Met heel veel sporten op de Zomerspelen heb ik heel weinig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij de Zomerspelen vind ik meer sporten boeiend
Poets je wel je tanden voordat je naar bed gaat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mond vol met slijm en stinkt. Daar ga ik echt niet mee eten en drinken. Nog viezer.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mond vol met slijm en stinkt. Daar ga ik echt niet mee eten en drinken. Nog viezer.
Eens. Het gaat me er vooral om dat de Winterspelen weinig vermaak bieden en momenteel iedereen zich druk maakt om een delegatie van Nederland met allerlei nobody's die mogen lachen voor de (foto)camera. Nu gaat zelfs die enge Gordon een mening hebben over de maatschappij. Gekker moet het niet worden, hé.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zomerspelen zijn wel leuk. Die Winterspelen zijn niks.
Dat spoel ik juist weg met mijn ontbijtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV krijgt nu het Guus Geluk effect.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal gesproken staan Ajax en FC Twente op 7 en 6 punten van de rest na zondag.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Poets je wel je tanden voordat je naar bed gaat?
Ik kijk alle sporten op de Zomerspelen op wielrennen na, want dat vind ik pure aids.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met heel veel sporten op de Zomerspelen heb ik heel weinig.
Oohja dat stuk van Gordon las ik ook vanmiddag. Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken joh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Het gaat me er vooral om dat de Winterspelen weinig vermaak bieden en momenteel iedereen zich druk maakt om een delegatie van Nederland met allerlei nobody's die mogen lachen voor de (foto)camera. Nu gaat zelfs die enge Gordon een mening hebben over de maatschappij. Gekker moet het niet worden, hé.
Sowieso moet eigenlijk niemand aandacht schenken aan die Olympische Spelen, heel die zooi boycotten als je dan toch al moeilijk doet over de Russen en hun vage wetten.
Dan zie ik het probleem niet?quote:
In dit geval moet je het gewoon simpel houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja dat stuk van Gordon las ik ook vanmiddag. Waar mensen zich allemaal wel niet druk om maken joh.
Vanaf woensdag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké dat is wel een vette sport om te kijken. Wanneer is dat?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem niet?
Dat wil dus zeggen dat jij niet in de middag en avond eet? Dat is nagenoeg hetzelfde?
Bijna alle atletiek onderdelen vind ik weinig aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alle sporten op de Zomerspelen op wielrennen na, want dat vind ik pure aids.
Meest onlogische combi qua sporten ever...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Biathlon vind ik ook mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna alle atletiek onderdelen vind ik weinig aan.
Je zegt dat je mond stinkt en slijm enzo.quote:
Ooh dat vind ik juist wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna alle atletiek onderdelen vind ik weinig aan.
Rodelen is er ook zo één...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom paardensport en curling als Olympische Sport worden bestempeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |