quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef rzverk het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Ik krijg steeds meer het gevoel achteraf dat ik misbruikt werd.
Je had uit kunnen wijken, maar deed het nietquote:wist niet of hij onder het mom van een willekeurige bocht door de tram, opzettelijk met zijn kruis tegen mijn gezicht wilde duwen, maar dat deed hij niet.
Wat had uit kunnen wijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Je had uit kunnen wijken, maar deed het niet
zeker wetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef rzverk het volgende:
[..]
Ik dacht er ook aan om de politie te bellen en dit aan ze te overleggen.
Is het een misdrijf?
Maar zullen ze dan ook iets mee doen of mij uitlachen?quote:
gewoon aangifte doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar zullen ze dan ook iets mee doen of mij uitlachen?
Ik ben een beetje schuw hoor, om de politie te bellen.
Als zij het niet doen doen wij het wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar zullen ze dan ook iets mee doen of mij uitlachen?
Ik ben een beetje schuw hoor, om de politie te bellen.
Jullie doen aangifte namens mij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Als zij het niet doen doen wij het wel.
Nee, we lachen je uit.quote:
Hij heeft me niet aangeraakt, maar toen ik opstond, wilde hij niet opzij, dus ik moest hem duwen, waardoor ongewenst (door mij) fysiek contact ontstond.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef Sautor het volgende:
Als hij je heeft aangeraakt, hoe dan ook, kan het wel zo zijn dat je zwanger bent geraakt.
Ja, dan zou ik maar een test halen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij heeft me niet aangeraakt, maar toen ik opstond, wilde hij niet opzij, dus ik moest hem duwen, waardoor ongewenst (door mij) fysiek contact ontstond.
Nee, maar ik moest wel wegkijken, ik voelde me erg angstig, en daar leek hij van te genieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, we lachen je uit.Die man stond gewoon daar in de tram, niets aan de hand en niet meteen in alles gevaar zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |