O nee, je hebt ook nog een andere variant.quote:
quote:
Je hebt nog weinig gemist.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Gelukkig ben ik er nu.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef Monolith het volgende:
Het is klaarblijkelijk weer internetuurtje in de TBS kliniek.
Of ze heffen die parodie op een voetbalclub gewoon op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom halen ze die voorste rijen niet gewoon weg? Ziet het er al iets voller uit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik was deze wedstrijd helemaal vergeten.
Gelukkig ben ik er nu.
Gebruik alsjeblieft photoshop man. Je gifjes zijn echt leuk gedaan alleen door de lage kwaliteit net niet helemaal af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is redelijk saai maar ADO is het meest dreigend.quote:
ADO doet wel erg weinig met de ruimte die ze krijgen ja, tegen een betere ploeg had Vitesse echt wel op achterstand gestaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is redelijk saai maar ADO is het meest dreigend.
Al blijft het bij dreigen en heb ik geen echte kansen gezien.
Tot zo ver mijn analyse.
Oke. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot zo ver mijn analyse.
Ik wacht nog steeds op de analyse van je subway lunch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tot zo ver mijn analyse.
Het was heerlijk. Ik heb de Steak & Cheese met extra kaas, tomaat en sla besteld. Man man man wat lekker.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de analyse van je subway lunch.
Fijn om te horen. Nog een koekje na.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Ik heb de Steak & Cheese met extra kaas, tomaat en sla besteld. Man man man wat lekker.
Ja, met M&M's, en Fanta.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Fijn om te horen. Nog een koekje na.
Wat heb je gegeten?quote:
De gelijkenis is treffend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Chelsea-vlag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, sommige mensen hebben echt totaal geen zelfrespect.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen hebben echt totaal geen zelfrespect.
Ja, haha ofzo.quote:
Hier gaat davy niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft een dubbelaccount, denk ik.
CCYH gedraagt zich net zo debiel.
Je bent weer ouderwets veel met mij bezig. Ik geniet stiekem wel erg van jouw afgunst.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft een dubbelaccount, denk ik.
CCYH gedraagt zich net zo debiel.
Ajaxquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon geen 1 club die ook maar iets boven de rest uitsteekt
zitten in een mindere fase nuquote:
Oftewel, ze steken er niet boven uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zitten in een mindere fase nu
maar worden met 3 vingers in de neus kampioen
Zitten al sinds november in een minder fase zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met negen punten verschil kampioen worden is er niet bovenuit stekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oftewel, ze steken er niet boven uit.
Probeer jij maar eens 3 vingers in je neus te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hans Teeuwen zou het lukken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 3 vingers in je neus te doen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zitten al sinds november in een minder fase zeker?
quote:
Winnen met belachelijk veel moeite mattie. Maar jij mag dit Ajax goed vinden hoor.quote:
Ze zijn wel heel erg veel sterker idd, heletijd met 1 goal verschil winnen. Behalve Ijsselmeervogels dan.quote:
En Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg veel sterker idd, heletijd met 1 goal verschil winnen. Behalve Ijsselmeervogels dan.
Dergelijke uitslagen tegen matige clubjes als Feyenoord en PSV baren natuurlijk wel zorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |