Nope. Ook is negerzaad gewoon nog te koop op Bol.com. Maar moorkoppen mogen niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is blanke vla al uit de schappen?
Natuurlijk niet blanken zijn niet zieligquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is blanke vla al uit de schappen?
Goede kickquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nope. Ook is negerzaad gewoon nog te koop op Bol.com. Maar moorkoppen mogen niet meer
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn Negerzoenen verboden en Negerzaad mag nog steeds verkocht worden. Ik vind het discriminatie.
Nieuwe naam: traagzaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
http://www.vogelartikelenwebshop.nl/nl/negerzaad.html
Negerzaad kan ik niet meer vinden bij Bolquote:Op donderdag 6 februari 2020 23:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nope. Ook is negerzaad gewoon nog te koop op Bol.com. Maar moorkoppen mogen niet meer
Het heet nu niggerzaadquote:Op maandag 22 juni 2020 19:45 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Negerzaad kan ik niet meer vinden bij Bol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |