SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.vogelartikelenwebshop.nl/nl/negerzaad.html
Wat? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn Negerzoenen verboden
quote:Negerzaad, De plant komt wat onkruidachtig over
quote:Negerzaad is bijzonder vetrijk
Met name kip en bij kipliefhebbers?quote:Dit zaad is dan ook bij vele vogels erg populair en staat bij de vogelliefhebbers hoog aangeschreven.
Onterechte klacht. Negerzoenen zijn niet verboden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn Negerzoenen verboden en Negerzaad mag nog steeds verkocht worden. Ik vind het discriminatie
Nou, direct verboden niet het word wel als discriminerend beschouwd en vandaar naamsverandering.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Onterechte klacht. Negerzoenen zijn niet verboden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou, direct verboden niet het word wel als discriminerend beschouwd en vandaar naamsverandering.
Oh, wat ga jij een schok krijgen als je de winkel inloopt!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nou, direct verboden niet het word wel als discriminerend beschouwd en vandaar naamsverandering.
Het na 10 jaar nog niet bekend zijn met de grootste hoax uit de Nederlandse reclame is wel wat meer dan een 'foutje'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:01 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Sukkeltje die foutjes gaat verbeteren. Sneu figuur.
Wat de neuk...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:57 schreef adnapekkid het volgende:
Moest gelijk hieraan denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Agosie. Kielekielkiele.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Het na 10 jaar nog niet bekend zijn met de grootste hoax uit de Nederlandse reclame is wel wat meer dan een 'foutje'.
Afrikaantjesquote:
Ik had je al niet zo hoog zitten maar het blijkt dat ik je verstandelijke vermogens alsnog te hoog heb ingeschat, sorry man...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Agosie. Kielekielkiele.
[ afbeelding ]
Afrikaantjes, denk ik.quote:
Anouk d'r Facebook nadat ze had gezegd dat ze zwarte piet racistisch vondquote:
Dan krijg je ook dit soort reacties.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Anouk d'r Facebook nadat ze had gezegd dat ze zwarte piet racistisch vond
Gedraag je niet zo sneu .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik had je al niet zo hoog zitten maar het blijkt dat ik je verstandelijke vermogens alsnog te hoog heb ingeschat, sorry man...
Uitgepraat met je sneuneus. De groeten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:13 schreef Deshain het volgende:
[..]
Maak dan niet van die sneue kuttopics...
eeeuh nee:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Sowieso was de negerzoen juist de standaard openingszin van elke neger. Nu naar eens negerzaad in mijn repertoire gaan verwerken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
eeeuh nee:
"De opschudding over de negerzoenen was geregisseerd door de marketingafdeling van de Tilburgse fabrikant. Dat heeft het bedrijf Van der Breggen in Tilburg toegegeven aan het dagblad Trouw."
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=74257
Nu wil het toeval dat ik ook neger ben maar zelf heb ik heb nooit gebruikt. Dat ik daaaaar nooit aan gedacht heb!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso was de negerzoen juist de standaard openingszin van elke neger. Nu naar eens negerzaad in mijn repertoire gaan verwerken.
Wat ben jij toch een hatelijke modquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het feit dat jij nog postrechten hebt ook discriminatie.
Ik doe mijn best!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een hatelijke mod
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nu wil het toeval dat ik ook neger ben maar zelf heb ik heb nooit gebruikt. Dat ik daaaaar nooit aan gedacht heb!
Ken jij ook nog iets anders dan sneuneus?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Uitgepraat met je sneuneus. De groeten.
Pruillip?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ken jij ook nog iets anders dan sneuneus?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:57 schreef adnapekkid het volgende:
Moest gelijk hieraan denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had er niet eens bij nagedacht dat "moor" in moorkop slaat op moren als volk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:58 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland nog meer lekkernijen met historische namen die door sommigen als discriminerend worden beschouwd: De jodenkoek, moorkop, blanke vla, Eskimo-ijs en zigeunersaus. De jodenkoek heeft echter niets met het Joodse volk of geloof te maken, maar slaat op de achternaam van de familie die deze koek maakte. Moor in moorkop en neger in negerzoen verwijzen echter wel degelijk naar zwarte mensen. De importeur van jodenvet gebruikt tegenwoordig alleen nog de term borsthoning.
Ik had niet verwacht dat je een neger zou zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nu wil het toeval dat ik ook neger ben maar zelf heb ik heb nooit gebruikt. Dat ik daaaaar nooit aan gedacht heb!
Goede kick. Mooie inhoudelijke toevoeging. Ook de eigen ervaring is bijzonder.quote:
Ja hoe denk je dat er anders zo veel van zijnquote:
Neger én FOK!ker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij is net een driepoot.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Neger én FOK!ker?Waar laat je dat ding?
Nope. Ook is negerzaad gewoon nog te koop op Bol.com. Maar moorkoppen mogen niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is blanke vla al uit de schappen?
Natuurlijk niet blanken zijn niet zieligquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is blanke vla al uit de schappen?
Goede kickquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nope. Ook is negerzaad gewoon nog te koop op Bol.com. Maar moorkoppen mogen niet meer
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn Negerzoenen verboden en Negerzaad mag nog steeds verkocht worden. Ik vind het discriminatie.
Nieuwe naam: traagzaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
http://www.vogelartikelenwebshop.nl/nl/negerzaad.html
Negerzaad kan ik niet meer vinden bij Bolquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nope. Ook is negerzaad gewoon nog te koop op Bol.com. Maar moorkoppen mogen niet meer
Het heet nu niggerzaadquote:Op maandag 22 juni 2020 19:45 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Negerzaad kan ik niet meer vinden bij Bol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |