Tja. Als je moet, dan moet jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons ook een keer buiten op de stoep. Broek naar beneden en gaan met die banaan. Die diaree droop er zo uit
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Bij ons ook een keer een kerel die even ging kakken in het bushokje naast onze laad en losplaats. Vervolgens ging ie met z'n pener het bushokje strelen.
twitter:baspaternotte twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 21:01:53Licht in Twijnstraat 030 was uit wegens Italiaanse avond. Helft niet kunnen vinden. Stop met die onzin, je bent geen pretpark @albertheijn reageer retweet
Hoe moet je zoiets dan schoonmaken?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wees blij dat het in de wc was. Ik heb ooit eens meegemaakt (serieus!) dat een klant het blijkbaar niet meer kon houden tijdens het wachten bij de kassa, dat ie het gewoon in zijn broek deed. En ja, een gedeelte kwam ook op de grond... En om het nog smeriger te maken haalde iemand het in zijn hoofd om met de boenmachine over de diarree te gaan om het schoon te maken.
Piet de Jong, als senior chef schrobmachine, zou dat toch moeten weten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets dan schoonmaken?Ik zou er niet dichterbij willen komen dan met mn handen op een boenmachine
Die zou er met de schrobmachine overheen zijn gegaan. Piet is niet altijd even helder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Piet de Jong, als senior chef schrobmachine, zou dat toch moeten weten?
Ondertussen spettert de rest tegen je enkels aan zeker..?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets dan schoonmaken?Ik zou er niet dichterbij willen komen dan met mn handen op een boenmachine
Tsjaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ondertussen spettert de rest tegen je enkels aan zeker..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |