Vast gemaakt door een stagiairquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:25 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe Deze Week, wat een paupersite is dat geworden zeg
Teveel Grana Pandana pasta over ;-)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4468064?stream_ref=1
Wut? En hun AGF thema dan?
Denk t jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Teveel Grana Pandana pasta over ;-)
Sommige urban legends zijn echt hardnekkiger dan knoflooklucht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef jffry101 het volgende:
Is het niet zo dat TVT-uren zwaarder belast worden omdat deze niet langer als vast onderdeel van het salaris worden gezien (omdat ze slechts eenmaal per jaar uitbetaald worden)?
Ik heb me inmiddels ook ingelezen. Ik heb het ook maar ergens gehoord, en nam het klakkeloos over (niet slim natuurlijk). Maar goed, 20-uur contract wordt het dan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sommige urban legends zijn echt hardnekkiger dan knoflooklucht.
Ik kreeg een contractsverhoging niet voor elkaar, laat staan dat mensen hier boven contacturen mogen werken. twee andere collega'shebben verhoging gehad met heel veel moeite via bovenaf. Ik heb maar een tweede bijbaan erbij genomenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:49 schreef jffry101 het volgende:
Ik moet jullie even om advies vragen.
Ik werk momenteel structureel boven mijn KPT-contract. Nu probeert kader iedereen terug te krijgen naar zijn/haar contracturen. Ik heb vanwege rekeningen etc. belang bij die meeruren die ik maak. Nu heb ik de afgelopen 13 weken een gemiddelde gewerkt van ongeveer 20 uur per week.
Ik ben in het bezit van een OT, en doe een HBO-studie naast mijn baan bij AH (waar ik graag werk, en door TL's en (A)SM geliefd word).
Moet ik mijn KPT-uurloon 'inleveren' voor de zekerheid van de 20 uur of moet ik (waarschijnlijk buiten Ahold) zoeken naar een tweede baan (naast mijn studie). Wat zouden jullie doen in deze situatie?
Maar jffry heeft er recht op, als hij inderdaad over 13 weken gemiddeld zo'n 20 uur gedraaid heeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kreeg een contractsverhoging niet voor elkaar, laat staan dat mensen hier boven contacturen mogen werken. twee andere collega'shebben verhoging gehad met heel veel moeite via bovenaf. Ik heb maar een tweede bijbaan erbij genomen
Jammie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voordelig prijsje toch?
Ik zie hier allemaal bordjes hangen met 'Jammie Oliver'
screenshot? Kan hem niet zienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Die nieuwe Deze Week moet een grap zijn?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voordelig prijsje toch?
Ik zie hier allemaal bordjes hangen met 'Jammie Oliver'
Daarom vroeg ik om een screenshotquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Questionmarks het volgende:
Die deze week staat op winkelweb, zal wel foutje zijn
Of met word.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Gebruik maken van <table></table>
Wedden dit is gemaakt in Microsoft Frontpage
Was vroeger wel een bazenprogrammaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
Gebruik maken van <table></table>
Wedden dit is gemaakt in Microsoft Frontpage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |