Maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd zou hebben gedaan behalve tijdens een moment van passie zeg maar, hem bij zijn tanktop gepakt te hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
Gewoon kappen met je haantjesgedrag en die gast met rust laten.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:42 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Heb je een dumbel tegen je harsens gekregen of zo?
Maar waarom> Dat lijkt te willen zeggen dat ik het probleem ben, dus ik moet gestraft worden, terwijl juist die boefjes uitgezet moeten worden.quote:
Moment van passie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd zou hebben gedaan behalve tijdens een moment van passie zeg maar, hem bij zijn tanktop gepakt te hebben.
Hij was bezig imponerend te doen voor zijn vriendin, met wie hij graag wilde flirten, ten koste van mij. Ik diende daar op dat moment prachtig voor, en het is echt niet mannelijk hoor, om iemand van achteren op die manier te benaderen en mishandelen, probeerde hij het maar van voren. Die lafaard.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moment van passie.Weet je zeker dat jullie niet met andere dingen bezig waren?
Ik had je kk hard neergestompt irritant ventje die beetje loopt te curlen in de sportschool en elke kans aanpakt om zijn mannelijkheid te bewijzen. Zou ik ook geen stap voor aan de kant gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij was bezig imponerend te doen voor zijn vriendin, met wie hij graag wilde flirten, ten koste van mij. Ik diende daar op dat moment prachtig voor, en het is echt niet mannelijk hoor, om iemand van achteren op die manier te benaderen en mishandelen, probeerde hij het maar van voren. Die lafaard.
Mishandelen nog wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef rzverk het volgende:
[..]
Hij was bezig imponerend te doen voor zijn vriendin, met wie hij graag wilde flirten, ten koste van mij. Ik diende daar op dat moment prachtig voor, en het is echt niet mannelijk hoor, om iemand van achteren op die manier te benaderen en mishandelen, probeerde hij het maar van voren. Die lafaard.
Curlen? ik was bankdrukken en wat wil je hiermee zeggen? dat ik fout ben geweest???!!??!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef practics het volgende:
[..]
Ik had je kk hard neergestompt irritant ventje die beetje loopt te curlen in de sportschool en elke kans aanpakt om zijn mannelijkheid te bewijzen. Zou ik ook geen stap voor aan de kant gaan.
hij had geen recht om mij van achteren aan te pakken hoor, het argument ging hem niet eens aan, maar die andere mafketel, die tegen mij aanliep.quote:
Maar vind jij dat ik daar niet meer mijn gezicht kan laten zien uit zelfrespect, moet ik echt met de spreekwoordelijke staart tussen de benen weg druipen? Ik zou eerder graag mijn aanzien willen behouden, door te laten zien dat ik niet fout was geweest en dat ik ook een geduw niet tolereer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef Curlbrah het volgende:
Tijd voor een andere sportschool en jezelf de volgende keer wat meer in de hand houden.
Zo te lezen ga je niet naar de sportschool om gewoon even lekker te trainen maar heb je er een heel sociaal idee aan vast hangen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef rzverk het volgende:
[..]
Maar vind jij dat ik daar niet meer mijn gezicht kan laten zien uit zelfrespect, moet ik echt met de spreekwoordelijke staart tussen de benen weg druipen? Ik zou eerder graag mijn aanzien willen behouden, door te laten zien dat ik niet fout was geweest en dat ik ook een geduw niet tolereer.
Als het niet sociaal is, wat is het dan? Iedereen kletst met elkaar, glimlacht, en van alles nog wel, het is niet alsof ik mijn neus in een boek kan steken en de omgeving negeren of zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zo te lezen ga je niet naar de sportschool om gewoon even lekker te trainen maar heb je er een heel sociaal idee aan vast hangen.
Malloten zat in de sportschool maar ze zijn makkelijk te negeren.
Dat wilde ik zelfs vanmiddag doen, alleen, nadat ik de manager had ingelicht, volgde die mij naar de kluiskamersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:03 schreef imikethat het volgende:
Zoek hem op en sla 'm kapot. Dat zal hem leren
En toen kwam je, net als capuchonjongen, klaar?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef rzverk het volgende:
Dames en heren van het chatforum,
[........]
Die pakte mij dus bij mijn capuchon (had een sweatshirt aan)en trok mij daaraan en slingerde mij een rondje om door mijn hemd steeds vast te grijpen, en vervolgens zei hij dat ik moest weggaan.
[.......]
Wie is dat? een of andere superheld of zo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
En toen kwam je, net als capuchonjongen, klaar?!
![]()
Zoek zijn huis op en neuk zijn vriendin. Dat zal hem leren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef rzverk het volgende:
[..]
Dat wilde ik zelfs vanmiddag doen, alleen, nadat ik de manager had ingelicht, volgde die mij naar de kluiskamersnadat hij besloten had mij uit te zetten.
oke nu gaan we wel offtopic en onzinnig doen, ik kan er misschien wel om lachen achteraf, maar het is wel degelijk een serieus probleem hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef imikethat het volgende:
[..]
Zoek zijn huis op en neuk zijn vriendin. Dat zal hem leren.
Nee nu niet meer inderdaad. Daarom zou ik persoonlijk wat anders gaan zoeken. Zo te lezen is het een kleine sportschool waar iedereen elkaar kent en daarbij ontstaat toch al soms een rare sfeer IMOquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef rzverk het volgende:
[..]
Als het niet sociaal is, wat is het dan? Iedereen kletst met elkaar, glimlacht, en van alles nog wel, het is [b]niet alsof ik mijn neus in een boek kan steken en de omgeving negeren of zo.[/b]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |