Ik maandag, dus daar ben ik niet jaloers opquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En morgen ga ik naar Bill Callahan. Come at me, bro.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi lijstje van de NME hoor. Wake Up op 25
In hun nieuwe issue hebben ze weer eens zo'n 'beste x nummers allertijden' lijstje gemaakt. Hecht ik nooit waarde aan maar in deze staan wel heel veel lekkere dingen.quote:
Proest, Last Nite op 5.quote:The Top Five in NME's list of the greatest songs of all time is:
5: 'Last Nite', The Strokes
4: 'How Soon Is Now?', The Smiths
3: 'I Feel Love', Donna Summer
2: 'Love Will Tear Us Apart', Joy Division
1: 'Smells Like Teen Spirit', Nirvana
Kan wat mij betreft best.quote:
Ik dacht al, online staat alleen nog #500 tot 401?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In hun nieuwe issue hebben ze weer eens zo'n 'beste x nummers allertijden' lijstje gemaakt. Hecht ik nooit waarde aan maar in deze staan wel heel veel lekkere dingen.
En ja, ik koop 'm zo nu en dan online.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, ik vind NME echt het kutste van het kutste in muziekland, dus ik ga me niet verder in deze lijst verdiepen, want dan wind ik me alleen maar onnodig op.
I Feel Love vind ik wel briljant eigenlijk. Smells Like Teen Spirit boeit me niet zo. De op een na beste van de Smiths verder, hoewel dat bij mij wisselt (Still Ill, I Know It's Over en die)quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ze hebben gelukkig wel het beste nummer van The Smiths gekozen, dat dan weer wel. Joy Division had ik liever Disorder gezien, maar ik snap wel dat Love Will Tear Us Apart daar staat. Smells Like Teen Spirit vind ik vooral een generatiedingetje, want qua nummer stelt het weinig voor, vind ik. Dat nummer van Donna Summer vind ik altijd verschrikkelijk. In plaats van death metal moet de CIA vooral dat bij mij draaien, dan spui ik binnen drie seconden ieder staatsgeheim.
lol. Gelukkig zit ik aan de goede kant, maandag ga ik naar Bill Callahan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Nederland is maar een smakeloos landje.
[ afbeelding ]
Voor 80% promoten ze dezelfde dingen als andere sites en magazines. De overige 20% is altijd heel erg hit & miss. Ze zijn niet vies van een loze hype in elk geval.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, ik vind NME echt het kutste van het kutste in muziekland, dus ik ga me niet verder in deze lijst verdiepen, want dan wind ik me alleen maar onnodig op.
Tja, ik vind de recensies altijd van extreem matige kwaliteit, en vrijwel al hun hypes kan ik echt helemaal niets mee. Gewoon niet mijn medium.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor 80% promoten ze dezelfde dingen als andere sites en magazines. De overige 20% is altijd heel erg hit & miss. Ze zijn niet vies van een loze hype in elk geval.
Aan de andere kant hebben ze wel een hele eigen stijl qua voorkeuren; er is wel zoiets als een typisch NME-bandje (vaak ook te scharen onder "London Calling" bandje). Dat kun je toch niet van heel veel sites zeggen.
How Soon Is Now? is een beetje de Day In A Life van The Smiths: iedereen kan zich er - denk ik - wel in vinden als 'ie als hoogste eindigt. Zelfs Mevrouw van Zetten uit Tiel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Feel Love vind ik wel briljant eigenlijk. Smells Like Teen Spirit boeit me niet zo. De op een na beste van de Smiths verder, hoewel dat bij mij wisselt (Still Ill, I Know It's Over en die)
Wat is er mis met James Vincent MCMorrow?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Nederland is maar een smakeloos landje.
[ afbeelding ]
Zeer lekker. Had niet door dat ze een album uit hadden alquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:08 schreef Felagund het volgende:
Young Fathers is inderdaad een fijn bandje.
McMorrow vind ik echt veel te veel leentjebuur spelen bij Bon Iver en nu ook James Blake. Daarbij vind ik zijn songwriting vrij zouteloos. Heb 'm een paar jaar geleden in Paradiso gezien en het deed me toen ontzettend weinig allemaal. Gaat ook meer om Callahan in deze, trouwens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:21 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat is er mis met James Vincent MCMorrow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |