geen idee :pquote:
Ik heb nog wat popcorn over volgens mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef Franknfurter het volgende:
Wat een heerlijke discussieEtsu, je verwart denk ik een enkele TL die inderdaad erg bot en arrogant deed met alle TL's. Ik ben echter wel trots op mijn bijbaantje ik vind het oprecht leuk en hoewel het zeker niet mijn droombaan is vind ik het onnodig om te zeggen dat je helemaal niks bent omdat je in een supermarkt werkt.
Onze groentenboer staat iedere dag van 9 tot 6 op de afdeling, weet alles er van en kent bijna ieder product in de winkel. Hem hoef ik niet aan te sturen, want ik weet dat hij het beter weet dan ik. Wel wijs ik hem er op als er bijvoorbeeld een schap leeg is, als het er niet netjes opgeruimd bij ligt of als er iets mis is met de kwaliteit van producten. Dat waardeert hij ook. Ben ik dan arrogant omdat ik de beste man wijs op puntjes die hij even over het hoofd heeft gezien?
Bewaar even tot morgenochtend dan ben ik hopelijk wakker.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog wat popcorn over volgens mij.
Nee, lees nog eens, dan praten we verder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef Franknfurter het volgende:
Wat een heerlijke discussieEtsu, je verwart denk ik een enkele TL die inderdaad erg bot en arrogant deed met alle TL's. Ik ben echter wel trots op mijn bijbaantje ik vind het oprecht leuk en hoewel het zeker niet mijn droombaan is vind ik het onnodig om te zeggen dat je helemaal niks bent omdat je in een supermarkt werkt.
Onze groentenboer staat iedere dag van 9 tot 6 op de afdeling, weet alles er van en kent bijna ieder product in de winkel. Hem hoef ik niet aan te sturen, want ik weet dat hij het beter weet dan ik. Wel wijs ik hem er op als er bijvoorbeeld een schap leeg is, als het er niet netjes opgeruimd bij ligt of als er iets mis is met de kwaliteit van producten. Dat waardeert hij ook. Ben ik dan arrogant omdat ik de beste man wijs op puntjes die hij even over het hoofd heeft gezien?
Etsu ziet nooit iets over het hoofdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef Franknfurter het volgende:
Mijne is inmiddels op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb nog wat popcorn over volgens mij.
Die schapstickers zaten altijd al op volgorde? Ik begrijp daarom niet zo goed wat er nu precies veranderd isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef UncleSam het volgende:
Even wat anders, hebben we het bericht gezien over het nieuwe DNAH schapstickers
Nieuw papier
Nieuwe lay out
Nieuwe volgorde
Je doet anders exact zo tegen iedereen die anders dan jou denkt, in dit topic.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe ik alleen tegen arrogante mensen die denken boven mij te staan, ja. Verder niet.
Niet mijn intentie iig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je doet anders exact zo tegen iedereen die anders dan jou denkt, in dit topic.
Begrijp ik, tevens begrijp ik je punt ook maar het was ietwat verkeerd verwoord.quote:
Was het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die schapstickers zaten altijd al op volgorde? Ik begrijp daarom niet zo goed wat er nu precies veranderd is
En jullie chauffeur loopt hier op dit moment een beetje te chillen dus mogelijk komt hij wat later
Nee, was al om 6 uur wakker om een tweedehands fiets te kunnen scorenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Begrijp ik, tevens begrijp ik je punt ook maar het was ietwat verkeerd verwoord.![]()
Wel goed geslapen?
Ik heb al gezegd dat die toon inderdaad nergens op slaat. Mijn vraag was echter meer gericht op het feit dat jij zegt dat geen enkele TL zich moet bemoeien met jouw afdeling omdat jij er sowieso meer van weet. Dus vraag ik jou: als ik me bemoei met de afdeling van iemand die er meer verstand van heeft dan ik, ben ik dan arrogant?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, lees nog eens, dan praten we verder.
Tip: gaat om de manier waarop je het zegt.
Nogmaals: het gaat om de manier waarop je het zegt/bemoeit/vraagt/whatever.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:12 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat die toon inderdaad nergens op slaat. Mijn vraag was echter meer gericht op het feit dat jij zegt dat geen enkele TL zich moet bemoeien met jouw afdeling omdat jij er sowieso meer van weet. Dus vraag ik jou: als ik me bemoei met de afdeling van iemand die er meer verstand van heeft dan ik, ben ik dan arrogant?
Dan zeg je hem toch gewoon op een normale toon waarom het niet klopt wat hij zegt? Een TL staat wel degelijk boven je in de zin dat het een leidinggevende is, dus hij mag er gewoon wat van zeggen, ongeacht of jij hem een mongool vindt of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat om de manier waarop je het zegt/bemoeit/vraagt/whatever.
Als een TL'er zegt dat ik 5 kratten boulogne moet bijbakken op een zaterdagavond, terwijl ik weet dat het nergens voor nodig is en dat gewoon geld weggooien is, dan vind ik dat niet kunnen want hij weet dan gewoon niet waar hij over praat.
Nee, een TL'er staat niet boven mij. Hij houdt zich bezig met verkoopklaar (en groente/AGF valt onder verkoopklaar). Verkoop valt niet onder zijn ding, het hoort bij een (A)SM en die is er dagelijks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:03 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dan zeg je hem toch gewoon op een normale toon waarom het niet klopt wat hij zegt? Een TL staat wel degelijk boven je in de zin dat het een leidinggevende is, dus hij mag er gewoon wat van zeggen, ongeacht of jij hem een mongool vindt of niet.
Dit was al eerder vermeld, maar in het geval dat een (A)SM afwezig is valt de hele winkel onder TLVK. Nou zal jij daar misschien niets mee te maken hebben, maar je collega's wel. Reageren die dan ook zo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, een TL'er staat niet boven mij. Hij houdt zich bezig met verkoopklaar (en groente/AGF valt onder verkoopklaar). Verkoop valt niet onder zijn ding, het hoort bij een (A)SM en die is er dagelijks.
Oh, ik werk ook 's avonds en dan is de (A)SM ook er niet, maar heb echt geen pottenkijkers nodig verder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:06 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dit was al eerder vermeld, maar in het geval dat een (A)SM afwezig is valt de hele winkel onder TLVK. Nou zal jij daar misschien niets mee te maken hebben, maar je collega's wel. Reageren die dan ook zo?
Ja maar het gaat ook om de toon die je dan zelf hebt tegenover de TL. Als ik iemand van deli of brood wat vraag en ik krijg te horen dat ik daar toch niks van weet en me nergens mee moet bemoeien stap ik de eerstvolgende keer naar de (A)SM om te kijken of dat soort zaken vaker gebeuren. Je mag inderdaad gewoon zeggen wat je denkt en waarom ik niet gelijk heb, graag zelfs want dan leer ik daar ook weer van, maar jij zegt nu eigenlijk dat arrogantie goed is als je degene bent die de beste is op de afdeling. In mijn ogen is arrogantie tegenover collega's nooit goed. Zowel niet vanuit een TL naar jou als andersom. En dat is wel hoe je overkomt nu.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik werk ook 's avonds en dan is de (A)SM ook er niet, maar heb echt geen pottenkijkers nodig verder.Ze mogen best even een kijkje nemen om te kijken hoe het gaat (al zal het niet nodig zijn als ik werk, maar dat terzijde) en als ze me dingen vragen hoe en wat, dan geef ik daar netjes antwoord op, maar als ze van me gaan eisen of dingen verplichten waar ik niet mee eens ben, dan mag ik daar wel iets van zeggen. Dat bedoel ik met misplaatste arrogantie.
Klopt. Het is gewoon eenmaal zo dat ik beter weet hoe de afdeling gestuurd moet worden dan een TL'er want hij houdt zich niet bezig met brood en deli.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja maar het gaat ook om de toon die je dan zelf hebt tegenover de TL. Als ik iemand van deli of brood wat vraag en ik krijg te horen dat ik daar toch niks van weet en me nergens mee moet bemoeien stap ik de eerstvolgende keer naar de (A)SM om te kijken of dat soort zaken vaker gebeuren. Je mag inderdaad gewoon zeggen wat je denkt en waarom ik niet gelijk heb, graag zelfs want dan leer ik daar ook weer van, maar jij zegt nu eigenlijk dat arrogantie goed is als je degene bent die de beste is op de afdeling. In mijn ogen is arrogantie tegenover collega's nooit goed. Zowel niet vanuit een TL naar jou als andersom. En dat is wel hoe je overkomt nu.
Nou dan is het toch allemaal duidelijk? Het gaat er meer om dat je posts inderdaad arrogant overkwamen, maar als je dat in je werk niet zo uit dan is er niets aan de hand. Ik zou er alleen niet van uit gaan dat een TL per definitie niets van brood en deli af weet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon eenmaal zo dat ik beter weet hoe de afdeling gestuurd moet worden dan een TL'er want hij houdt zich niet bezig met brood en deli.Is dat zo raar dan?
Mij zal je niet zo snel betrappen op arrogant doen hoor, dat doe ik enkel als er arrogant tegenover mij wordt opgesteld, en dat pik ik gewoon niet van iemand die geen verstand heeft van de afdeling waar ik werk.
En ik weet niet of je had gelezen, maar de posts hier bedoel ik helemaal niet zo.
Niet meteen niks van brood en deli af weet, maar minder verstand van heeft en dan vervolgens gaat eisen/verplichten dat ik 5 kratten boulognes moet bijbakken op een zaterdagavond terwijl er geen hond komt, vind ik nergens op slaan. Zoals ik al zei: gaat om de manier waarop je het zegt/vraagt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:16 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nou dan is het toch allemaal duidelijk? Het gaat er meer om dat je posts inderdaad arrogant overkwamen, maar als je dat in je werk niet zo uit dan is er niets aan de hand. Ik zou er alleen niet van uit gaan dat een TL per definitie niets van brood en deli af weet.
Gewoon bij het station.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, was al om 6 uur wakker om een tweedehands fiets te kunnen scoren
Jij?
Moest 3:30 beginnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, was al om 6 uur wakker om een tweedehands fiets te kunnen scoren
Jij?
Nee.quote:
Niet te zeggen, eigenlijk. Sowieso zijn er 3 type leveringen. Houdbaar, vers en diepvries. Wij krijgen iedere levering 1x per dag, behalve zondag want dicht. Vrijdag/zaterdag 2x vers, dus op die dag 4 vrachtwagens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemeen vraagje. Hoeveel keer per dag wordt een gemiddeld AH filiaal bijgevuld?
Het lijkt wel alsof die trucks er om de 3 uur wel bij een AH filiaal staan en het verkeer stremmen/belemmeren.
Afhankelijk van de drukte van het filiaal verschilt het van 15 per week tot 15 per dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemeen vraagje. Hoeveel keer per dag wordt een gemiddeld AH filiaal bijgevuld?
Het lijkt wel alsof die trucks er om de 3 uur wel bij een AH filiaal staan en het verkeer stremmen/belemmeren.
Vast gemaakt door een stagiairquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:25 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe Deze Week, wat een paupersite is dat geworden zeg
Teveel Grana Pandana pasta over ;-)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4468064?stream_ref=1
Wut? En hun AGF thema dan?
Denk t jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Teveel Grana Pandana pasta over ;-)
Sommige urban legends zijn echt hardnekkiger dan knoflooklucht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef jffry101 het volgende:
Is het niet zo dat TVT-uren zwaarder belast worden omdat deze niet langer als vast onderdeel van het salaris worden gezien (omdat ze slechts eenmaal per jaar uitbetaald worden)?
Ik heb me inmiddels ook ingelezen. Ik heb het ook maar ergens gehoord, en nam het klakkeloos over (niet slim natuurlijk). Maar goed, 20-uur contract wordt het dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sommige urban legends zijn echt hardnekkiger dan knoflooklucht.
Ik kreeg een contractsverhoging niet voor elkaar, laat staan dat mensen hier boven contacturen mogen werken. twee andere collega'shebben verhoging gehad met heel veel moeite via bovenaf. Ik heb maar een tweede bijbaan erbij genomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:49 schreef jffry101 het volgende:
Ik moet jullie even om advies vragen.
Ik werk momenteel structureel boven mijn KPT-contract. Nu probeert kader iedereen terug te krijgen naar zijn/haar contracturen. Ik heb vanwege rekeningen etc. belang bij die meeruren die ik maak. Nu heb ik de afgelopen 13 weken een gemiddelde gewerkt van ongeveer 20 uur per week.
Ik ben in het bezit van een OT, en doe een HBO-studie naast mijn baan bij AH (waar ik graag werk, en door TL's en (A)SM geliefd word).
Moet ik mijn KPT-uurloon 'inleveren' voor de zekerheid van de 20 uur of moet ik (waarschijnlijk buiten Ahold) zoeken naar een tweede baan (naast mijn studie). Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Maar jffry heeft er recht op, als hij inderdaad over 13 weken gemiddeld zo'n 20 uur gedraaid heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kreeg een contractsverhoging niet voor elkaar, laat staan dat mensen hier boven contacturen mogen werken. twee andere collega'shebben verhoging gehad met heel veel moeite via bovenaf. Ik heb maar een tweede bijbaan erbij genomen
Jammie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voordelig prijsje toch?
Ik zie hier allemaal bordjes hangen met 'Jammie Oliver'
screenshot? Kan hem niet zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Die nieuwe Deze Week moet een grap zijn?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voordelig prijsje toch?
Ik zie hier allemaal bordjes hangen met 'Jammie Oliver'
Daarom vroeg ik om een screenshotquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Questionmarks het volgende:
Die deze week staat op winkelweb, zal wel foutje zijn
Of met word.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Gebruik maken van <table></table>
Wedden dit is gemaakt in Microsoft Frontpage
Was vroeger wel een bazenprogrammaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Gebruik maken van <table></table>
Wedden dit is gemaakt in Microsoft Frontpage
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Was vroeger wel een bazenprogramma
Dit is gewoon de nieuwe layout. Niks missend css bestandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef jffry101 het volgende:
Staat hij normaal níét op de winkelwebpagina? Dan zou het een missend css-bestand kunnen zijn. Ziet er nog (best) wel uit als de vorige versies.
Alleen als hij jou verteld heeft dat je contractverhoging recht ging geven op toeslagen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
M'n ASM heeft me dus daadwerkelijk bewust genaaid
quote:
Ja, dat is het geval. Dat was de reden waarom ik van 32 uur naar meer uren ging. En vervolgens tijdens dat gesprek leuk meepraten dat hij het met me eens was, bla bla bla. Lul de behanger.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alleen als hij jou verteld heeft dat je contractverhoging recht ging geven op toeslagen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:18 schreef SLP_ het volgende:
Vanochtend was er een klant die even naar het toilet moest. Dus ik loop zo met hem mee, maar vroeg of m'n asm hem weer terug de winkel in kon brengen omdat ik bij de kassa moest zijn. Tien minuten later komt die man eindelijk weer terug en zegt hij heel blij ''Dankjewel he!''. Vervolgens krijg ik een telefoontje van m'n asm die not amused was omdat die vent blijkbaar in z'n broek gepoept had
Die vieze boxer lag nu dus in de wc en overal zaten spetters. Blijkbaar was de stank ook niet te harden
. En dat om 09 uur 's ochtends. En m'n asm vond het nodig om alles wat hij zag en rook in details uit te leggen omdat ik degene was die hem met die vent had opgezadeld
Daar ging m'n eetlust
Gewoon even het programma invullen en kijken waar je op uitkomt. Je kunt ook even wachten tot 1 maart; dan heeft de Belastingdienst de meeste gegevens al voor je verzameld en je aangifte vooraf ingevuld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Microfoon het volgende:
Hoe zit het trouwens met het terugvragen van belasting? Ik heb dat vorig jaar geloof ik wel gedaan voor het jaar 2012 maar ik kreeg niets terug. Denk dat ik misschien (ff snel) iets verkeerd heb gedaan.
Op mn jaaropgaaf van dat jaar staat bijvoorbeeld:
2 Ingehouden loonbelasting/
premie volksverzekeringen
(loonheffing)
1.029,-
Heeft iemand hier verstand van? Of kan het zomaar kloppen dat ik niks terug krijg?
Een tijdje terug had een gaar wijf bij ons zo'n dikke drol gedraaid dat deze weigerde om weg te spoelenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:18 schreef SLP_ het volgende:
Vanochtend was er een klant die even naar het toilet moest. Dus ik loop zo met hem mee, maar vroeg of m'n asm hem weer terug de winkel in kon brengen omdat ik bij de kassa moest zijn. Tien minuten later komt die man eindelijk weer terug en zegt hij heel blij ''Dankjewel he!''. Vervolgens krijg ik een telefoontje van m'n asm die not amused was omdat die vent blijkbaar in z'n broek gepoept had
Die vieze boxer lag nu dus in de wc en overal zaten spetters. Blijkbaar was de stank ook niet te harden
. En dat om 09 uur 's ochtends. En m'n asm vond het nodig om alles wat hij zag en rook in details uit te leggen omdat ik degene was die hem met die vent had opgezadeld
Daar ging m'n eetlust
Die smiley is wel passend zeg..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een tijdje terug had een gaar wijf bij ons zo'n dikke drol gedraaid dat deze weigerde om weg te spoelen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een tijdje terug had een gaar wijf bij ons zo'n dikke drol gedraaid dat deze weigerde om weg te spoelen
aaah gadverquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wees blij dat het in de wc was. Ik heb ooit eens meegemaakt (serieus!) dat een klant het blijkbaar niet meer kon houden tijdens het wachten bij de kassa, dat ie het gewoon in zijn broek deed. En ja, een gedeelte kwam ook op de grond... En om het nog smeriger te maken haalde iemand het in zijn hoofd om met de boenmachine over de diarree te gaan om het schoon te maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wees blij dat het in de wc was. Ik heb ooit eens meegemaakt (serieus!) dat een klant het blijkbaar niet meer kon houden tijdens het wachten bij de kassa, dat ie het gewoon in zijn broek deed. En ja, een gedeelte kwam ook op de grond... En om het nog smeriger te maken haalde iemand het in zijn hoofd om met de boenmachine over de diarree te gaan om het schoon te maken.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wees blij dat het in de wc was. Ik heb ooit eens meegemaakt (serieus!) dat een klant het blijkbaar niet meer kon houden tijdens het wachten bij de kassa, dat ie het gewoon in zijn broek deed. En ja, een gedeelte kwam ook op de grond... En om het nog smeriger te maken haalde iemand het in zijn hoofd om met de boenmachine over de diarree te gaan om het schoon te maken.
Bij ons ook een keer buiten op de stoep. Broek naar beneden en gaan met die banaan. Die diaree droop er zo uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tja. Als je moet, dan moet jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons ook een keer buiten op de stoep. Broek naar beneden en gaan met die banaan. Die diaree droop er zo uit
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij ons ook een keer een kerel die even ging kakken in het bushokje naast onze laad en losplaats. Vervolgens ging ie met z'n pener het bushokje strelen.
twitter:baspaternotte twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 21:01:53Licht in Twijnstraat 030 was uit wegens Italiaanse avond. Helft niet kunnen vinden. Stop met die onzin, je bent geen pretpark @albertheijn reageer retweet
Hoe moet je zoiets dan schoonmaken?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Piet de Jong, als senior chef schrobmachine, zou dat toch moeten weten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets dan schoonmaken?Ik zou er niet dichterbij willen komen dan met mn handen op een boenmachine
Die zou er met de schrobmachine overheen zijn gegaan. Piet is niet altijd even helder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Piet de Jong, als senior chef schrobmachine, zou dat toch moeten weten?
Ondertussen spettert de rest tegen je enkels aan zeker..?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets dan schoonmaken?Ik zou er niet dichterbij willen komen dan met mn handen op een boenmachine
Tsjaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ondertussen spettert de rest tegen je enkels aan zeker..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |