What the actual.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jouw reet zo schoon likken dat de VWA er een restaurant laat openen.
Wie zei dat het in DM was danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hahaha.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd al maar hij heeft er altijd smoesjes voor niggas be like tryna get outta jail
Shohaarmazaak?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What the actual.
Keuringsdienst van Haren.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie zei dat het in DM was dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga lekker poepgeur inhaleren man, pannelap.
Jouw grappen zijn ook niet meer wat het vroeger wasquote:.
Ik snapte 'm niet helemaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc vond m'n grap niet grappig R.I.P
MI GADO MI FUCKING JEZUS.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet helemaal. Smoesjes/try'na get outta jail?
Disgunbegood.jpgquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MI GADO MI FUCKING JEZUS.
Zelfs veer snapte hem, toch veer?
Wat moet je?quote:
Gek hè, heb hele dag zowat m'n brein leeggeplukt voor een onderzoeksplan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn ook niet meer wat het vroeger was.
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Ga lekker poepgeur inhaleren man, pannelap.
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaHet is trouwens pannenlap.
Rot opquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MI GADO MI FUCKING JEZUS.
Zelfs veer snapte hem, toch veer?
Oh wow. Traantje weggepinkt nu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.
Al die plannen, competenties, gelul en gedoe, ik had veel eerder moeten afstuderen, was ik er vanafquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gek hè, heb hele dag zowat m'n brein leeggeplukt voor een onderzoeksplan.
Tijd voor een nieuw account, dit is wel echt e-moord.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahaHet is trouwens pannenlap.
Ik voorzie een nieuwe lijst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verbeterd worden door Veer. Wow. Traantje weggepinkt. Mooi moment dit.
Hahahahah sssssssssssukkeltjehquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tijd voor een nieuw account, dit is wel echt e-moord.
Hahaha.quote:
Stil jonge hommo wat ga je nu verklappen jong nu is de hele verrassing weg. Of is het Verassing? Haha VERAssing hahaha snap je hemquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, dat werd het catfish account hè.
Pics van je Veer Ass'ing.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Stil jonge hommo wat ga je nu verklappen jong nu is de hele verrassing weg. Of is het Verassing? Haha VERAssing hahaha snap je hem:L)
Like mah ass is somethin' new herequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hahahaha als vrouwen nee zeggen is het jaheb ik geleerd van F1391
HAHAHAHAHA kkiquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Krio be like "do you even hop bro?"
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Krio be like "do you even hop bro?"
Heb het op achtergrond pocky, op de muur, op de WC, in m'n portemonnee, in m'n Google Glass.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Like mah ass is somethin' new here
Wow. Geef je groot gelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb het op achtergrond pocky, op de muur, op de WC, in m'n portemonnee, in m'n Google Glass.
Veer be like "WTF IS ER MET Z'N ARM?!"quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef VeerEli het volgende:
Zo, zware topickillHet was maar een grapje hoor
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer be like "WTF IS ER MET Z'N ARM?!"
[ afbeelding ]
Haha, de bovenste reeks is gewoon Yuri_Boyka.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha
Deze is wel echtzeg!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, was het te koud voor
Zoals die man staat/kijkt is precies hoe ik zou doen als ik tussen jullie in stond. =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
HAHAHA DIE LAATSTEquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Links is like ''![]()
'' en rechts is like ''
![]()
''
Ja die kende ik al, is wel fucked up manquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Lees nu in de comments dat je het beste 1-2 pounds per week kan afvallen en niet meer, en cacaobutter moet smeren. Dus dan weet je datquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, is wel fucked up man![]()
Maar die andere lui die nu zo strak zitten, die hebben ook vast die operaties gehad om dat overtollige vel te verwijderen.
Won't need to knowquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lees nu in de comments dat je het beste 1-2 pounds per week kan afvallen en niet meer, en cacaobutter moet smeren. Dus dan weet je dat![]()
.
Krijg je d'r van als je jezelf zo kkfat laat worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Links is like ''![]()
'' en rechts is like ''
![]()
''
kk waar zit jij te kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Dat is een waarheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg je d'r van als je jezelf zo kkfat laat worden.
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://imgur.com/gallery/SqZJN
Deze gallery.
Ja is toch wel echt een snoepje geworden en dan bedoel ik niet schattigquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik WIST dat jij dit zou vinden
Klopt jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is toch wel echt een snoepje geworden en dan bedoel ik niet schattig
Nee ben pas net thuis van stagequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ja
Btw, ik ga nu The Originals kijken van gisteren.Heb jij al gezien?
Ja, sorry.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Krijg je d'r van als je jezelf zo kkfat laat worden.
Wat heb jij voor onzalige stagewerktijden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ben pas net thuis van stagega morgenvroeg kijken
volgens mij hierna weer 3 weken niks door OS
Dawww echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ben pas net thuis van stagega morgenvroeg kijken
volgens mij hierna weer 3 weken niks door OS
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt meequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb jij voor onzalige stagewerktijden?
Snap dat echt niet. Zendt the CW network alles van de OS uit ofzoquote:
Das toch lekker zulke tijden. Beter dan 9quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt mee
Komt in de buurt ja.quote:
Oh dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ben ook pas om 12 uur begonnen he :p dus valt mee
Ik zag van de week een 'onderzoek' of zijn beast-mode unlocked zou worden door het eten van Skittles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Marshawn interviews
Vooral die tweede.
Ja echt bullshit gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap dat echt niet. Zendt the CW network alles van de OS uit ofzoalsof niemand dan meer series kijkt
Daar heeft ie het ook over in dat tweede filmpje ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag van de week een 'onderzoek' of zijn beast-mode unlocked zou worden door het eten van Skittles.
Die schoenen ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar heeft ie het ook over in dat tweede filmpje ja.
Regen van Skittles na touchdown vond ik ook wel grappig. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat Oakland accentquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Marshawn interviews
Vooral die tweede.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die schoenen ook.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat Oakland accent.
Die chick van het 1e interview.
Die Aziatische chick in het 2e interview.
Thnx 4 sharin' cuh [ afbeelding ].
Die gast is gewoon blank, ofniet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:57 schreef BozeHaas het volgende:
Wat vinden jullie van mijn rap?
Zag die OP en moest aan deze nummer denken.
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die gast is gewoon blank, ofniet?
Wat een vechtlust.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dayum, zou knieschijven kapot schieten en daarna in Artis bij de Grizzlys gooien.
Hahahah godverdomme mooi dit.quote:
Ja, maar dat is wel nog volgende week ofzoiets of andersom. Zal straks even kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja echt bullshit gewoonMaar dat geldt dan dus ook voor TVD?
Roboquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel nog volgende week ofzoiets of andersom. Zal straks even kijken
al best lang tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
#FREECHAIzie nu pas dat jij het ook hebt
gianni61
#FreeChai![]()
Ik word niet gebanned. Connectiesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke als jij gebanned bent geef ik ook geen fuck, how about that
Je bent wel een x gebanned toch? Alleen niet langquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word niet gebanned. Connectiesverder uiteraard care
Ojaquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent wel een x gebanned toch? Alleen niet lang
Ik betaal dan ook gewoon een afkoopsom aan dWc zodat hij zijn goons/advocaten in zet voor mequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik word niet gebanned. Connectiesverder uiteraard care
Nee een maand voor het zogenaamd uitgeven van de niet-straatnaam van dWc danquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja
Een week was dat. Meest harde periode in mijn leven
dat was jij toch? Niet nootjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee een maand voor het zogenaamd uitgeven van de niet-straatnaam van dWc dan![]()
En dat terwijl ie alla day over z'n buurt praat.
Hahahaha was dat daarom?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee een maand voor het zogenaamd uitgeven van de niet-straatnaam van dWc dan![]()
En dat terwijl ie alla day over z'n buurt praat.
dWc als middleman nodig hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik betaal dan ook gewoon een afkoopsom aan dWc zodat hij zijn goons/advocaten in zet voor me
zie editquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joh lees goed
Komt net uit je bed zeker.
HighRollaz hebben overal een mannetje voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha was dat daarom?hij heeft je wel goed gesnitched dan
[..]
dWc als middleman nodig hebben
Ik niet, doe alles zelf. Money en brainsquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
HighRollaz hebben overal een mannetje voorNiet uitbesteden
Ik heb zelfs mijn afstudeerverslag door iemand anders laten vormgeven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet, doe alles zelf. Money en brains
Dit meen je niet echt? toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn afstudeerverslag door iemand anders laten vormgeven.srs.
En dat als grafisch vormgever.
ja echtquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt? toch?
TOCH?!
lazy fuckquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn afstudeerverslag door iemand anders laten vormgeven.srs.
En dat als grafisch vormgever.
stoer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ik ga zo sportschool en daarna een chimi' neuqon. Cool he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
stoer.
maar nog steeds niet zo stoer als door 3 rijen verkeer parallel inparkeren.
shitquote:
quote:This is some Russian dashcam footage of a woman (at least the video says it's a woman) who loses control of her little egg car and miraculously (and unintentionally) parallel parks it backwards after barely avoiding accidents in three lanes of traffic. I think we can all agree this woman should be a stunt car driver. And even more so I think we can all agree she shouldn't be driving at all.
Ja dat had ik zelf ook al wel bedachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit
Het is een vrouw en het was perongeluk.
[..]
ik niet, ik dacht gewoon een gestoorde rus die een baas is en geen fuck geeft, een soort russische nootjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf ook al wel bedacht
Wah moek hiermees?quote:
Dit moeten meldenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Haha ik ga zo sportschool en daarna een chimi' neuqon. Cool he?
Ik ben de droeftoeter idd terwijl jij meld wat je wilt doen maar niet kanquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zo kan ik op alles afgeven in een SC jij droeftoeter
quote:
Mensen die dingen van daken schreeuwen zijn meestal juist niet in staat die dingen te realiseren.quote:
Aha.. ik snap wat je bedoeld. Vind ik echter wel trieste mensenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die dingen van daken schreeuwen zijn meestal juist niet in staat die dingen te realiseren.
Een echte man doet zijn ding en verveeld niemand er mee
"ik ben echt geen homo hoor!!!" of "Homos zijn echt vies!!" zijn zelf vaak mannen van de herenliefdeeven als voorbeeld.
Als je geen neuk geeft waarom ga je er dan op in?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aha.. ik snap wat je bedoeld. Vind ik echter wel trieste mensenNee, ik ga zo echt naar de sportschool en dan andere spannende zaakjes verrichten. Ik geef geen neuk als je me niet gelooft
haha, je krijgt alleen een beurt als je kan laten zien dat je Nutz overtuigd hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Aha.. ik snap wat je bedoeld. Vind ik echter wel trieste mensenNee, ik ga zo echt naar de sportschool en dan andere spannende zaakjes verrichten. Ik geef geen neuk als je me niet gelooft
Die snap ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha, je krijgt alleen een beurt als je kan laten zien dat je Nutz overtuigd hebt.
Zo ben ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geen neuk geeft waarom ga je er dan op in?
Dat is een zwaktebod.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef Murdera het volgende:
shit, baas gaat echt echt echt kaaaaaaankermad zijn als hij terugkomt vandaag.![]()
watquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
AH WAJO BLOUWE LIJGER NUTZ NOEMDE JE PA EEN FLIKKER A ZEMMEL.
kom op, noemen jullie dit fittie?![]()
Nu hoor ik hier weer op in te gaan he?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
Fittie noem je pas een fittie met twee mensen van gelijke waarde. Ik sta mijlen ver boven die user
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik door de mangel ben gehaald
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.quote:
doe het voor ons.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
Fittie noem je pas een fittie met twee mensen van gelijke waarde. Ik sta mijlen ver boven die user
Hahahaah... de tering.. Show hem dit!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.daar staat alles op wat we de afgelopen 5 jaar gedaan hebben.
altijd back ups maken. amateursquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.daar staat alles op wat we de afgelopen 5 jaar gedaan hebben.
Haha zie het al voor mequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoals die man staat/kijkt is precies hoe ik zou doen als ik tussen jullie in stond. =$
haha hebben we voor als er een schijf zou uitvallen, niet voor als het hele systeem defect zou zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd back ups maken. amateurs
Van de trap afgevallen die nat isquote:
Nee, je cared niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu hoor ik hier weer op in te gaan he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de trap afgevallen die nat is
Neen, ik heb bewogen, dus nu spierpijn overal
Wat was precies nat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de trap afgevallen die nat is
Neen, ik heb bewogen, dus nu spierpijn overal
Whut?!quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut?!
Ik maakte een grapje, aangezien gianni ooit van de trap is gelazerd, met als excuus dat de trap nat was, maar dat lag natuurlijk niet aan het aantal alcoholische versnaperingen.
Er is helaas geen beeldmateriaalquote:
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.
kan ik 4ebe hier een ban voor aannaaien?
Ja dikke doei hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.
kan ik 4ebe hier een ban voor aannaaien?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is helaas geen beeldmateriaal![]()
Ik ben al vanaf 8.30 wakker
Nohhhhhhhquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dikke doei hoorhet was geen dm
Tut tutquote:
quote:
privé info postenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberen
Hahaha alles voor een relletjequote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhhhhh
Jij valse oor-aannaai- handtas
I know rightquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tut tut
Mijn wekker ging een aantal maanden geleden om 5.30
Daar zou ik nooit aan kunnen wennen
lekker netwerken met jezelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hebben sommige mensen 3 linkedin accounts?
Dat slaat toch nergens op ?
Beetje geitenwollensokken idee heb ik nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker netwerken met jezelf.
het lijkt dan net werken
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:18 schreef Murdera het volgende:
moet echt onthouden de dag na training ontbijt mee te nemen.pindakaas uit de pot eten omdat fucking honger. Shit gaat te fur.
Begin maar te eten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit geen lekkere pokoe vind eet ik het karton van m'n pak Dubbelfrisss op.
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tut tut
Mijn wekker ging een aantal maanden geleden om 5.30
Daar zou ik nooit aan kunnen wennen
En hardquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.
Ja dat is nog een issue, stage vindt 32 uur voldoende maar geloof dat ze daar op school nog even over gingen vergaderen. Flikkers. Heb zulks een mooi pleidooi gegeven dat ik dan op mijn 'vrije' dag lekker kan werken omdat ik zegmaar huur en voer en zorg moet betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hard![]()
5 dagen per week ?
ik nu al 3,5 jaar langquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.
Jij hoeft niet met ov en staat nooit in de filequote:
Lekker belangrijk, ik mocht 4 dagen, klasgenoot 1 deed 5 dagen en klasgenoot 2 had maar 3- 1 dag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:10 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja dat is nog een issue, stage vindt 32 uur voldoende maar geloof dat ze daar op school nog even over gingen vergaderen. Flikkers. Heb zulks een mooi pleidooi gegeven dat ik dan op mijn 'vrije' dag lekker kan werken omdat ik zegmaar huur en voer en zorg moet betalen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Ik mag volgende week weer een keer op de fiets naar werkoordopjes in en kijken naar de naar schoolgaande brugklasmeisjes
werk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:29 schreef oLexie het volgende:
[..]
School? Werk? Hoe vroeg moet je beginnen en hoe lang moet je reizen?
klopt, ik weet niet eens of ik zo vroeg wel met het OV zou kunnenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met ov en staat nooit in de file
Koffie halen vind ik anders geen tijdsbesteding die ik onder de noemer crap zou scharen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik mocht 4 dagen, klasgenoot 1 deed 5 dagen en klasgenoot 2 had maar 3- 1 dag.
In samenspraak met het bedrijf zou ik leidend vinden.
Anders zit je toch alleen maar je tijd op te vullen met crap.
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk.
half 8 beginnen, dus 6:50 in de auto
[..]
klopt, ik weet niet eens of ik zo vroeg wel met het OV zou kunnen
Ja, hoop dat ze het er ook gewoon bij gaan laten. Vind vier dagen prima, moet ook nog ergens tijd vinden om echt geld te verdienen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik mocht 4 dagen, klasgenoot 1 deed 5 dagen en klasgenoot 2 had maar 3- 1 dag.
In samenspraak met het bedrijf zou ik leidend vinden.
Anders zit je toch alleen maar je tijd op te vullen met crap.
Oh 40 minuutjes reizen maar, valt reuze mee. Ik moet om half zeven weg man, echt janken. Ben geen ochtendmens, heb al moeite om om kwart voor negen op school te verschijnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk.
half 8 beginnen, dus 6:50 in de auto
[..]
klopt, ik weet niet eens of ik zo vroeg wel met het OV zou kunnen
Dure koffie bezorgdienst danquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koffie halen vind ik anders geen tijdsbesteding die ik onder de noemer crap zou scharen.
Zit het stagebedrijf zo ver weg dan ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, hoop dat ze het er ook gewoon bij gaan laten. Vind vier dagen prima, moet ook nog ergens tijd vinden om echt geld te verdienen.
[..]
Oh 40 minuutjes reizen maar, valt reuze mee. Ik moet om half zeven weg man, echt janken. Ben geen ochtendmens, heb al moeite om om kwart voor negen op school te verschijnen.
Wat is het, 300 euro stagevergoeding? Valt te overzien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dure koffie bezorgdienst dan
Nee valt mee, maar verhuis volgende maand weer terug naar m'n oude woonplaats en omdat ik geen zin heb om twintig minuten te lopen naar het station in de ochtendkou pak ik de bus van half zeven om de trein van zeven uur te halen. Moet om acht uur beginnen, kom rond kwart/tien voor aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit het stagebedrijf zo ver weg dan ?
Of moet je gewoon zo vroeg beginnen
over opgezocht. kan wel. amar dan zou ik om 6:15 in de bus moeten zittenquote:
half uurtje. moet rond 7:20 daar zijn voor koffie en een sigaret in de werkplaatsquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:37 schreef oLexie het volgende:
[..]
Oh 40 minuutjes reizen maar, valt reuze mee. Ik moet om half zeven weg man, echt janken. Ben geen ochtendmens, heb al moeite om om kwart voor negen op school te verschijnen.
450-500 ovb 40/weekquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is het, 300 euro stagevergoeding? Valt te overzien.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]jij bent drie keer zo oud, lol
Alleen aan geld denken en niet de investering in jezelfquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:42 schreef oLexie het volgende:
Het is echt slecht maar ik hoop heel stiekem dat ik niet over ga zodat ik een half jaar gewoon weer normaal geld kan verdienen.![]()
Moet nu gvd gaan werken voor 300 pleuro's bruto. Dus hou geen fuck over.
Dan zou ik gewoon 4 dagen gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Beter, ik krijg maar 289. Ben gvd geen 13
Opa vertelt ..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen aan geld denken en niet de investering in jezelfkakjeugd tegenwoordig
wel kut als je ook nog je huur moet betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies. Ze vergeten daarbij mooi nog even dat het bedrijf dat ze die stage gunt er nog op toelegt ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel maar daar red ik het niet mee. Huurtoeslag weet ik nog niet voor nieuwe woning trouwens, maar die 72 euro voor zorg die ik krijg... betaal ik alsnog 50 euro aan m'n verzekering.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb jij geen recht op toeslagen dan?
Nogmaals, bouwt karakter. Moest ik ook, denk de meesten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef oLexie het volgende:
[..]
Leuk ja, als je bij je ouders woont. Ik heb gvd gewoon huur, zorgverzekering, school, boodschappen en sportschool te betalen ja.
Ach kom op iedereen moet strugglen, bouwt karakter.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel kut als je ook nog je huur moet betalen.
Valt wel mee.quote:
Meestal wel idd, die investeren ook in je. Wees blij idd. Zijn ook genoeg die niet eens een stage kunnen regelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies. Ze vergeten daarbij mooi nog even dat het bedrijf dat ze die stage gunt er nog op toelegt ook.
Dure verzekering .. Ik betaal 30 euro na aftrek van toeslag en ben aanvullend verzekerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:49 schreef oLexie het volgende:
[..]
Jawel maar daar red ik het niet mee. Huurtoeslag weet ik nog niet voor nieuwe woning trouwens, maar die 72 euro voor zorg die ik krijg... betaal ik alsnog 50 euro aan m'n verzekering.
zorgtoeslag, wat is dat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dure verzekering .. Ik betaal 30 euro na aftrek van toeslag en ben aanvullend verzekerd
Ben ook aanvullend, bij VGZ gebleven omdat ik er nooit gezeik mee heb gehad en ze wel veel dingen vergoeden waar ik veel aan heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dure verzekering .. Ik betaal 30 euro na aftrek van toeslag en ben aanvullend verzekerd
Dat klopt welquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal wel idd, die investeren ook in je. Wees blij idd. Zijn ook genoeg die niet eens een stage kunnen regelen.
Voor mensen die niet zo veel verdienenquote:
Ja dan ben je op lange termijn misschien wel goedkoper uitquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ben ook aanvullend, weet niet waarom maar ben bij VGZ gebleven omdat ik er nooit gezeik mee heb gehad en ze wel veel dingen vergoeden waar ik veel aan heb.
nou mijn bedrijf zeker nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meestal wel idd, die investeren ook in je.
En daar kies jij voorquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou mijn bedrijf zeker niet
is ook opgebouwd door 12 onbetaalde stagaires.had de baas goed geregeld.
en ik vind al dat ik zo weinig verdienquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mensen die niet zo veel verdienen
Hoor dat heel veel tegenwoordig. Dus wrijf in je handjes als je stage hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt wel
Twee ex-klasgenoten zijn nog steeds zoekenden en hebben al een jaar vertraging opgelopen
quote:
Ik was blij dat ik al iets heb. Zo makkelijk is het niet om een baan/stage te vinden in mijn richting.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Wees blij idd. Zijn ook genoeg die niet eens een stage kunnen regelen.
Zo is het.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik was blij dat ik al iets heb. Zo makkelijk is het niet om een baan/stage te vinden in mijn richting.
Wat zeur je dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef oLexie het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je weinig keuze.
Dat lijkt me echt kutquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHA DIE LAATSTE!
[ afbeelding ]
Ben tevreden met het bedrijf hoor, vind het gewoon (terecht) kut dat ik nu veel minder kan werken en dus de aankomende vijf maanden in de geldshit zit.quote:
Niet per definitie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
Je werkplek alleen kost al minimaal tientallen euro's per dag, tel daar bij op dat collega's tijd in jou steken in plaats van hun eigen werk en het sommetje is snel gemaakt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Tevens, alle bejaarden hier, even niet zeiken. In jullie tijd was shit veel beter geregeld.
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Tevens, alle bejaarden hier, even niet zeiken. In jullie tijd was shit veel beter geregeld.
Dat is inderdaad waar, maar als student heb je dan geen beste stage uitgekozen imo. Dan word je gewoon uitgebuit en behandelt als medewerker en in het diepe gegooid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook genoeg bedrijven die geld verdienen aan hun stagiaires inderdaad
stages die ik had waren over het algemeen vrij waardeloos betaald.quote:
Wij kregen slechts voedselbonnen hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Per huishoudenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij kregen slechts voedselbonnen hoor.
Is hij een tester?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef oLexie het volgende:
(een of andere pief is hij bij Johnson & Johnson)
Ik heb bewust tegen mijn ouders gezegd dat ik geen bijdrage van ze wil noch verwacht. Ik wil geen financiële afhankelijkheid van ze hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef oLexie het volgende:
Stufi met terugwerkende kracht, sowieso veel meer stufi. Ik krijg geen aanvullend omdat mijn vader teveel verdient, m'n moeder woont in Zweden en daar krijg ik geen kut van en van m'n pa ook niet. Die komt dan af en toe met een tas vol schoonmaakspullen (een of andere pief is hij bij Johnson & Johnson), wat ik lief vind en blij mee ben, maar denkt dan dat hij zijn bijdrage wel weer geleverd heeft terwijl ik aan het verzuipen ben in de kosten.
Moet al mooi appartementje verlatenomdat het te duur wordt zometeen.
Okay even gelezen en dat ziet eruit als zelfmedelijdenmaar het is gewoon kuttttttt allemaal. Werk op moeten zeggen omdat horecatijden niet meer samen gaan met om zeven uur in de trein zitten straks.
ik zou bij je moeder in zweden gaan wonenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef oLexie het volgende:
Stufi met terugwerkende kracht, sowieso veel meer stufi. Ik krijg geen aanvullend omdat mijn vader teveel verdient, m'n moeder woont in Zweden en daar krijg ik geen kut van en van m'n pa ook niet. Die komt dan af en toe met een tas vol schoonmaakspullen (een of andere pief is hij bij Johnson & Johnson), wat ik lief vind en blij mee ben, maar denkt dan dat hij zijn bijdrage wel weer geleverd heeft terwijl ik aan het verzuipen ben in de kosten.
Moet al mooi appartementje verlatenomdat het te duur wordt zometeen.
Okay even gelezen en dat ziet eruit als zelfmedelijdenmaar het is gewoon kuttttttt allemaal. Werk op moeten zeggen omdat horecatijden niet meer samen gaan met om zeven uur in de trein zitten straks.
Gewoon terugbetalen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bewust tegen mijn ouders gezegd dat ik geen bijdrage van ze wil noch verwacht. Ik wil geen financiële afhankelijkheid van ze hebben.
Al betalen ze wel m'n studie
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bewust tegen mijn ouders gezegd dat ik geen bijdrage van ze wil noch verwacht. Ik wil geen financiële afhankelijkheid van ze hebben.
in mijn studententijd woonde ik bij mn ouders. collegegeld betaalden zij. boeken enzo moest ik zelf betalen. waarschijnlijk dat ik daarom de helft van de boeken nooit gekocht hebquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, als mijn pa mijn studie zou betalenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit boeken, maar dat is meer omdat in het eerste jaar al snel bleek dat we alle boeken nooit gingen gebruiken, dus na dat eerste jaar heb ik geen cent meer aan boeken uit gegeven. Dure krengen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn studententijd woonde ik bij mn ouders. collegegeld betaalden zij. boeken enzo moest ik zelf betalen. waarschijnlijk dat ik daarom de helft van de boeken nooit gekocht heb
Met terugwerkende kracht die periode niet meer financieel afhankelijk geweest zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nu ben je nog afhankelijk van ze.
Voor de studie wel ja. Maar m'n woning en eten en alle andere voorzieningen betaal ik zelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nu ben je nog afhankelijk van ze.
Mag ook wel, zou van de zotte zijn als ze je huur en je eten zouden betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor de studie wel ja. Maar m'n woning en eten en alle andere voorzieningen betaal ik zelf.
Ken er genoeg waarbij dat wel zo is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mag ook wel, zou van de zotte zijn als ze je huur en je eten zouden betalen.
Jij mag niet klagenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik vind al dat ik zo weinig verdien
maar als het goed is wel 2,4% erbij deze maand
Die laatste zin haalt wel alles onderuit hè.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mag ook wel, zou van de zotte zijn als ze je huur en je eten zouden betalen.
Ja echt belachelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken er genoeg waarbij dat wel zo is.
grote jongen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor de studie wel ja. Maar m'n woning en eten en alle andere voorzieningen betaal ik zelf.
wat de fuck?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken er genoeg waarbij dat wel zo is.
Shtquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die laatste zin haalt wel alles onderuit hè.
Met wat voor mensen ga je dan omquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens.
Maar er zijn mensen die daar gewoon van uit gaan hoor en het raar vinden dat mijn ouders mijn woning niet betalen![]()
Vind het ook wel redelijk belachelijk dat je zegt financieel onafhankelijk te willen zijn maar dat je ouders wel je studie betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens.
Maar er zijn mensen die daar gewoon van uit gaan hoor en het raar vinden dat mijn ouders mijn woning niet betalen![]()
Hardopquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef oLexie het volgende:
Ontbeten met wolkencake![]()
Nu maar even iets normaal tot me nemen.
[..]
Goedemiddag
ja, maar ik klaag graagquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen
Daar kan je best een distributieriem van betalen
Echt hoor.quote:
Snap het ook welquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor dat heel veel tegenwoordig. Dus wrijf in je handjes als je stage hebt.
Mooi dat er ook nu niet meer gereageerd op word
Ja heb groene pannekoeken geruild tegen wolkencake. Spijt vanquote:
Niet allemaal natuurlijk. Maar sommigen wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:21 schreef oLexie het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga je dan om
Allemaal mensen die falen als ze een keer alleen zouden komen te staan.
Ja, for real.quote:
Misschien is dat zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het ook wel redelijk belachelijk dat je zegt financieel onafhankelijk te willen zijn maar dat je ouders wel je studie betalen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, for real.De pa van een vriendin van me heeft tijdens haar studie haar collegegeld, boeken en huur betaalt en ze kreeg daarnaast nog 250 euro per maand voor eten. En nu verdient ze ook nog bakken met geld als advocate.
kkquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt hoor.
Ik ken een vader die een woning voor z'n dochter gekocht had omdat hij het maar een eng idee vond dat ze met andere mensen in een huis zou wonen.![]()
![]()
Het leven is oneerlijk hequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, for real.De pa van een vriendin van me heeft tijdens haar studie haar collegegeld, boeken en huur betaalt en ze kreeg daarnaast nog 250 euro per maand voor eten. En nu verdient ze ook nog bakken met geld als advocate.
Klinkt als iets Indisch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja heb groene pannekoeken geruild tegen wolkencake. Spijt vangroene pannekoeken
![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk he
Betaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |