Zo ben ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je geen neuk geeft waarom ga je er dan op in?
Dat is een zwaktebod.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef Murdera het volgende:
shit, baas gaat echt echt echt kaaaaaaankermad zijn als hij terugkomt vandaag.![]()
watquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:00 schreef Murdera het volgende:
AH WAJO BLOUWE LIJGER NUTZ NOEMDE JE PA EEN FLIKKER A ZEMMEL.
kom op, noemen jullie dit fittie?![]()
Nu hoor ik hier weer op in te gaan he?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
Fittie noem je pas een fittie met twee mensen van gelijke waarde. Ik sta mijlen ver boven die user
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik door de mangel ben gehaald
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.quote:
doe het voor ons.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat![]()
Fittie noem je pas een fittie met twee mensen van gelijke waarde. Ik sta mijlen ver boven die user
Hahahaah... de tering.. Show hem dit!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.daar staat alles op wat we de afgelopen 5 jaar gedaan hebben.
altijd back ups maken. amateursquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten niet meer of we de 20 TB aan data terugkunnen halen van de defecte station.daar staat alles op wat we de afgelopen 5 jaar gedaan hebben.
Haha zie het al voor mequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Zoals die man staat/kijkt is precies hoe ik zou doen als ik tussen jullie in stond. =$
haha hebben we voor als er een schijf zou uitvallen, niet voor als het hele systeem defect zou zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd back ups maken. amateurs
Van de trap afgevallen die nat isquote:
Nee, je cared niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu hoor ik hier weer op in te gaan he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de trap afgevallen die nat is
Neen, ik heb bewogen, dus nu spierpijn overal
Wat was precies nat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van de trap afgevallen die nat is
Neen, ik heb bewogen, dus nu spierpijn overal
Whut?!quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whut?!
Ik maakte een grapje, aangezien gianni ooit van de trap is gelazerd, met als excuus dat de trap nat was, maar dat lag natuurlijk niet aan het aantal alcoholische versnaperingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |