Geen halve marathons gelopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Maar hoe ging dat dan in oneven jaren?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, zul je toch echt zelf moeten doen. Als jij toe wilt geven aan je luiheid moet je dat gewoon doen, natuurlijk.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Yeah, ik mag lopen vanavond
Schijt aan de regen!
Hup, naar buiten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef Debsterr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Die Jabra heb ik en ze zitten prima, maar je moet ze inderdaad om de haverklap opladen. Voordeel van die Jabra (tenminste de versie die ik heb) is dat er ook een microfoon in zit, dus je kunt ook een telefoontje aannemen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik denk dat oordopjes met een clip en een kort snoer de beste oplossing is. Bluetooth (zoals de Jabra Sport hieronder) ziet er ook ideaal uit, maar naast de hoge prijs schijn je de accu om de 6-8 uur op te moeten laden...
[ afbeelding ]
Kun je met de knopjes ook naar een volgend nummer gaan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die Jabra heb ik en ze zitten prima, maar je moet ze inderdaad om de haverklap opladen. Voordeel van die Jabra (tenminste de versie die ik heb) is dat er ook een microfoon in zit, dus je kunt ook een telefoontje aannemen.
Ik deed het ook, toen ik hoogzwanger was en ik niet meer zoveel km kon wandelen/waggelen. Dan is voor de hond een fiets fijn. En voor die van ons was het ook een traktatie toen hij nog jonger was en heel veel energie hadquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind mensen die hun hond aan de fiets uitlaten luie donders. Valt me nog mee dat ze dat niet per auto doen. Enfin, excuses voor het ongevraagde meninkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef Nirak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef Nirak het volgende:
Wie is de mol
[..]
Ik deed het ook, toen ik hoogzwanger was en ik niet meer zoveel km kon wandelen/waggelen. Dan is voor de hond een fiets fijn. En voor die van ons was het ook een traktatie toen hij nog jonger was en heel veel energie had
Nu gaat hij soms mee rennen, maar hij is wat ouder en heeft het al eens gepresteerd dat hij halverwege omdraait.... Want voor de kachel liggen is veel fijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fietsen is een goed alternatief nu.
ik kan nu niet zo vaak gaan hardlopen door blessure en er zijn niet altijd gebieden waar je ze los kan laten rauzen.
dan is de fiets om even flink te rennen een goede optie.home is where doghair sticks to anything but the dog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sennheiser OMX 180, loop ik ook wedstrijden meequote:Op donderdag 6 februari 2014 18:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand nog aanbevelingen voor een goede hardloop headset?
Ik loop nu met de in-ears die bij mijn Galaxy S3 zaten. Prima oordopjes buiten het sporten om, maar tijdens het hardlopen valt er toch regelmatig eentje uit. Daarnaast is het snoer wat lang, waardoor het de hele tijd heen en weer zwiept.
Ik denk dat oordopjes met een clip en een kort snoer de beste oplossing is. Bluetooth (zoals de Jabra Sport hieronder) ziet er ook ideaal uit, maar naast de hoge prijs schijn je de accu om de 6-8 uur op te moeten laden...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:53 schreef Gogo83 het volgende:
Als ik vroeger tijdens slecht weer een hardloper zag, dan verklaarde ik die voor gek.
Ondanks de regen had ik zin om weer te gaan na een week niet lopen. In de eerste kilometer voelde ik m'n rechterscheenbeen nog wel, maar niet pijnlijk. Rustig aan begonnen en sowieso vrij rustig aan gedaan. En wat was het lekker! Of het kwam omdat ik een week niet had kunnen lopen? Wie zal het zeggen, maar lekker was het!En daar gaat 't om!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top dat je pijntje (zo goed als) weg is
♥ || Baby catcher in training || ♥
Wat een afstand!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Zojuist ingeschreven voor de ultramarathon (60 KM) in Den Haag op 21 september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Dat is ver.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ik begrijp dat de groep een beetje de kantjes eraf loopt (en nee, niet door de snelheid de kanten eruit lopen) als de trainer er niet is.Die heeft griep. Ik liep ineens voorop, omdat ik wel netjes D3 liep en de anderen niet. Maar goed, wel lekkere training gehad weer. Ondanks het zeikerige pokkeweer.
Ingelopen, losmaken, 1-2-3-4-5-6-7-8 minuten D3 met de eerste 4 keer 1 minuut wandelen en daarna 4 x 2 minuten wandelen.
Wel een stukje korter gelopen dan normaal. Maar dat was niet zo erg met dit weer.Tja... Voor wie train je dan, voor jezelf of de trainer? Fijn dat je wel fijn hebt kunnen trainen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De boog hoeft niet altijd gespannen te staanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tja... Voor wie train je dan, voor jezelf of de trainer? Fijn dat je wel fijn hebt kunnen trainen!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Dat is ook weer hartstikke waarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De boog hoeft niet altijd gespannen te staan
Dat is best een eindje, dapper! Leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Van harte!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe kan een mens z'n verjaardag beter vieren dan met het rennen van rondjes in de regen?
Ik weet zo niks te verzinnen. Dus dat hebben we maar gedaan vandaag!
http://www.endomondo.com/workouts/294173240/10882483
Benen voelden goed fris en energiek na de afgelopen week wat minder gelopen te hebben. Hopelijk voelen ze zondag ook zo lekker!
Warm, thuis op de bank. Met appeltaart met extra slagroom, creme brulee en pizza's..quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe kan een mens z'n verjaardag beter vieren dan met het rennen van rondjes in de regen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Benen voelden goed fris en energiek na de afgelopen week wat minder gelopen te hebben. Hopelijk voelen ze zondag ook zo lekker!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef Levitas het volgende:
Net voor het eerst sinds 16 januari weer eens gelopen en was dat lekker zeg!3x 2 kilometer was toch best wel pittig. Merkte dat mijn hartslag 10 - 15 slagen hoger lag dan normaal op dat tempo, maar niet gek als je een aantal weken stil hebt gezeten.
Tijdens de eerste 2 km wel eventjes een vreemd gevoel aan de voeten, met die steunzolen. Maar tijdens de rust en het 2e intervalletje voelde ik al helemaal niets meer. Aan het eind van het 3e blokje begon ik het wel weer iets te voelen. Er lijkt een soort van randje aan de zool te zitten die nu eventjes irriteert na x stappen. Maar dat lijkt me logisch, er zit toch iets je voet tegen te houden wat er nog nooit heeft gezeten..
Het scheenbeen helemáál niet gevoeld, dus dat is nķg positiever!![]()
Er valt van alles te verzinnen maar als hardloper hoort een rondje rennen er ook bij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Ik vind het jammer dat je je eigen gevoel niet durft te volgen. Je loopt niet omdat het moet, je loopt omdat je dat wil. Daar hoort bij dat je naar je eigen lichaam luistert, en naar diens adviezen luistert.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Net terug van 6x1000p800. Eerste helft wind tegen en koude regen. Mijn handen deden pijn. Ik wilde echt opgeven, maar onder druk van bekenden in mijn omgeving die daar commentaar op zouden gaan hebben, heb ik doorgezet. Nu dus heel tevreden.
60 keer 1 KM klinkt al minder..quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef flipsen het volgende:
Feliz cumple Wolve
En MvN, ben je wel helemaal goed bij je hoofd?!?
Hm, inderdaad... Waar kan ik me opgeven?quote:
Ik heb medelijden met je van de 60 km zou jij nog geen 18 km lol hebben, de meeste mensen zouden het andersom hebben. Alleen de laatste km's is voor hun dan een beetje afzien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
the fun starts after 42.2km
Ik wist niet dat Den Haag zo groot was dat je daar 60 km kan ronddwalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Nee Cowboy, de eerste 42km zijn warming up.... daarna wordt het pas echt leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 05:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je van de 60 km zou jij nog geen 18 km lol hebben, de meeste mensen zouden het andersom hebben. Alleen de laatste km's is voor hun dan een beetje afzien.
Je bent echt lekker bezig hoor, maar als je vier dagen wilt herstellen van zes km, dan heb je ze volgens mij te hard gelopen. Niet iedere training is een wedstrijd en van langzaamaan word je sneller.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Yuki het volgende:
Gefeliciteerd, Wolve!
Vanavond lekker de beentjes los gefietst in de sportschool, en nu rust tot zondag
Wellicht maandag pas weer lopenmaar dat is voor het herstel waarschijnlijk wel ff goed.
Dat. Ik heb gisteren eens naar je afgelopen maand gekeken, Yuki. Je zegt dat je vandeweek een trainings PR had gelopen. Dat was 6km met iets onder de 6 min/km geloof ik. Waarom zitten dan ál je trainingen rond de 6 min/km?? Dat wil dus zeggen dat je vrijwel continu op je max loopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Je bent echt lekker bezig hoor, maar als je vier dagen wilt herstellen van zes km, dan heb je ze volgens mij te hard gelopen. Niet iedere training is een wedstrijd en van langzaamaan wordt je sneller.
Als ik naar de adviezen van mijn lichaam luister dan loop ik alleen nog maar bij windstil weer bij een graad of 14 met schapenwolkjes en alleen in een periode dat ik niet zoveel hoef te werken. Dat staat gelijk aan stoppen in dit land met altijd grafweer. Dit lichaam moet gewoon z'n bek houden als het pijntjes schreeuwt die niets met blessures te maken hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef pijll het volgende:Ik vind het jammer dat je je eigen gevoel niet durft te volgen. Je loopt niet omdat het moet, je loopt omdat je dat wil. Daar hoort bij dat je naar je eigen lichaam luistert, en naar diens adviezen luistert.
Sommige pijntjes zijn niet erg mag je gerust op doorlopen, andere pijntjes kun je weghalen door iets je loophouding te veranderen en als laatste de pijntjes waarvan je zelf moet oordelen of het verstandig is om door te lopen of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik naar de adviezen van mijn lichaam luister dan loop ik alleen nog maar bij windstil weer bij een graad of 14 met schapenwolkjes en alleen in een periode dat ik niet zoveel hoef te werken. Dat staat gelijk aan stoppen in dit land met altijd grafweer. Dit lichaam moet gewoon z'n bek houden als het pijntjes schreeuwt die niets met blessures te maken hebben.
Balen! Zit een loopje er ook in vandaag of morgen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
Mijn lichaam en geest zitten op dit moment te schreeuwen om een loopje.
Heb niet bepaald een goeie dag op het werk
Herkenbaar, ik zit al de hele week met mijn kont in een stoel en mijn been omhoog op een krukje, door die stomme val afgelopen zondag. Ik ben de hele tijd positief geweest maar ik loop potdomme nog steeds op krukken door het huis te schuiven en morgen mis ik dus mijn looptraining. Vandaag vind ik mezelf zielig en ook dat haat ik. Blegh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
Mijn lichaam en geest zitten op dit moment te schreeuwen om een loopje.
Heb niet bepaald een goeie dag op het werk
Hoop dat ik vanavond nog kan gan intervallen, en anders morgen beginnen met oefeningen om van haklanding af te komen en op zondag een LDL.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Balen! Zit een loopje er ook in vandaag of morgen?
Dit pijntje ging om koude handen vanwege wind tegen en veel regen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:46 schreef Greyson het volgende:
[..]
Sommige pijntjes zijn niet erg mag je gerust op doorlopen, andere pijntjes kun je weghalen door iets je loophouding te veranderen en als laatste de pijntjes waarvan je zelf moet oordelen of het verstandig is om door te lopen of niet.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit al de hele week met mijn kont in een stoel en mijn been omhoog op een krukje, door die stomme val afgelopen zondag. Ik ben de hele tijd positief geweest maar ik loop potdomme nog steeds op krukken door het huis te schuiven en morgen mis ik dus mijn looptraining. Vandaag vind ik mezelf zielig en ook dat haat ik. Blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voortaan wel alles 2x uploaden....
2x maar? ik zit inmiddels aan 3 Xquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef cafca het volgende:
Ook maar een Endomondo-profiel aangemaakt
http://www.endomondo.com/workouts/294148376/14233744
Moet ik voortaan wel alles 2x uploaden....
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef cafca het volgende:
Ook maar een Endomondo-profiel aangemaaktJa dat doe ik ook, eerst van de Polar naar de pc en dan exporteren naar Endomondo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voortaan wel alles 2x uploaden....
Gisteren mijn intervaltraining wel 3x gedaan, ook naar Garmin Connect, omdat die de enige is die de laps netjes in verschillende splits weergeeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:55 schreef Guard het volgende:
[..]
2x maar? ik zit inmiddels aan 3 Xen volgens mij zijn er hier die nog meer sites gebruiken
Op krukken?? Was er toch iets kapot dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit al de hele week met mijn kont in een stoel en mijn been omhoog op een krukje, door die stomme val afgelopen zondag. Ik ben de hele tijd positief geweest maar ik loop potdomme nog steeds op krukken door het huis te schuiven en morgen mis ik dus mijn looptraining. Vandaag vind ik mezelf zielig en ook dat haat ik. Blegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |