PSV wint morgen, dan is die hype ook weer over.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn wel veel efficiënter op hun kansen (al spelen ze matig) waardoor ze je valse hoop geven op puntenverlies van hun.
Die kans acht ik nog kleiner dan dat PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wint morgen, dan is die hype ook weer over.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jouw hond heeft geen verstand van voetbal
dat is niet erg
want het is een hond
Ruiz valt in en scoort de winnende.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Unibet ziet PSV als favoriet voor morgen tegen FC Twente.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat PSV gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Unibet ziet PSV als favoriet voor morgen tegen FC Twente.
Even quoten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kans acht ik nog kleiner dan dat PSV kampioen wordt.
Efficiënter? Niet bepaald. Volgens mij heeft Twente nog steeds de meeste doelpogingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zijn wel veel efficiënter op hun kansen (al spelen ze matig) waardoor ze je valse hoop geven op puntenverlies van hun.
Ze scoren meer, ook goed?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Efficiënter? Niet bepaald. Volgens mij heeft Twente nog steeds de meeste doelpogingen.
quote:
Veeg me op.quote:
Twente heeft een redelijk verleden in de afgelopen jaren bij PSV.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat PSV gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |