Mensen die Vitesse niet als titelkandidaat zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die Vitesse als kampioenskandidaat zagen.
Niet geheel onverwacht als het gebeurt, maar wel jammer!quote:
KNCBquote:
Die staan na woensdag 7 en 6 punten achter op Ajax en Twente.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die Vitesse niet als titelkandidaat zien
Iets met landskampioen 10/11, 11/12 en 12/13quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staan na woensdag 7 en 6 punten achter op Ajax en Twente.
Als ze Bony nog hadden gehad was de rest kansloos geweest denk ik.quote:
Van Ginkelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze Bony nog hadden gehad was de rest kansloos geweest denk ik.
Als Ajax Eriksen, Sneijder, Suarez en Ibrahimovic nog had gehad, waren ze nu al kampioen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze Bony nog hadden gehad was de rest kansloos geweest denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Zit die nog steeds op de van of tribune bij Chelsea?quote:
Meerdere spelers, goede vergelijking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als Ajax Eriksen, Sneijder, Suarez en Ibrahimovic nog had gehad, waren ze nu al kampioen.
Hij overdrijft om z'n overigens zeer goede punt te bewijzen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Meerdere spelers, goede vergelijking.
Geblesseerd junge!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zit die nog steeds op de van of tribune bij Chelsea?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
Naar aanleiding van het eten van davy wil ik graag een mop vertellen.
Het is wit, en het hangt bij de Chinees aan de muur?Willen jullie zo vriendelijk zijn om te glimlachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dit is wel pijnlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willen jullie zo vriendelijk zijn om te glimlachen?
Mja, niet echt. Vitesse heeft eigenlijk alleen in de spits een probleem. Voor de rest staat dat elftal wel als een huis. Behalve deze laatste wedstrijden eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij overdrijft om z'n overigens zeer goede punt te bewijzen.
PSV mag wel winnen morgen jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie winnen morgen niet van ons mooie PSV.
Werk gewoon even mee dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bring it on, you son of a bitch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bring it on, you son of a bitch.
[ afbeelding ]
Als beide teams hun normale niveau halen winnen we. Als..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bring it on, you son of a bitch.
[ afbeelding ]
Doe die ene met bliksem en vuur dan.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doe die ene met bliksem en vuur dan.
Waarheid werd geschreven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef exile79 het volgende:
Brrr, blijft een lelijk ding, die Gelredome.
Heb ik hem niet horen zeggen. Hij zei dat Ajax vlak voor eind wél scoort en Vitesse lukt dat niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef Syntix het volgende:
Piet vond dat Ajax slecht speeldeZeker de eerste helft niet gezien Piet? Daar kan je bij Vitesse alleen maar van dromen hoor.
Hij zei: "Ajax speelt ook slecht, maar scoort wel in de 84 minuut".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen. Hij zei dat Ajax vlak voor eind wél scoort en Vitesse lukt dat niet.
Niks aan gelogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij zei: "Ajax speelt ook slecht, maar scoort wel in de 84 minuut".
Vitesse heeft dit seizoen volgens mij al 5 of 6 wedstrijden in de slotfase gewonnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:01 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heb ik hem niet horen zeggen. Hij zei dat Ajax vlak voor eind wél scoort en Vitesse lukt dat niet.
Piet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Intern en uittern, volgens Showduik Piet.
Alleen de eerste wedstrijd is spannend, de rest is een formaliteitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
18:45 PSV v FC Twente
19:45 Go Ahead Eagles v AZ
19:45 NAC Breda v Roda JC
20:45 Feyenoord v NEC
Topshow
Feyenoord is nooit een formaliteit. Zeker niet tegen de kleine ploegen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen de eerste wedstrijd is spannend, de rest is een formaliteit
Wel als ze thuis spelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Feyenoord is nooit een formaliteit. Zeker niet tegen de kleine ploegen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Intern en uittern, volgens Showduik Piet.
Beetje vertrouwen man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:06 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Verliezen van Heracles. Hm.
Tuurlijk. Gewoon genoeg scoren morgen en we staan derde.quote:
Thuis moet je gewoon winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon genoeg scoren morgen en we staan derde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Het blijft eredivisie he. Knotsgek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:14 schreef exile79 het volgende:
Uit ook. Maar dat werd nog krap aan 3-3.
Ajakkes is gewoon uit de CL gegooid door Celtic en een Italiaanse middenmotor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
De zeer terechte overwinningen tegen Feyenoord, PSV en Barcelona staan er gewoon tussen en nog durven mensen te beweren dat het matig is
Celtic werd kansloos vierde. Milan met een beetje hulp van de arbitrage heeft Ajax uit de CL gekegeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajakkes is gewoon uit de CL gegooid door Celtic en een Italiaanse middenmotor.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Milan met een beetje hulp van de arbitrage heeft Ajax uit de CL gekegeld.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Milan met een beetje hulp van de arbitrage heeft Ajax uit de CL gekegeld.
Mooi dat mensen ons nu al moeten uitlachen omdat we niet een ronde verder komen in de CL.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Toch vrij matige comebackquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat mensen ons nu al moeten uitlachen omdat we niet een ronde verder komen in de CL.
Ok, ff denken.quote:
PSV door diezelfde Italiaanse middenmotor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |