quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef rzverk het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik krijg steeds meer het gevoel achteraf dat ik misbruikt werd.
Je had uit kunnen wijken, maar deed het nietquote:wist niet of hij onder het mom van een willekeurige bocht door de tram, opzettelijk met zijn kruis tegen mijn gezicht wilde duwen, maar dat deed hij niet.
Wat had uit kunnen wijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Je had uit kunnen wijken, maar deed het niet
zeker wetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef rzverk het volgende:
[..]
Ik dacht er ook aan om de politie te bellen en dit aan ze te overleggen.
Is het een misdrijf?
Maar zullen ze dan ook iets mee doen of mij uitlachen?quote:
gewoon aangifte doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar zullen ze dan ook iets mee doen of mij uitlachen?
Ik ben een beetje schuw hoor, om de politie te bellen.
Als zij het niet doen doen wij het wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar zullen ze dan ook iets mee doen of mij uitlachen?
Ik ben een beetje schuw hoor, om de politie te bellen.
Jullie doen aangifte namens mij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Als zij het niet doen doen wij het wel.
Nee, we lachen je uit.quote:
Hij heeft me niet aangeraakt, maar toen ik opstond, wilde hij niet opzij, dus ik moest hem duwen, waardoor ongewenst (door mij) fysiek contact ontstond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Sautor het volgende:
Als hij je heeft aangeraakt, hoe dan ook, kan het wel zo zijn dat je zwanger bent geraakt.
Ja, dan zou ik maar een test halen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij heeft me niet aangeraakt, maar toen ik opstond, wilde hij niet opzij, dus ik moest hem duwen, waardoor ongewenst (door mij) fysiek contact ontstond.
Nee, maar ik moest wel wegkijken, ik voelde me erg angstig, en daar leek hij van te genieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, we lachen je uit.Die man stond gewoon daar in de tram, niets aan de hand en niet meteen in alles gevaar zien.
Volgens mij is TS mannelijk als ik zo lees dat hij bang was dat de man homo was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Sautor het volgende:
Als hij je heeft aangeraakt, hoe dan ook, kan het wel zo zijn dat je zwanger bent geraakt.
Hij drukte niet, maar stond dusdanig dichtbij, dat ik hem ook niet echt iets kon aanrekenen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Moira. het volgende:
Ehh, je kan toch ook gewoon zeggen "Meneer, zou u alstublieft niet uw kruis in mijn gezicht willen drukken?"
Dan nog kun je best vragen of de meneer wat meer afstand zou willen nemen omdat je het niet fijn vindt om zijn genitaliën binnen een dusdanig bereik te hebben, toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij drukte niet, maar stond dusdanig dichtbij, dat ik hem ook niet echt iets kon aanrekenen.
Ik vrees dat hij niet gereageerd zou hebben, aangezien hij ook geen kant op kon, was samengedrukt in dat gangpad. Ook aangezien het feit dat hij ietwat later niet weg wilde gaan, toen ik moest uitstappen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan nog kun je best vragen of de meneer wat meer afstand zou willen nemen omdat je het niet fijn vindt om zijn genitaliën binnen een dusdanig bereik te hebben, toch?
Dan ben jij dus de gene die iemand heeft aangerand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij heeft me niet aangeraakt, maar toen ik opstond, wilde hij niet opzij, dus ik moest hem duwen, waardoor ongewenst (door mij) fysiek contact ontstond.
Aangezien je het niet eens geprobeerd hebt, vind ik het een beetje vreemd om daar vanuit te gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:54 schreef rzverk het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij niet gereageerd zou hebben, aangezien hij ook geen kant op kon, was samengedrukt in dat gangpad. Ook aangezien het feit dat hij ietwat later niet weg wilde gaan, toen ik moest uitstappen.
Toen ik uit wilde stappen, maakte ik wel een gebaar tegen hem dat ik uit moest, en toen schoof hij geen cm opzij. Dus ik moest hem een duwtje geven met mijn borst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aangezien je het niet eens geprobeerd hebt, vind ik het een beetje vreemd om daar vanuit te gaan.
En dan vervolgens huilen dat iemand in je 'private space' ingebroken heeft door met zijn kruis te dicht bij je hoofd te komen, terwijl je die man er niet eens op gewezen hebt.
Wat voor gebaar dan? Heeft hij het wel gezien? Is er iets mis met je mond? Kan je niet praten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef rzverk het volgende:
en toen maakte ik een gebaar tegen hem dat ik weg wilde gaan, maar ook toen bewoog hij niet. Dus ik moest uiteindelijk een ferme duw geven tegen hem om weg te kunnen.
Misschien heeft hij dat gebaar van je dan niet opgepikt, en had je er beter gewoon wat van kunnen zeggen, zodat jij in elk geval zeker was dat die man jou begreep, in plaats van er niks van zeggen en er naderhand over lopen klagen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:59 schreef rzverk het volgende:
[..]
Toen ik uit wilde stappen, maakte ik wel een gebaar tegen hem dat ik uit moest, en toen schoof hij geen cm opzij. Dus ik moest hem een duwtje geven met mijn borst.
Een gebaar naar de uitgang, dat ik dus uit moest stappen. Waarom moet ik praten, kans dat hij mij niet gehoord zou hebben, het was rumoerig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat voor gebaar dan? Heeft hij het wel gezien? Is er iets mis met je mond? Kan je niet praten?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef rzverk het volgende:
[..]
Een gebaar naar de uitgang, dat ik dus uit moest stappen. Waarom moet ik praten, kans dat hij mij niet gehoord zou hebben, het was rumoerig.
Hij heeft mijn gebaar wel gezien, hij was naar mij aan het kijken op dat moment.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef Moira. het volgende:
"Zou ik er even langs mogen?" is een beleefde vraag die je mensen dagelijks hoort zeggen.
Je hebt het niet eens geprobeerd, dude. Dus daar kan je niks over zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:00 schreef rzverk het volgende:
[..]
Een gebaar naar de uitgang, dat ik dus uit moest stappen. Waarom moet ik praten, kans dat hij mij niet gehoord zou hebben, het was rumoerig.
En toch weet je niet of je duidelijk bent geweest, omdat je verder niet met de man hebt gecommuniceerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij heeft mijn gebaar wel gezien, hij was naar mij aan het kijken op dat moment.
Bedankt voor deze tipquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef Klojo120 het volgende:
de aderen op de 'shaft' met je vingers dichtdrukkend, zodat hij een slapende piemel kreeg. (Zo houdt hij het langer vol)
Treinenquote:De Treinhomo.
Of je had gewoon kunnen zeggen "Mag ik even langs meneer, hier moet ik eruit".quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:59 schreef rzverk het volgende:
[..]
Toen ik uit wilde stappen, maakte ik wel een gebaar tegen hem dat ik uit moest, en toen schoof hij geen cm opzij. Dus ik moest hem een duwtje geven met mijn borst.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef Klojo120 het volgende:
Je had de gulp open moeten doen en zijn piemel, nog in de onderbroek zittend, eruit moeten halen. Hier had je zachtjes overheen moeten wrijven en likken tot de penis erect werd, en zodra dit gebeurt was had je de onderbroek open moeten scheuren en de penis in je mond moeten nemen.
Met langzame golvende bewegingen had je toen je tong over de eikel moeten draperen, om tegelijkertijd met je handen de penis af te trekken, de aderen op de 'shaft' met je vingers dichtdrukkend, zodat hij een slapende piemel kreeg. (Zo houdt hij het langer vol)
Ten slotte had je je om moeten draaien en met broek en onderbroek op de knieën met je kont omhoog op de stoel moeten gaan zitten. Hij had dan zijn genotsknots in jouw kont gestopt en hij zou beginnen met het maken van heen- en weergaande bewegingen.
Je zou het dan niet kunnen bedwingen en je zou midden in de trein klaargekomen zijn op het omatje dat naast je zat.
gr
De Treinhomo.
Adem in adem uit. En denk ff verstandelijk na: NEE. Je bent niet aangerand of misbruikt! Doe ff normaal zeg. Aansteller.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef rzverk het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik krijg steeds meer het gevoel achteraf dat ik misbruikt werd.
Wauw. Opleiding psychologie iets voor jou?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Adem in adem uit. En denk ff verstandelijk na: NEE. Je bent niet aangerand of misbruikt! Doe ff normaal zeg. Aansteller.
Dat inderdaad, eerst niks zeggen en dan ineens een duw gevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Moira. het volgende:
Ehh, je kan toch ook gewoon zeggen "Meneer, zou u alstublieft niet uw kruis in mijn gezicht willen drukken?"
Gvd jullie zijn zulke onsympathieke gore ellendelingen zeg. Ik heb er spijt van dat ik dit opende. Jullie geven lekker het slachtoffer de schuld, en spreken de dader vrij. Wat een beroerde samenleving leven we in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, eerst niks zeggen en dan ineens een duw geven
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Gvd jullie zijn zulke onsympathieke gore ellendelingen zeg. Ik heb er spijt van dat ik dit opende. Jullie geven lekker het slachtoffer de schuld, en spreken de dader vrij. Wat een beroerde samenleving leven we in.
Nee helemeaal niet maar je bent gewoon pussy, beter had je het gewoon gezegd en hem voor lul gezet, in plaats van als een mietje weg te lopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Gvd jullie zijn zulke onsympathieke gore ellendelingen zeg. Ik heb er spijt van dat ik dit opende. Jullie geven lekker het slachtoffer de schuld, en spreken de dader vrij. Wat een beroerde samenleving leven we in.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Wij kunnen er toch ook niks aan doen dat jij allemaal erotische fantasieen hebt over mannen in de tram?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Geil verhaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:01 schreef Klojo120 het volgende:
Je had de gulp open moeten doen en zijn piemel, nog in de onderbroek zittend, eruit moeten halen. Hier had je zachtjes overheen moeten wrijven en likken tot de penis erect werd, en zodra dit gebeurt was had je de onderbroek open moeten scheuren en de penis in je mond moeten nemen.
Met langzame golvende bewegingen had je toen je tong over de eikel moeten draperen, om tegelijkertijd met je handen de penis af te trekken, de aderen op de 'shaft' met je vingers dichtdrukkend, zodat hij een slapende piemel kreeg. (Zo houdt hij het langer vol)
Ten slotte had je je om moeten draaien en met broek en onderbroek op de knieën met je kont omhoog op de stoel moeten gaan zitten. Hij had dan zijn genotsknots in jouw kont gestopt en hij zou beginnen met het maken van heen- en weergaande bewegingen.
Je zou het dan niet kunnen bedwingen en je zou midden in de trein klaargekomen zijn op het omatje dat naast je zat.
gr
De Treinhomo.
gr
De Treinhomo.
gr
De Treinhomo.
Dit is dan ook een kwalitatief uitermate teleurstellend forum.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Er is geen slachtoffer en dader in deze, zit gewoon in jouw hoofd hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Meteen aangifte doen van aanranding.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:22 schreef Emm16 het volgende:
Dit topic herinnert me er weer aan dat ik over een paar uur een trein in moet waar je maar 1cm bewegingsruimte hebt
ergens hoop ik dat je een keer echt aangerand wordt, dan kun je dit topic met eenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op je hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Vandaag ik de tram in, stampdruk, dus ik moest in het gangpad blijven staan.
Er vlakbij zit er een jochie, en echt de hele tijd naar mijn kruis te gluren. Hij bleef maar kijken en staren.
Na een tijdje stond ie op, en zonder wat te zeggen duwden hij zijn man-boobs tegen me aan, en rende daarna weg. Gelukkig kon ik toen wel zitten.
Maar ben ik nu aangerand door een doofstomme-tram-homo die mij misbruikte in de situatie, om zijn eigen homo-erotische genoegens op mij te botvieren?
Want ik moet vaker met de tram, en vond het stiekem toch wel lekker eigenlijk, van die jonge mannen tietjes bruusk tegen mijn goddelijke lijf.
En waarom zei hij niets? Zoals;
Mag ik er even langs alstublieft?
Of, wil je wat met me gaan drinken?
Of, neuken?
Homo-erotische tramontmoetingen, gelukkig morgen weer een nieuwe dag, en een nieuwe tram-reis.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op je hoor.
En niet homosexueel erotisch of freudiaans bedoeld, maar met mijn kruis in je gezicht was niet geheel onaangenaam.
En ik wil je best ontmoeten, niet homosexueel bedoeld, maar toen je boos de tram uitliep had je wel een lekker kontje,
![]()
Enne ik wil je best nogeens zien, desnoods in de darkroom.
Jouw ov-kaartje door mijnj gleufje, et cetera
Je moet de postgeschiedenis van TS eens bekijken.quote:
Dat hij een 'moment van passie' heeft met mannen zegt op zich ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Je moet de postgeschiedenis van TS eens bekijken.
Elke keer dat TS in real life contact heeft met een andere man, opent hij opgewonden een Topic daarover. Maar niet homosexueel erotisch bedoeld.
En TS hoeft ook niet uit de kast te komen, een beetje kast heeft genoeg ruimte voor geile neukseks.
Blijft de vraag alleen, waarom in de ruim bemeten kast niet homosexuele erotische geile neukseks hebben, als er in diezelfde slaapkamer alwaar behalve de kast ook een comfortabel bed staat.
Echt de TS en zijn niet homosexueel erotisch bedoelde topics, het is gewoon aandoenlijk![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd zou hebben gedaan behalve tijdens een moment van passie zeg maar, hem bij zijn tanktop gepakt te hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Je moet de postgeschiedenis van TS eens bekijken.
Elke keer dat TS in real life contact heeft met een andere man, opent hij opgewonden een Topic daarover. Maar niet homosexueel erotisch bedoeld.
En TS hoeft ook niet uit de kast te komen, een beetje kast heeft genoeg ruimte voor geile neukseks.
Blijft de vraag alleen, waarom in de ruim bemeten kast niet homosexuele erotische geile neukseks hebben, als er in diezelfde slaapkamer alwaar behalve de kast ook een comfortabel bed staat.
Echt de TS en zijn niet homosexueel erotisch bedoelde topics, het is gewoon aandoenlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |