Zo ben ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geen neuk geeft waarom ga je er dan op in?
Dat is een zwaktebod.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef Murdera het volgende:
shit, baas gaat echt echt echt kaaaaaaankermad zijn als hij terugkomt vandaag.![]()
watquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
AH WAJO BLOUWE LIJGER NUTZ NOEMDE JE PA EEN FLIKKER A ZEMMEL.
kom op, noemen jullie dit fittie?![]()
Nu hoor ik hier weer op in te gaan he?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
Fittie noem je pas een fittie met twee mensen van gelijke waarde. Ik sta mijlen ver boven die user
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik door de mangel ben gehaald
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.quote:
doe het voor ons.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
Fittie noem je pas een fittie met twee mensen van gelijke waarde. Ik sta mijlen ver boven die user
Hahahaah... de tering.. Show hem dit!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.daar staat alles op wat we de afgelopen 5 jaar gedaan hebben.
altijd back ups maken. amateursquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.daar staat alles op wat we de afgelopen 5 jaar gedaan hebben.
Haha zie het al voor mequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoals die man staat/kijkt is precies hoe ik zou doen als ik tussen jullie in stond. =$
haha hebben we voor als er een schijf zou uitvallen, niet voor als het hele systeem defect zou zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd back ups maken. amateurs
Van de trap afgevallen die nat isquote:
Nee, je cared niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu hoor ik hier weer op in te gaan he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de trap afgevallen die nat is
Neen, ik heb bewogen, dus nu spierpijn overal
Wat was precies nat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de trap afgevallen die nat is
Neen, ik heb bewogen, dus nu spierpijn overal
Whut?!quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut?!
Ik maakte een grapje, aangezien gianni ooit van de trap is gelazerd, met als excuus dat de trap nat was, maar dat lag natuurlijk niet aan het aantal alcoholische versnaperingen.
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.quote:
Er is helaas geen beeldmateriaalquote:
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.
kan ik 4ebe hier een ban voor aannaaien?
Ja dikke doei hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.
kan ik 4ebe hier een ban voor aannaaien?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is helaas geen beeldmateriaal![]()
Ik ben al vanaf 8.30 wakker
Nohhhhhhhquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dikke doei hoorhet was geen dm
Tut tutquote:
quote:
privé info postenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberen
Hahaha alles voor een relletjequote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhhhhh
Jij valse oor-aannaai- handtas
I know rightquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tut tut
Mijn wekker ging een aantal maanden geleden om 5.30
Daar zou ik nooit aan kunnen wennen
lekker netwerken met jezelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hebben sommige mensen 3 linkedin accounts?
Dat slaat toch nergens op ?
Beetje geitenwollensokken idee heb ik nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker netwerken met jezelf.
het lijkt dan net werken
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:18 schreef Murdera het volgende:
moet echt onthouden de dag na training ontbijt mee te nemen.pindakaas uit de pot eten omdat fucking honger. Shit gaat te fur.
Begin maar te eten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit geen lekkere pokoe vind eet ik het karton van m'n pak Dubbelfrisss op.
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tut tut
Mijn wekker ging een aantal maanden geleden om 5.30
Daar zou ik nooit aan kunnen wennen
En hardquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.
Ja dat is nog een issue, stage vindt 32 uur voldoende maar geloof dat ze daar op school nog even over gingen vergaderen. Flikkers. Heb zulks een mooi pleidooi gegeven dat ik dan op mijn 'vrije' dag lekker kan werken omdat ik zegmaar huur en voer en zorg moet betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hard![]()
5 dagen per week ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |