Dat is ver.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Zojuist ingeschreven voor de ultramarathon (60 KM) in Den Haag op 21 september
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ik begrijp dat de groep een beetje de kantjes eraf loopt (en nee, niet door de snelheid de kanten eruit lopen) als de trainer er niet is.Die heeft griep. Ik liep ineens voorop, omdat ik wel netjes D3 liep en de anderen niet. Maar goed, wel lekkere training gehad weer. Ondanks het zeikerige pokkeweer.
Ingelopen, losmaken, 1-2-3-4-5-6-7-8 minuten D3 met de eerste 4 keer 1 minuut wandelen en daarna 4 x 2 minuten wandelen.
Wel een stukje korter gelopen dan normaal. Maar dat was niet zo erg met dit weer.Tja... Voor wie train je dan, voor jezelf of de trainer? Fijn dat je wel fijn hebt kunnen trainen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De boog hoeft niet altijd gespannen te staanquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tja... Voor wie train je dan, voor jezelf of de trainer? Fijn dat je wel fijn hebt kunnen trainen!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Dat is ook weer hartstikke waarquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De boog hoeft niet altijd gespannen te staan
Dat is best een eindje, dapper! Leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Van harte!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe kan een mens z'n verjaardag beter vieren dan met het rennen van rondjes in de regen?
Ik weet zo niks te verzinnen. Dus dat hebben we maar gedaan vandaag!
http://www.endomondo.com/workouts/294173240/10882483
Benen voelden goed fris en energiek na de afgelopen week wat minder gelopen te hebben. Hopelijk voelen ze zondag ook zo lekker!
Warm, thuis op de bank. Met appeltaart met extra slagroom, creme brulee en pizza's..quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe kan een mens z'n verjaardag beter vieren dan met het rennen van rondjes in de regen?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Benen voelden goed fris en energiek na de afgelopen week wat minder gelopen te hebben. Hopelijk voelen ze zondag ook zo lekker!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef Levitas het volgende:
Net voor het eerst sinds 16 januari weer eens gelopen en was dat lekker zeg!3x 2 kilometer was toch best wel pittig. Merkte dat mijn hartslag 10 - 15 slagen hoger lag dan normaal op dat tempo, maar niet gek als je een aantal weken stil hebt gezeten.
Tijdens de eerste 2 km wel eventjes een vreemd gevoel aan de voeten, met die steunzolen. Maar tijdens de rust en het 2e intervalletje voelde ik al helemaal niets meer. Aan het eind van het 3e blokje begon ik het wel weer iets te voelen. Er lijkt een soort van randje aan de zool te zitten die nu eventjes irriteert na x stappen. Maar dat lijkt me logisch, er zit toch iets je voet tegen te houden wat er nog nooit heeft gezeten..
Het scheenbeen helemáál niet gevoeld, dus dat is nóg positiever!![]()
Er valt van alles te verzinnen maar als hardloper hoort een rondje rennen er ook bij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Ik vind het jammer dat je je eigen gevoel niet durft te volgen. Je loopt niet omdat het moet, je loopt omdat je dat wil. Daar hoort bij dat je naar je eigen lichaam luistert, en naar diens adviezen luistert.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Net terug van 6x1000p800. Eerste helft wind tegen en koude regen. Mijn handen deden pijn. Ik wilde echt opgeven, maar onder druk van bekenden in mijn omgeving die daar commentaar op zouden gaan hebben, heb ik doorgezet. Nu dus heel tevreden.
60 keer 1 KM klinkt al minder..quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef flipsen het volgende:
Feliz cumple Wolve
En MvN, ben je wel helemaal goed bij je hoofd?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |