die 20 euro van wise dus?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou daar echt m'n hele bankrekening voor neerleggen, de scooter van Vas en de moeder van Nootjes!
Die slaat wel ergens op, jij trekt het in 't extreme. Zie het als nieuwe schoenen kopen en daar direct mee in de bagger gaan lopen. Naar de tijd verstrijkt is het normaal dat ze vies worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik moet werken poets ik wel eerst m'n tanden. Maar ik eet niet direct erna. Poets rond 06:25 m'n tanden en 07:15 eet ik m'n ontbijt in de trein. Maar dWc z'n redenatie is ook bullshit, want dan zou je de hele dag door na alles wat je eet weer je tanden moeten poetsen anders ''heb je ze voor niks gepoetst''sukkeltje
![]()
Volgens mij had ze een Speedfight? Not sure though.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pics vd scooter kan vas? Kan wel wat regelen
Eijking pls.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
"De moeder van Nootjes" die zou je 3D printen? Wat?
Nee lul, uitgaande van 2x poetsen per dag, dan ga je toch niet in de ochtend en in de avond je tanden poetsen vlak voor je gaat eten? Moet ik het voor je uittekenen anders, dat je het dan begrijpt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik moet werken poets ik wel eerst m'n tanden. Maar ik eet niet direct erna. Poets rond 06:25 m'n tanden en 07:15 eet ik m'n ontbijt in de trein. Maar dWc z'n redenatie is ook bullshit, want dan zou je de hele dag door na alles wat je eet weer je tanden moeten poetsen anders ''heb je ze voor niks gepoetst''sukkeltje
![]()
Niet voor ik weet wat daar speciaal aan is.quote:
En waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die slaat wel ergens op, jij trekt het in 't extreme. Zie het als nieuwe schoenen kopen en daar direct mee in de bagger gaan lopen. Naar de tijd verstrijkt is het normaal dat ze vies worden.
Ja doe dat eens graag jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee lul, uitgaande van 2x poetsen per dag, dan ga je toch niet in de ochtend en in de avond je tanden poetsen vlak voor je gaat eten? Moet ik het voor je uittekenen anders, dat je het dan begrijpt?![]()
Met van alles en nog wat terwijl ik mij met andere zaken bezig zou moeten houden.quote:
Hey, ik heb preischotel gegeten, omg vet toevallig.quote:
Hij heeft een stuk van zijn tong afgebeten.quote:
Wow zou etenquote:
Dat is de schaduw van zijn tanden, schele.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk van zijn tong afgebeten.
Wow meant to be dit dat allesquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, ik heb preischotel gegeten, omg vet toevallig.
Vreemde schaduw dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is de schaduw van zijn tanden, schele.
Zou jouw eitjes bakken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Zin in gebakken eitje gekregen trouwens.
Was ook echt super spang. Alleen het leek nu na het opscheppen iets meer op gewoon pastaquote:
Krio kookt alleen eitjes.quote:
Zou ik mee kunnen leven, spaghetti eventueel gewoon beetje laten liggen ofzo. Bijna thuis gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was ook echt super spang. Alleen het leek nu na het opscheppen iets meer op gewoon pastaOp de bodem moest namelijk spagetti. Maar de verhoudingen waren iets te scheef; teveel spagetti, te weinig plakjes courgette. Dus om het een courgetteschotel te laten zijn had er meer courgette gemoeten en minder spaghetti. Maar alsnog was hij heerlijk smaakvol en gewoon jam
Jamsession met braddiequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Aardbeienjam, abrikozenjam wat voor jam?
Haha het was ook niet ''viezer'' daardoor, maar wel meer pasta idee dan. Maar verder gewoon goed op smaak gemaakt met uitje erdoor, 2 dikke tenen knoflook, hamreepjes, kookroom, een berg geraspte kaas en zout/peper/italiaanse kruiden/oregano.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou ik mee kunnen leven, spaghetti eventueel gewoon beetje laten liggen ofzo. Bijna thuis gelukkig
Hahahahahahaquote:
Kun je het niet ook gewoon met lasagnebladen maken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha het was ook niet ''viezer'' daardoor, maar wel meer pasta idee dan. Maar verder gewoon goed op smaak gemaakt met uitje erdoor, 2 dikke tenen knoflook, hamreepjes, kookroom, een berg geraspte kaas en zout/peper/italiaanse kruiden/oregano.![]()
Awh wat ga je eten?
Ga je ook zo tekeer tijdens je werkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahahahahahaDit noem ik niet uit TEKENEN dWc
Beetje gemakkelijk afdoen met wat knip- en plakwerk
Yoghurt, amandelen, hond, winkelwagen en de Spits.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je het niet ook gewoon met lasagnebladen maken?gewoon stapelen OMG
Weet ik nog nietga iig niet meer koken dus zal wel yoghurt worden en wat amandelen en dingen die ik onderweg tegenkom
Veerdoosje, waarom schrijf je nou vervaagd met een d en verdwijnt met een t?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef VeerEli het volgende:
Iemand verstand van tattoo's op handen/vingers? Klopt het dat een tattoo op je vinger/hand na een tijdje vervaagd/verdwijnt?
Kofschip toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Veerdoosje, waarom schrijf je nou vervaagd met een d en verdwijnt met een t?
En elke tattoo vervaagt uiteindelijk toch?
Boks, cruesli met yoghurtquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik noemde dat op omdat dat niet door te slikken is met een ochtendbek. Soms eet ik een halve kom cruesli zodat ik iig iets op m'n maag heb, maar meestal knaag ik in de middag pas rond een uur of 13.
Beide, beiden gebruik je alleen bij personen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beiden tegenwoordige tijd, geen voltooid verleden tijd.
Vast wel. Hahaha alleen ik ben niet zo van lasagnequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kun je het niet ook gewoon met lasagnebladen maken?gewoon stapelen OMG
Weet ik nog nietga iig niet meer koken dus zal wel yoghurt worden en wat amandelen en dingen die ik onderweg tegenkom
Tuurlijk, opbokken met al die mongols, gewoon normaal doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga je ook zo tekeer tijdens je werk?
Omdat ik een idioot benquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Veerdoosje, waarom schrijf je nou vervaagd met een d en verdwijnt met een t?
En elke tattoo vervaagt uiteindelijk toch?
Lik toch m'n bolle reet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beide, beiden gebruik je alleen bij personen.
Mijn oom doet dat, begreep er vroeger ook helemaal niks vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
Welke onverlaat poetst nou eerst z'n tanden en gaat dan pas eten. Heb je en die smaak van munt die je voer verpest, en in principe je tanden voor niks gepoetst
.
Haha prachtig ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beide, beiden gebruik je alleen bij personen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Zou jouw reet zo schoon likken dat de VWA er een restaurant laat openen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha prachtig dit
dWc zei laatst ''zei deed dit en dat'' ipv ''zij deed dit en dat''
Hahaha ja mooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt wel meer fouten laatste tijd. RIP.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Cruesli chocolade, of appel-rozijnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boks, cruesli met yoghurt [ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Tuurlijk, opbokken met al die mongols, gewoon normaal doen
Altijd al maar hij heeft er altijd smoesjes voorquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi toch.
Hij maakt wel meer fouten laatste tijd. RIP.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha prachtig dit
dWc zei laatst ''zei deed dit en dat'' ipv ''zij deed dit en dat''
HAHAHA DM OPENBAREN BANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, echt slecht idd, weet niet hoe en waaromquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi toch.
Hij maakt wel meer fouten laatste tijd. RIP.!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd al maar hij heeft er altijd smoesjes voor
niggas be like tryna get outta jail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |