Gewoon bij het station.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, was al om 6 uur wakker om een tweedehands fiets te kunnen scoren
Jij?
Moest 3:30 beginnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, was al om 6 uur wakker om een tweedehands fiets te kunnen scoren
Jij?
Nee.quote:
Niet te zeggen, eigenlijk. Sowieso zijn er 3 type leveringen. Houdbaar, vers en diepvries. Wij krijgen iedere levering 1x per dag, behalve zondag want dicht. Vrijdag/zaterdag 2x vers, dus op die dag 4 vrachtwagens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemeen vraagje. Hoeveel keer per dag wordt een gemiddeld AH filiaal bijgevuld?
Het lijkt wel alsof die trucks er om de 3 uur wel bij een AH filiaal staan en het verkeer stremmen/belemmeren.
Afhankelijk van de drukte van het filiaal verschilt het van 15 per week tot 15 per dag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemeen vraagje. Hoeveel keer per dag wordt een gemiddeld AH filiaal bijgevuld?
Het lijkt wel alsof die trucks er om de 3 uur wel bij een AH filiaal staan en het verkeer stremmen/belemmeren.
Vast gemaakt door een stagiairquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:25 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe Deze Week, wat een paupersite is dat geworden zeg
Teveel Grana Pandana pasta over ;-)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4468064?stream_ref=1
Wut? En hun AGF thema dan?
Denk t jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Teveel Grana Pandana pasta over ;-)
Sommige urban legends zijn echt hardnekkiger dan knoflooklucht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef jffry101 het volgende:
Is het niet zo dat TVT-uren zwaarder belast worden omdat deze niet langer als vast onderdeel van het salaris worden gezien (omdat ze slechts eenmaal per jaar uitbetaald worden)?
Ik heb me inmiddels ook ingelezen. Ik heb het ook maar ergens gehoord, en nam het klakkeloos over (niet slim natuurlijk). Maar goed, 20-uur contract wordt het dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sommige urban legends zijn echt hardnekkiger dan knoflooklucht.
Ik kreeg een contractsverhoging niet voor elkaar, laat staan dat mensen hier boven contacturen mogen werken. twee andere collega'shebben verhoging gehad met heel veel moeite via bovenaf. Ik heb maar een tweede bijbaan erbij genomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:49 schreef jffry101 het volgende:
Ik moet jullie even om advies vragen.
Ik werk momenteel structureel boven mijn KPT-contract. Nu probeert kader iedereen terug te krijgen naar zijn/haar contracturen. Ik heb vanwege rekeningen etc. belang bij die meeruren die ik maak. Nu heb ik de afgelopen 13 weken een gemiddelde gewerkt van ongeveer 20 uur per week.
Ik ben in het bezit van een OT, en doe een HBO-studie naast mijn baan bij AH (waar ik graag werk, en door TL's en (A)SM geliefd word).
Moet ik mijn KPT-uurloon 'inleveren' voor de zekerheid van de 20 uur of moet ik (waarschijnlijk buiten Ahold) zoeken naar een tweede baan (naast mijn studie). Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Maar jffry heeft er recht op, als hij inderdaad over 13 weken gemiddeld zo'n 20 uur gedraaid heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kreeg een contractsverhoging niet voor elkaar, laat staan dat mensen hier boven contacturen mogen werken. twee andere collega'shebben verhoging gehad met heel veel moeite via bovenaf. Ik heb maar een tweede bijbaan erbij genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |