abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136420625
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Want jouw toon is zo lekker ja :')
Doe ik alleen tegen arrogante mensen die denken boven mij te staan, ja. Verder niet.
pi_136420647
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Dit :')
Ga je nog iets nuttigs zeggen in de discussie of ..?
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:20:52 #178
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136420659
Je hebt een probleem met autoriteit en nu kom je daar nog mee weg. Ik zou proberen daar wat aan te doen nu dat nog relatief makkelijk kan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136420688
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

Doe ik alleen tegen arrogante mensen die denken boven mij te staan, ja. Verder niet.
Lees: Arrogant terug doen.

:')
pi_136420741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Je hebt een probleem met autoriteit en nu kom je daar nog mee weg. Ik zou proberen daar wat aan te doen nu dat nog relatief makkelijk kan.
Er is geen autoriteit in mijn ogen. De TL'ers van verkoopafhandeling en houdbaar hebben geen verstand van verkoop. Op de broodafdeling zijn er fulltimers en parttimers. Tuurlijk weten de fulltimers beter dan de parttimers, daar luister ik dan ook graag naar, maar vooral de manier waarop. Dat vind ik ook belangrijk.
pi_136420760
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Lees: Arrogant terug doen.

:')
Mag dat niet dan? Als jij mij uitscheldt, moet ik dan maar lief doen ofzo?
pi_136420841
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mag dat niet dan? Als jij mij uitscheldt, moet ik dan maar lief doen ofzo?
Het bevordert de sfeer wel heel goed.. :')

Als een collega jou uitscheld op de winkelvloer, ga je dan terugschelden en ruzie lopen maken? :')
pi_136420858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat hij nog best ver kan komen, mensen kicken op arrogante mensen, tot hij echt een keer de verkeerde tegenkomt. (Zoals jij bijvoorbeeld).
pi_136420927
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Het bevordert de sfeer wel heel goed.. :')

Als een collega jou uitscheld op de winkelvloer, ga je dan terugschelden en ruzie lopen maken? :')
Uitschelden is ook een slecht voorbeeld natuurlijk. Als iemand mij uitscheldt, loop ik naar achter en haal ik een (A)SM bij.
Maar als een TL'er tegen mij arrogant gaat doen, dan mag ik daar wel tegenin vind ik. Het is niet alsof ik alles moet doorslikken of doe jij dat soms wel? :')
pi_136421000
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:

[..]

Er is geen autoriteit in mijn ogen. De TL'ers van verkoopafhandeling en houdbaar hebben geen verstand van verkoop. Op de broodafdeling zijn er fulltimers en parttimers. Tuurlijk weten de fulltimers beter dan de parttimers, daar luister ik dan ook graag naar, maar vooral de manier waarop. Dat vind ik ook belangrijk.
bij afwezigheid van de sm/asm draait de teamleider wel de winkel en is dus ook verantwoordelijk voor verkoop.
pi_136421006
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog best ver kan komen, mensen kicken op arrogante mensen, tot hij echt een keer de verkeerde tegenkomt. (Zoals jij bijvoorbeeld).
Nou, prima.
pi_136421102
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Uitschelden is ook een slecht voorbeeld natuurlijk. Als iemand mij uitscheldt, loop ik naar achter en haal ik een (A)SM bij.
Maar als een TL'er tegen mij arrogant gaat doen, dan mag ik daar wel tegenin vind ik. Het is niet alsof ik alles moet doorslikken of doe jij dat soms wel? :')
Gelukkig zit er een wereld van verschil tussen alles doorslikken en dezelfde arrogante toon teruggeven :)
pi_136421105
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

bij afwezigheid van de sm/asm draait de teamleider wel de winkel en is dus ook verantwoordelijk voor verkoop.
Laten we niet vergeten dat ik alleen in de weekenden werk en de (A)SM altijd aanwezig is. Ik luister ook al maar te graag naar een (A)SM want zij weten waar ze het over hebben en hebben een verstand van. Zij kunnen netjes, tot zover mijn ervaring dan, met personeel omgaan en normaal communiceren. Dat heb ik niet met onze TL'ers, leeftijdsgenoten die misplaatste arrogantie hebben en denken dat ze beter weten terwijl ze geen zak te maken hebben met de afdeling waar ik werk. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 22:26:32 ]
pi_136421152
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar Arrogant terugdoen of doorslikken.. Er zijn nog genoeg andere opties hé.
pi_136421199
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar Arrogant terugdoen of doorslikken.. Er zijn nog genoeg andere opties hé.
Nah, geloof me maar: meenemen naar achteren zullen ze ook niet waarderen. Althans, niet bij die TL'er waar ik paar posts hierboven over had.
pi_136421484
nog 110 posts 10.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 22:31:29 ]
pi_136421900
Nou, discussie is ook wel klaar denk ik. Mijn mening en standpunt is duidelijk. Tuurlijk zijn er altijd mensen die niet leuk vinden hoe ik erover denk, maar dat boeit me eigenlijk niet zozeer. Ik doe het werk wat van me wordt verlangd en dat gaat al 6 jaar goed. Ik laat me niet commanderen door paar mensen die denken dat ze boven me staan en als dat gebeurt, dan ga ik daar gewoon tegenin. Ik vind daar niets mis mee: al is het meer om hun arrogantie op z'n plaats te zetten want dat is gewoon nergens voor nodig. Als je normaal naar me gaat en vertelt wat je denkt dat beter kan en waarom, dan wil ik best meedenken en discussiėren als ik er niet mee eens ben, maar mij verplichten en/of eisen (in de context van: "IK WEET BETER DUS STIL JIJ!!!!"), daarmee hoef je niet bij mij te komen.

Sorry voor alle ophef. :+
pi_136422496
Handig de link van de deze week linkt door naar intranet....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136423065
Wel slim trouwens dat ze de spaaractie cancellen als ze niet voldoende voorraad kunnen garanderen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:17:03 #195
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136423800
JERRY JERRY JERRY
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:48:16 #196
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_136425053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
Knip
zonder de specifieke winkel en haar leidinggevenden te kennen lijkt het mij goed als je mensen in hun waarden laat. Een mening bekritiseren/bediscussiėren/over hebben is prim. Echter gaat dat 2 kanten op. Het wachten op de juiste tijd en plaats om het over meningen te hebben, wil ook helpen om het gesprek op een geciviliseerde wijze te voeren.

Het moet toch mogelijk zijn om als volwassenen onder elkaar te communiceren zonder scherpe opmerkingen te maken?

Mensen mogen gerust trots zijn op hun baan. Dat dit niet jou (or for that matter mijn) droombaan is, dat betekent toch niet dat je niet blij voor hun kan zijn?

en onder het mom van "ze doen arrogant" stamp je hun wel de grond in en geef je antwoorden die op z'n zachts gezegd, niet professioneel zijn. Het getuigt niet van volwassenheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door Watdoeteenvulploegleider op 06-02-2014 23:54:01 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:53:15 #197
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136425259
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

zonder de specifieke winkel en haar leidinggevenden te kennen lijkt het mij goed als je mensen in hun waarden laat. Een mening bekritiseren/bediscussiėren/over hebben is prim. Echter gaat dat 2 kanten op. Het wachten op de juiste tijd en plaats om het over meningen te hebben, wil ook helpen om het gesprek op een geciviliseerde wijze te voeren.

Het moet toch mogelijk zijn om als volwassenen onder elkaar te communiceren zonder scherpe opmerkingen te maken?

Mensen mogen gerust trots zijn op hun baan. Dat dit niet jou (or for that matter mijn) droombaan is, dat betekent toch niet dat je niet blij voor hun kan zijn?

en onder het mom van "ze doen arrogant" stamp je hun wel de grond in en geef je antwoorden die op z'n zachts gezegd, niet professioneel of volwassen zijn. Het getuigt niet van volwassenheid.
P: Zo spreekt de Heer
Allen: Wij danken God
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136425538
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

en onder het mom van "ze doen arrogant" stamp je hun wel de grond in en geef je antwoorden die op z'n zachts gezegd, niet professioneel zijn. Het getuigt niet van volwassenheid.

Oki.
pi_136425900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Wel slim trouwens dat ze de spaaractie cancellen als ze niet voldoende voorraad kunnen garanderen.
Welke spaaractie?
pi_136425916
quote:

[..]

Volgensmij staan er nog een aantal vragen open.. 10.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')