quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben echt totaal geen zelfrespect.
Ja, haha ofzo.quote:
Hier gaat davy niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft een dubbelaccount, denk ik.
CCYH gedraagt zich net zo debiel.
Je bent weer ouderwets veel met mij bezig. Ik geniet stiekem wel erg van jouw afgunst.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft een dubbelaccount, denk ik.
CCYH gedraagt zich net zo debiel.
Ajaxquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon geen 1 club die ook maar iets boven de rest uitsteekt
zitten in een mindere fase nuquote:
Oftewel, ze steken er niet boven uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zitten in een mindere fase nu
maar worden met 3 vingers in de neus kampioen
Zitten al sinds november in een minder fase zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met negen punten verschil kampioen worden is er niet bovenuit stekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel, ze steken er niet boven uit.
Probeer jij maar eens 3 vingers in je neus te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hans Teeuwen zou het lukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 3 vingers in je neus te doen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zitten al sinds november in een minder fase zeker?
quote:
Winnen met belachelijk veel moeite mattie. Maar jij mag dit Ajax goed vinden hoor.quote:
Ze zijn wel heel erg veel sterker idd, heletijd met 1 goal verschil winnen. Behalve Ijsselmeervogels dan.quote:
En Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg veel sterker idd, heletijd met 1 goal verschil winnen. Behalve Ijsselmeervogels dan.
Dergelijke uitslagen tegen matige clubjes als Feyenoord en PSV baren natuurlijk wel zorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |