Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.
kan ik 4ebe hier een ban voor aannaaien?
Ja dikke doei hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ik dit ook nooit op fok heb verteld.
kan ik 4ebe hier een ban voor aannaaien?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is helaas geen beeldmateriaal![]()
Ik ben al vanaf 8.30 wakker
Nohhhhhhhquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dikke doei hoorhet was geen dm
Tut tutquote:
quote:
privé info postenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk alleen als het een DM betrof. Ik zou het proberen
Hahaha alles voor een relletjequote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhhhhh
Jij valse oor-aannaai- handtas
I know rightquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tut tut
Mijn wekker ging een aantal maanden geleden om 5.30
Daar zou ik nooit aan kunnen wennen
lekker netwerken met jezelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hebben sommige mensen 3 linkedin accounts?
Dat slaat toch nergens op ?
Beetje geitenwollensokken idee heb ik nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekker netwerken met jezelf.
het lijkt dan net werken
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:18 schreef Murdera het volgende:
moet echt onthouden de dag na training ontbijt mee te nemen.pindakaas uit de pot eten omdat fucking honger. Shit gaat te fur.
Begin maar te eten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dit geen lekkere pokoe vind eet ik het karton van m'n pak Dubbelfrisss op.
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tut tut
Mijn wekker ging een aantal maanden geleden om 5.30
Daar zou ik nooit aan kunnen wennen
En hardquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn leven, zo nieuwe stage en dan moet ik iedere dag om zeven uur in de trein zitten. Vijf kenkermaanden lang. Janken.
Ja dat is nog een issue, stage vindt 32 uur voldoende maar geloof dat ze daar op school nog even over gingen vergaderen. Flikkers. Heb zulks een mooi pleidooi gegeven dat ik dan op mijn 'vrije' dag lekker kan werken omdat ik zegmaar huur en voer en zorg moet betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hard![]()
5 dagen per week ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |