abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136425454
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
:')
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136425672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef rzverk het volgende:

[..]

Gvd jullie zijn zulke onsympathieke gore ellendelingen zeg. Ik heb er spijt van dat ik dit opende. Jullie geven lekker het slachtoffer de schuld, en spreken de dader vrij. Wat een beroerde samenleving leven we in.
ergens hoop ik dat je een keer echt aangerand wordt, dan kun je dit topic met een :') -gezicht teruglezen

:')
pi_136453443
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Vandaag ik de tram in, stampdruk, dus ik moest in het gangpad blijven staan.
Er vlakbij zit er een jochie, en echt de hele tijd naar mijn kruis te gluren. Hij bleef maar kijken en staren.
Na een tijdje stond ie op, en zonder wat te zeggen duwden hij zijn man-boobs tegen me aan, en rende daarna weg. Gelukkig kon ik toen wel zitten.

Maar ben ik nu aangerand door een doofstomme-tram-homo die mij misbruikte in de situatie, om zijn eigen homo-erotische genoegens op mij te botvieren?
Want ik moet vaker met de tram, en vond het stiekem toch wel lekker eigenlijk, van die jonge mannen tietjes bruusk tegen mijn goddelijke lijf.

En waarom zei hij niets? Zoals;
Mag ik er even langs alstublieft?
Of, wil je wat met me gaan drinken?
Of, neuken?

Homo-erotische tramontmoetingen, gelukkig morgen weer een nieuwe dag, en een nieuwe tram-reis.
Ik ben niet boos op je hoor.
En niet homosexueel erotisch of freudiaans bedoeld, maar met mijn kruis in je gezicht was niet geheel onaangenaam.

En ik wil je best ontmoeten, niet homosexueel bedoeld, maar toen je boos de tram uitliep had je wel een lekker kontje,
:@

Enne ik wil je best nogeens zien, desnoods in de darkroom.
Jouw ov-kaartje door mijnj gleufje, et cetera O-)
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_136453733
Had de desbetreffende persoon een erectie ten tijden dat hij deze onrechtmatige daad pleegde?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:02:37 #80
395200 deadprez
One more rail
pi_136453795
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Ik ben niet boos op je hoor.
En niet homosexueel erotisch of freudiaans bedoeld, maar met mijn kruis in je gezicht was niet geheel onaangenaam.

En ik wil je best ontmoeten, niet homosexueel bedoeld, maar toen je boos de tram uitliep had je wel een lekker kontje,
:@

Enne ik wil je best nogeens zien, desnoods in de darkroom.
Jouw ov-kaartje door mijnj gleufje, et cetera O-)
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136458700
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

_O-
Je moet de postgeschiedenis van TS eens bekijken.
Elke keer dat TS in real life contact heeft met een andere man, opent hij opgewonden een Topic daarover. Maar niet homosexueel erotisch bedoeld.

En TS hoeft ook niet uit de kast te komen, een beetje kast heeft genoeg ruimte voor geile neukseks.
Blijft de vraag alleen, waarom in de ruim bemeten kast niet homosexuele erotische geile neukseks hebben, als er in diezelfde slaapkamer alwaar behalve de kast ook een comfortabel bed staat.

Echt de TS en zijn niet homosexueel erotisch bedoelde topics, het is gewoon aandoenlijk O+
O-)
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:27:30 #82
395200 deadprez
One more rail
pi_136458773
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

Elke keer dat TS in real life contact heeft met een andere man, opent hij opgewonden een Topic daarover. Maar niet homosexueel erotisch bedoeld.

En TS hoeft ook niet uit de kast te komen, een beetje kast heeft genoeg ruimte voor geile neukseks.
Blijft de vraag alleen, waarom in de ruim bemeten kast niet homosexuele erotische geile neukseks hebben, als er in diezelfde slaapkamer alwaar behalve de kast ook een comfortabel bed staat.

Echt de TS en zijn niet homosexueel erotisch bedoelde topics, het is gewoon aandoenlijk O+
O-)
Dat hij een 'moment van passie' heeft met mannen zegt op zich ook wel genoeg.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef rzverk het volgende:

[..]

Maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd zou hebben gedaan behalve tijdens een moment van passie zeg maar, hem bij zijn tanktop gepakt te hebben.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  PR en moderator zaterdag 8 februari 2014 @ 00:31:43 #83
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136458891
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef P.S._Eudoniem het volgende:

[..]

O-)
:D
Fuck the EBU.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:47:44 #84
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136459328
_O- _O- _O-
En altijd het laatste woord.
pi_136459556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef deadprez het volgende: