Het AD...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke..omdat het gisteren al in het AD stond.
Die wilden ook een keer een primeurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke..omdat het gisteren al in het AD stond.
Wat? We zijn 1000 dagen kampioen van Nederland. Dat mag best gevierd worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:48 schreef Droathoah het volgende:
Ik wacht het liever af voordat ik al ga feesten.
Stilzwijgend verlenging op abonnement.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? We zijn 1000 dagen kampioen van Nederland. Dat mag best gevierd worden.
quote:Dejan Meleg tekende in januari 2013 een contract voor 3,5 jaar bij Ajax. De aanvaller kwam over van Vojvodina Novi Sad en maakte in juni 2013 in een oefenwedstrijd tegen SDC Putten zijn officieuze debuut in het eerste elftal van Ajax. Hij bekroonde die mijlpaal met een hoekschop, die in één keer in de verre hoek belandde.
Het Amsterdamse publiek heeft sindsdien weinig magische momenten van Meleg meer gezien. De Serviër kwam dit seizoen in de Jupiler League tot vier doelpunten en vier assists in achttien wedstrijden voor Jong Ajax en wacht nog altijd op zijn officiële debuut in Ajax 1. “Er is nu een jaar voorbij en ik heb mijn debuut nog niet gemaakt. Ik wil dat zo ontzettend graag en als ik mijn best blijf doen, verdien ik uiteindelijk wel een kans”, zegt Meleg.
De jeugdinternational erkent dat hij het aanvankelijk niet gemakkelijk had bij Ajax: “De taal was het moeilijkst, ik begreep er helemaal niets van. Alleen Miralem Sulejmani kon mij toen helpen. Nu gaat het goed, ik begrijp alles, maar spreek het nog niet perfect”, besluit Meleg tegenover AT5. De linkspoot staat bij Ajax tot de zomer van 2016 onder contract.
Hij kan het beter gewoon doen ipv belovenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef Planga het volgende:
Wanneer gaat Visser ons weer goals, assists beloven? Ik ben messcherp dit dat/
papieren versie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Gruisman het volgende:
Goed interview van Marc Netto in het AD
RKCquote:RKC WAALWIJK heeft officieel bezwaar aangetekend bij de KNVB en de gemeente Waalwijk tegen de nieuwe datum waarop de thuiswedstrijd tegen Ajax is ingepland. Dat duel zou gespeeld worden op zaterdag 22 maart om 19.45 uur, maar is nu vanwege een politieke top in Den Haag en de daarvoor vereiste politie-inzet verzet naar donderdag 3 april, 15.45 uur.
“Het is een schande dat de wedstrijd RKC WAALWIJK-Ajax door deze verplaatsing wordt afgepakt van tal van onze supporters en sponsoren”, vertelt algemeen directeur Remco Oversier van RKC WAALWIJK. “Op donderdagmiddag is het voor velen, vanwege werk- en studieverplichtingen, simpelweg niet mogelijk een wedstrijd bij te wonen. Om over de praktische problematiek nog maar te zwijgen. Vrijwilligers zijn het cement tussen de stenen van onze wedstrijdorganisatie. Maar vele van hen zullen op donderdagmiddag, ook vanwege werk- en studieverplichtingen, niet aanwezig kunnen zijn. Wij voorzien op het gebied van wedstrijdorganisatie dan ook grote problemen.”
RKC WAALWIJK vreest daarnaast door dit onorthodoxe speelmoment meer dan honderdduizend euro aan inkomsten mis te lopen. Inkomsten die, na ook halfvolle tribunes tegen Feyenoord en PSV wegens scherpere veiligheidsmaatregelen, voor de club, zeker in deze economisch uitdagende tijden, van vitaal belang zijn. “Door invloed van derden die het speelprogramma en de wedstrijdorganisatie niet op orde hebben – iets wat al lang voorzien had kunnen worden – wordt RKC WAALWIJK nu de dupe en komt de club in financieel flink in de knel. Ongelooflijk dat instanties dit zonder enig begrip voor de clubs, communicatie en oplossingsgerichtheid doorduwen. Daarbij kopen onze supporters een seizoenkaart voor minimaal zeventien thuiswedstrijden en missen zij nu mogelijk een topwedstrijd. Ook zij krijgen dus een financiële tik te verwerken.”
De club gaat dan ook niet akkoord met het nieuwe speelmoment dat voor de thuiswedstrijd tegen Ajax is ingepland en eist dat, in samenspraak met alle betrokken partijen, wél een supportersvriendelijk speelmoment kan worden uitgezocht, in het belang van de supporters en het spelen van professioneel voetbal in Waalwijk.
Ja, als je door de Rotterdamse ellende leest staan er soms best leuke dingen in.quote:
Door deze grap mis ik mijn broodnodige scanpunt aangezien ik dan op wintersport benquote:
quote:"We houden heel Europa in de gaten. Is hij niet te oud, niet te duur, nog niet doorgebroken? Heeft-ie iets extra? De lat ligt hoog. Voor volgend seizoen hebben we een aanvaller, die individuele klasse gaat brengen. Gescout in zijn eigen land"
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.quote:
Zal me verbazen als het een speler wordt die meteen voor de basis gehaald wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.
Zoals Overmars het zegt is hij dus binnen...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.
Als dat zo is dan zou het toch wel bekend worden mogen gemaakt ? Zal nog wel wat haken en ogen hebben vermoed ik voordat ie definitief binnen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals Overmars het zegt is hij dus binnen...
Ik vraag me echt af wie dat dan moet zijn, de enige aanvaller met individuele klasse is Tadicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou het toch wel bekend worden mogen gemaakt ? Zal nog wel wat haken en ogen hebben vermoed ik voordat ie definitief binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |