abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136427003

SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Gifjes enzulks

pi_136427022
Frank de Boer: "We doen het samen."

Kampioenschap van het Collectief IV
  vrijdag 7 februari 2014 @ 01:56:59 #3
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_136427036
Jezus van rhijn, wat een drama ):O
.
pi_136427052
1. Ajax 22 - 47
2. Twente 21 - 43
3. Vitesse 22 - 42
4. Feyenoord 22-40

Vitesse - ADO Den Haag
PSV - FC Twente
Feyenoord - NEC
Zwolle - Ajax

Groningen - Twente

Twente - Vitesse
NAC - Feyenoord
Ajax - Heerenveen

Ajax - AZ
Vitesse - RKC
Twente - Feyenoord

Vitesse - Roda
Utrecht - Twente
Feyenoord - Ajax
  vrijdag 7 februari 2014 @ 02:03:30 #5
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_136427074
Waar is three little birds na de rust gebleven trouwens?
.
pi_136427115
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:03 schreef Yankee het volgende:
het dak zat dicht dus die konden niet naar binnen
  vrijdag 7 februari 2014 @ 02:27:01 #7
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_136427309
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:03 schreef Yankee het volgende:
Alleen bij 'speciale' wedstrijden zal Three Little Birds nog gespeeld worden.
http://www.ajaxshowtime.c(...)rzoek-geschrapt.html
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

Niccceeee _O_
So confused when you're lost in the groove
pi_136428443
Uhm de treble?
Je snapt toch wel dat de echte treble de CL/landskampioenschap en de beker is?

Maar gisteren weer een typische Ajax ontsnapping! Net als bv tegen Roda zo ineens.
Gisteravond ook veel mazzel onverdiend nog de 3 punten gepakt, veel mazzel met de kansende missende Groningers
pi_136428466
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:10 schreef bianconeri het volgende:
Uhm de treble?

Maar gisteren weer een typische Ajax ontsnapping! Net als bv tegen Roda zo ineens.
Gisteravond ook veel mazzel onverdiend nog de 3 punten gepakt, veel mazzel met de kansende missende Groningers
:*
pi_136428514
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:10 schreef bianconeri het volgende:
Uhm de treble?

Zo wordt je kampioen. True story bro.
pi_136428522
Bianconeri :')
pi_136428900
Als Ajax gisteren de eerste helft iets beter met de kansen was omgesprongen (of iets fortuinlijker was geweest), was de wedstrijd allang gespeeld voordat Kostic tegen de verhouding in uit het niets de gelijkmaker maakt. Neemt niet weg dat de tweede helft vervolgens heel slecht was. De tweede helft waren we simpelweg de gelukkigere. Maar zoals reeds gezegd. Deze wedstrijden winnen zorgt er vaak voor dat je kampioen wordt. Als ik het vergelijk met vorige jaren, werden deze wedstrijden niet gewonnen. Laatste 10 competitieduels 28 punten behaald, aardig moyenne dunkt mij :-).
pi_136428968
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:54 schreef Mike009000 het volgende:
Als Ajax gisteren de eerste helft iets beter met de kansen was omgesprongen (of iets fortuinlijker was geweest), was de wedstrijd allang gespeeld voordat Kostic tegen de verhouding in uit het niets de gelijkmaker maakt. Neemt niet weg dat de tweede helft vervolgens heel slecht was. De tweede helft waren we simpelweg de gelukkigere. Maar zoals reeds gezegd. Deze wedstrijden winnen zorgt er vaak voor dat je kampioen wordt. Als ik het vergelijk met vorige jaren, werden deze wedstrijden niet gewonnen. Laatste 10 competitieduels 28 punten behaald, aardig moyenne dunkt mij :-).
True story.
pi_136428995
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:54 schreef Mike009000 het volgende:
Deze wedstrijden winnen zorgt er vaak voor dat je kampioen wordt. Als ik het vergelijk met vorige jaren, werden deze wedstrijden niet gewonnen.
En wel kampioen worden de afgelopen jaren. Met deze redenatie moet je ze juist verliezen om kampioen te worden.
pi_136429059
Treble _O_
pi_136429125
quote:
Ajax kende belabberde voorbereiding: zeven spelers kwamen te laat

Een verkeersongeluk op de A2 zorgde er donderdag voor dat een deel van de Ajax-selectie veel te laat bij de Amsterdam ArenA kwam, zo meldt De Telegraaf. Op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht botsten twee vrachtauto's en een flink aantal personenwagens op elkaar. In de chaotische file die hierdoor ontstond op de A2 en de A10 kwam ook een flink deel van de Ajax-selectie terecht.

Zeven spelers, onder wie Daley Blind, Viktor Fischer, Bojan Krkic, Siem de Jong en Ricardo van Rhijn, kwamen op de A10-zuid in de file te staan. Een aantal van hen bereikte later dan 18.00 uur, het afgesproken tijdstip, het stadion. Rond 19.00 uur meldde Fischer zich als laatste. De Boer beschouwde het als overmacht.

Alle betrokken spelers verontschuldigden zich telefonisch bij De Boer, zo schrijft het dagblad. De vertraging had geen gevolg voor de verrichtingen van Ajax. De ploeg van De Boer trapte netjes om 20.45 uur af en won met 2-1 van FC Groningen.
pi_136429240
quote:
Treble is used in association football to refer to a team winning three trophies in a single season.
pi_136429657
Wedstrijd verdient geen schoonheidsprijs maar 3 puntjes in de pocket! :)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:45:13 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136429750

JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01 Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
Wat ben ik blij dat wij niet zo'n idioot in de selectie hebben :')
pi_136429783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01 Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
pi_136429875
Die tweede helft... Lang geleden dat we die ondergrens zagen. Maar goed, de eerste helft was bij vlagen best prima. Maak je 2-0 lullen we nergens meer over.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136430132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom sprinten dan
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:08:54 #23
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_136430225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Tyron het volgende:

[..]

_O- ^O^
.
pi_136430244
Het begint gewoon met die aller eerste kans van De Jong. Die moet er meteen in. Dan speel je zo veel makkelijker. Ajax mist vaak de eerste grote kans van de wedstrijd, waarna een doelpunt vervolgens lang op zich laat wachten. Neemt niet weg dat er nog genoeg andere kansen waren in de eerste helft. Maar toch, gewoon die eerste kans erin. Dat scheelt volgens mij echt een hoop.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:25:39 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136430583
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd wat een klapmongool dat etterbakje :')

Gvd echt geen woorden voor....

Not human with the ball....._O-
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:28:14 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136430641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef NY_Giant het volgende:
Het begint gewoon met die aller eerste kans van De Jong. Die moet er meteen in. Dan speel je zo veel makkelijker. Ajax mist vaak de eerste grote kans van de wedstrijd, waarna een doelpunt vervolgens lang op zich laat wachten. Neemt niet weg dat er nog genoeg andere kansen waren in de eerste helft. Maar toch, gewoon die eerste kans erin. Dat scheelt volgens mij echt een hoop.
Tjah beetje zelfvertrouwen kan er wel bij. Als je ook ziet hoe paniekerig ze die slotfase spelen. Gewoon dramatisch.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_136430659
Gelukkig toch nog drie punten. Ook al ben ik geen fan van siggie, hij maakt wel belangrijke doelpunten.

Spel moet wel beter worden, want op den duur ga je zo wel puntjes laten liggen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:32:44 #28
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136430752
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gelukkig toch nog drie punten. Ook al ben ik geen fan van siggie, hij maakt wel belangrijke doelpunten.

Spel moet wel beter worden, want op den duur ga je zo wel puntjes laten liggen.
Hij oogde wel scherp vond ik. Rost die bal ook knetterhard op de paal. Een wedstrijd 2 doelpuntjes maken en hij heeft de weg omhoog weer gevonden. Laat hem eerst maar weer invallen, dan ligt er wat minder druk op hem.
pi_136430776
Ik heb gisteren dus niets gemist :') . Het enige mooie was dat ze weer zo laat de winnende maakte en er daardoor in een hoop huiskamers buiten Amsterdam de stoelen in het rond gevlogen moeten hebben.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:34:19 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136430785
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die tweede helft... Lang geleden dat we die ondergrens zagen. Maar goed, de eerste helft was bij vlagen best prima. Maak je 2-0 lullen we nergens meer over.
Dat vind ik dus niet, Ajax speelt al weken tegen die ondergrens aan, elke keer als er dan een voorsprong is weten ze het niet meer. In de beginfase was balbezit weer heilig, wat opzich prima is, maar na de 2-1 gaan ze lange ballen spelen met alle risico tot balverlies als gevolg. Blijf rustig die laatste 10 min, ga de bal rustig rondspelen, desnoods achterin ipv domme "aanvallen" die tot counter leiden. Tot het fluitsignaal zit je met angst voor een gelijkspel, thuis, tegen modderfokking groningen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:51:33 #31
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136431189
quote:
Ajax heeft Mitchell Dijks verhuurd aan sc Heerenveen en de twintigjarige verdediger doet het uitstekend in Friesland. In gesprek met het Noord-Hollands Dagblad zegt Dijks dat hij in een jaar tijd veel heeft geleerd bij de ploeg van trainer Marco van Basten. Het moet allemaal leiden tot een terugkeer in Amsterdam.

“Of het gaat leiden tot een basisplaats bij Ajax volgend jaar, weet ik niet”, aldus Dijks, die het beste tot zijn recht komt als linksachter. “Dat is wel de bedoeling, maar je weet nooit wat er kan gebeuren in de voetbalwereld. Ik kijk wel hoe het loopt. Dat ik er klaar voor ben, weet ik wel. Daar ben ik zeker van.”

Op zondag 16 februari speelt sc Heerenveen in de Amsterdam ArenA tegen Ajax en dat is voor Dijks uiteraard een bijzondere wedstrijd. De Friezen spelen echter eerst nog de derby tegen FC Groningen en ook dat is een belangrijke wedstrijd. “Maar het is natuurlijk wel leuk als ik juist in Amsterdam een goede wedstrijd speel. Eigenlijk zijn mijn vrienden er meer mee bezig dan ik. Laatst riepen ze al dat ik kaarten moest regelen voor ze”, aldus Dijks.
Ik neem toch aan van niet.
pi_136431235
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hij oogde wel scherp vond ik. Rost die bal ook knetterhard op de paal. Een wedstrijd 2 doelpuntjes maken en hij heeft de weg omhoog weer gevonden. Laat hem eerst maar weer invallen, dan ligt er wat minder druk op hem.
Het probleem is alleen dat hij echt niet kan voetballen. Als invaller om te forceren vind ik het prima...maar meer niet. Die kans van Serero trouwens :') _O- _O- ik moest huilen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:59:46 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136431387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik neem toch aan van niet.
Blind wil je daar niet meer hebben spelen, Boilesen is net zo betrouwbaar als een Laguna van 2012 en Riedewald heeft nog wel even nodig. Ik vind het niet zo'n gek idee.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136431553
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Blind wil je daar niet meer hebben spelen, Boilesen is net zo betrouwbaar als een Laguna van 2012 en Riedewald heeft nog wel even nodig. Ik vind het niet zo'n gek idee.
Dijks kan er echt geen reet van maar als backup misschien wel prima. Riedewald is sowieso geen back en moet daar ook gewoon niet spelen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:07:29 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136431572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:53 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat hij echt niet kan voetballen. Als invaller om te forceren vind ik het prima...maar meer niet. Die kans van Serero trouwens :') _O- _O- ik moest huilen.
Tjah ik vind dat voetbal een beetje van ondergeschikt belang. Je ziet toch echt wel dat hij een rasechte goaltjesdief is. Hij mist weleens maar heeft weinig nodig om er 1 in te leggen. Kan een halve kans omzetten in een goal en die spelers moet je koesteren. Vooral nu het niet uit de verf komt neemt siggy Ajax op sleeptouw. Ik kan me dan ook niet helemaal vinden in de kritiek.

En Serero, achja :')
pi_136431725
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Gvd wat een klapmongool dat etterbakje :')

Gvd echt geen woorden voor....
pi_136431804
Man, man ... dat was weer eens lekker schelden, wat een gekut af en toe. Riedewald durfde niks, maar kreeg ook geen normale bal van moisander. Elke keer als hij diep stond en ruimte had, negeerde Moisander hem. Onbegrijpelijk. Dat kansen missen begint onderhand ook wel erg vervelend te worden, tegen Utrecht kostte het al twee punten en nu bijna weer. Vooral die van Serero en Krkic, wijven. Verder weer een paar mooie 'Vermeer-reddingen'. Erg knap, maar door zijn positionering maakt ie het zichzelf ook erg moeilijk.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:18:40 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136431909
het aantal verkeerde passes gisteren was echt om te janken. Zelfs blind was aan het kutten.

Het fijne dit seizoen is dat we zulke kakwedstrijden gewoon winnen. Anders hadden we gewoon bij PSV in de buurt gestaan.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136432081
Het probleem lag gisteren, naast het missen van kansen, ook voornamelijk bij de opbouw. Veltman gaf een stuk of 15 lange ballen richting niemand. Van Rhijn was weer eens behoorlijk matig. Riedewald leek wat bevangen door de zenuwen. Het ging ook allemaal in zo'n tergend traag tempo dat Groningen zich steeds in wandeltempo kon hergroeperen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:24:52 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136432117
Het spelniveau in de tweede helft was abominabel, beneden alle peil. Maar ik voel me gerust want als ik daarom boos word dan Frankie in het kwadraat.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:28:01 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136432206
Frankie geilt overigens wel heel erg openbaar op Liverpool en Spurs. Ik voel me bedrogen :'(
pi_136432277
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Het spelniveau in de tweede helft was abominabel, beneden alle peil. Maar ik voel me gerust want als ik daarom boos word dan Frankie in het kwadraat.
Mja, wat Ajax vooral nalaat de laatste paar wedstrijden is om gewoon eens lekker met 3-0 de rust in te gaan.
Als je kansen blijft missen en een krappe 1-0 voorsprong houdt, dan blijft de tegenstander lekker op de counter spelen en krijg je het als nog moeilijk.
pi_136432659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Man, man ... dat was weer eens lekker schelden, wat een gekut af en toe. Riedewald durfde niks, maar kreeg ook geen normale bal van moisander. Elke keer als hij diep stond en ruimte had, negeerde Moisander hem. Onbegrijpelijk. Dat kansen missen begint onderhand ook wel erg vervelend te worden, tegen Utrecht kostte het al twee punten en nu bijna weer. Vooral die van Serero en Krkic, wijven. Verder weer een paar mooie 'Vermeer-reddingen'. Erg knap, maar door zijn positionering maakt ie het zichzelf ook erg moeilijk.
Die van Bojan as toch gewoon onderschept door die verdediger? Ik dacht dat het een corner was namelijk. Dat is gewoon net te laat of net een te scherpe voorzet dan dat hij echt keihard faalde..Wat Serero dus wel deed, hij had meteen moeten schieten in de verre hoek..100% goal dan. Nee wil die mongool hem over de achterlijn lopen :') Echt flikker op.

Vermeer was gewoon weer billenknijpen..bij elk schot liep het dun door mijn broek en terecht want die positionering van die vent is echt dramatisch. 1 mooi redding bij d 1-1 maar die ballen op de lat of dat hij ze net aan ving..ugh :r

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, wat Ajax vooral nalaat de laatste paar wedstrijden is om gewoon eens lekker met 3-0 de rust in te gaan.
Als je kansen blijft missen en een krappe 1-0 voorsprong houdt, dan blijft de tegenstander lekker op de counter spelen en krijg je het als nog moeilijk.
Ook belangrijk zodat d tegenstanders met angst in de broek komen ipv dat ze kansen ruiken na al die net aan overwinningen van Ajax.
pi_136433037
Beestje mosterd na de maaltijd, maar Ajax speelde gisteren de eerste helft goed. Tweede helft was dan weer vrij slecht :')

Heb er wel vertrouwen in dat we het goede spel door kunnen zetten. Denk dat met Siem in de spits het allemaal beter gaat lopen. Bojan op de flank viel niet tegen. In de eerste helft waren de ballen op van Rhijn niet altijd goed, maar je zag duidelijk dat ze daar veel op hadden getraind.

Vermeer keepte ook goed trouwens ^O^
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:01:06 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136433182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Met je eens hoor. Maar als we dat niet doen hoeft het spelniveau niet zo ver terug te vallen natuurlijk. Je kan ook overtuigend met 2-1 winnen. Maar dat ballen wegroeien en krakkemikkige angstige verdedigen is nergens voor nodig. We zijn geen Willem ii.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:08:27 #46
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136433419
Bojan was baas.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136433707
Waarom vond iedereen Vermeer zo goed? :')

Bojan beviel mij wek
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:20:19 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136433725
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef Smoofie het volgende:
Bojan was baas.
Hij begon idd best goed. Het is gewoon echt zo verdomde jammer dat de afwerking bij Ajax zo beroerd is. Als je scherper bent ga je met 3-0 de rust in en speel je zo'n pot met 2 vingers in de neus uit. Nu maak je het jezelf zo onnodig moeilijk.

Hoe is het toch mogelijk dat zulke spelers zo'n moeite hebben met de essentie van het spelletje? Zie de tegengoal, hele modale voetballer maar geef hem EEN kans en hij hangt, feilloos....
Get woke, go broke!
pi_136433775
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef kurk_droog het volgende:

Bojan beviel mij wek
Omdat hij ook gewoon goed speelde?
In Southern Sun
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:22:38 #50
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136433783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef kurk_droog het volgende:

Bojan beviel mij wek
Vermeer niet ongelooflijk dankbaar zijn voor gisteravond :')!!!!!!!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:23:35 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136433807
Vermeer deed het zoals altijd, paar goeie dingen en ook weer enorm slecht opgesteld staan op andere moment. Ik verlang naar de terugkeer van Cillessen, klaar.
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:24:09 #52
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136433824
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer deed het zoals altijd, paar goeie dingen en ook weer enorm slecht opgesteld staan op andere moment. Ik verlang naar de terugkeer van Cillessen, klaar.
Ik geloof dat iedereen liever Cillessen op doel heeft maar Vermeer heeft ons gisteravond gewoon gered.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:24:48 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136433841
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik geloof dat iedereen liever Cillessen op doel heeft maar Vermeer heeft ons gisteravond gewoon gered.
Hij deed wat van hem verwacht werd idd. Maar je zag ook gewoon weer waarom mensen Cillessen beter vinden.
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:26:30 #54
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_136433899
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij deed wat van hem verwacht werd idd. Maar je zag ook gewoon weer waarom mensen Cillessen beter vinden.
Vermeer maakt echt regelmatig fouten, maar volgens mij was hij gisteren vrij foutloos toch? Moet hem een compliment maken.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:27:18 #55
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136433918
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jawel, maar dat komt meer doordat Jasper een erg goede keeper is en niet per se omdat Vermeer slecht is. Die reacties toen bleek dat Jasper geblesseerd is sloegen dan ook helemaal nergens op :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:27:41 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136433931
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Vermeer maakt echt regelmatig fouten, maar volgens mij was hij gisteren vrij foutloos toch? Moet hem een compliment maken.
Nou ja, zijn fouten bleven deze keer zonder gevolgen ;).

Hij staat echt zovaak te ver voor zijn goal. Maar goed, opzich was het wel een voldoende gisteren, maar de rust die Cillessen uitstraalt mist hij totaal.
Get woke, go broke!
pi_136433953
Van Rhijn. :N
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:30:00 #58
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136433978
ajax1nl twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 12:25:58 De Boer: "Heb geen moment aan Vermeer getwijfeld. Heeft nooit met een chagrijnig gezicht rondgelopen en is altijd positief gebleven." reageer retweet
_O_
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:30:52 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136434001
van Rhijn :X meer.

Die kan het gewoon niet meer, geen idee wat er mis is met die gast maar hij doet 90 min lang niets goed, dekt zijn man niet, passt als een blinde, voorzetten zijn kut....

Dat moet tussen zijn oren zitten, hij heeft het een tijd lang prima gedaan, maar ik had hem gisteren heel snel gewisseld voor Ligeon, die KAN niet slechter zijn op het moment, dan zou ie verlamd moeten zijn :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:31:57 #60
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136434036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:

Die kan het gewoon niet meer, geen idee wat er mis is met die gast maar hij doet 90 min lang niets goed, dekt zijn man niet, passt als een blinde, voorzetten zijn kut....

Dat moet tussen zijn oren zitten, hij heeft het een tijd lang prima gedaan, maar ik had hem gisteren heel snel gewisseld voor Ligeon, die KAN niet slechter zijn op het moment, dan zou ie verlamd moeten zijn :').
Ligeon zat gisteren niet eens in de selectie :{ Ik snap er geen kut van met die Van Rhijn
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:34:53 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136434136
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ligeon zat gisteren niet eens in de selectie :{ Ik snap er geen kut van met die Van Rhijn
Dat is toch al 3 seizoenen een beetje mijn vraag bij FdB, waarom ziet hij het niet? Zoals die gast speelt kan het toch niet langer? Er zijn meer spelers die soms hun dag niet hebben, maar van Rhijn lijkt zijn kalenderjaar niet te hebben.

Dan moet Ligeon het wel echt zo waardeloos beroerd doen op de training, dan had ie allang moeten stoppen met voetballen als je het slechter doet dan ven Rhijn op het moment.
Get woke, go broke!
pi_136434168
Vermeer deed het prima inderdaad. Hij had één momentje waar hij helemaal verkeerd stond, maar die bal ging gelukkig naast.
Aan de goal kon hij verder weinig doen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:38:40 #63
179002 GwaiLow
pi_136434276
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef Monolith het volgende:
Vermeer deed het prima inderdaad. Hij had één momentje waar hij helemaal verkeerd stond, maar die bal ging gelukkig naast.
Aan de goal kon hij verder weinig doen.
Klopt, maar dat was ook een heel verrassende bal.
pi_136434325
quote:

Heb hem nooit een goede gevonden. Is een mindere versie van Van der Wiel in bijna alles.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:41:09 #65
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_136434349
quote:

Hij was gisteren ook meerdere keren de bal helemaal kwijt :')
.
pi_136434451
ajaxlife twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 12:35:15 Geen Boilesen tegen PEC. Het gaat de goede kant op, maar De Boer wil geen risico nemen met de Deen. #pecaja #ajax reageer retweet
Blind op linksback? Gaan we wederom een kutwedstrijd zien? :') Kan Denswil niet gewoon LB staan?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:44:00 #67
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136434452
ajaxlife twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 12:35:15 Geen Boilesen tegen PEC. Het gaat de goede kant op, maar De Boer wil geen risico nemen met de Deen. #pecaja #ajax reageer retweet
Lekker dan. Riedewald bakte er ook niet echt veel van.
pi_136434463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
Boven je, ouwe.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:44:27 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136434469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef Yankee het volgende:

[..]

Hij was gisteren ook meerdere keren de bal helemaal kwijt :')
idd, 2 keer minstens zag je hem totaal verdwaasd om zich heen kijken.

Zou hij gewoon blowen ofzo? Hij lijkt wel stoned.
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:45:45 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136434503
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb hem nooit een goede gevonden. Is een mindere versie van Van der Wiel in bijna alles.
Dat klopt wel maar hij heeft wel een veel hoger niveau gehaald dan hij dit seizoen laat zien
pi_136434536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar hij heeft wel een veel hoger niveau gehaald dan hij dit seizoen laat zien
Mwah, alleen in het begin toen hij Van der Wiel verving. Al was die hype toen ook al overdreven.

Veltman was trouwens ook beroerd zeg, van wat ik gezien heb.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:47:15 #72
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136434549
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat hij dat niveau niet meer kan halen is ook een gebrek aan kwaliteit. Geef Ligeon toch eens de kans man.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:50:24 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136434635
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat hij dat niveau niet meer kan halen is ook een gebrek aan kwaliteit. Geef Ligeon toch eens de kans man.
Die lijkt me niet veel beter, zegt ook wel genoeg dat hij niet opgesteld wordt
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:50:31 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_136434643
Gewoon Duarte op LB
Ik ben inmiddels overleden
pi_136434685
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mwah, alleen in het begin toen hij Van der Wiel verving. Al was die hype toen ook al overdreven.

Veltman was trouwens ook beroerd zeg, van wat ik gezien heb.
Eerste jaar in het eerste. Is sowieso al veruit het grootste verdedigende talent in NL. Laat nu al dingen zien die Vertonghen pas na 4 jaar deed, dus hij doet het relatief gezien gewoon uitstekend. Dat hij af en toe wat minder speelt komt ook door het risico wat hij in zijn spel legt. (Waar ik trouwens wel voorstander van ben ^O^ )
pi_136434702
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:51 schreef Syntix het volgende:

[..]

Eerste jaar in het eerste. Is sowieso al veruit het grootste verdedigende talent in NL. Laat nu al dingen zien die Vertonghen pas na 4 jaar deed, dus hij doet het relatief gezien gewoon uitstekend. Dat hij af en toe wat minder speelt komt ook door het risico wat hij in zijn spel legt. (Waar ik trouwens wel voorstander van ben ^O^ )
_O-
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:53:14 #77
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136434729
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
Hij heeft wel gelijk, alleen weet ik niet of hij het grootste verdedigende talent is.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:53:29 #78
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136434736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die lijkt me niet veel beter, zegt ook wel genoeg dat hij niet opgesteld wordt
Het kan toch moeilijk slechter dan dit, kom op zeg :')
pi_136434746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, alleen weet ik niet of hij het grootste verdedigende talent is.
Zo kun je alles wel goed praten.
Hij speelde kut, maar dat komt door zijn speelstijl. :')
pi_136434755
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk altijd gelijk, maar thanks for the support ^O^
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:57:00 #81
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136434831
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel goed praten.
Hij speelde kut, maar dat komt door zijn speelstijl. :')
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromen :{w.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:57:12 #82
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136434839
Al hoop ik dat hij nog wat spiertjes kweek.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:03:59 #83
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136435041
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zoals?
pi_136435155
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:09:58 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136435206
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee.
Inderdaad, kan me nog een toby Alderweireld herinneren die in een van zijn eerste wedstrijden, tegen Marseille, als een god stond te spelen. Als 20 jarig ventje de ene na de andere dieptepass gaf. Dat is uiteindelijk ook niet meer dan degelijk geworden.
pi_136435267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat hij ook gewoon goed speelde?
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.
pi_136435635
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Inderdaad, kan me nog een toby Alderweireld herinneren die in een van zijn eerste wedstrijden, tegen Marseille, als een god stond te spelen. Als 20 jarig ventje de ene na de andere dieptepass gaf. Dat is uiteindelijk ook niet meer dan degelijk geworden.
Het gaat hier natuurlijk niet om een enkel wedstrijdje. Vooralsnog heeft hij uitstekende statistieken (gewonnen duels, nauwkeurigheid van passing, etc) dit seizoen. Hij maakt nog wat domme fouten af en toe, maar dat is inherent aan jonge, onervaren verdedigers. Hij was gisteren ook wat minder in de passing, maar een terugval is ook niet ongebruikelijk bij jonge spelers.
pi_136435761
Jammer dat Van Rhijn zo uit vorm is. Die torpedo's van 'm die als voorzetten moeten doorgaan :').
Amen.
pi_136436231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.
Die bal op de lat is een fucking wereldredding man :').
In Southern Sun
pi_136437023
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

:')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:02:50 #91
179002 GwaiLow
pi_136437048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
Klopt, die was matig. Maar die moet eerst nog een aantal kansen krijgen voor we hem echt gaan beoordelen imo.
pi_136437418
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:14:55 #93
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136437435
:') B :') O :') I :') L :') E :') S :') E :') N :')
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136437454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

met de lengte van cillessen had hij hem gewoon kunnen vangen
pi_136437474
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

met de lengte van cillessen had hij hem gewoon kunnen vangen
Ja, want Cillessen had niet op het verkeerde been gestaan natuurlijk...
In Southern Sun
pi_136437537
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.
Iedere doelman verdedigt ver voor zijn doel. Als Vermeer een steekpass onderschept doet hij goed mee, zeggen we dan.

Cillessen is de terechte eerste keeper hoor, daar niet van, maar Vermeer keepte prima gister.
In Southern Sun
pi_136437593
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat Van Rhijn zo uit vorm is. Die torpedo's van 'm die als voorzetten moeten doorgaan :').
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan. Ik heb ook wel eens kritiek op hem maar ik kan ook positieve dingen over hem melden als het moet. Had zo 2 assists op zijn naam kunnen krijgen als Bojan en Siem iets scherper waren. Zijn voorzetten waren prima gisteren. Verdedigend stond hij ook zijn mannetje want hebben jullie een aanval van Groningen over links zien gaan? Ik niet eigenlijk. Ik wist niet eens dat Kirm mee deed bij groningen.

Eerste 45 minuten waren zijn beste dit seizoen, maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
pi_136437651
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. En vaak denk je van wow, mooie redding maar Cillgod had gewoon die bal gevangen met 3 vingers omdat hij wel weet waar hij moet staan.
pi_136437690
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iedere doelman verdedigt ver voor zijn doel. Als Vermeer een steekpass onderschept doet hij goed mee, zeggen we dan.

Cillessen is de terechte eerste keeper hoor, daar niet van, maar Vermeer keepte prima gister.
pi_136437881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan. Ik heb ook wel eens kritiek op hem maar ik kan ook positieve dingen over hem melden als het moet. Had zo 2 assists op zijn naam kunnen krijgen als Bojan en Siem iets scherper waren. Zijn voorzetten waren prima gisteren. Verdedigend stond hij ook zijn mannetje want hebben jullie een aanval van Groningen over links zien gaan? Ik niet eigenlijk. Ik wist niet eens dat Kirm mee deed bij groningen.

Eerste 45 minuten waren zijn beste dit seizoen, maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
Eindelijk iemand die het ook zegt. Ik ben niet helemaal fan van hem maar hier wordt hij door veel mensen echt afgeserveerd. Terwijl hij vlak voor de winterstop degelijk begon te spelen, vorige week goed speelde en gister (eerste helft) ook gewoon goed. Ik heb juist het idee dat hij aan het terugkomen is van een lang diep dal.

Vermeer speelde ook een goede pot gister.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:30:38 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136437936
Precies, sommigen hebben blijkbaar weer een pispaaltje nodig.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:37:12 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136438148
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:30 schreef Silenus het volgende:
Precies, sommigen hebben blijkbaar weer een pispaaltje nodig.
Ga toch weg man, van Rhijn was echt dramatisch, als je dat niet inziet moet je echt eens onder je Ajaxdekbed vandaan komen :').
Get woke, go broke!
pi_136438249
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ramboetan het volgende:

Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan.
Klopt maar mogen we dat niet gewoon van hem verwachten intussen als basisspeler dat hij er altijd staat? Je doet nu alsof het een uitzondering is. Van Rhijn is juist verplicht als basisspeler er elke keer te staan. :{

quote:
.........maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
Nou..ik ergerde mij ook weer mateloos aan hem vooral toen in de slotminuten toen hij als een nerveuze dodo de bal weer de tribunes inschoot terwijl hij alle tijd en ruimte had de bal bij de hoekvlag aan te nemen,vast te houden en verder uit te spelen. Nee...blind *ram* weg die bal terwijl er geen enkele speler van FC Groningen maar in de buurt was.

Blind speelde weer ouderwets sterk. Wat liep die als een veredelde Jan Wouters dat middenveld te dichten omdat collega spelers allerlei gaten lieten vallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 14:40:32 ]
pi_136438352
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_136438459
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga toch weg man, van Rhijn was echt dramatisch, als je dat niet inziet moet je echt eens onder je Ajaxdekbed vandaan komen :').
:').
In Southern Sun
pi_136438689
quote:
Ik klik er niet eens op :') Die voorbeschouwing in de Arena ook altijd van Frank op de schermen :') Onverstaanbaar _O-
pi_136438868
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klopt maar mogen we dat niet gewoon van hem verwachten intussen als basisspeler dat hij er altijd staat? Je doet nu alsof het een uitzondering is. Van Rhijn is juist verplicht als basisspeler er elke keer te staan. :{

[..]

Nou..ik ergerde mij ook weer mateloos aan hem vooral toen in de slotminuten toen hij als een nerveuze dodo de bal weer de tribunes inschoot terwijl hij alle tijd en ruimte had de bal bij de hoekvlag aan te nemen,vast te houden en verder uit te spelen. Nee...blind *ram* weg die bal terwijl er geen enkele speler van FC Groningen maar in de buurt was.
2e helft was hij inderdaad niet goed. Maar daar was hij zeker niet alleen in.
Wat betreft dat je verwacht dat hij er eigenlijk altijd moet staan omdat hij toch al een ervaren basiskracht is kan ik ook goed in meegaan. Maar je kan niet negeren dat hij al aardig wat wedstrijden progressie toont.
pi_136439010
quote:
ECHTE AJACIED - Daley Blind hoeft niet weg bij Ajax. De sterkhouder op het middenveld verlengde afgelopen zomer zijn contract in Amsterdam en aan vertrekken denkt hij nog niet. Sterker nog: de nieuwe 'mister Ajax' worden is helemaal niet uitgesloten.

'Ik kijk niet te ver vooruit. Ik kijk van wedstrijd naar wedstrijd, misschien van jaar naar jaar. Maar ik ben vooral heel blij dat ik nu voor Ajax speel. Ik zou het geen schande vinden om mijn hele leven voor Ajax te spelen. Daar zou ik trots op zijn. Maar ja, je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik zou zeker niet direct nee zeggen tegen een leven lang spelen in Amsterdam', verklaart Blind bij AT5.

Toch lijkt een verblijf voor het leven bij Ajax onwaarschijnlijk. Daarvoor zijn er teveel goede clubs in Europa, zo lijkt het. 'Spanje, Engeland, Duitsland. Dat zijn competities die mooi zijn. Een favoriete club? Iedereen zegt Barcelona. Arsenal, Bayern München, dat zijn ook mooie clubs. Maar ik zit nu nog bij Ajax, en dit soort clubs zijn toch een ander niveau.'
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:05:32 #109
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136439132
Daley is ook wat te "lief" voor die grote clubs denk ik (en dat is niet per sé slecht).

Als hij al zo down kan raken van een fluitende F-Side, dan is La Marcia of Der Spiegel nog wel een stapje erger.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136439554
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
Daley is ook wat te "lief" voor die grote clubs denk ik (en dat is niet per sé slecht).

Als hij al zo down kan raken van een fluitende F-Side, dan is La Marcia of Der Spiegel nog wel een stapje erger.
Ik weet niet of je onheus bejegend worden in een stadion kunt vergelijken met pers die wat gemeens schrijven. Ik wist trouwens niet dat Der Speigel venijnige sportberichten schreef. Bedoel je niet Bild?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:21:40 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136439607
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet of je onheus bejegend worden in een stadion kunt vergelijken met pers die wat gemeens schrijven. Ik wist trouwens niet dat Der Speigel venijnige sportberichten schreef. Bedoel je niet Bild?
ja dat bedoel ik. Maargoed; als er een goede club komt met een leuk aanbod zou hij gek zijn als hij het afsloeg
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136440084
quote:
FRANKIEEEEEEEEEEEEEE
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_136441010
ajaxlife twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:08:34 Ok, houd u vast. RKC - #Ajax verplaatst naar 3 april. Aftrap om 15.45 uur. Supporters doen er niet meer toe... #rkcaja reageer retweet
:r
pi_136441097
Het kan ook nog veranderen als Ajax de kwartfinale haalt
pi_136441118
Mocht Ajax de kwartfinales van de Europa League bereiken, dan wordt het duel met RKC verplaatst naar 16 april om 19.45 uur
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:15:04 #116
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136441125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Gramulanion het volgende:
ajaxlife twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 16:08:34 Ok, houd u vast. RKC - #Ajax verplaatst naar 3 april. Aftrap om 15.45 uur. Supporters doen er niet meer toe... #rkcaja reageer retweet
Ongelooflijk, op een donderdag ;(
Als er een ding is waar ik een hekel aan heb, is het wel een wedstrijd missen.
pi_136441148
quote:
De afgelaste duels worden nu midweeks op 2 en 3 april gespeeld. RKC en Ajax trappen 3 april om 15.45 uur af. De andere vier duels beginnen een dag eerder op dezelfde tijd.
En waarom Ajax een dag later :')?
pi_136441267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En waarom Ajax een dag later :')?
tv kijkertjes waarschijnlijk ... wel irritant dat Ajax altijd als laatste moet blijkbaar.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:19:45 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_136441278
Wat een debielen ook bij de KNVB :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:35:43 #120
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136441797
quote:
Waarom in godsnaam op donderdagmiddag?

Willen ze graag het stadion leeg hebben. Dit kan toch gewoon 's avonds gespeeld worden.
#FreeHat
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:36:16 #121
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136441824
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Ajax de kwartfinales van de Europa League bereiken, dan wordt het duel met RKC verplaatst naar 16 april om 19.45 uur
Nog een reden om dus te winnen van Salzburg.
#FreeHat
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:36:20 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136441829
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam op donderdagmiddag?

Willen ze graag het stadion leeg hebben. Dit kan toch gewoon 's avonds gespeeld worden.
Mag niet ivm europees voetbal
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:40:41 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136441993
quote:
Walgelijk.
Oh.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:46:30 #124
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_136442194
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:53:43 #125
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136442518
Wat nou als Ajax doorgaat in de EL, is er dan geen EL wedstrijd>?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136443253
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_136443397
quote:
AFCA!
pi_136443403
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat nou als Ajax doorgaat in de EL, is er dan geen EL wedstrijd>?
De afgelasting is slecht nieuws voor Ajax. De Amsterdammers nemen het op donderdag 27 maart op tegen bekerhouder AZ in de halve finale van het bekertoernooi, terwijl zaterdag 30 maart de Eredivisie-topper tegen FC Twente wacht. De wedstrijd tegen RKC Waalwijk gaat naar donderdag 3 april. Indien Ajax op die dag moet spelen in de Europa League gaat deze wedstrijd naar woensdag 16 april. Op zondag 6 april speelt Ajax opnieuw een topper, dit keer op bezoek bij Vitesse.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:26:59 #129
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_136445997
quote:
graag op anoniem
pi_136446496
Lekker kut dit
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:19:40 #131
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_136447803
Maak je niet druk, tegen die tijd zijn we toch al kampioen.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:25:51 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136448029
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef mabo11 het volgende:
Maak je niet druk, tegen die tijd zijn we toch al kampioen.
Na de vorige paar wedstrijden zou ik daar maar niet zo zeker van zijn.
Oh.
pi_136451523

:D
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:20:39 #134
334746 The_Groove
pi_136452096
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Na de vorige paar wedstrijden zou ik daar maar niet zo zeker van zijn.
Hey, voorlopig winnen we onze slechte wedstrijden nog. Het team is uit vorm maar ik denk dat het echt wel weer beter wordt.
pi_136453208
Het zit trouwens weer lekker vol bij Vitesse
stand:
SPOILER
pi_136453528
Vitesse - ADO 0-0 geworden.
Nu voornamelijk Twente nog als concurrent dus.
Comfortably numb
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:56:07 #137
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136453544
Nee joh echt waar?
pi_136453613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee joh echt waar?
waar
pi_136453655
zeker waar
Comfortably numb
pi_136453668
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Denni5 het volgende:
Vitesse - ADO 0-0 geworden.
Nu voornamelijk Twente nog als concurrent dus.
Vitesse is geen concurrent van Ajax, hebben nooit meegedaan om het kampioenschap.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:00:20 #141
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136453699
Altijd al gezegd dat Vitesse dit never nooit ging vol houden. Twente daarin tegen vind ik wel een kleine bedreiging
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:02:46 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136453802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd al gezegd dat Vitesse dit never nooit ging vol houden. Twente daarin tegen vind ik wel een kleine bedreiging
Twente heeft geen makkelijk programma.
Oh.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:03:16 #143
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136453824
Wie wel?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:03:23 #144
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136453832
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Twente heeft geen makkelijk programma.
Nee wij krijgen het binnenkort lekker makkelijk :D

We gaan echt niet zo maar even kampioen worden hoor, en Vitesse en Twente doen nog net zo goed mee
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:04:48 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136453898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Nee wij krijgen het binnenkort lekker makkelijk :D

We gaan echt niet zo maar even kampioen worden hoor, en Vitesse en Twente doen nog net zo goed mee
Ik zie Ajax ook niet fluitend kampioen worden hoor. Ben echt geschrokken gisteren van die tweede helft. Maar ik zie Twente het niet redden.
Oh.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 februari 2014 @ 22:11:34 #146
364681 over_hedge
pi_136454153
Zo. vitesse kan je voorlopig ook afschrijven. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_136454242
Zondag even dik winnen en morgen psv maar winnen en wij zijn kampioen
pi_136454259
We moeten zoals Frank al zei gewoon een buffer gaan opbouwen de komende wedstrijden. Twente speelt nog tegen een aantal uit het linke rijtje deze maand en Vitesse ook.
pi_136454316
Zou lekker zijn om tegen PEC gewoon weer eens een walkover te hebben. En een gelijkspel bij PSV - Twente.
pi_136454353
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef Monolith het volgende:
Zou lekker zijn om tegen PEC gewoon weer eens een walkover te hebben. En een gelijkspel bij PSV - Twente.
Doe maar gewoon winst voor psv, die komen nooit meer in de buurt bij ons.
pi_136454422
Hebben die boertjes ook een keer een pleziertje. Mag een keer na zoveel maanden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136454445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ja das nog mooier, maar ik wilde het een beetje realistisch houden. :P
pi_136454450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag even dik winnen en morgen psv maar winnen en wij zijn kampioen
Ajax en dik winnen? Puntverlies id dichterbij dan winst. Utrecht was matig en Go ahead ook al net zoals Roda en Cambuur. Als de aanval de kansen eens afmaakt moet het lukken.
pi_136454575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Syntix het volgende:

[..]

Sowieso. Andere wedstrijden moeten altijd de uitslag hebben in het voordeel van Ajax of het nou om Feyenoord gaat of morgen om Psv, gewoon psv die moet winnen dus.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:44:24 #155
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136455345
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ajax en dik winnen? Puntverlies id dichterbij dan winst. Utrecht was matig en Go ahead ook al net zoals Roda en Cambuur. Als de aanval de kansen eens afmaakt moet het lukken.
Je zag gisteravond ook al dat het veel makkelijker voetballen is als je effe die 1-0 weet te maken. Dat het geen 2-0 werd maar dat één kans van Groningen meteen een doelpunt oplevert is ook gewoon pech. Kan gebeuren :)

Om de een of andere reden denk ik dat we de sterren van de hemel gaan spelen als we tegen een sterkere tegenstander komen te staan.
pi_136455470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Je zag gisteravond ook al dat het veel makkelijker voetballen is als je effe die 1-0 weet te maken. Dat het geen 2-0 werd maar dat één kans van Groningen meteen een doelpunt oplevert is ook gewoon pech. Kan gebeuren :)

Om de een of andere reden denk ik dat we de sterren van de hemel gaan spelen als we tegen een sterkere tegenstander komen te staan.
Gewoon alleen tegen Feyenoord, Twente en Vitesse moeilijk hard excelleren :') en de rest net aan winnen :7 >:)
pi_136457153
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een titel weer :'). Om te kotsen gewoon.

Beetje vertrouwen in je ploeg kan geen kwaad.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 23:56:42 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136457751
Feyenoord en het sprookje van de fanatieke supporters :')
pi_136457910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een titel weer :'). Om te kotsen gewoon.
_O-
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:02:28 #160
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136457959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd er geen aandacht meer aan te besteden en zeker geen discussie erover te beginnen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:02:42 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136457967
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het "fantastische" Legioen :'). Lik mijn reet met die onzin. Die hele club gaat nergens over.
Oh.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:05:35 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136458071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd er geen aandacht meer aan te besteden en zeker geen discussie erover te beginnen.
Je moet het gewoon zien als vermaak
pi_136458881
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fantastisch is wat overdreven, maar die jongen zie ik over een paar jaar wel bij een Arsenal of Dortmund spelen.

Maar nu weer over Ajax :)
Wordt sowieso wel weer hoog tijd dat er weer eens wat Nederlandse jongens in de top gaan meedoen. Zal wel even gaan duren voordat het NL elftal potten kan gaan breken als ook van Persie en Robben wegvallen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:34:07 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136458951
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wordt sowieso wel weer hoog tijd dat er weer eens wat Nederlandse jongens in de top gaan meedoen. Zal wel even gaan duren voordat het NL elftal potten kan gaan breken als ook van Persie en Robben wegvallen.
Ik zie nog best wel wat toekomst voor het Nederlands Elftal. Alleen dat zal tijd nodig hebben. Maar als een Veltman, Klaassen, Denswil, Boëtius, Vilhena, Depay en Ziyech zich blijven ontwikkelen kan het best mooi worden over een paar jaar :)
Oh.
pi_136459525
Over Ajax hier.
BFF met GGMM
pi_136460448
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:56 schreef DonRaja het volgende:
Over Ajax hier.
Rot dan op met je Feyenoord logo :r
pi_136460483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 01:58 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Rot dan op met je Feyenoord logo :r
Is goed. Zal voortaan alle crap laten staan.
BFF met GGMM
pi_136460535
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 02:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Altijd maar trollen in de Ajax-reeks

Ajax speelt zondag tegen Zwolle.
pi_136460558
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 02:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

:*
pi_136462296
Jongens, we hebben iets te vieren. Wanneer niet eigenlijk.

Vandaag zijn we alweer 1000 dagen kampioen, dat het nooit overgaat. Op naar de 2000 dagen.
pi_136462414
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zie nog best wel wat toekomst voor het Nederlands Elftal. Alleen dat zal tijd nodig hebben. Maar als een Veltman, Klaassen, Denswil, Boëtius, Vilhena, Depay en Ziyech zich blijven ontwikkelen kan het best mooi worden over een paar jaar :)
Oh zeker wel, maar de definitieve stap moet ook nog gemaakt worden.
pi_136462584
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, we hebben iets te vieren. Wanneer niet eigenlijk.

Vandaag zijn we alweer 1000 dagen kampioen, dat het nooit overgaat. Op naar de 2000 dagen.
Gisteren al toch?
pi_136462598
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:27 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Gisteren al toch?
Niet een dag smokkelen op je kalender :{w .

Vandaag gewoon 1000 dagen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:29:45 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136462617
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

morgen 1001 nacht :+ , wat ze allemaal bijhouden tegenwoordig
pi_136462684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah oke..omdat het gisteren al in het AD stond.
pi_136462696
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het AD...
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:35:41 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136462707
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die wilden ook een keer een primeur
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:41:10 #178
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136462815
Gefeliciteerd allemaal *O*
pi_136462921
Ik wacht het liever af voordat ik al ga feesten.
pi_136463159
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:48 schreef Droathoah het volgende:
Ik wacht het liever af voordat ik al ga feesten.
Wat? We zijn 1000 dagen kampioen van Nederland. Dat mag best gevierd worden.
pi_136463251
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat? We zijn 1000 dagen kampioen van Nederland. Dat mag best gevierd worden.
Stilzwijgend verlenging op abonnement.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:17:27 #182
415912 Planga
They say an end can be a start
pi_136463497
Wanneer gaat Visser ons weer goals, assists beloven? Ik ben messcherp dit dat/
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.
pi_136463787
Dubbele cijfers moeten het worden :( :( :(
Ajax Amsterdam
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:36:38 #184
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136463972
quote:
Dejan Meleg tekende in januari 2013 een contract voor 3,5 jaar bij Ajax. De aanvaller kwam over van Vojvodina Novi Sad en maakte in juni 2013 in een oefenwedstrijd tegen SDC Putten zijn officieuze debuut in het eerste elftal van Ajax. Hij bekroonde die mijlpaal met een hoekschop, die in één keer in de verre hoek belandde.

Het Amsterdamse publiek heeft sindsdien weinig magische momenten van Meleg meer gezien. De Serviër kwam dit seizoen in de Jupiler League tot vier doelpunten en vier assists in achttien wedstrijden voor Jong Ajax en wacht nog altijd op zijn officiële debuut in Ajax 1. “Er is nu een jaar voorbij en ik heb mijn debuut nog niet gemaakt. Ik wil dat zo ontzettend graag en als ik mijn best blijf doen, verdien ik uiteindelijk wel een kans”, zegt Meleg.

De jeugdinternational erkent dat hij het aanvankelijk niet gemakkelijk had bij Ajax: “De taal was het moeilijkst, ik begreep er helemaal niets van. Alleen Miralem Sulejmani kon mij toen helpen. Nu gaat het goed, ik begrijp alles, maar spreek het nog niet perfect”, besluit Meleg tegenover AT5. De linkspoot staat bij Ajax tot de zomer van 2016 onder contract.
pi_136464347

Leuke beelden dit, vanaf 5 minuten de thuiswedstrijd, een complete slachting: Ajax - NK Maribor 9-1. De Boertjes, Oliseh, Shota _O_, Litmanen met een trademark goaltje, was ook een van mijn eerste Ajax wedstrijden.
pi_136464566
Goed interview van Marc Netto in het AD
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:36:27 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136465423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef Planga het volgende:
Wanneer gaat Visser ons weer goals, assists beloven? Ik ben messcherp dit dat/
Hij kan het beter gewoon doen ipv beloven
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:38:16 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136465481
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Gruisman het volgende:
Goed interview van Marc Netto in het AD
papieren versie?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 13:41:31 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136467508
quote:
RKC WAALWIJK heeft officieel bezwaar aangetekend bij de KNVB en de gemeente Waalwijk tegen de nieuwe datum waarop de thuiswedstrijd tegen Ajax is ingepland. Dat duel zou gespeeld worden op zaterdag 22 maart om 19.45 uur, maar is nu vanwege een politieke top in Den Haag en de daarvoor vereiste politie-inzet verzet naar donderdag 3 april, 15.45 uur.

“Het is een schande dat de wedstrijd RKC WAALWIJK-Ajax door deze verplaatsing wordt afgepakt van tal van onze supporters en sponsoren”, vertelt algemeen directeur Remco Oversier van RKC WAALWIJK. “Op donderdagmiddag is het voor velen, vanwege werk- en studieverplichtingen, simpelweg niet mogelijk een wedstrijd bij te wonen. Om over de praktische problematiek nog maar te zwijgen. Vrijwilligers zijn het cement tussen de stenen van onze wedstrijdorganisatie. Maar vele van hen zullen op donderdagmiddag, ook vanwege werk- en studieverplichtingen, niet aanwezig kunnen zijn. Wij voorzien op het gebied van wedstrijdorganisatie dan ook grote problemen.”

RKC WAALWIJK vreest daarnaast door dit onorthodoxe speelmoment meer dan honderdduizend euro aan inkomsten mis te lopen. Inkomsten die, na ook halfvolle tribunes tegen Feyenoord en PSV wegens scherpere veiligheidsmaatregelen, voor de club, zeker in deze economisch uitdagende tijden, van vitaal belang zijn. “Door invloed van derden die het speelprogramma en de wedstrijdorganisatie niet op orde hebben – iets wat al lang voorzien had kunnen worden – wordt RKC WAALWIJK nu de dupe en komt de club in financieel flink in de knel. Ongelooflijk dat instanties dit zonder enig begrip voor de clubs, communicatie en oplossingsgerichtheid doorduwen. Daarbij kopen onze supporters een seizoenkaart voor minimaal zeventien thuiswedstrijden en missen zij nu mogelijk een topwedstrijd. Ook zij krijgen dus een financiële tik te verwerken.”

De club gaat dan ook niet akkoord met het nieuwe speelmoment dat voor de thuiswedstrijd tegen Ajax is ingepland en eist dat, in samenspraak met alle betrokken partijen, wél een supportersvriendelijk speelmoment kan worden uitgezocht, in het belang van de supporters en het spelen van professioneel voetbal in Waalwijk.
RKC
Gourmetten of steengrillen?
pi_136469746
Begrijpelijk voor zo'n clubje hoor, veel mensen daar willen de godenzonen uit Amsterdam ook een keertje zien spelen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136471606
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

papieren versie?
Ja, als je door de Rotterdamse ellende leest staan er soms best leuke dingen in.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

RKC
Door deze grap mis ik mijn broodnodige scanpunt aangezien ik dan op wintersport ben :r
pi_136472257
Sowieso terecht buiten de inkomsten. Wat is dat nou voor tijd en dag :')
pi_136472639
quote:
"We houden heel Europa in de gaten. Is hij niet te oud, niet te duur, nog niet doorgebroken? Heeft-ie iets extra? De lat ligt hoog. Voor volgend seizoen hebben we een aanvaller, die individuele klasse gaat brengen. Gescout in zijn eigen land"
  zaterdag 8 februari 2014 @ 15:54:55 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136472696
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Sana 2.0.
Oh.
pi_136472961
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sana 2.0.
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:03:54 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136473020
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.
Zal me verbazen als het een speler wordt die meteen voor de basis gehaald wordt.
Oh.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:04:23 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136473029
Of anders zal de aankoop toch wel weer door de een of andere reden niet doorgaan.
Oh.
pi_136473583
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zoals Overmars het zegt is hij dus binnen...
pi_136473711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zoals Overmars het zegt is hij dus binnen...
Als dat zo is dan zou het toch wel bekend worden mogen gemaakt ? Zal nog wel wat haken en ogen hebben vermoed ik voordat ie definitief binnen is.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:25:01 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136473771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Als dat zo is dan zou het toch wel bekend worden mogen gemaakt ? Zal nog wel wat haken en ogen hebben vermoed ik voordat ie definitief binnen is.
Ik vraag me echt af wie dat dan moet zijn, de enige aanvaller met individuele klasse is Tadic
pi_136473935
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wie dat dan moet zijn, de enige aanvaller met individuele klasse is Tadic
Is niet iemand uit de Nederlandse competitie als ik het goed lees. Hij is gescout in zijn eigen land.
Zou niet verkeerd zijn overigens, Ajax heeft wel behoefte aan een aanvaller met individuele kwaliteiten.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:49:44 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136474594
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Is niet iemand uit de Nederlandse competitie als ik het goed lees. Hij is gescout in zijn eigen land.
Zou niet verkeerd zijn overigens, Ajax heeft wel behoefte aan een aanvaller met individuele kwaliteiten.
:) OK niet goed gezien
pi_136475302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Dat kan ook in de eredivisie zijn, dan zou het om een nederlander moeten gaan.
pi_136480564
PSV helpt ons een handje richting de titel
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:33:21 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136482073
PSV _O_
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:43:04 #206
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_136482456
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Catch22- het volgende:
PSV _O_
dat gaat me wat te ver ;) maar prima uitslagen tot nu toe :
moeten we het tegen PEC wel doen natuurlijk!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:49:46 #207
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136482721
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:33 schreef Catch22- het volgende:
PSV _O_
pi_136482763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ziyech
pi_136482869
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ziyech
Kan ook buitenland zijn hé. Misschien bedoelt hij Leon Bailey wel, Overmars koopt toch alleen maar 16 jarigenen en volgens Craig start hij in het tweede elftal en mag hij in de voorbereiding met het eerste meedoen.
pi_136482910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Kan ook buitenland zijn hé. Misschien bedoelt hij Leon Bailey wel, Overmars koopt toch alleen maar 16 jarigenen en volgens Craig start hij in het tweede elftal en mag hij in de voorbereiding met het eerste meedoen.
"gescout in zijn eigen land". Had zijn even niet gelezen en ging er vanuit dat het NL was.
pi_136482940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:54 schreef Syntix het volgende:

[..]

"gescout in zijn eigen land". Had zijn even niet gelezen en ging er vanuit dat het NL was.
Hij zegt het wel alsof hij al binnen is, we gaan het zien.
pi_136483114
Graag gedaan.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:37:43 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136484704
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
Graag gedaan.
We hebben jullie hulp niet nodig.
pi_136485002
Morgen de punten pakken en je maakt een mooi gaatje.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:04:03 #215
334746 The_Groove
pi_136485605
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hij zegt het wel alsof hij al binnen is, we gaan het zien.
Klinkt inderdaad een beetje alsof er al een voorcontract is getekend...
pi_136487329
De ploegen onder Ajax werken goed mee aan de 33e landstitel.
pi_136488526
Lekker hoor
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:49:54 #218
334746 The_Groove
pi_136489703
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:48 schreef Devv het volgende:
De ploegen onder Ajax werken goed mee aan de 33e landstitel.
Frankie de eerste met 4 op een rij _O_

Welke spelers hebben alle 4? Siem en Daley? (Speelde Daley in de winter na Jol?) en Kennie Vermeer een klein beetje..
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:51:57 #219
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136489792
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Welke spelers hebben alle 4? Siem en Daley? (Speelde Daley in de winter na Jol?) en Kennie Vermeer een klein beetje..
Blind sowieso in de kampioenswedstrijd tegen Twente ja.
pi_136489801
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:49 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Boilesen. Al heeft hij natuurlijk geen aandeel gehad in die van vorig jaar.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:54:12 #221
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136489878
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:52 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Boilesen. Al heeft hij natuurlijk geen aandeel gehad in die van vorig jaar.
Je zou Lukoki er nog bij kunnen rekenen aangezien hij nog steeds van Ajax is. Voor de rest niemand :s)
pi_136490645
Laten we eerst maar is winnen bij PEC, als dat gebeurd dan ziet het er mooi uit. Zal lastig genoeg zijn, hopelijk halen ze nu wel een goed rendement wat kansen betreft.
Ik zie Twente volgende week de inhaalwedstrijd bij Groningen ook niet winnen.
pi_136490718
Denken dat Ajax morgen niet gaat winnen :') .
  zondag 9 februari 2014 @ 00:18:54 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136490785
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:16 schreef Devv het volgende:
Denken dat Ajax morgen niet gaat winnen :') .
Ja want we schitteren zo de laatste weken en PEC draait voor geen meter.

Ooo wachttt
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136491046
Een doelpunt in blessuretijd en klaar, dus niet zo zenuwachtig doen. Ze gaan echt wel winnen.
pi_136491086
PEC draait inderdaad voor geen ene meter. De wedstrijden die ze speelden, waren gewoon kwalitatieve armoede. Tegen FC Utrecht hadden ze bijvoorbeeld het geluk dat de tegenstander onterecht rood kreeg, Roda JC een achterlijke penalty tegen kreeg...
pi_136491203
Het mooiste zou een gluiperige 0 - 1 zijn om zo de ploegen onder Ajax nog meer te frustreren.
pi_136491291
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Devv het volgende:
Het mooiste zou een gluiperige 0 - 1 zijn om zo de ploegen onder Ajax nog meer te frustreren.
Een zelfs zeer onverdiende zou nog leuker zijn. Dat Frank daarna nog gaat trollen door te schreeuwen dat Ajax gedomineerd heeft, geweldig gespeeld heeft.
pi_136491303
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Een zelfs zeer onverdiende zou nog leuker zijn. Dat Frank daarna nog gaat trollen door te schreeuwen dat Ajax gedomineerd heeft, geweldig gespeeld heeft.
En dat terwijl Ajax gewoon Poulsen en Sigthorsson in de basis zet.
pi_136491325
En dan nog zeggen dat ze met plezier omlaag kijken.
  zondag 9 februari 2014 @ 00:48:24 #231
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136491647
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En dat terwijl Ajax gewoon Poulsen en Sigthorsson in de basis zet.
Dit gaat mij te ver.
  zondag 9 februari 2014 @ 01:03:08 #232
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_136492059
Het zal wel weer heel soepel gaan morgen
:{
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 9 februari 2014 @ 01:09:17 #233
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136492244
Ik vertel het jullie alvast: morgen wordt een eitje

8)7
  zondag 9 februari 2014 @ 03:44:21 #234
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_136494243
Straks lekker 0-5, 0-6 winnen en het verschil tussen de nr 1 en nr 2, 7 punten maken :7
  zondag 9 februari 2014 @ 04:34:22 #235
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136494441
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 01:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik vertel het jullie alvast: morgen wordt een eitje

8)7
Gekookt, gebakken of bevrucht?
Oh.
pi_136495151
Vandaag winnen, Twente woensdag verliezen.

De rest ziet ons nooit meer terug _O_
  zondag 9 februari 2014 @ 09:05:39 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136495181
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag winnen, Twente woensdag verliezen.

De rest ziet ons nooit meer terug _O_
Gewoon zelf blijven winnen
pi_136495186
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gewoon zelf blijven winnen
Veelal met billenknijpspel.
  zondag 9 februari 2014 @ 09:10:04 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136495204
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Veelal met billenknijpspel.
Goed is het nog niet maar dat komt wel weer
pi_136495213
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Goed is het nog niet maar dat komt wel weer
Komt ook door de vele spelerswisselingen in de voorhoede denk ik.
  zondag 9 februari 2014 @ 10:55:07 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136496590

:{
pi_136496664
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat dus, en dan Feyenoord topics doorlezen :9~ puur genot op de zondagavond.
  zondag 9 februari 2014 @ 10:59:49 #243
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_136496701
Zin in vanmiddag :)
Oh.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:09:38 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136496926
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit seizoen is het toch wel heel erg gesteld met de ambities van de andere clubs, Kampioenschap lijkt wel net zo'n woord als dat andere met een K, het mag niet uitgesproken worden
pi_136497160
Zou mooi zijn als ze gewoon een keer met minimaal 0-3 winnen. :')
pi_136497282
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
pi_136497350
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
True that.
pi_136497394
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent nogal bezig met Feijenoord he?

Toch stiekem het realisme dat jullie het vanaf november meer te danken hebben gehad aan een flinke dosis mazzel dan wat anders? En dat dat geluk zomaar eens kan veranderen?

Plus de realisatie dat jullie nog genoeg zware potten krijgen? :).
pi_136497417
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Plus de realisatie dat jullie nog genoeg zware potten krijgen? :).
Niet meer of minder dan de andere "kampioenskandidaten."
pi_136497453
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Niet meer of minder dan de andere "kampioenskandidaten."
Inderdaad. Maar dat geblaat van 'we zijn binnen' lijkt me persoonlijk het opzetten van een grote bek om de eigen tekortkomingen niet te hoeven onderkennen.

Die tekortkomingen zijnde dat Ajax vanzelfsprekend een ongelofelijk matige ploeg heeft, die niet boven andere top-5 ploegen in Nederland uitsteekt.
pi_136497481
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar dat geblaat van 'we zijn binnen' lijkt me persoonlijk het opzetten van een grote bek om de eigen tekortkomingen niet te hoeven onderkennen.

Die tekortkomingen zijnde dat Ajax vanzelfsprekend een ongelofelijk matige ploeg heeft, die niet boven andere top-5 ploegen in Nederland uitsteekt.
Dat mag jij prima vinden hoor. Liever een matige ploeg die wel 4 jaar achter elkaar kampioen wordt dan een matige ploeg die het al die jaren niet wordt.
pi_136497505
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

maar zeg je dit omdat je het zelf zo graag wil geloven? Mij zie je niet boeien wat jij van ons team vindt als wij elk jaar bovenaan staan :*
pi_136497527
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:33 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

maar zeg je dit omdat je het zelf zo graag wil geloven? Mij zie je niet boeien wat jij van ons team vindt als wij elk jaar bovenaan staan :*
Ik geloof nergens in hoor ten aanzien van mijn eigen club. Ik geloof wel dat Ajax het nog heel zwaar gaat krijgen en dat titels als "nog een paar maanden tot de treble" enorm lachwekkend zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 11:35:30 ]
  zondag 9 februari 2014 @ 11:35:33 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136497536
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:32 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat mag jij prima vinden hoor. Liever een matige ploeg die wel 4 jaar achter elkaar kampioen wordt dan een matige ploeg die het al die jaren niet wordt.
Dit dus en ook nu blijkt weer dat Ajax gewoon de beste organisatie heeft staan
pi_136497539
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zeker. Alleen zijn jullie allesbehalve zeker van die vierde titel en dat weten de supporters van FC Neuzenvreugd ook wel diep in het hart.

Dat geschreeuw dat dat wel zo is is nogal lachwekkend.
We zijn in ieder geval beter op weg dan de concurrenten. Feitelijk heeft Ajax ook gewoon de grootste kans om kampioen te worden, is helemaal niet raar om dat te zeggen.
pi_136497545
Normaal blijven doen.
BFF met GGMM
pi_136497548
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zeker. Alleen zijn jullie allesbehalve zeker van die vierde titel en dat weten de supporters van FC Neuzenvreugd ook wel diep in het hart.

Dat geschreeuw dat dat wel zo is is nogal lachwekkend.
We staan er beter voor dan de afgelopen 3 seizoenen toen we met 2 vingers in de neus 9 punten of meer goedmaakten en alsnog simpel kampioen werden, dus ik begrijp je standpunt niet.
pi_136497553
Niet relevant.

[ Bericht 43% gewijzigd door DonRaja op 09-02-2014 11:37:35 ]
pi_136497557
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

We zijn in ieder geval beter op weg dan de concurrenten.
Correct.

quote:
Feitelijk heeft Ajax ook gewoon de grootste kans om kampioen te worden, is helemaal niet raar om dat te zeggen.
Gezien het spelverloop van de afgelopen maanden bij Ajax, spreek ik dat tegen. Het dubbeltje kan zomaar een aantal keer de verkeerde kant op gaan vallen.
pi_136497578
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik geloof nergens in hoor ten aanzien van mijn eigen club. Ik geloof wel dat Ajax het nog heel zwaar gaat krijgen en dat titels als "nog een paar maanden tot de treble" enorm lachwekkend zijn.
Dat mag.
pi_136497579
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We staan er beter voor dan de afgelopen 3 seizoenen toen we met 2 vingers in de neus 9 punten of meer goedmaakten en alsnog simpel kampioen werden, dus ik begrijp je standpunt niet.
Resultaten uit het verleden [...]

Ajax was nimmer zo wankel in de tweede seizoenshelft, waar winsten worden geboekt op basis van meer geluk dan kwaliteit en echt domineren. Deden ze seizoenen voorheen weldegelijk.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:37:19 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136497580
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Correct.

[..]

Gezien het spelverloop van de afgelopen maanden bij Ajax, spreek ik dat tegen. Het dubbeltje kan zomaar een aantal keer de verkeerde kant op gaan vallen.
Dat zie je niet goed, Ajax is gewoon minder wisselvallig dan de rest dus het dubbeltje valt nooit lang de verkeerde kant op.
pi_136497589
Je zou maar 13 jaar geen landskampioen worden. Dat is toch wel een beetje sneu.
pi_136497590
quote:

[..]

Correct.

[..]

Het op geluk gooien slaat dan ook nergens op. Alleen tegen Cambuur en tegen Groningen waren het qua spelbeeld gestolen overwinningen. Maar die van Groningen puur alleen op basis van de 2e helft want je had gewoon met 4-1 de rust in moeten gaan. Met wat meer geluk had je die dan ook zomaar gescoord. Ik vind je verder wel grappig hoor, het steeds maar weer gooien op geluk.
pi_136497602
quote:

[..]

Correct.

[..]

ok
pi_136497613
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ajax was nimmer zo wankel in de tweede seizoenshelft, waar winsten worden geboekt op basis van meer geluk dan kwaliteit en echt domineren. Deden ze seizoenen voorheen weldegelijk.
Ik zou je maar eens wat meer verdiepen want de voorgaande jaren haperden we meer in januari en februari dan tot nu toe. Pas daarna kwam de diesel op gang. Leuk al die losse aannames gebaseerd op lucht en hoop.
pi_136497628
quote:

[..]

Correct.

[..]

Ach welnee, het is vrij voorspelbaar: tot aan de winterstop beetje kut voetballen, januari en februari met hangen en wurgen en vervolgens een reeks van 11-12 wedstrijden winnen. Doet Ajax al 3 jaar met als enig verschil dat we nu in december al zo'n reeks hebben neergezet van 8 wedstrijden winst op rij.
pi_136497646
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zie je niet goed, Ajax is gewoon minder wisselvallig dan de rest dus het dubbeltje valt nooit lang de verkeerde kant op.
Ajax komt goed weg tegen de Eagles, Groningen (al was je daar wel sterker), Roda en Cambuur. Heeft een groot gebrek aan scorend vermogen.

Het is veel minder overtuigend dan eerdere seizoenen. Deze vier potten hadden allen zo in een gelijkspel kunnen eindigen of zelfs een verlies.
pi_136497659
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Eh jawel, sterker nog, deze 2e seizoenshelft is beter begonnen dan de 3 voorgaande kampioenschappen.
pi_136497670
Heerlijk dat gejank over geluk. Dat ze nog maar vaak in de blessuretijd mogen winnen.
pi_136497671
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ajax komt goed weg tegen de Eagles, Groningen (al was je daar wel sterker), Roda en Cambuur. Heeft een groot gebrek aan scorend vermogen.

Het is veel minder overtuigend dan eerdere seizoenen. Deze vier potten hadden allen zo in een gelijkspel kunnen eindigen of zelfs een verlies.
Tegen de Eagles en Roda was Ajax ook gewoon veel sterker hoor.
Als je dat niet wil toegeven dan zie ik niet eens meer een basis om in discussie te gaan.
pi_136497677
quote:

[..]

wat probeer je nu in godsnaam te bereiken?
pi_136497678
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het op geluk gooien slaat dan ook nergens op. Alleen tegen Cambuur en tegen Groningen waren het qua spelbeeld gestolen overwinningen
Vallen die dus niet goed, sta je 4 punten lager.

Dan sta je dus in het rijtje Twente, Feijenoord en Vitesse.

Je bent het dus impliciet met me eens. :)
pi_136497686
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:37 schreef Devv het volgende:
Ik draag niks bij.
BFF met GGMM
pi_136497694
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maak je je kansen met wat meer geluk eerder af heb je de 90e minuut niet eens nodig. Dus nee, ik ben het niet met je eens.
pi_136497706
quote:

[..]

Maar dat hebben alle ploegen in de Eredivisie. En aangezien we lucky Ajax zijn winnen we gewoon alles.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 11:41:46 ]
pi_136497714
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:40 schreef Adames het volgende:

[..]

wat probeer je nu in godsnaam te bereiken?
De realisatie dat het bij Ajax echt niet zo overtuigend is. Chase_Utley geeft zelfs toe dat Groningen en Cambuur gestolen overwinningen waren.

Laten we zeggen dat een gelijkspel terecht was geweest gezien het spelbeeld. Dan ben je dus niet beter dan Twente, Vitesse en Feyenoord. Sterker nog: je staat min of meer op gelijke hoogte (met Twente zelfs op exact gelijke hoogte; beide nog een wedstrijd te spelen).
pi_136497728
Sterker nog, Vitesse en Twente maken procentueel vaker een doelpunt in de laatste 10 minuten. Maar wel leuk dat HMF het zo krampachtig probeert.
pi_136497733
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, jij bent nuttig bezig.
pi_136497741
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar dat hebben alle ploegen in de Eredivisie.
Een gebrek aan scorend vermogen? Niet echt hoor. Of bedoel je 'geluk'? Ik moet de eerste gelukkig gestolen wedstrijd van mijn club nog zien.

quote:
En aangezien we lucky Ajax zijn winnen we gewoon alles.
Dat zeg ik. Als dat geluk om slaat, zijn jullie niet kenmerkend beter dan de rest.
pi_136497747
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De realisatie dat het bij Ajax echt niet zo overtuigend is. Chase_Utley geeft zelfs toe dat Groningen en Cambuur gestolen overwinningen waren.

Laten we zeggen dat een gelijkspel terecht was geweest gezien het spelbeeld. Dan ben je dus niet beter dan Twente, Vitesse en Feyenoord. Sterker nog: je staat min of meer op gelijke hoogte (met Twente zelfs op exact gelijke hoogte; beide nog een wedstrijd te spelen).
En dan reken je het alleen voor Ajax zo. Wat als je diezelfde standaarden voor de andere clubs toepast? Maar dat vergeet je gemakshalve maar even omdat het je beter uitkomt he.
pi_136497751
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Sterker nog, Vitesse en Twente maken procentueel vaker een doelpunt in de laatste 10 minuten. Maar wel leuk dat HMF het zo krampachtig probeert.
Het wil zichzelf gewoon een goed gevoel aanpraten, laat hem lekker.
pi_136497752
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:41 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dus je wil wel de net-aan wedstrijden van Ajax meetellen maar niet die van de concurrenten ? Goed verhaal.
pi_136497758
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef Devv het volgende:

[..]

Het wil zichzelf gewoon een goed gevoel aanpraten, laat hem lekker.
Ik weet niet of ik hem sneu of grappig moet vinden.
pi_136497759
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

maar ze scoorden wel. Kan je na zo vaak nog spreken van geluk of is het doorzettingsvermogen, iets wat de andere teams lijken te missen. Daarin verschil jij van mening met de rest. Met de dooddoener, als je minder scoort heb je minder punten trap je alleen maar een open deur in.
pi_136497770
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Wie heeft het over scoren in de laatste tien minuten?

Ik zeg dat jullie wedstrijden met geluk winnen. Dat heeft niets te maken met het verschil maken in de laatste 10 minuten; dat heeft te maken met in de wedstrijd de onderliggende of hoogstens gelijkwaardige partij zijn, en toch de punten pakken.

Grappig dat je me woorden in de mond legt.
pi_136497775
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:42 schreef Devv het volgende:

[..]

Nee, jij bent nuttig bezig.
Probeer dan een keer normaal te reageren. Kijk naar de andere Ajacieden, die kunnen het wel.
BFF met GGMM
pi_136497777
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je wil wel de net-aan wedstrijden van Ajax meetellen maar niet die van de concurrenten ? Goed verhaal.
Waar zeg ik dat?
pi_136497782
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef Adames het volgende:

[..]

maar ze scoorden wel. Kan je na zo vaak nog spreken van geluk of is het doorzettingsvermogen, iets wat de andere teams lijken te missen. Daarin verschil jij van mening met de rest. Met de dooddoener, als je minder scoort heb je minder punten trap je alleen maar een open deur in.
Sowieso snap ik zijn punt niet. 'Als Ajax minder had gewonnen hadden ze lager gestaan.' Uh ja, logisch.
pi_136497788
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Probeer dan een keer normaal te reageren. Kijk naar de andere Ajacieden, die kunnen het wel.
Dat komt door die pannenkoek die hier komt huilen. Dan lok je het gewoon uit.
pi_136497790
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wie heeft het over scoren in de laatste tien minuten?

Ik zeg dat jullie wedstrijden met geluk winnen. Dat heeft niets te maken met het verschil maken in de laatste 10 minuten; dat heeft te maken met in de wedstrijd de onderliggende of hoogstens gelijkwaardige partij zijn, en toch de punten pakken.
Alleen tegen Cambuur was echt geluk. Tegen Groningen was het juist ongeluk dat je niet al met 4-1 de rust in gaat. Maar goed, blijf vooral maar alles in je eigen voordeel praten. Ik vind het wel best zo.
quote:
Grappig dat je me woorden in de mond legt.
Jij bent daar toch wat beter in dan ik.
pi_136497791
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Hierboven waar je puur wedstrijden van Ajax behandeld.
pi_136497797
Lastig wedstrijdje vandaag, voorspel een hele moeizame 1-2.
pi_136497806
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien kan die gozer ook gewoon wegblijven als hij toch alles naar zijn eigen conclusies schrijft.
Geen enkele grond voor een open discussie.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:46:22 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_136497819
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat het vandaag juist wat makkelijker gaat worden, PEC zal niet heel erg verdedigend gaan spelen denk ik zo.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:46:26 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136497821
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hangt ook een beetje van de scherpte af voorin, als de kansen gewoon wel meteen benut worden is het een makkelijke middag.
pi_136497823
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:43 schreef Adames het volgende:

[..]

maar ze scoorden wel.
Klopt en dat is ergens zeker een kwaliteit. Punt is; op dit moment worden wedstrijden gewonnen waarin Ajax niet de betere is, maar vaak de slechtere of hoogstens gelijkwaardige partij (Cambuur, Groningen (zeker omdat die tweede helft Ajax compleet overlopen werd). Dat is knap en reden tot vreugde, dat begrijp ik.

Het geeft echter weer dat het dubbeltje - gekeken naar de laatste paar wedstrijden - zomaar eens de andere kant op kan slaan.

Begrijp me niet verkeerd; ik verwacht Ajax ook als landskampioen. Ze zullen dan echter zeker beter moeten gaan presteren dan tot op heden. Ervaring leert dat dat in de tweede seizoenshelft inderdaad meestal geen probleem is voor jullie. Maar ik zie al een tijdje stagnatie of zelfs een terugloop van de kwaliteit van het voetbal.
pi_136497833
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hangt ook een beetje van de scherpte af voorin, als de kansen gewoon wel meteen benut worden is het een makkelijke middag.
En dat gebeurd al weken niet. Als ze de huidige lijn doortrekken gaat het gewoon heel erg lastig worden.
pi_136497836
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:46 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik denk dat het vandaag juist wat makkelijker gaat worden, PEC zal niet heel erg verdedigend gaan spelen denk ik zo.
En ze missen toch een hoop spelers. Ondanks dat ze de laatste wedstrijden hebben gewonnen was het spel echt matig.
  zondag 9 februari 2014 @ 11:48:14 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136497858
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt en dat is ergens zeker een kwaliteit. Punt is; op dit moment worden wedstrijden gewonnen waarin Ajax niet de betere is, maar vaak de slechtere of hoogstens gelijkwaardige partij (Cambuur, Groningen (zeker omdat die tweede helft Ajax compleet overlopen werd). Dat is knap en reden tot vreugde, dat begrijp ik.

Het geeft echter weer dat het dubbeltje - gekeken naar de laatste paar wedstrijden - zomaar eens de andere kant op kan slaan.

Begrijp me niet verkeerd; ik verwacht Ajax ook als landskampioen. Ze zullen dan echter zeker beter moeten gaan presteren dan tot op heden. Ervaring leert dat dat in de tweede seizoenshelft inderdaad meestal geen probleem is voor jullie. Maar ik zie al een tijdje stagnatie of zelfs een terugloop van de kwaliteit van het voetbal.
Het enige verschil met voorgaande jaren is dat er nu geen individuele speler bovenuit steekt die de rest op sleeptouw neemt, qua team zit het goed in elkaar, wat ik al eerder zei, de beste organisatie.
pi_136497867
Vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')