SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 07-02-2014 05:21:27 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Deze is wat origineler, maar ik ben volledig met je eens dat we vandaag heel veel mazzel hebben gehad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:03 schreef Scrummie het volgende:
Shit man, net te laat met TT lucky ajax.
Gooi die gifjes is even uit de OPquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze is wat origineler, maar ik ben volledig met je eens dat we vandaag heel veel mazzel hebben gehad.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze is wat origineler, maar ik ben volledig met je eens dat we vandaag heel veel mazzel hebben gehad.
Immers 18quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mahmudov loopt gemiddeld 8,9 kilometer per wedstrijd
Volgens mij zijn die al afgelopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Tchock het volgende:
Komen de samenvattingen nog op tv vandaag?
Welke idioot heeft Willems gifjes in de OP van dit topic gezetquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gooi die gifjes is even uit de OP
http://www.imgdumper.nl/u(...)4012ac268a-siggy.gifquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Welke idioot heeft Willems gifjes in de OP van dit topic gezet
Geregeldquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)4012ac268a-siggy.gif
Oh. Het staat niet in http://www.uitzendinggemist.nl/gids/vandaagquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al afgelopen.
Ik weet alleen dat ze gister om elf uur waren afgelopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Het staat niet in http://www.uitzendinggemist.nl/gids/vandaag
Ja, dat weet ik ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze gister om elf uur waren afgelopen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok man.
*kuch*theaterpubliek*kuch*
Laat Gramulanion ook eens blij zijn met zijn leuke gifjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer van de kwaliteit, maar ik maak vanavond wel even een normale.
Sigiquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://www.imgdumper.nl/u(...)4012ac268a-siggy.gif
quote:Door de atoomtop in Den Haag (op 24 en 25 maart) heeft de voetbalbond KNVB het schema flink moeten omgooien. Vijf wedstrijden in de Eredivisie in het weekeinde van 21, 22 en 23 maart kunnen geen doorgang vinden:
Heracles Almelo-Feyenoord
FC Twente-ADO Den Haag
Go Ahead Eagles-NAC Breda
FC Utrecht-SC Cambuur
RKC Waalwijk-Ajax
De wedstrijden worden verplaatst naar woensdag 2 en donderdag 3 april.
quote:
quote:De krachtmeting tussen RKC Waalwijk en Ajax wordt nu op donderdag 3 april om 15.45 uur gespeeld. Alle andere duels staan een dag eerder op het programma, tevens om 15.45 uur.
Ik ben allang blij dat we in de namiddag spelen, het zou me niet verbazen als de KNKB ons om 12:30 uur had laten spelen.quote:
Oh ja Vitesse-ADO, bedankt voor de herinnering.quote:
De wedstrijd is al voor aanvang beslist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ja Vitesse-ADO, bedankt voor de herinnering.
Natuurlijk wint Vitesse, maar dat is niet zo erg, blijven ze tenminste boven Feyenoord staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd is al voor aanvang beslist.
Alleen kijk ik nu uit pure verveling want straks komt VI.
Die redenaties van jou vallen echt niet te volgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk wint Vitesse, maar dat is niet zo erg, blijven ze tenminste boven Feyenoord staan.
Heel simpel. Ik hoop dat Ajax op eigen kracht kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk ook dat de concurrentie punten laat liggen. Echter in dit soort wedstrijden is dat niet realistisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die redenaties van jou vallen echt niet te volgen.
Dat zie ik toch wel gebeuren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
Daar komt bij dat ik het voor het Nederlandse voetbal wel goed zou winnen als Twente en Vitesse in de top 3 eindigen.
ADO moet zo spelen:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
Als ze zo hard spelen als Fraser wil, dan zit Vitesse morgen met een volle ziekenboeg.
Waarom Vitesse? Het spel draait bij hen om huurlingen die eind juni weer rondhuppelen op de velden van Chelsea.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heel simpel. Ik hoop dat Ajax op eigen kracht kampioen wordt, maar ik hoop natuurlijk ook dat de concurrentie punten laat liggen. Echter in dit soort wedstrijden is dat niet realistisch.
Daar komt bij dat ik het voor het Nederlandse voetbal wel goed zou winnen als Twente en Vitesse in de top 3 eindigen.
Als ze de tips van Aad300 volgen kan het niet meer misgaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ADO moet zo spelen:
[ afbeelding ]
Feyenoord heeft een te grote bek de laatste tijd, verder zie ik Vitesse verder komen in de EL dan Feyenoord en Heerenveen. Ook bij de laatste twee clubs zal een leegloop plaatsvinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom Vitesse? Het spel draait bij hen om huurlingen die eind juni weer rondhuppelen op de velden van Chelsea.
Hij had eerder moeten schietenquote:
Daar hield jij toch zo van?quote:
Alleen met jou, dat weet jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hield jij toch zo van?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
Hoop dat Vitesse punten verspeelt.
Retorische vraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het stadion zo leeg trouwens?
Neequote:
Dat is het sowieso altijd en het is de vrijdagavondwedstrijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is het stadion zo leeg trouwens?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit post je nu al voor de tiende keer, blijkbaar zit het erg diep.
O nee, je hebt ook nog een andere variant.quote:
quote:
Je hebt nog weinig gemist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Gelukkig ben ik er nu.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef Monolith het volgende:
Het is klaarblijkelijk weer internetuurtje in de TBS kliniek.
Of ze heffen die parodie op een voetbalclub gewoon op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom halen ze die voorste rijen niet gewoon weg? Ziet het er al iets voller uit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Gelukkig ben ik er nu.
Gebruik alsjeblieft photoshop man. Je gifjes zijn echt leuk gedaan alleen door de lage kwaliteit net niet helemaal af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is redelijk saai maar ADO is het meest dreigend.quote:
ADO doet wel erg weinig met de ruimte die ze krijgen ja, tegen een betere ploeg had Vitesse echt wel op achterstand gestaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is redelijk saai maar ADO is het meest dreigend.
Al blijft het bij dreigen en heb ik geen echte kansen gezien.
Tot zo ver mijn analyse.
Oke. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot zo ver mijn analyse.
Ik wacht nog steeds op de analyse van je subway lunch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot zo ver mijn analyse.
Het was heerlijk. Ik heb de Steak & Cheese met extra kaas, tomaat en sla besteld. Man man man wat lekker.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de analyse van je subway lunch.
Fijn om te horen. Nog een koekje na.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Ik heb de Steak & Cheese met extra kaas, tomaat en sla besteld. Man man man wat lekker.
Ja, met M&M's, en Fanta.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Nog een koekje na.
De gelijkenis is treffend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Chelsea-vlag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben echt totaal geen zelfrespect.
Hier gaat davy niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft een dubbelaccount, denk ik.
CCYH gedraagt zich net zo debiel.
Je bent weer ouderwets veel met mij bezig. Ik geniet stiekem wel erg van jouw afgunst.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft een dubbelaccount, denk ik.
CCYH gedraagt zich net zo debiel.
Ajaxquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon geen 1 club die ook maar iets boven de rest uitsteekt
zitten in een mindere fase nuquote:
Oftewel, ze steken er niet boven uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zitten in een mindere fase nu
maar worden met 3 vingers in de neus kampioen
Zitten al sinds november in een minder fase zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met negen punten verschil kampioen worden is er niet bovenuit stekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel, ze steken er niet boven uit.
Probeer jij maar eens 3 vingers in je neus te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hans Teeuwen zou het lukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 3 vingers in je neus te doen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zitten al sinds november in een minder fase zeker?
Winnen met belachelijk veel moeite mattie. Maar jij mag dit Ajax goed vinden hoor.quote:
Ze zijn wel heel erg veel sterker idd, heletijd met 1 goal verschil winnen. Behalve Ijsselmeervogels dan.quote:
En Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg veel sterker idd, heletijd met 1 goal verschil winnen. Behalve Ijsselmeervogels dan.
Dergelijke uitslagen tegen matige clubjes als Feyenoord en PSV baren natuurlijk wel zorgen.quote:
Feyenoord.quote:
Kijk je de wedstrijden niet of zo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
De zeer terechte overwinningen tegen Feyenoord, PSV en Barcelona staan er gewoon tussen en nog durven mensen te beweren dat het matig is
Jawel, je hebt gelijk, het waren alle 15 zeer matige wedstrijden die we met veel geluk wonnen. Zo goed?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kijk je de wedstrijden niet of zo?
Pics.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben rijst aan het koken.
GGMM vindt dit een leuk feitje.
quote:
knut ook, want dat eten ze in Aziëquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben rijst aan het koken.
GGMM vindt dit een leuk feitje.
Ik heb het niet over geluk. Het is gewoon vaak billen knijpen en het spel ziet er niet uit. Dat ze winnen hoort ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, je hebt gelijk, het waren alle 15 zeer matige wedstrijden die we met veel geluk wonnen. Zo goed?
Het spel ziet er wel goed uit. Alleen heeft Ajax een groot probleem met kansen afmaken waardoor het in de slotfase billenknijpen wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geluk. Het is gewoon vaak billen knijpen en het spel ziet er niet uit. Dat ze winnen hoort ook gewoon.
Dat is jouw mening. Aan de klaagzang van de gemiddelde ajacied te zien zijn de meningen daar over verdeeld.quote:
Twente haakt vanzelf af joh. Die zijn maar matig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en FC Twente behoren als enige tot de top van Nederland.
De gemiddelde Ajacied ziet liever een voetballende spits itt Sigthorsson die bij voorkeur door Drank wordt opgesteld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Aan de klaagzang van de gemiddelde ajacied te zien zijn de meningen daar over verdeeld.
jouw hond heeft geen verstand van voetbalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geluk. Het is gewoon vaak billen knijpen en het spel ziet er niet uit. Dat ze winnen hoort ook gewoon.
Die zijn wel veel efficiënter op hun kansen (al spelen ze matig) waardoor ze je valse hoop geven op puntenverlies van hun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente haakt vanzelf af joh. Die zijn maar matig.
PSV wint morgen, dan is die hype ook weer over.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn wel veel efficiënter op hun kansen (al spelen ze matig) waardoor ze je valse hoop geven op puntenverlies van hun.
Die kans acht ik nog kleiner dan dat PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wint morgen, dan is die hype ook weer over.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jouw hond heeft geen verstand van voetbal
dat is niet erg
want het is een hond
Ruiz valt in en scoort de winnende.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Unibet ziet PSV als favoriet voor morgen tegen FC Twente.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat PSV gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Unibet ziet PSV als favoriet voor morgen tegen FC Twente.
Even quoten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kans acht ik nog kleiner dan dat PSV kampioen wordt.
Efficiënter? Niet bepaald. Volgens mij heeft Twente nog steeds de meeste doelpogingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn wel veel efficiënter op hun kansen (al spelen ze matig) waardoor ze je valse hoop geven op puntenverlies van hun.
Ze scoren meer, ook goed?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Efficiënter? Niet bepaald. Volgens mij heeft Twente nog steeds de meeste doelpogingen.
Veeg me op.quote:
Twente heeft een redelijk verleden in de afgelopen jaren bij PSV.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat PSV gaat winnen.
Mensen die Vitesse niet als titelkandidaat zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die Vitesse als kampioenskandidaat zagen.
Niet geheel onverwacht als het gebeurt, maar wel jammer!quote:
KNCBquote:
Die staan na woensdag 7 en 6 punten achter op Ajax en Twente.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die Vitesse niet als titelkandidaat zien
Iets met landskampioen 10/11, 11/12 en 12/13quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staan na woensdag 7 en 6 punten achter op Ajax en Twente.
Als ze Bony nog hadden gehad was de rest kansloos geweest denk ik.quote:
Van Ginkelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze Bony nog hadden gehad was de rest kansloos geweest denk ik.
Als Ajax Eriksen, Sneijder, Suarez en Ibrahimovic nog had gehad, waren ze nu al kampioen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze Bony nog hadden gehad was de rest kansloos geweest denk ik.
Zit die nog steeds op de van of tribune bij Chelsea?quote:
Meerdere spelers, goede vergelijking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Ajax Eriksen, Sneijder, Suarez en Ibrahimovic nog had gehad, waren ze nu al kampioen.
Hij overdrijft om z'n overigens zeer goede punt te bewijzen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Meerdere spelers, goede vergelijking.
Geblesseerd junge!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit die nog steeds op de van of tribune bij Chelsea?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
Naar aanleiding van het eten van davy wil ik graag een mop vertellen.
Het is wit, en het hangt bij de Chinees aan de muur?Willen jullie zo vriendelijk zijn om te glimlachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dit is wel pijnlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willen jullie zo vriendelijk zijn om te glimlachen?
Mja, niet echt. Vitesse heeft eigenlijk alleen in de spits een probleem. Voor de rest staat dat elftal wel als een huis. Behalve deze laatste wedstrijden eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij overdrijft om z'n overigens zeer goede punt te bewijzen.
PSV mag wel winnen morgen jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie winnen morgen niet van ons mooie PSV.
Werk gewoon even mee dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bring it on, you son of a bitch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bring it on, you son of a bitch.
[ afbeelding ]
Als beide teams hun normale niveau halen winnen we. Als..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bring it on, you son of a bitch.
[ afbeelding ]
Doe die ene met bliksem en vuur dan.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doe die ene met bliksem en vuur dan.
Waarheid werd geschreven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef exile79 het volgende:
Brrr, blijft een lelijk ding, die Gelredome.
Heb ik hem niet horen zeggen. Hij zei dat Ajax vlak voor eind wél scoort en Vitesse lukt dat niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef Syntix het volgende:
Piet vond dat Ajax slecht speeldeZeker de eerste helft niet gezien Piet? Daar kan je bij Vitesse alleen maar van dromen hoor.
Hij zei: "Ajax speelt ook slecht, maar scoort wel in de 84 minuut".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen. Hij zei dat Ajax vlak voor eind wél scoort en Vitesse lukt dat niet.
Niks aan gelogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij zei: "Ajax speelt ook slecht, maar scoort wel in de 84 minuut".
Vitesse heeft dit seizoen volgens mij al 5 of 6 wedstrijden in de slotfase gewonnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen. Hij zei dat Ajax vlak voor eind wél scoort en Vitesse lukt dat niet.
Piet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Intern en uittern, volgens Showduik Piet.
Alleen de eerste wedstrijd is spannend, de rest is een formaliteitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
18:45 PSV v FC Twente
19:45 Go Ahead Eagles v AZ
19:45 NAC Breda v Roda JC
20:45 Feyenoord v NEC
Topshow
Feyenoord is nooit een formaliteit. Zeker niet tegen de kleine ploegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen de eerste wedstrijd is spannend, de rest is een formaliteit
Wel als ze thuis spelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Feyenoord is nooit een formaliteit. Zeker niet tegen de kleine ploegen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Intern en uittern, volgens Showduik Piet.
Beetje vertrouwen man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Verliezen van Heracles. Hm.
Tuurlijk. Gewoon genoeg scoren morgen en we staan derde.quote:
Thuis moet je gewoon winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon genoeg scoren morgen en we staan derde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Het blijft eredivisie he. Knotsgek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef exile79 het volgende:
Uit ook. Maar dat werd nog krap aan 3-3.
Ajakkes is gewoon uit de CL gegooid door Celtic en een Italiaanse middenmotor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
De zeer terechte overwinningen tegen Feyenoord, PSV en Barcelona staan er gewoon tussen en nog durven mensen te beweren dat het matig is
Celtic werd kansloos vierde. Milan met een beetje hulp van de arbitrage heeft Ajax uit de CL gekegeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajakkes is gewoon uit de CL gegooid door Celtic en een Italiaanse middenmotor.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Milan met een beetje hulp van de arbitrage heeft Ajax uit de CL gekegeld.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Milan met een beetje hulp van de arbitrage heeft Ajax uit de CL gekegeld.
Mooi dat mensen ons nu al moeten uitlachen omdat we niet een ronde verder komen in de CL.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toch vrij matige comebackquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat mensen ons nu al moeten uitlachen omdat we niet een ronde verder komen in de CL.
PSV door diezelfde Italiaanse middenmotor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een PSVer die Ajax uitlacht, dat je daar op ingaatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV door diezelfde Italiaanse middenmotor.
En vervolgens door de nummer 8 van Roemenië uit de EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |