quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Tevens, alle bejaarden hier, even niet zeiken. In jullie tijd was shit veel beter geregeld.
Die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Tevens, alle bejaarden hier, even niet zeiken. In jullie tijd was shit veel beter geregeld.
Dat is inderdaad waar, maar als student heb je dan geen beste stage uitgekozen imo. Dan word je gewoon uitgebuit en behandelt als medewerker en in het diepe gegooid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook genoeg bedrijven die geld verdienen aan hun stagiaires inderdaad
stages die ik had waren over het algemeen vrij waardeloos betaald.quote:
Wij kregen slechts voedselbonnen hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:06 schreef oLexie het volgende:
Per huishoudenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij kregen slechts voedselbonnen hoor.
Is hij een tester?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef oLexie het volgende:
(een of andere pief is hij bij Johnson & Johnson)
van thermometers?quote:
Ik heb bewust tegen mijn ouders gezegd dat ik geen bijdrage van ze wil noch verwacht. Ik wil geen financiėle afhankelijkheid van ze hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef oLexie het volgende:
Stufi met terugwerkende kracht, sowieso veel meer stufi. Ik krijg geen aanvullend omdat mijn vader teveel verdient, m'n moeder woont in Zweden en daar krijg ik geen kut van en van m'n pa ook niet. Die komt dan af en toe met een tas vol schoonmaakspullen (een of andere pief is hij bij Johnson & Johnson), wat ik lief vind en blij mee ben, maar denkt dan dat hij zijn bijdrage wel weer geleverd heeft terwijl ik aan het verzuipen ben in de kosten.
Moet al mooi appartementje verlatenomdat het te duur wordt zometeen.
Okay even gelezen en dat ziet eruit als zelfmedelijdenmaar het is gewoon kuttttttt allemaal. Werk op moeten zeggen omdat horecatijden niet meer samen gaan met om zeven uur in de trein zitten straks.
ik zou bij je moeder in zweden gaan wonenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:13 schreef oLexie het volgende:
Stufi met terugwerkende kracht, sowieso veel meer stufi. Ik krijg geen aanvullend omdat mijn vader teveel verdient, m'n moeder woont in Zweden en daar krijg ik geen kut van en van m'n pa ook niet. Die komt dan af en toe met een tas vol schoonmaakspullen (een of andere pief is hij bij Johnson & Johnson), wat ik lief vind en blij mee ben, maar denkt dan dat hij zijn bijdrage wel weer geleverd heeft terwijl ik aan het verzuipen ben in de kosten.
Moet al mooi appartementje verlatenomdat het te duur wordt zometeen.
Okay even gelezen en dat ziet eruit als zelfmedelijdenmaar het is gewoon kuttttttt allemaal. Werk op moeten zeggen omdat horecatijden niet meer samen gaan met om zeven uur in de trein zitten straks.
Gewoon terugbetalen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bewust tegen mijn ouders gezegd dat ik geen bijdrage van ze wil noch verwacht. Ik wil geen financiėle afhankelijkheid van ze hebben.
Al betalen ze wel m'n studie
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb bewust tegen mijn ouders gezegd dat ik geen bijdrage van ze wil noch verwacht. Ik wil geen financiėle afhankelijkheid van ze hebben.
in mijn studententijd woonde ik bij mn ouders. collegegeld betaalden zij. boeken enzo moest ik zelf betalen. waarschijnlijk dat ik daarom de helft van de boeken nooit gekocht hebquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja, als mijn pa mijn studie zou betalenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik koop ook nooit boeken, maar dat is meer omdat in het eerste jaar al snel bleek dat we alle boeken nooit gingen gebruiken, dus na dat eerste jaar heb ik geen cent meer aan boeken uit gegeven. Dure krengen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in mijn studententijd woonde ik bij mn ouders. collegegeld betaalden zij. boeken enzo moest ik zelf betalen. waarschijnlijk dat ik daarom de helft van de boeken nooit gekocht heb
Met terugwerkende kracht die periode niet meer financieel afhankelijk geweest zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nu ben je nog afhankelijk van ze.
Voor de studie wel ja. Maar m'n woning en eten en alle andere voorzieningen betaal ik zelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nu ben je nog afhankelijk van ze.
Mag ook wel, zou van de zotte zijn als ze je huur en je eten zouden betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor de studie wel ja. Maar m'n woning en eten en alle andere voorzieningen betaal ik zelf.
Ken er genoeg waarbij dat wel zo is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mag ook wel, zou van de zotte zijn als ze je huur en je eten zouden betalen.
Jij mag niet klagenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik vind al dat ik zo weinig verdien
maar als het goed is wel 2,4% erbij deze maand
Die laatste zin haalt wel alles onderuit hč.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef oLexie het volgende:
[..]
Mag ook wel, zou van de zotte zijn als ze je huur en je eten zouden betalen.
Ja echt belachelijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken er genoeg waarbij dat wel zo is.
grote jongen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor de studie wel ja. Maar m'n woning en eten en alle andere voorzieningen betaal ik zelf.
wat de fuck?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken er genoeg waarbij dat wel zo is.
Shtquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die laatste zin haalt wel alles onderuit hč.
Met wat voor mensen ga je dan omquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens.
Maar er zijn mensen die daar gewoon van uit gaan hoor en het raar vinden dat mijn ouders mijn woning niet betalen![]()
Vind het ook wel redelijk belachelijk dat je zegt financieel onafhankelijk te willen zijn maar dat je ouders wel je studie betalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eens.
Maar er zijn mensen die daar gewoon van uit gaan hoor en het raar vinden dat mijn ouders mijn woning niet betalen![]()
Hardopquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef oLexie het volgende:
Ontbeten met wolkencake![]()
Nu maar even iets normaal tot me nemen.
[..]
Goedemiddag
ja, maar ik klaag graagquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen
Daar kan je best een distributieriem van betalen
Echt hoor.quote:
Snap het ook welquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor dat heel veel tegenwoordig. Dus wrijf in je handjes als je stage hebt.
Mooi dat er ook nu niet meer gereageerd op word
Ja heb groene pannekoeken geruild tegen wolkencake. Spijt vanquote:
Niet allemaal natuurlijk. Maar sommigen wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:21 schreef oLexie het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga je dan om
Allemaal mensen die falen als ze een keer alleen zouden komen te staan.
Ja, for real.quote:
Misschien is dat zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het ook wel redelijk belachelijk dat je zegt financieel onafhankelijk te willen zijn maar dat je ouders wel je studie betalen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, for real.De pa van een vriendin van me heeft tijdens haar studie haar collegegeld, boeken en huur betaalt en ze kreeg daarnaast nog 250 euro per maand voor eten. En nu verdient ze ook nog bakken met geld als advocate.
kkquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt hoor.
Ik ken een vader die een woning voor z'n dochter gekocht had omdat hij het maar een eng idee vond dat ze met andere mensen in een huis zou wonen.![]()
![]()
Het leven is oneerlijk hequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, for real.De pa van een vriendin van me heeft tijdens haar studie haar collegegeld, boeken en huur betaalt en ze kreeg daarnaast nog 250 euro per maand voor eten. En nu verdient ze ook nog bakken met geld als advocate.
Klinkt als iets Indisch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja heb groene pannekoeken geruild tegen wolkencake. Spijt vangroene pannekoeken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |