De Nieuwe Boekhandel in Amsterdam is beter. Je wordt gratis voor zwerver uitgemaakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Paagman in Den Haag een leuke boekenwinkel.
Pas maar op, voor je het weet ben je de nieuwe Alexander Klöpping.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er moet soort Netflix voor boeken komen. 'All you can read'.Ik ga naar DWDD voor dit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Nieuwe Boekhandel in Amsterdam is beter. Je wordt gratis voor zwerver uitgemaakt.
Nee dat niet. Maar moest daar aan denken net.quote:
Lang niet alles is goed op internet te vinden, als je iets vakgerelateerd zoekt. Gewoon leesboeken staan volgens mij allemaal wel online.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles is al op het internet te vinden, waarom zou je voor een boek willen betalen?
Scheltema in Amsterdam heeft ook wel veel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar moest daar aan denken net.
Meeste schoolboeken van mij staan gewoon online op Google Books. Alleen belangrijke informatie is weg gehaald.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lang niet alles is goed op internet te vinden, als je iets vakgerelateerd zoekt. Gewoon leesboeken staan volgens mij allemaal wel online.
Mwah, beetje zoeken en je hebt de pdf zo gevonden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lang niet alles is goed op internet te vinden, als je iets vakgerelateerd zoekt. Gewoon leesboeken staan volgens mij allemaal wel online.
Zijn lach.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=421907161246097
Was het water lekker Stijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=421907161246097
Werkt je dm al weer?quote:
Ik kan jou zo tien boeknamen geven die je nooit online gaat vinden. Begin maar eens met deze:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, beetje zoeken en je hebt de pdf zo gevonden.
Niet dat ik ervoor ben uiteraard, piraterij uit den bozen, gewoon betalen!
Broertje van Donraja legt het uit
Kut moet je ergens voor hebben.quote:
Nou ik heb je eerste al gevonden in 2 secondenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan jou zo tien boeknamen geven die je nooit online gaat vinden. Begin maar eens met deze:
Textbook of Medical Physiology van Arthur C. Guyton
Medical Sciences. Naish J., Revest P. & Court D.S.(editors) 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |