die 20 euro van wise dus?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zou daar echt m'n hele bankrekening voor neerleggen, de scooter van Vas en de moeder van Nootjes!
Die slaat wel ergens op, jij trekt het in 't extreme. Zie het als nieuwe schoenen kopen en daar direct mee in de bagger gaan lopen. Naar de tijd verstrijkt is het normaal dat ze vies worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik moet werken poets ik wel eerst m'n tanden. Maar ik eet niet direct erna. Poets rond 06:25 m'n tanden en 07:15 eet ik m'n ontbijt in de trein. Maar dWc z'n redenatie is ook bullshit, want dan zou je de hele dag door na alles wat je eet weer je tanden moeten poetsen anders ''heb je ze voor niks gepoetst''sukkeltje
![]()
Volgens mij had ze een Speedfight? Not sure though.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pics vd scooter kan vas? Kan wel wat regelen
Eijking pls.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
"De moeder van Nootjes" die zou je 3D printen? Wat?
Nee lul, uitgaande van 2x poetsen per dag, dan ga je toch niet in de ochtend en in de avond je tanden poetsen vlak voor je gaat eten? Moet ik het voor je uittekenen anders, dat je het dan begrijpt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik moet werken poets ik wel eerst m'n tanden. Maar ik eet niet direct erna. Poets rond 06:25 m'n tanden en 07:15 eet ik m'n ontbijt in de trein. Maar dWc z'n redenatie is ook bullshit, want dan zou je de hele dag door na alles wat je eet weer je tanden moeten poetsen anders ''heb je ze voor niks gepoetst''sukkeltje
![]()
Niet voor ik weet wat daar speciaal aan is.quote:
En waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die slaat wel ergens op, jij trekt het in 't extreme. Zie het als nieuwe schoenen kopen en daar direct mee in de bagger gaan lopen. Naar de tijd verstrijkt is het normaal dat ze vies worden.
Ja doe dat eens graag jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nee lul, uitgaande van 2x poetsen per dag, dan ga je toch niet in de ochtend en in de avond je tanden poetsen vlak voor je gaat eten? Moet ik het voor je uittekenen anders, dat je het dan begrijpt?![]()
Met van alles en nog wat terwijl ik mij met andere zaken bezig zou moeten houden.quote:
Hey, ik heb preischotel gegeten, omg vet toevallig.quote:
Hij heeft een stuk van zijn tong afgebeten.quote:
Wow zou etenquote:
Dat is de schaduw van zijn tanden, schele.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft een stuk van zijn tong afgebeten.
Wow meant to be dit dat allesquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, ik heb preischotel gegeten, omg vet toevallig.
Vreemde schaduw dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is de schaduw van zijn tanden, schele.
Zou jouw eitjes bakken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Zin in gebakken eitje gekregen trouwens.
Was ook echt super spang. Alleen het leek nu na het opscheppen iets meer op gewoon pastaquote:
Krio kookt alleen eitjes.quote:
Zou ik mee kunnen leven, spaghetti eventueel gewoon beetje laten liggen ofzo. Bijna thuis gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was ook echt super spang. Alleen het leek nu na het opscheppen iets meer op gewoon pastaOp de bodem moest namelijk spagetti. Maar de verhoudingen waren iets te scheef; teveel spagetti, te weinig plakjes courgette. Dus om het een courgetteschotel te laten zijn had er meer courgette gemoeten en minder spaghetti. Maar alsnog was hij heerlijk smaakvol en gewoon jam
Jamsession met braddiequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Aardbeienjam, abrikozenjam wat voor jam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |