Komt voort uit legertrainingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest onlogische combi qua sporten ever...
Dingen als kogelstoten, discuswerpen en lange afstanden lopen kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik juist wel leuk om te kijken.
Je moet er wel slank voor zijn. Als je Bossie erop zet, kakt dat hele ding waarop je moet liggen doormidden.quote:
Het is een sport, je bent fysiek bezig maar je moet je lichaam in topcontrole krijgen, dat is niet voor iedereen weggelegd en vooral met zo'n inspanning en temperatuur. Petje af hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest onlogische combi qua sporten ever...
Nee niet bij mij. Heb geluk dat ik nooit uit mijn mond stink (behalve in de ochtend).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zegt dat je mond stinkt en slijm enzo.
Je poets je tanden, je gaat slapen en dan ben je wakker. Dan poets je weer je tanden, dan ga je eten omdat je mond anders vies is, dan in de middag ga je lunchen. Maar dan zit je mond toch ook vol viezigheid enzo?
Ik zet het wel aan op de achtergrond en zit dan te chillen. Maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dingen als kogelstoten, discuswerpen en lange afstanden lopen kijk ik nooit.
Nee, vertel. Is echt interessant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dat nationalistische geleuter bij de Olympische Spelen/WK Voetbal, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
Ik ga me nu al ergeren aan allemaal mensen die weer helemaal voetbalkenners zijn in de zomer en er daarna geen reet aan vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens word ik schijtziek van dat nationalistische geleuter bij de Olympische Spelen/WK Voetbal, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al.
quote:
Daar kan ik echt slecht tegen. Ook weer plaatsvervangende schaamte als Erica Terpstra in d'r vies lelijke leeuwenbrulshirt in Rio gaat juichen voor Nederland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me nu al ergeren aan allemaal mensen die weer helemaal voetbalkenners zijn in de zomer en er daarna geen reet aan vinden
Ooh die onzin kan ik nog te negeren. Maar om nu al die mensen uit je klas enzo te gaan negeren is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt slecht tegen. Ook weer plaatsvervangende schaamte als Erica Terpstra in d'r vies lelijke leeuwenbrulshirt in Rio gaat juichen voor Nederland.
Hoef je niet bang voor te zijn, die zijn er niet in haar maat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar kan ik echt slecht tegen. Ook weer plaatsvervangende schaamte als Erica Terpstra in d'r vies lelijke leeuwenbrulshirt in Rio gaat juichen voor Nederland.
Je favoriete boekwinkel?quote:
Nee dat niet, maar nu wordt het wel echt monopolie.quote:
Ik denk dat ze allemaal nog steeds e-books onderschatten. Het marktaandeel is nog niet zo groot, maar gaat wel heel groot worden volgens mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar nu wordt het wel echt monopolie.
Ik vind Paagman in Den Haag een leuke boekenwinkel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar nu wordt het wel echt monopolie.
Er moet soort Netflix voor boeken komen. 'All you can read'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal nog steeds e-books onderschatten. Het marktaandeel is nog niet zo groot, maar gaat wel heel groot worden volgens mij.
Ja leuk een wikipediaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er moet soort Netflix voor boeken komen. 'All you can read'.Ik ga naar DWDD voor dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |