes hebt gezet, daarmee heb je me heel erg pijn gedaan hoewel jij daar van geniet was dit wel onmenselijk en gruwelijk.
Zo.
Met koffie en worstenbroodjes?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil gecremeerd worden onder begeleiding van Light my Fire van the Doors.
Ik zie de combinatie koffie met een worstenbroodje niet zitten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met koffie en worstenbroodjes?
saucijzenbroodjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie de combinatie koffie met een worstenbroodje niet zitten.
Dat is brabants.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie de combinatie koffie met een worstenbroodje niet zitten.
Dan ben je geen PSV-er. Dan spijt me het.quote:
Ik merk nu pas dat ik geen quote alert hebquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
* een nieuwquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Donraja doet er wel heel erg lang over om een nieuwe examen te maken.
Komt er zo aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat ben je weer kinderachtig bezig niet eens antwoorden op een vraag je laat je weer erg kennen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is brabants.
[..]
Dan ben je geen PSV-er. Dan spijt me het.
Bekijk de volgende afbeelding goed, later komen de vragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Fijn. Maar vroeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie hem links onder naast de rechter
Waar is wallyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bekijk de volgende afbeelding goed, later komen de vragen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Ok de vragen:
1. Wat was de afmeting van de getoonde afbeelding?
2. Wat was mijn downloadsnelheid een paar weken terug?
3. Wat is die nu?
4. Door wie werd GGMM vandaag een debiel genoemd?
5. Waarom is Mikey zo pissig op Knut?
1.60-60quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Ok de vragen:
3. Wat is die nu?
Maar 1tje goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1.60-60
2. 1.5 mb
3. 3 mb
4. DonRaja
5. Ooit een ban gekregen door Knut.
Sowieso laatste twee. Leugenaar!quote:
Ik kan je op een briefje geven dat het wel zo is, maar oke. Jij je zin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee. En ik laat me niet zomaar leugenaar noemen, debiel.
1. 960 x 540quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef DonRaja het volgende:
Ok de vragen:
3. Wat is die nu?
Nee dat kan je niet. Toon mij de post waar ik vandaag GGMM een debiel heb genoemd. Als je dat niet kan, wil ik niks van je horen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan je op een briefje geven dat het wel zo is, maar oke. Jij je zin.
Mehquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
13:45 Liverpool - Arsenal
15:30 Nurnberg - Bayern Munich (Robbengod)
16:00 Chelsea - Newcastle United
18:45 PSV Eindhoven - FC Twente
20:00 Real Madrid - Villarreal
20:45 SSC Napoli - AC Milan
15:00 Lazio - Roma (Strootgod)
21:00 Monaco - Paris Saint Germain
21:00 Sevilla - Barcelona
Hier is niks mis mee
Geef maar mijn briefje terug. Toch maar 1 goed. Heb van iemand bewijs gekregen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet. Toon mij de post waar ik vandaag GGMM een debiel heb genoemd. Als je dat niet kan, wil ik niks van je horen.
4 goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1. 960 x 540
2. 0.51 MBS
3. 3.0 mbs als het goed is
4. Typisch, tevens is dat ook een debiel want GCSC
5. Knut maakt hem zwart
Ik maak mikey helemaal niet zwart man. Wat een tendentieuze berichtgeving weer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 goed![]()
Alleen de 4e vraag is fout.
Ah jammer, maar Typisch blijft tevens een debiel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 goed![]()
Was LR zie ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 goed![]()
Je hebt mij onterecht voor leugenaar uitgemaakt. Vanaf nu besta je niet meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef maar mijn briefje terug. Toch maar 1 goed. Heb van iemand bewijs gekregen.
Dus jij wil geen kaart vanuit Syrie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt mij onterecht voor leugenaar uitgemaakt. Vanaf nu besta je niet meer.
Ik zal Stylo zijn bestaan helaas niet meer erkennen, aangezien ik je hulpmod ben moet ik met je mee..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt mij onterecht voor leugenaar uitgemaakt. Vanaf nu besta je niet meer.
In 2014/2015 ook, anderhalfjaarsconstructietje.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He Stijn.
Labyad bij Vitesse
Ik vroeg om de reden waarom hij pissig op jou was. Doe geen uitspraak over de feitelijkheid van die reden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik maak mikey helemaal niet zwart man. Wat een tendentieuze berichtgeving weer.
Gehuurd dus?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2014/2015 ook, anderhalfjaarsconstructietje.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij wil geen kaart vanuit Syrie?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal Stylo zijn bestaan helaas niet meer erkennen, aangezien ik je hulpmod ben moet ik met je mee..
Sorry Stylo![]()
Samson en Gert op bezoek is altijd wel leuk toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Moet je doen ja, krijg ik de Belgische geheime dienst aan de deur...
hihiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samson en Gert op bezoek is altijd wel leuk toch?
Ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Moet je doen ja, krijg ik de Belgische geheime dienst aan de deur...
Ik vind de Winterspelen ook wel prima.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zomerspelen zijn wel leuk. Die Winterspelen zijn niks.
Dat is toch de logische volgorde.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Vandaag discussie met werk hierover. Er zijn serieus mensen die eerst eten en dan pas tandenpoetsen.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Zomerspelen vind ik meer sporten boeiendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind de Winterspelen ook wel prima.
Je mond vol met slijm en stinkt. Daar ga ik echt niet mee eten en drinken. Nog viezer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch de logische volgorde.![]()
Of veeg jij ook je reet af voordat je gaat schijten?
Maar niet in deze knotsgekke competitiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken staan Ajax en FC Twente op 7 en 6 punten van de rest na zondag.
Met heel veel sporten op de Zomerspelen heb ik heel weinig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Zomerspelen vind ik meer sporten boeiend
Poets je wel je tanden voordat je naar bed gaat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mond vol met slijm en stinkt. Daar ga ik echt niet mee eten en drinken. Nog viezer.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mond vol met slijm en stinkt. Daar ga ik echt niet mee eten en drinken. Nog viezer.
Eens. Het gaat me er vooral om dat de Winterspelen weinig vermaak bieden en momenteel iedereen zich druk maakt om een delegatie van Nederland met allerlei nobody's die mogen lachen voor de (foto)camera. Nu gaat zelfs die enge Gordon een mening hebben over de maatschappij. Gekker moet het niet worden, hé.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat spoel ik juist weg met mijn ontbijtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV krijgt nu het Guus Geluk effect.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken staan Ajax en FC Twente op 7 en 6 punten van de rest na zondag.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Poets je wel je tanden voordat je naar bed gaat?
Ik kijk alle sporten op de Zomerspelen op wielrennen na, want dat vind ik pure aids.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met heel veel sporten op de Zomerspelen heb ik heel weinig.
Oohja dat stuk van Gordon las ik ook vanmiddag. Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Het gaat me er vooral om dat de Winterspelen weinig vermaak bieden en momenteel iedereen zich druk maakt om een delegatie van Nederland met allerlei nobody's die mogen lachen voor de (foto)camera. Nu gaat zelfs die enge Gordon een mening hebben over de maatschappij. Gekker moet het niet worden, hé.
Sowieso moet eigenlijk niemand aandacht schenken aan die Olympische Spelen, heel die zooi boycotten als je dan toch al moeilijk doet over de Russen en hun vage wetten.
Dan zie ik het probleem niet?quote:
In dit geval moet je het gewoon simpel houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja dat stuk van Gordon las ik ook vanmiddag. Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken joh.
Vanaf woensdag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké dat is wel een vette sport om te kijken. Wanneer is dat?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet?
Dat wil dus zeggen dat jij niet in de middag en avond eet? Dat is nagenoeg hetzelfde?
Bijna alle atletiek onderdelen vind ik weinig aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alle sporten op de Zomerspelen op wielrennen na, want dat vind ik pure aids.
Meest onlogische combi qua sporten ever...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Biathlon vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna alle atletiek onderdelen vind ik weinig aan.
Je zegt dat je mond stinkt en slijm enzo.quote:
Ooh dat vind ik juist wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna alle atletiek onderdelen vind ik weinig aan.
Rodelen is er ook zo één...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom paardensport en curling als Olympische Sport worden bestempeld.
Komt voort uit legertrainingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest onlogische combi qua sporten ever...
Dingen als kogelstoten, discuswerpen en lange afstanden lopen kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik juist wel leuk om te kijken.
Je moet er wel slank voor zijn. Als je Bossie erop zet, kakt dat hele ding waarop je moet liggen doormidden.quote:
Het is een sport, je bent fysiek bezig maar je moet je lichaam in topcontrole krijgen, dat is niet voor iedereen weggelegd en vooral met zo'n inspanning en temperatuur. Petje af hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest onlogische combi qua sporten ever...
Nee niet bij mij. Heb geluk dat ik nooit uit mijn mond stink (behalve in de ochtend).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zegt dat je mond stinkt en slijm enzo.
Je poets je tanden, je gaat slapen en dan ben je wakker. Dan poets je weer je tanden, dan ga je eten omdat je mond anders vies is, dan in de middag ga je lunchen. Maar dan zit je mond toch ook vol viezigheid enzo?
Ik zet het wel aan op de achtergrond en zit dan te chillen. Maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dingen als kogelstoten, discuswerpen en lange afstanden lopen kijk ik nooit.
Nee, vertel. Is echt interessant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dat nationalistische geleuter bij de Olympische Spelen/WK Voetbal, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
Ik ga me nu al ergeren aan allemaal mensen die weer helemaal voetbalkenners zijn in de zomer en er daarna geen reet aan vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dat nationalistische geleuter bij de Olympische Spelen/WK Voetbal, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
quote:
Daar kan ik echt slecht tegen. Ook weer plaatsvervangende schaamte als Erica Terpstra in d'r vies lelijke leeuwenbrulshirt in Rio gaat juichen voor Nederland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me nu al ergeren aan allemaal mensen die weer helemaal voetbalkenners zijn in de zomer en er daarna geen reet aan vinden
Ooh die onzin kan ik nog te negeren. Maar om nu al die mensen uit je klas enzo te gaan negeren is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt slecht tegen. Ook weer plaatsvervangende schaamte als Erica Terpstra in d'r vies lelijke leeuwenbrulshirt in Rio gaat juichen voor Nederland.
Hoef je niet bang voor te zijn, die zijn er niet in haar maat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt slecht tegen. Ook weer plaatsvervangende schaamte als Erica Terpstra in d'r vies lelijke leeuwenbrulshirt in Rio gaat juichen voor Nederland.
Je favoriete boekwinkel?quote:
Nee dat niet, maar nu wordt het wel echt monopolie.quote:
Ik denk dat ze allemaal nog steeds e-books onderschatten. Het marktaandeel is nog niet zo groot, maar gaat wel heel groot worden volgens mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar nu wordt het wel echt monopolie.
Ik vind Paagman in Den Haag een leuke boekenwinkel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar nu wordt het wel echt monopolie.
Er moet soort Netflix voor boeken komen. 'All you can read'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal nog steeds e-books onderschatten. Het marktaandeel is nog niet zo groot, maar gaat wel heel groot worden volgens mij.
Ja leuk een wikipediaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er moet soort Netflix voor boeken komen. 'All you can read'.Ik ga naar DWDD voor dit.
De Nieuwe Boekhandel in Amsterdam is beter. Je wordt gratis voor zwerver uitgemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Paagman in Den Haag een leuke boekenwinkel.
Pas maar op, voor je het weet ben je de nieuwe Alexander Klöpping.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er moet soort Netflix voor boeken komen. 'All you can read'.Ik ga naar DWDD voor dit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Nieuwe Boekhandel in Amsterdam is beter. Je wordt gratis voor zwerver uitgemaakt.
Nee dat niet. Maar moest daar aan denken net.quote:
Lang niet alles is goed op internet te vinden, als je iets vakgerelateerd zoekt. Gewoon leesboeken staan volgens mij allemaal wel online.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles is al op het internet te vinden, waarom zou je voor een boek willen betalen?
Scheltema in Amsterdam heeft ook wel veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar moest daar aan denken net.
Meeste schoolboeken van mij staan gewoon online op Google Books. Alleen belangrijke informatie is weg gehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lang niet alles is goed op internet te vinden, als je iets vakgerelateerd zoekt. Gewoon leesboeken staan volgens mij allemaal wel online.
Mwah, beetje zoeken en je hebt de pdf zo gevonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lang niet alles is goed op internet te vinden, als je iets vakgerelateerd zoekt. Gewoon leesboeken staan volgens mij allemaal wel online.
Zijn lach.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=421907161246097
Was het water lekker Stijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=421907161246097
Werkt je dm al weer?quote:
Ik kan jou zo tien boeknamen geven die je nooit online gaat vinden. Begin maar eens met deze:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, beetje zoeken en je hebt de pdf zo gevonden.
Niet dat ik ervoor ben uiteraard, piraterij uit den bozen, gewoon betalen!
Broertje van Donraja legt het uit
Kut moet je ergens voor hebben.quote:
Nou ik heb je eerste al gevonden in 2 secondenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan jou zo tien boeknamen geven die je nooit online gaat vinden. Begin maar eens met deze:
Textbook of Medical Physiology van Arthur C. Guyton
Medical Sciences. Naish J., Revest P. & Court D.S.(editors) 2009
Soms heb ik echt het gevoel dat jij een autist bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik kan echt slecht tegen geluiden als ik in een stille ruimte dart joh.
Haha okeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, ik kan echt slecht tegen geluiden als ik in een stille ruimte dart joh.
Ik heb gewoon aparte trekjes, laat me.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het gevoel dat jij een autist bent
Dat gevoel is wederzijds denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb ik echt het gevoel dat jij een autist bent
Niemand moet hier hypocriet gaan doen Fok! heeft alleen maar autisten.quote:
Komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:36 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn leven is zo vertieft he. Ik ben gewoon in alle drie de specialisaties die ik wil doen niet toegelaten
.
Heb je dan 40-45 bachelors voor.
Wel is sinds gisteren officieel dat ik deze zomer mijn eerste twee MSc. titels ga bemachtigen
Is het een beetje spannend bij GTST?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niemand moet hier hypocriet gaan doen Fok! heeft alleen maar autisten.
Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het een beetje spannend bij GTST?
Niet dat dit mij boeit of zo.
Je moet echt minder koffie drinken, je zit al de hele dag te zeiken op alles wat je haat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee valt tegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het een beetje spannend bij GTST?
Niet dat dit mij boeit of zo.
Ik doe dat erg graag ja, goed gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet echt minder koffie drinken, je zit al de hele dag te zeiken op alles wat je haat.
Niet in de SC anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Don was er al een hele tijd, doe nou niet alsof je hem niet hebt opgemerkt.
Vertel er meer over.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo smerig he vrouwen die zich door negers of arabieren laten doen
Je bent gewoon een verkapte GChoer, daarom wist je dat de Don hier niet al was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet in de SC anders.
Als het wel zo is geef ik mobiel FOK!ken volledig de schuld.
Zelfs hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet in de SC anders.
Als het wel zo is geef ik mobiel FOK!ken volledig de schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |