Dacht ik ook net.quote:
Weet ik veel!quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit er nog een besnorde voetbal analyticus?
GMTAquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies die ik ook in gedachten had
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit.
Maak even Dionne topic van
kardinaalteken!quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies die ik ook in gedachten had
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:46 schreef Baszh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Epicentrum
Staat ook echt vermeld 'niet episch centrum'
Topper!quote:
Enyaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
sail away sail away sail away
Beter zenden ze dat elke dag om 19:00 uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is alles wat DWDD niet is, goed.
Props voor jou.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik doe dit allemaal mobiel trouwens.
Nee joh dan is het gelijk met Spangas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Beter zenden ze dat elke dag om 19:00 uit.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
Ik doe dit allemaal mobiel trouwens.
Ja, zolang Matthijs maar mag blijven zitten en geen vragen hoeft te stellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan die ook eens komen zingen bij DWDD?
* Half 8quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh dan is het gelijk met Spangas.
Tot zover tot morgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef OProg het volgende:
Snel!!!
De 10 minuten reclame staat klaar.
Ik weet het niet, hoor. Paul is toch wel een beetje 2005.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
TVTIP vreten met Paul:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_test_voedselkennis/
Hij vreet nog als de bestequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor. Paul is toch wel een beetje 2005.
Ik kijk nu naar Met het mes op tafel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
TVTIP vreten met Paul:
http://www.tvgids.nl/arti(...)_test_voedselkennis/
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Met het mes op tafel.
Mooi bruggetje dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Met het mes op tafel.
Is daar geen topic van?quote:
Nou sorry maar dat lijkt me helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi bruggetje dus
TV / De Nationale Eettest 2014 - NED1. 20:30 uur
Ach als er toch niks anders isquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is daar geen topic van?
[..]
Nou sorry maar dat lijkt me helemaal niet leuk.
Ik wil wel Real Madrid - Atleti kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als er toch niks anders isIk zag het staan toen ik op tvgids keek.
Ik heb nu Mes op Tafel opgezet joh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel Real Madrid - Atleti kijken.
TV / Met het mes op tafel - Deel 3: Minimaal 10, Maximaal 50quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu Mes op Tafel opgezet joh.
Goaaalll Atleti!
Toch wel een topic dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TV / Met het mes op tafel - Deel 3: Minimaal 10, Maximaal 50
Hier verder!
Niet zo, Wauke.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het altijd plezierig om te zien als Koos Postema af gaat.
He! Niet zo he. Geen Wouke meer sinds haar optreden bij de slimste mens. Verzin maar iets anders. Ik weet wel dat ze in Brazilie Portugees spreken.quote:
Wanneer ging die af dan? Hij vergistte zich in een naam, nou het is wat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het altijd plezierig om te zien als Koos Postema af gaat.
Hee Marco, nu op 2: Kockelmann en Van der Staaijgodquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wanneer ging die af dan? Hij vergistte zich in een naam, nou het is wat.
Bedankt voor de tip, ik ben namelijk ook fan van Henk der Staaij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee Marco, nu op 2: Kockelmann en Van der Staaijgod
Is dat de melaatse broer van Kees?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ben namelijk ook fan van Henk der Staaij.
Dat is ook helemaal niet erg. Maar het duurde wel erg lang voor hij het door had en vond het ook helemaal niet grappig dat er om gelachen werd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wanneer ging die af dan? Hij vergistte zich in een naam, nou het is wat.
Mathijs kwam er zelf ook niet op.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg. Maar het duurde wel erg lang voor hij het door had en vond het ook helemaal niet grappig dat er om gelachen werd.
Ondanks dat het programma er niet beter op is geworden is het unaniem een belachelijk groot succes.quote:DWDD op één na best bekeken aflevering ooit
De Wereld Draait Door beleefde met 1.743.000 kijkers de op één na best bekeken aflevering ooit. Die van 8 januari trok er met 1.782.000 net iets meer, inclusief de uitgestelde kijkers. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.
Het aftappen van telefoondata en de Olympische Spelen kwamen als hoofdonderwerpen aan bod in de uitzending van gisteravond. Aan tafel zaten onder andere Huib Modderkolk, Joost Vullings, Koos Postema en Leona Philippo. Rockband Within Temptation, die nu ook in de Amerikaanse hitlijsten staat, verzorgde een optreden.
De Nationale Eettest van BNN heeft woensdagavond ruim 1,6 miljoen kijkers getrokken. Het spelprogramma belandde daarmee op plek 4 van de Dag Top 25. De show draaide om kennis van voedsel en er deden veel BN'ers aan mee. Ook de kijker thuis kon meespelen.
De talkshows Pauw & Witteman (VARA) en RTL Late Night (RTL) ontliepen elkaar weer niet veel. De eerste trok 776.000 kijkers, naar de tweede keken 749.000 mensen.
Het realityprogramma Utopia duikt weer onder de grens van een miljoen kijkers en weet 861.000 mensen aan de buis te kluisteren. Daarmee komt het tv-experiment op de tiende positie in de kijkcijferlijst.
Hij weer.quote:Tafelheer: Wilfred de Bruijn
Wilfred de Bruijn is een Nederlandse Parijzenaar die ernstig mishandeld werd nadat hij arm in arm met zijn vriend over straat liep.
Zijn enige verdienste, verder kan ie niks.quote:Wilfred de Bruijn is een Nederlandse Parijzenaar die ernstig mishandeld werd nadat hij arm in arm met zijn vriend over straat liep.
Daarom wil ik dat toch nog even aanhalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn enige verdienste, verder kan ie niks.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met hem, hij doet het beter dan 50 % van de tafelzitters.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij weer.
Naja, er zal meer uit komen dan onze tafeldame van gister. Niet dat dat heel erg moeilijk is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met hem, hij doet het beter dan 50 % van de tafelzitters.
Hij is bibliothecaris volgens dit artikel van Trouw:quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat doet die Wilfred de Bruijn eigenlijk voor de kost?
Overigens vind ik hem als tafelheer ook prima te hebben, hij zegt tenminste af en toe iets.
Dat je überhaupt een gedachte kan hebben als dit, maar dan ook nog de moeite neemt op het te posten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan steeds opgetrommeld?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef NvM het volgende:
[..]
Dat je überhaupt een gedachte kan hebben als dit, maar dan ook nog de moeite neemt op het te posten.
Ik denk eerder dat het de symboliek is waar hij een belichaming van is geworden, dan om zijn daadwerkelijke competenties. Maar om dan te dat het zijn enige 'verdienste' is en dat hij verder niets kan is nogal kort door de bocht. Toevallig vind ik hem wel een van de intelligentere en welbespraakte tafelheren/dames, al staat dat los van jouw uitspraak over hem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom wordt hij dan steeds opgetrommeld?
Laat gaan joh die Wilfred, ja toch? Kan jou dat nou schelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:30 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het de symboliek is waar hij een belichaming van is geworden, dan om zijn daadwerkelijke competenties. Maar om dan te dat het zijn enige 'verdienste' is en dat hij verder niets kan is nogal kort door de bocht. Toevallig vind ik hem wel een van de intelligentere en welbespraakte tafelheren/dames, al staat dat los van jouw uitspraak over hem.
Ondanks dat je doet vermoeden dat ik mij er bovengemiddeld druk over maak, bepaal ik dat liever zelf. Zoveel energie en moeite kostte die reactie nou ook alweer niet. Je mag ook best inhoudelijk reageren hoor, daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat gaan joh die Wilfred, ja toch? Kan jou dat nou schelen.
We hebben het account van Victoria Koblenko gevonden, dacht ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:45 schreef NvM het volgende:
[..]
Ondanks dat je doet vermoeden dat ik mij er bovengemiddeld druk over maak, bepaal ik dat liever zelf. Zoveel energie en moeite kostte die reactie nou ook alweer niet. Je mag ook best inhoudelijk reageren hoor, daar is niets mis mee.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben het account van Victoria Koblenko gevonden, dacht ik.
quote:De Nederlandse Opera en Het Nationale Ballet zingen en dansen vanavond de leader van DWDD.
Ik zet een kruisje links bovenaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:32 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Shit zeg, wat moeten wij nu?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:36 schreef Stickertje het volgende:
Alweer Prem? Ik sla dus weer een DWDD over..
Ik keek Cambuur - PSVquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Mexicanogod eigenlijk?
Is Prem echt wat je het liefste wil?quote:
Ik ken jullie zo langzamerhand hequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat soort quotes worden tegenwoordig verwijderd?
Mijn excuses, het was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Voordat de quotegrollen weer kwamen even weggehaald.
En dit keer was jij het niet eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn excuses, het was niet mijn bedoeling
Ja, Corrie schopt je gewoon voor je hol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat soort quotes worden tegenwoordig verwijderd?
censuurquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
Voordat de quotegrollen weer kwamen even weggehaald.
Uh dat doen we ook maar niet he?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:04 schreef superniger het volgende:
[..]
censuur
Noord-Korea praktijken.
Nogal.quote:
Rutger Castricum wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs Pieter Derks durft deze grap niet te maken.
De Busonjee?quote:
Goede vragen en heeft wel wat zinnigs te melden elke keerquote:
Dat heb ik ook bij Felix Rottenberg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goede vragen en heeft wel wat zinnigs te melden elke keer
Met potloodjes erop.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
Frenk heeft weer een hip shirt in de kast gevonden.
Een shirt met een dubbele boodschap.quote:
Een stiekeme verwijzing naar Claudia.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Een shirt met een dubbele boodschap.
Ik ken hem nog niet. Maar hij heeft een toffe jasquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
van der Wulp. De nieuwe Dominique, die de nieuwe Ferry is.
Zou wel een van zijn betere zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelfs Pieter Derks durft deze grap niet te maken.
Hij zou geweldige goed zijn door zijn geniaal gevoel voor timing.quote:
Waar staat het filmpje?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
een botoxsecretaresse die.zich omhoog heeft geneukt
Inderdaad, timing is alles, en dat is iets dat je niet kán leren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zou geweldige goed zijn door zijn geniaal gevoel voor timing.
in een diepte-interview met de zelfverklaarde Meesterintervieuwer, die altijd ook op de foto wil.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:14 schreef OProg het volgende:
Maar gewoon ff frenk nalullen dan en een paar keer 'mea culpa' roepen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Ik ga even Spangas kijken, ik geloof dit wel.
Bartho Braat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
Ivo Niehe en Jeroen Krabbe zijn toch de absolute grootmeesters?
Met z'n kaak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:19 schreef Specularium het volgende:
Die hommertje is spraakzaam vandaag.
Je komt dan ook niet zomaar op drie uur over een film lullen.quote:
Van Mika?quote:
Hij is te groot voor Nederland.quote:
Apocalypse Now.quote:
Niks mis mee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Dit doet mij denken aan die tijd dat ik met mijn helikopter boven Vietnam vloog.
Inderdaadquote:
"I love the smell of napalm in the Morning".quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Beetje napalm hier, beetje napalm daar.
Dat is de charme ervan volgens Matthijs.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is er van dit item niks te volgen
ligt aan jou.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is er van dit item niks te volgen
Zoveel heb je er vandaag de dag niet meer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Al die kleine poppetjes zijn mensen!
Allebei toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Stille Kracht, Stille Kracht. Was dat nou met Pleunie Touwladder of Willem Nijholt?
ze zijn al in sochiquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten Erben en Henry niet naar Sotsji
Of Eddy the Eagle of Gomez die schaatser.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:29 schreef Martinello het volgende:
Nu die dikke roddelaarster uit Venezuela nog.
quote:
Goeie postquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |