SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1. Ajax 22 - 47
2. Twente 21 - 43
3. Vitesse 22 - 42
4. Feyenoord 22-40
Vitesse - ADO Den Haag
PSV - FC Twente
Feyenoord - NEC
Zwolle - Ajax
Groningen - Twente
Twente - Vitesse
NAC - Feyenoord
Ajax - Heerenveen
Ajax - AZ
Vitesse - RKC
Twente - Feyenoord
Vitesse - Roda
Utrecht - Twente
Feyenoord - Ajax![]()
het dak zat dicht dus die konden niet naar binnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:03 schreef Yankee het volgende:
Waar is three little birds na de rust gebleven trouwens?![]()
Alleen bij 'speciale' wedstrijden zal Three Little Birds nog gespeeld worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:03 schreef Yankee het volgende:
Waar is three little birds na de rust gebleven trouwens?
http://www.ajaxshowtime.c(...)rzoek-geschrapt.htmlNiccceeeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
het dak zat dicht dus die konden niet naar binnen
So confused when you're lost in the groove![]()
Uhm de treble?
Je snapt toch wel dat de echte treble de CL/landskampioenschap en de beker is?
Maar gisteren weer een typische Ajax ontsnapping! Net als bv tegen Roda zo ineens.
Gisteravond ook veel mazzel onverdiend nog de 3 punten gepakt, veel mazzel met de kansende missende Groningers![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:10 schreef bianconeri het volgende:
Uhm de treble?
Maar gisteren weer een typische Ajax ontsnapping! Net als bv tegen Roda zo ineens.
Gisteravond ook veel mazzel onverdiend nog de 3 punten gepakt, veel mazzel met de kansende missende Groningers![]()
![]()
Zo wordt je kampioen. True story bro.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:10 schreef bianconeri het volgende:
Uhm de treble?
Als Ajax gisteren de eerste helft iets beter met de kansen was omgesprongen (of iets fortuinlijker was geweest), was de wedstrijd allang gespeeld voordat Kostic tegen de verhouding in uit het niets de gelijkmaker maakt. Neemt niet weg dat de tweede helft vervolgens heel slecht was. De tweede helft waren we simpelweg de gelukkigere. Maar zoals reeds gezegd. Deze wedstrijden winnen zorgt er vaak voor dat je kampioen wordt. Als ik het vergelijk met vorige jaren, werden deze wedstrijden niet gewonnen. Laatste 10 competitieduels 28 punten behaald, aardig moyenne dunkt mij :-).![]()
True story.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:54 schreef Mike009000 het volgende:
Als Ajax gisteren de eerste helft iets beter met de kansen was omgesprongen (of iets fortuinlijker was geweest), was de wedstrijd allang gespeeld voordat Kostic tegen de verhouding in uit het niets de gelijkmaker maakt. Neemt niet weg dat de tweede helft vervolgens heel slecht was. De tweede helft waren we simpelweg de gelukkigere. Maar zoals reeds gezegd. Deze wedstrijden winnen zorgt er vaak voor dat je kampioen wordt. Als ik het vergelijk met vorige jaren, werden deze wedstrijden niet gewonnen. Laatste 10 competitieduels 28 punten behaald, aardig moyenne dunkt mij :-).![]()
En wel kampioen worden de afgelopen jaren. Met deze redenatie moet je ze juist verliezen om kampioen te worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:54 schreef Mike009000 het volgende:
Deze wedstrijden winnen zorgt er vaak voor dat je kampioen wordt. Als ik het vergelijk met vorige jaren, werden deze wedstrijden niet gewonnen.![]()
quote:Ajax kende belabberde voorbereiding: zeven spelers kwamen te laat
Een verkeersongeluk op de A2 zorgde er donderdag voor dat een deel van de Ajax-selectie veel te laat bij de Amsterdam ArenA kwam, zo meldt De Telegraaf. Op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht botsten twee vrachtauto's en een flink aantal personenwagens op elkaar. In de chaotische file die hierdoor ontstond op de A2 en de A10 kwam ook een flink deel van de Ajax-selectie terecht.
Zeven spelers, onder wie Daley Blind, Viktor Fischer, Bojan Krkic, Siem de Jong en Ricardo van Rhijn, kwamen op de A10-zuid in de file te staan. Een aantal van hen bereikte later dan 18.00 uur, het afgesproken tijdstip, het stadion. Rond 19.00 uur meldde Fischer zich als laatste. De Boer beschouwde het als overmacht.
Alle betrokken spelers verontschuldigden zich telefonisch bij De Boer, zo schrijft het dagblad. De vertraging had geen gevolg voor de verrichtingen van Ajax. De ploeg van De Boer trapte netjes om 20.45 uur af en won met 2-1 van FC Groningen.![]()
quote:Treble is used in association football to refer to a team winning three trophies in a single season.![]()
Wat ben ik blij dat wij niet zo'n idioot in de selectie hebbentwitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]Wat ben ik blij dat wij niet zo'n idioot in de selectie hebbentwitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
![]()
![]()
Die tweede helft... Lang geleden dat we die ondergrens zagen. Maar goed, de eerste helft was bij vlagen best prima. Maak je 2-0 lullen we nergens meer over.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
het dak zat dicht dus die konden niet naar binnen![]()
.![]()
Het begint gewoon met die aller eerste kans van De Jong. Die moet er meteen in. Dan speel je zo veel makkelijker. Ajax mist vaak de eerste grote kans van de wedstrijd, waarna een doelpunt vervolgens lang op zich laat wachten. Neemt niet weg dat er nog genoeg andere kansen waren in de eerste helft. Maar toch, gewoon die eerste kans erin. Dat scheelt volgens mij echt een hoop.![]()
Gvd wat een klapmongool dat etterbakjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]Wat ben ik blij dat wij niet zo'n idioot in de selectie hebbentwitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 06-02-2014 om 15:11:01Samen zijn we 1, samen staan we sterker dan alleen Eendracht Maakt Macht❤️ 3punten mee naar Eindhoven💪… http://t.co/fGa222Ffeb reageer retweet
Gvd echt geen woorden voor....
Not human with the ball....._O-Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tjah beetje zelfvertrouwen kan er wel bij. Als je ook ziet hoe paniekerig ze die slotfase spelen. Gewoon dramatisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:09 schreef NY_Giant het volgende:
Het begint gewoon met die aller eerste kans van De Jong. Die moet er meteen in. Dan speel je zo veel makkelijker. Ajax mist vaak de eerste grote kans van de wedstrijd, waarna een doelpunt vervolgens lang op zich laat wachten. Neemt niet weg dat er nog genoeg andere kansen waren in de eerste helft. Maar toch, gewoon die eerste kans erin. Dat scheelt volgens mij echt een hoop.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gelukkig toch nog drie punten. Ook al ben ik geen fan van siggie, hij maakt wel belangrijke doelpunten.
Spel moet wel beter worden, want op den duur ga je zo wel puntjes laten liggen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hij oogde wel scherp vond ik. Rost die bal ook knetterhard op de paal. Een wedstrijd 2 doelpuntjes maken en hij heeft de weg omhoog weer gevonden. Laat hem eerst maar weer invallen, dan ligt er wat minder druk op hem.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gelukkig toch nog drie punten. Ook al ben ik geen fan van siggie, hij maakt wel belangrijke doelpunten.
Spel moet wel beter worden, want op den duur ga je zo wel puntjes laten liggen.Charlie: How's it going in there?
Ik heb gisteren dus niets gemist. Het enige mooie was dat ze weer zo laat de winnende maakte en er daardoor in een hoop huiskamers buiten Amsterdam de stoelen in het rond gevlogen moeten hebben.
![]()
Dat vind ik dus niet, Ajax speelt al weken tegen die ondergrens aan, elke keer als er dan een voorsprong is weten ze het niet meer. In de beginfase was balbezit weer heilig, wat opzich prima is, maar na de 2-1 gaan ze lange ballen spelen met alle risico tot balverlies als gevolg. Blijf rustig die laatste 10 min, ga de bal rustig rondspelen, desnoods achterin ipv domme "aanvallen" die tot counter leiden. Tot het fluitsignaal zit je met angst voor een gelijkspel, thuis, tegen modderfokking groningen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die tweede helft... Lang geleden dat we die ondergrens zagen. Maar goed, de eerste helft was bij vlagen best prima. Maak je 2-0 lullen we nergens meer over.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik neem toch aan van niet.quote:Ajax heeft Mitchell Dijks verhuurd aan sc Heerenveen en de twintigjarige verdediger doet het uitstekend in Friesland. In gesprek met het Noord-Hollands Dagblad zegt Dijks dat hij in een jaar tijd veel heeft geleerd bij de ploeg van trainer Marco van Basten. Het moet allemaal leiden tot een terugkeer in Amsterdam.
“Of het gaat leiden tot een basisplaats bij Ajax volgend jaar, weet ik niet”, aldus Dijks, die het beste tot zijn recht komt als linksachter. “Dat is wel de bedoeling, maar je weet nooit wat er kan gebeuren in de voetbalwereld. Ik kijk wel hoe het loopt. Dat ik er klaar voor ben, weet ik wel. Daar ben ik zeker van.”
Op zondag 16 februari speelt sc Heerenveen in de Amsterdam ArenA tegen Ajax en dat is voor Dijks uiteraard een bijzondere wedstrijd. De Friezen spelen echter eerst nog de derby tegen FC Groningen en ook dat is een belangrijke wedstrijd. “Maar het is natuurlijk wel leuk als ik juist in Amsterdam een goede wedstrijd speel. Eigenlijk zijn mijn vrienden er meer mee bezig dan ik. Laatst riepen ze al dat ik kaarten moest regelen voor ze”, aldus Dijks.![]()
Het probleem is alleen dat hij echt niet kan voetballen. Als invaller om te forceren vind ik het prima...maar meer niet. Die kans van Serero trouwensquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij oogde wel scherp vond ik. Rost die bal ook knetterhard op de paal. Een wedstrijd 2 doelpuntjes maken en hij heeft de weg omhoog weer gevonden. Laat hem eerst maar weer invallen, dan ligt er wat minder druk op hem.![]()
![]()
ik moest huilen.
![]()
Blind wil je daar niet meer hebben spelen, Boilesen is net zo betrouwbaar als een Laguna van 2012 en Riedewald heeft nog wel even nodig. Ik vind het niet zo'n gek idee.quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dijks kan er echt geen reet van maar als backup misschien wel prima. Riedewald is sowieso geen back en moet daar ook gewoon niet spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Blind wil je daar niet meer hebben spelen, Boilesen is net zo betrouwbaar als een Laguna van 2012 en Riedewald heeft nog wel even nodig. Ik vind het niet zo'n gek idee.![]()
Tjah ik vind dat voetbal een beetje van ondergeschikt belang. Je ziet toch echt wel dat hij een rasechte goaltjesdief is. Hij mist weleens maar heeft weinig nodig om er 1 in te leggen. Kan een halve kans omzetten in een goal en die spelers moet je koesteren. Vooral nu het niet uit de verf komt neemt siggy Ajax op sleeptouw. Ik kan me dan ook niet helemaal vinden in de kritiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat hij echt niet kan voetballen. Als invaller om te forceren vind ik het prima...maar meer niet. Die kans van Serero trouwens![]()
![]()
ik moest huilen.
En Serero, achja
Charlie: How's it going in there?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gvd wat een klapmongool dat etterbakje
Gvd echt geen woorden voor....![]()
Man, man ... dat was weer eens lekker schelden, wat een gekut af en toe. Riedewald durfde niks, maar kreeg ook geen normale bal van moisander. Elke keer als hij diep stond en ruimte had, negeerde Moisander hem. Onbegrijpelijk. Dat kansen missen begint onderhand ook wel erg vervelend te worden, tegen Utrecht kostte het al twee punten en nu bijna weer. Vooral die van Serero en Krkic, wijven. Verder weer een paar mooie 'Vermeer-reddingen'. Erg knap, maar door zijn positionering maakt ie het zichzelf ook erg moeilijk.![]()
het aantal verkeerde passes gisteren was echt om te janken. Zelfs blind was aan het kutten.
Het fijne dit seizoen is dat we zulke kakwedstrijden gewoon winnen. Anders hadden we gewoon bij PSV in de buurt gestaan.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Het probleem lag gisteren, naast het missen van kansen, ook voornamelijk bij de opbouw. Veltman gaf een stuk of 15 lange ballen richting niemand. Van Rhijn was weer eens behoorlijk matig. Riedewald leek wat bevangen door de zenuwen. Het ging ook allemaal in zo'n tergend traag tempo dat Groningen zich steeds in wandeltempo kon hergroeperen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het spelniveau in de tweede helft was abominabel, beneden alle peil. Maar ik voel me gerust want als ik daarom boos word dan Frankie in het kwadraat.Charlie: How's it going in there?
Frankie geilt overigens wel heel erg openbaar op Liverpool en Spurs. Ik voel me bedrogen
Mja, wat Ajax vooral nalaat de laatste paar wedstrijden is om gewoon eens lekker met 3-0 de rust in te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Het spelniveau in de tweede helft was abominabel, beneden alle peil. Maar ik voel me gerust want als ik daarom boos word dan Frankie in het kwadraat.
Als je kansen blijft missen en een krappe 1-0 voorsprong houdt, dan blijft de tegenstander lekker op de counter spelen en krijg je het als nog moeilijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die van Bojan as toch gewoon onderschept door die verdediger? Ik dacht dat het een corner was namelijk. Dat is gewoon net te laat of net een te scherpe voorzet dan dat hij echt keihard faalde..Wat Serero dus wel deed, hij had meteen moeten schieten in de verre hoek..100% goal dan. Nee wil die mongool hem over de achterlijn lopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Man, man ... dat was weer eens lekker schelden, wat een gekut af en toe. Riedewald durfde niks, maar kreeg ook geen normale bal van moisander. Elke keer als hij diep stond en ruimte had, negeerde Moisander hem. Onbegrijpelijk. Dat kansen missen begint onderhand ook wel erg vervelend te worden, tegen Utrecht kostte het al twee punten en nu bijna weer. Vooral die van Serero en Krkic, wijven. Verder weer een paar mooie 'Vermeer-reddingen'. Erg knap, maar door zijn positionering maakt ie het zichzelf ook erg moeilijk.Echt flikker op.
Vermeer was gewoon weer billenknijpen..bij elk schot liep het dun door mijn broek en terecht want die positionering van die vent is echt dramatisch. 1 mooi redding bij d 1-1 maar die ballen op de lat of dat hij ze net aan ving..ughOok belangrijk zodat d tegenstanders met angst in de broek komen ipv dat ze kansen ruiken na al die net aan overwinningen van Ajax.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, wat Ajax vooral nalaat de laatste paar wedstrijden is om gewoon eens lekker met 3-0 de rust in te gaan.
Als je kansen blijft missen en een krappe 1-0 voorsprong houdt, dan blijft de tegenstander lekker op de counter spelen en krijg je het als nog moeilijk.![]()
Beestje mosterd na de maaltijd, maar Ajax speelde gisteren de eerste helft goed. Tweede helft was dan weer vrij slecht![]()
Heb er wel vertrouwen in dat we het goede spel door kunnen zetten. Denk dat met Siem in de spits het allemaal beter gaat lopen. Bojan op de flank viel niet tegen. In de eerste helft waren de ballen op van Rhijn niet altijd goed, maar je zag duidelijk dat ze daar veel op hadden getraind.
Vermeer keepte ook goed trouwens![]()
![]()
Met je eens hoor. Maar als we dat niet doen hoeft het spelniveau niet zo ver terug te vallen natuurlijk. Je kan ook overtuigend met 2-1 winnen. Maar dat ballen wegroeien en krakkemikkige angstige verdedigen is nergens voor nodig. We zijn geen Willem ii.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, wat Ajax vooral nalaat de laatste paar wedstrijden is om gewoon eens lekker met 3-0 de rust in te gaan.
Als je kansen blijft missen en een krappe 1-0 voorsprong houdt, dan blijft de tegenstander lekker op de counter spelen en krijg je het als nog moeilijk.Charlie: How's it going in there?
Hij begon idd best goed. Het is gewoon echt zo verdomde jammer dat de afwerking bij Ajax zo beroerd is. Als je scherper bent ga je met 3-0 de rust in en speel je zo'n pot met 2 vingers in de neus uit. Nu maak je het jezelf zo onnodig moeilijk.quote:
Hoe is het toch mogelijk dat zulke spelers zo'n moeite hebben met de essentie van het spelletje? Zie de tegengoal, hele modale voetballer maar geef hem EEN kans en hij hangt, feilloos....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Omdat hij ook gewoon goed speelde?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom vond iedereen Vermeer zo goed?![]()
Bojan beviel mij wek'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Vermeer niet ongelooflijk dankbaar zijn voor gisteravondquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom vond iedereen Vermeer zo goed?![]()
Bojan beviel mij wek!!!!!!!
![]()
Vermeer deed het zoals altijd, paar goeie dingen en ook weer enorm slecht opgesteld staan op andere moment. Ik verlang naar de terugkeer van Cillessen, klaar.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik geloof dat iedereen liever Cillessen op doel heeft maar Vermeer heeft ons gisteravond gewoon gered.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer deed het zoals altijd, paar goeie dingen en ook weer enorm slecht opgesteld staan op andere moment. Ik verlang naar de terugkeer van Cillessen, klaar.![]()
Hij deed wat van hem verwacht werd idd. Maar je zag ook gewoon weer waarom mensen Cillessen beter vinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen liever Cillessen op doel heeft maar Vermeer heeft ons gisteravond gewoon gered.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vermeer maakt echt regelmatig fouten, maar volgens mij was hij gisteren vrij foutloos toch? Moet hem een compliment maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij deed wat van hem verwacht werd idd. Maar je zag ook gewoon weer waarom mensen Cillessen beter vinden.![]()
Jawel, maar dat komt meer doordat Jasper een erg goede keeper is en niet per se omdat Vermeer slecht is. Die reacties toen bleek dat Jasper geblesseerd is sloegen dan ook helemaal nergens opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij deed wat van hem verwacht werd idd. Maar je zag ook gewoon weer waarom mensen Cillessen beter vinden.![]()
![]()
Nou ja, zijn fouten bleven deze keer zonder gevolgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vermeer maakt echt regelmatig fouten, maar volgens mij was hij gisteren vrij foutloos toch? Moet hem een compliment maken..
Hij staat echt zovaak te ver voor zijn goal. Maar goed, opzich was het wel een voldoende gisteren, maar de rust die Cillessen uitstraalt mist hij totaal.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 12:25:58De Boer: "Heb geen moment aan Vermeer getwijfeld. Heeft nooit met een chagrijnig gezicht rondgelopen en is altijd positief gebleven." reageer retweet
![]()
![]()
van Rhijnmeer.
Die kan het gewoon niet meer, geen idee wat er mis is met die gast maar hij doet 90 min lang niets goed, dekt zijn man niet, passt als een blinde, voorzetten zijn kut....
Dat moet tussen zijn oren zitten, hij heeft het een tijd lang prima gedaan, maar ik had hem gisteren heel snel gewisseld voor Ligeon, die KAN niet slechter zijn op het moment, dan zou ie verlamd moeten zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ligeon zat gisteren niet eens in de selectiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
van Rhijnmeer.
Die kan het gewoon niet meer, geen idee wat er mis is met die gast maar hij doet 90 min lang niets goed, dekt zijn man niet, passt als een blinde, voorzetten zijn kut....
Dat moet tussen zijn oren zitten, hij heeft het een tijd lang prima gedaan, maar ik had hem gisteren heel snel gewisseld voor Ligeon, die KAN niet slechter zijn op het moment, dan zou ie verlamd moeten zijn.
Ik snap er geen kut van met die Van Rhijn
![]()
Dat is toch al 3 seizoenen een beetje mijn vraag bij FdB, waarom ziet hij het niet? Zoals die gast speelt kan het toch niet langer? Er zijn meer spelers die soms hun dag niet hebben, maar van Rhijn lijkt zijn kalenderjaar niet te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ligeon zat gisteren niet eens in de selectieIk snap er geen kut van met die Van Rhijn
Dan moet Ligeon het wel echt zo waardeloos beroerd doen op de training, dan had ie allang moeten stoppen met voetballen als je het slechter doet dan ven Rhijn op het moment.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vermeer deed het prima inderdaad. Hij had één momentje waar hij helemaal verkeerd stond, maar die bal ging gelukkig naast.
Aan de goal kon hij verder weinig doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, maar dat was ook een heel verrassende bal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:35 schreef Monolith het volgende:
Vermeer deed het prima inderdaad. Hij had één momentje waar hij helemaal verkeerd stond, maar die bal ging gelukkig naast.
Aan de goal kon hij verder weinig doen.![]()
Heb hem nooit een goede gevonden. Is een mindere versie van Van der Wiel in bijna alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
van Rhijnmeer.
![]()
Hij was gisteren ook meerdere keren de bal helemaal kwijtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
van Rhijnmeer.
.![]()
Boven je, ouwe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
Lekker dan. Riedewald bakte er ook niet echt veel van.twitter:![]()
idd, 2 keer minstens zag je hem totaal verdwaasd om zich heen kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hij was gisteren ook meerdere keren de bal helemaal kwijt
Zou hij gewoon blowen ofzo? Hij lijkt wel stoned.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat klopt wel maar hij heeft wel een veel hoger niveau gehaald dan hij dit seizoen laat zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb hem nooit een goede gevonden. Is een mindere versie van Van der Wiel in bijna alles.![]()
Mwah, alleen in het begin toen hij Van der Wiel verving. Al was die hype toen ook al overdreven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar hij heeft wel een veel hoger niveau gehaald dan hij dit seizoen laat zien
Veltman was trouwens ook beroerd zeg, van wat ik gezien heb.![]()
Dat hij dat niveau niet meer kan halen is ook een gebrek aan kwaliteit. Geef Ligeon toch eens de kans man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar hij heeft wel een veel hoger niveau gehaald dan hij dit seizoen laat zien![]()
Die lijkt me niet veel beter, zegt ook wel genoeg dat hij niet opgesteld wordtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat hij dat niveau niet meer kan halen is ook een gebrek aan kwaliteit. Geef Ligeon toch eens de kans man.![]()
Eerste jaar in het eerste. Is sowieso al veruit het grootste verdedigende talent in NL. Laat nu al dingen zien die Vertonghen pas na 4 jaar deed, dus hij doet het relatief gezien gewoon uitstekend. Dat hij af en toe wat minder speelt komt ook door het risico wat hij in zijn spel legt. (Waar ik trouwens wel voorstander van benquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, alleen in het begin toen hij Van der Wiel verving. Al was die hype toen ook al overdreven.
Veltman was trouwens ook beroerd zeg, van wat ik gezien heb.)
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eerste jaar in het eerste. Is sowieso al veruit het grootste verdedigende talent in NL. Laat nu al dingen zien die Vertonghen pas na 4 jaar deed, dus hij doet het relatief gezien gewoon uitstekend. Dat hij af en toe wat minder speelt komt ook door het risico wat hij in zijn spel legt. (Waar ik trouwens wel voorstander van ben)
![]()
![]()
Het kan toch moeilijk slechter dan dit, kom op zegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die lijkt me niet veel beter, zegt ook wel genoeg dat hij niet opgesteld wordt![]()
![]()
Zo kun je alles wel goed praten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, alleen weet ik niet of hij het grootste verdedigende talent is.
Hij speelde kut, maar dat komt door zijn speelstijl.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk altijd gelijk, maar thanks for the supportquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, alleen weet ik niet of hij het grootste verdedigende talent is.![]()
![]()
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel goed praten.
Hij speelde kut, maar dat komt door zijn speelstijl..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromen.
Valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is er net en laat al dingen zien waar BMI en de Vrij van kunnen dromen.
![]()
Inderdaad, kan me nog een toby Alderweireld herinneren die in een van zijn eerste wedstrijden, tegen Marseille, als een god stond te spelen. Als 20 jarig ventje de ene na de andere dieptepass gaf. Dat is uiteindelijk ook niet meer dan degelijk geworden.quote:Charlie: How's it going in there?
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat hij ook gewoon goed speelde?![]()
Het gaat hier natuurlijk niet om een enkel wedstrijdje. Vooralsnog heeft hij uitstekende statistieken (gewonnen duels, nauwkeurigheid van passing, etc) dit seizoen. Hij maakt nog wat domme fouten af en toe, maar dat is inherent aan jonge, onervaren verdedigers. Hij was gisteren ook wat minder in de passing, maar een terugval is ook niet ongebruikelijk bij jonge spelers.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad, kan me nog een toby Alderweireld herinneren die in een van zijn eerste wedstrijden, tegen Marseille, als een god stond te spelen. Als 20 jarig ventje de ene na de andere dieptepass gaf. Dat is uiteindelijk ook niet meer dan degelijk geworden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jammer dat Van Rhijn zo uit vorm is. Die torpedo's van 'm die als voorzetten moeten doorgaan.
Amen.![]()
Die bal op de lat is een fucking wereldredding manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa.. ik kneep hem echt bij elk schot op doel hoor. Die bal op de lat, en die bal dat hij hem net maar dan ook net ving waren echt weer Vermeertjes..positioneel is hij kk slecht.![]()
![]()
Klopt, die was matig. Maar die moet eerst nog een aantal kansen krijgen voor we hem echt gaan beoordelen imo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
Lekker dan. Riedewald bakte er ook niet echt veel van.twitter:![]()
Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die bal op de lat is een fucking wereldredding man.
![]()
![]()
B
O
I
L
E
S
E
N
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
met de lengte van cillessen had hij hem gewoon kunnen vangenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die bal op de lat is een fucking wereldredding man.
![]()
Ja, want Cillessen had niet op het verkeerde been gestaan natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
met de lengte van cillessen had hij hem gewoon kunnen vangen'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Iedere doelman verdedigt ver voor zijn doel. Als Vermeer een steekpass onderschept doet hij goed mee, zeggen we dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.
Cillessen is de terechte eerste keeper hoor, daar niet van, maar Vermeer keepte prima gister.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan. Ik heb ook wel eens kritiek op hem maar ik kan ook positieve dingen over hem melden als het moet. Had zo 2 assists op zijn naam kunnen krijgen als Bojan en Siem iets scherper waren. Zijn voorzetten waren prima gisteren. Verdedigend stond hij ook zijn mannetje want hebben jullie een aanval van Groningen over links zien gaan? Ik niet eigenlijk. Ik wist niet eens dat Kirm mee deed bij groningen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef Jivis het volgende:
Jammer dat Van Rhijn zo uit vorm is. Die torpedo's van 'm die als voorzetten moeten doorgaan.
Eerste 45 minuten waren zijn beste dit seizoen, maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.![]()
Dat bedoel ik. En vaak denk je van wow, mooie redding maar Cillgod had gewoon die bal gevangen met 3 vingers omdat hij wel weet waar hij moet staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, maar als hij niet zo'n beetje op de stip staat, had ie de bal ook zo kunnen vangen.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Iedere doelman verdedigt ver voor zijn doel. Als Vermeer een steekpass onderschept doet hij goed mee, zeggen we dan.
Cillessen is de terechte eerste keeper hoor, daar niet van, maar Vermeer keepte prima gister.![]()
Eindelijk iemand die het ook zegt. Ik ben niet helemaal fan van hem maar hier wordt hij door veel mensen echt afgeserveerd. Terwijl hij vlak voor de winterstop degelijk begon te spelen, vorige week goed speelde en gister (eerste helft) ook gewoon goed. Ik heb juist het idee dat hij aan het terugkomen is van een lang diep dal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan. Ik heb ook wel eens kritiek op hem maar ik kan ook positieve dingen over hem melden als het moet. Had zo 2 assists op zijn naam kunnen krijgen als Bojan en Siem iets scherper waren. Zijn voorzetten waren prima gisteren. Verdedigend stond hij ook zijn mannetje want hebben jullie een aanval van Groningen over links zien gaan? Ik niet eigenlijk. Ik wist niet eens dat Kirm mee deed bij groningen.
Eerste 45 minuten waren zijn beste dit seizoen, maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
Vermeer speelde ook een goede pot gister.![]()
Ga toch weg man, van Rhijn was echt dramatisch, als je dat niet inziet moet je echt eens onder je Ajaxdekbed vandaan komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:30 schreef Silenus het volgende:
Precies, sommigen hebben blijkbaar weer een pispaaltje nodig..
Get woke, go broke!![]()
Klopt maar mogen we dat niet gewoon van hem verwachten intussen als basisspeler dat hij er altijd staat? Je doet nu alsof het een uitzondering is. Van Rhijn is juist verplicht als basisspeler er elke keer te staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ramboetan het volgende:
Hebben mensen hier wel de wedstrijd gezien van gisteren? In de eerste helft was van Rhijn de beste van het veld samen met Schone en Bojan.
Nou..ik ergerde mij ook weer mateloos aan hem vooral toen in de slotminuten toen hij als een nerveuze dodo de bal weer de tribunes inschoot terwijl hij alle tijd en ruimte had de bal bij de hoekvlag aan te nemen,vast te houden en verder uit te spelen. Nee...blind *ram* weg die bal terwijl er geen enkele speler van FC Groningen maar in de buurt was.quote:.........maar eerlijk is eerlijk, de tweede helft was hij weer de oude van dit seizoen.
Blind speelde weer ouderwets sterk. Wat liep die als een veredelde Jan Wouters dat middenveld te dichten omdat collega spelers allerlei gaten lieten vallen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 14:40:32 ]![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg man, van Rhijn was echt dramatisch, als je dat niet inziet moet je echt eens onder je Ajaxdekbed vandaan komen.
.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik klik er niet eens opquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Interview met Frankie
http://downloads.bbc.co.u(...)f_20140207-0032a.mp3Die voorbeschouwing in de Arena ook altijd van Frank op de schermen
Onverstaanbaar
![]()
![]()
2e helft was hij inderdaad niet goed. Maar daar was hij zeker niet alleen in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt maar mogen we dat niet gewoon van hem verwachten intussen als basisspeler dat hij er altijd staat? Je doet nu alsof het een uitzondering is. Van Rhijn is juist verplicht als basisspeler er elke keer te staan.
[..]
Nou..ik ergerde mij ook weer mateloos aan hem vooral toen in de slotminuten toen hij als een nerveuze dodo de bal weer de tribunes inschoot terwijl hij alle tijd en ruimte had de bal bij de hoekvlag aan te nemen,vast te houden en verder uit te spelen. Nee...blind *ram* weg die bal terwijl er geen enkele speler van FC Groningen maar in de buurt was.
Wat betreft dat je verwacht dat hij er eigenlijk altijd moet staan omdat hij toch al een ervaren basiskracht is kan ik ook goed in meegaan. Maar je kan niet negeren dat hij al aardig wat wedstrijden progressie toont.![]()
quote:ECHTE AJACIED - Daley Blind hoeft niet weg bij Ajax. De sterkhouder op het middenveld verlengde afgelopen zomer zijn contract in Amsterdam en aan vertrekken denkt hij nog niet. Sterker nog: de nieuwe 'mister Ajax' worden is helemaal niet uitgesloten.
'Ik kijk niet te ver vooruit. Ik kijk van wedstrijd naar wedstrijd, misschien van jaar naar jaar. Maar ik ben vooral heel blij dat ik nu voor Ajax speel. Ik zou het geen schande vinden om mijn hele leven voor Ajax te spelen. Daar zou ik trots op zijn. Maar ja, je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar ik zou zeker niet direct nee zeggen tegen een leven lang spelen in Amsterdam', verklaart Blind bij AT5.
Toch lijkt een verblijf voor het leven bij Ajax onwaarschijnlijk. Daarvoor zijn er teveel goede clubs in Europa, zo lijkt het. 'Spanje, Engeland, Duitsland. Dat zijn competities die mooi zijn. Een favoriete club? Iedereen zegt Barcelona. Arsenal, Bayern München, dat zijn ook mooie clubs. Maar ik zit nu nog bij Ajax, en dit soort clubs zijn toch een ander niveau.'![]()
Daley is ook wat te "lief" voor die grote clubs denk ik (en dat is niet per sé slecht).
Als hij al zo down kan raken van een fluitende F-Side, dan is La Marcia of Der Spiegel nog wel een stapje erger.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik weet niet of je onheus bejegend worden in een stadion kunt vergelijken met pers die wat gemeens schrijven. Ik wist trouwens niet dat Der Speigel venijnige sportberichten schreef. Bedoel je niet Bild?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:05 schreef Catch22- het volgende:
Daley is ook wat te "lief" voor die grote clubs denk ik (en dat is niet per sé slecht).
Als hij al zo down kan raken van een fluitende F-Side, dan is La Marcia of Der Spiegel nog wel een stapje erger.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja dat bedoel ik. Maargoed; als er een goede club komt met een leuk aanbod zou hij gek zijn als hij het afsloegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet of je onheus bejegend worden in een stadion kunt vergelijken met pers die wat gemeens schrijven. Ik wist trouwens niet dat Der Speigel venijnige sportberichten schreef. Bedoel je niet Bild?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
FRANKIEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Interview met Frankie
http://downloads.bbc.co.u(...)f_20140207-0032a.mp3"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Mocht Ajax de kwartfinales van de Europa League bereiken, dan wordt het duel met RKC verplaatst naar 16 april om 19.45 uur![]()
Ongelooflijk, op een donderdagquote:
Als er een ding is waar ik een hekel aan heb, is het wel een wedstrijd missen.![]()
En waarom Ajax een dag laterquote:De afgelaste duels worden nu midweeks op 2 en 3 april gespeeld. RKC en Ajax trappen 3 april om 15.45 uur af. De andere vier duels beginnen een dag eerder op dezelfde tijd.?
![]()
Wat een debielen ook bij de KNVB.
Get woke, go broke!![]()
Waarom in godsnaam op donderdagmiddag?quote:
Willen ze graag het stadion leeg hebben. Dit kan toch gewoon 's avonds gespeeld worden.#FreeHat![]()
Nog een reden om dus te winnen van Salzburg.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Ajax de kwartfinales van de Europa League bereiken, dan wordt het duel met RKC verplaatst naar 16 april om 19.45 uur#FreeHat![]()
Mag niet ivm europees voetbalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam op donderdagmiddag?
Willen ze graag het stadion leeg hebben. Dit kan toch gewoon 's avonds gespeeld worden.![]()
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.Charlie: How's it going in there?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.AFCA!![]()
De afgelasting is slecht nieuws voor Ajax. De Amsterdammers nemen het op donderdag 27 maart op tegen bekerhouder AZ in de halve finale van het bekertoernooi, terwijl zaterdag 30 maart de Eredivisie-topper tegen FC Twente wacht. De wedstrijd tegen RKC Waalwijk gaat naar donderdag 3 april. Indien Ajax op die dag moet spelen in de Europa League gaat deze wedstrijd naar woensdag 16 april. Op zondag 6 april speelt Ajax opnieuw een topper, dit keer op bezoek bij Vitesse.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat nou als Ajax doorgaat in de EL, is er dan geen EL wedstrijd>?![]()
Gadverdamme. Moge die hele nucleaire top kanjer krijgen van de radioactieve deeltjes.graag op anoniem![]()
Maak je niet druk, tegen die tijd zijn we toch al kampioen.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Na de vorige paar wedstrijden zou ik daar maar niet zo zeker van zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef mabo11 het volgende:
Maak je niet druk, tegen die tijd zijn we toch al kampioen.Oh.![]()
Hey, voorlopig winnen we onze slechte wedstrijden nog. Het team is uit vorm maar ik denk dat het echt wel weer beter wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de vorige paar wedstrijden zou ik daar maar niet zo zeker van zijn.So confused when you're lost in the groove![]()
Het zit trouwens weer lekker vol bij Vitesse
stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vitesse is geen concurrent van Ajax, hebben nooit meegedaan om het kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Denni5 het volgende:
Vitesse - ADO 0-0 geworden.
Nu voornamelijk Twente nog als concurrent dus.![]()
Altijd al gezegd dat Vitesse dit never nooit ging vol houden. Twente daarin tegen vind ik wel een kleine bedreiging![]()
Twente heeft geen makkelijk programma.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Altijd al gezegd dat Vitesse dit never nooit ging vol houden. Twente daarin tegen vind ik wel een kleine bedreigingOh.![]()
Nee wij krijgen het binnenkort lekker makkelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twente heeft geen makkelijk programma.
We gaan echt niet zo maar even kampioen worden hoor, en Vitesse en Twente doen nog net zo goed mee![]()
Ik zie Ajax ook niet fluitend kampioen worden hoor. Ben echt geschrokken gisteren van die tweede helft. Maar ik zie Twente het niet redden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee wij krijgen het binnenkort lekker makkelijk
We gaan echt niet zo maar even kampioen worden hoor, en Vitesse en Twente doen nog net zo goed meeOh.![]()
Zo. vitesse kan je voorlopig ook afschrijven.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
We moeten zoals Frank al zei gewoon een buffer gaan opbouwen de komende wedstrijden. Twente speelt nog tegen een aantal uit het linke rijtje deze maand en Vitesse ook.![]()
Zou lekker zijn om tegen PEC gewoon weer eens een walkover te hebben. En een gelijkspel bij PSV - Twente.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doe maar gewoon winst voor psv, die komen nooit meer in de buurt bij ons.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef Monolith het volgende:
Zou lekker zijn om tegen PEC gewoon weer eens een walkover te hebben. En een gelijkspel bij PSV - Twente.![]()
Hebben die boertjes ook een keer een pleziertje. Mag een keer na zoveel maanden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja das nog mooier, maar ik wilde het een beetje realistisch houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Doe maar gewoon winst voor psv, die komen nooit meer in de buurt bij ons.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax en dik winnen? Puntverlies id dichterbij dan winst. Utrecht was matig en Go ahead ook al net zoals Roda en Cambuur. Als de aanval de kansen eens afmaakt moet het lukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef kurk_droog het volgende:
Zondag even dik winnen en morgen psv maar winnen en wij zijn kampioen![]()
Sowieso. Andere wedstrijden moeten altijd de uitslag hebben in het voordeel van Ajax of het nou om Feyenoord gaat of morgen om Psv, gewoon psv die moet winnen dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Doe maar gewoon winst voor psv, die komen nooit meer in de buurt bij ons.![]()
Je zag gisteravond ook al dat het veel makkelijker voetballen is als je effe die 1-0 weet te maken. Dat het geen 2-0 werd maar dat één kans van Groningen meteen een doelpunt oplevert is ook gewoon pech. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ajax en dik winnen? Puntverlies id dichterbij dan winst. Utrecht was matig en Go ahead ook al net zoals Roda en Cambuur. Als de aanval de kansen eens afmaakt moet het lukken.
Om de een of andere reden denk ik dat we de sterren van de hemel gaan spelen als we tegen een sterkere tegenstander komen te staan.![]()
Gewoon alleen tegen Feyenoord, Twente en Vitesse moeilijk hard excellerenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zag gisteravond ook al dat het veel makkelijker voetballen is als je effe die 1-0 weet te maken. Dat het geen 2-0 werd maar dat één kans van Groningen meteen een doelpunt oplevert is ook gewoon pech. Kan gebeuren
Om de een of andere reden denk ik dat we de sterren van de hemel gaan spelen als we tegen een sterkere tegenstander komen te staan.en de rest net aan winnen
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een titel weer. Om te kotsen gewoon.
Beetje vertrouwen in je ploeg kan geen kwaad.![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
Wat een titel weer. Om te kotsen gewoon.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord en het sprookje van de fanatieke supporters
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd er geen aandacht meer aan te besteden en zeker geen discussie erover te beginnen.![]()
Het "fantastische" Legioenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord en het sprookje van de fanatieke supporters. Lik mijn reet met die onzin. Die hele club gaat nergens over.
Oh.![]()
Je moet het gewoon zien als vermaakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd er geen aandacht meer aan te besteden en zeker geen discussie erover te beginnen.![]()
Wordt sowieso wel weer hoog tijd dat er weer eens wat Nederlandse jongens in de top gaan meedoen. Zal wel even gaan duren voordat het NL elftal potten kan gaan breken als ook van Persie en Robben wegvallen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch is wat overdreven, maar die jongen zie ik over een paar jaar wel bij een Arsenal of Dortmund spelen.
Maar nu weer over AjaxVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zie nog best wel wat toekomst voor het Nederlands Elftal. Alleen dat zal tijd nodig hebben. Maar als een Veltman, Klaassen, Denswil, Boëtius, Vilhena, Depay en Ziyech zich blijven ontwikkelen kan het best mooi worden over een paar jaarquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt sowieso wel weer hoog tijd dat er weer eens wat Nederlandse jongens in de top gaan meedoen. Zal wel even gaan duren voordat het NL elftal potten kan gaan breken als ook van Persie en Robben wegvallen.
Oh.![]()
Is goed. Zal voortaan alle crap laten staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rot dan op met je Feyenoord logoBFF met GGMM![]()
Altijd maar trollen in de Ajax-reeksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed. Zal voortaan alle crap laten staan.
Ajax speelt zondag tegen Zwolle.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed. Zal voortaan alle crap laten staan.![]()
![]()
Jongens, we hebben iets te vieren. Wanneer niet eigenlijk.
Vandaag zijn we alweer 1000 dagen kampioen, dat het nooit overgaat. Op naar de 2000 dagen.![]()
Oh zeker wel, maar de definitieve stap moet ook nog gemaakt worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nog best wel wat toekomst voor het Nederlands Elftal. Alleen dat zal tijd nodig hebben. Maar als een Veltman, Klaassen, Denswil, Boëtius, Vilhena, Depay en Ziyech zich blijven ontwikkelen kan het best mooi worden over een paar jaarVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gisteren al toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, we hebben iets te vieren. Wanneer niet eigenlijk.
Vandaag zijn we alweer 1000 dagen kampioen, dat het nooit overgaat. Op naar de 2000 dagen.![]()
morgen 1001 nachtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet een dag smokkelen op je kalender.
Vandaag gewoon 1000 dagen., wat ze allemaal bijhouden tegenwoordig
![]()
Ah oke..omdat het gisteren al in het AD stond.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet een dag smokkelen op je kalender.
Vandaag gewoon 1000 dagen.![]()
Het AD...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke..omdat het gisteren al in het AD stond.![]()
Die wilden ook een keer een primeurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke..omdat het gisteren al in het AD stond.![]()
Wat? We zijn 1000 dagen kampioen van Nederland. Dat mag best gevierd worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:48 schreef Droathoah het volgende:
Ik wacht het liever af voordat ik al ga feesten.![]()
Stilzwijgend verlenging op abonnement.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat? We zijn 1000 dagen kampioen van Nederland. Dat mag best gevierd worden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wanneer gaat Visser ons weer goals, assists beloven? Ik ben messcherp dit dat/Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Dejan Meleg tekende in januari 2013 een contract voor 3,5 jaar bij Ajax. De aanvaller kwam over van Vojvodina Novi Sad en maakte in juni 2013 in een oefenwedstrijd tegen SDC Putten zijn officieuze debuut in het eerste elftal van Ajax. Hij bekroonde die mijlpaal met een hoekschop, die in één keer in de verre hoek belandde.
Het Amsterdamse publiek heeft sindsdien weinig magische momenten van Meleg meer gezien. De Serviër kwam dit seizoen in de Jupiler League tot vier doelpunten en vier assists in achttien wedstrijden voor Jong Ajax en wacht nog altijd op zijn officiële debuut in Ajax 1. “Er is nu een jaar voorbij en ik heb mijn debuut nog niet gemaakt. Ik wil dat zo ontzettend graag en als ik mijn best blijf doen, verdien ik uiteindelijk wel een kans”, zegt Meleg.
De jeugdinternational erkent dat hij het aanvankelijk niet gemakkelijk had bij Ajax: “De taal was het moeilijkst, ik begreep er helemaal niets van. Alleen Miralem Sulejmani kon mij toen helpen. Nu gaat het goed, ik begrijp alles, maar spreek het nog niet perfect”, besluit Meleg tegenover AT5. De linkspoot staat bij Ajax tot de zomer van 2016 onder contract.![]()
![]()
Leuke beelden dit, vanaf 5 minuten de thuiswedstrijd, een complete slachting: Ajax - NK Maribor 9-1. De Boertjes, Oliseh, Shota, Litmanen met een trademark goaltje, was ook een van mijn eerste Ajax wedstrijden.
![]()
Hij kan het beter gewoon doen ipv belovenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:17 schreef Planga het volgende:
Wanneer gaat Visser ons weer goals, assists beloven? Ik ben messcherp dit dat/![]()
papieren versie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Gruisman het volgende:
Goed interview van Marc Netto in het AD![]()
RKCquote:RKC WAALWIJK heeft officieel bezwaar aangetekend bij de KNVB en de gemeente Waalwijk tegen de nieuwe datum waarop de thuiswedstrijd tegen Ajax is ingepland. Dat duel zou gespeeld worden op zaterdag 22 maart om 19.45 uur, maar is nu vanwege een politieke top in Den Haag en de daarvoor vereiste politie-inzet verzet naar donderdag 3 april, 15.45 uur.
“Het is een schande dat de wedstrijd RKC WAALWIJK-Ajax door deze verplaatsing wordt afgepakt van tal van onze supporters en sponsoren”, vertelt algemeen directeur Remco Oversier van RKC WAALWIJK. “Op donderdagmiddag is het voor velen, vanwege werk- en studieverplichtingen, simpelweg niet mogelijk een wedstrijd bij te wonen. Om over de praktische problematiek nog maar te zwijgen. Vrijwilligers zijn het cement tussen de stenen van onze wedstrijdorganisatie. Maar vele van hen zullen op donderdagmiddag, ook vanwege werk- en studieverplichtingen, niet aanwezig kunnen zijn. Wij voorzien op het gebied van wedstrijdorganisatie dan ook grote problemen.”
RKC WAALWIJK vreest daarnaast door dit onorthodoxe speelmoment meer dan honderdduizend euro aan inkomsten mis te lopen. Inkomsten die, na ook halfvolle tribunes tegen Feyenoord en PSV wegens scherpere veiligheidsmaatregelen, voor de club, zeker in deze economisch uitdagende tijden, van vitaal belang zijn. “Door invloed van derden die het speelprogramma en de wedstrijdorganisatie niet op orde hebben – iets wat al lang voorzien had kunnen worden – wordt RKC WAALWIJK nu de dupe en komt de club in financieel flink in de knel. Ongelooflijk dat instanties dit zonder enig begrip voor de clubs, communicatie en oplossingsgerichtheid doorduwen. Daarbij kopen onze supporters een seizoenkaart voor minimaal zeventien thuiswedstrijden en missen zij nu mogelijk een topwedstrijd. Ook zij krijgen dus een financiële tik te verwerken.”
De club gaat dan ook niet akkoord met het nieuwe speelmoment dat voor de thuiswedstrijd tegen Ajax is ingepland en eist dat, in samenspraak met alle betrokken partijen, wél een supportersvriendelijk speelmoment kan worden uitgezocht, in het belang van de supporters en het spelen van professioneel voetbal in Waalwijk.Gourmetten of steengrillen?![]()
Begrijpelijk voor zo'n clubje hoor, veel mensen daar willen de godenzonen uit Amsterdam ook een keertje zien spelen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ja, als je door de Rotterdamse ellende leest staan er soms best leuke dingen in.quote:Door deze grap mis ik mijn broodnodige scanpunt aangezien ik dan op wintersport benquote:![]()
![]()
quote:"We houden heel Europa in de gaten. Is hij niet te oud, niet te duur, nog niet doorgebroken? Heeft-ie iets extra? De lat ligt hoog. Voor volgend seizoen hebben we een aanvaller, die individuele klasse gaat brengen. Gescout in zijn eigen land"![]()
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.quote:
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zal me verbazen als het een speler wordt die meteen voor de basis gehaald wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.Oh.![]()
Zoals Overmars het zegt is hij dus binnen...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sana was een last minute aankoop en koste bijna niets. Denk niet dat er werd verwacht dat ie de pannen van het dak zou spelen bij Ajax. Was hopen op een meevaller wat niet gebeurd is.
Ben wel benieuwd over wie Overmars het nu heeft, is ook maar de vraag of ie binnen gehaald kan worden. Denk dat wel weer een Oostblokker zal zijn.![]()
Als dat zo is dan zou het toch wel bekend worden mogen gemaakt ? Zal nog wel wat haken en ogen hebben vermoed ik voordat ie definitief binnen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals Overmars het zegt is hij dus binnen...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vraag me echt af wie dat dan moet zijn, de enige aanvaller met individuele klasse is Tadicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zou het toch wel bekend worden mogen gemaakt ? Zal nog wel wat haken en ogen hebben vermoed ik voordat ie definitief binnen is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: