Hm, inderdaad... Waar kan ik me opgeven?quote:
Ik heb medelijden met je van de 60 km zou jij nog geen 18 km lol hebben, de meeste mensen zouden het andersom hebben. Alleen de laatste km's is voor hun dan een beetje afzien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
the fun starts after 42.2km
Ik wist niet dat Den Haag zo groot was dat je daar 60 km kan ronddwalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef _MvN_ het volgende:
Zojuist ingeschreven voor de ultramarathon (60 KM) in Den Haag op 21 september
Nee Cowboy, de eerste 42km zijn warming up.... daarna wordt het pas echt leukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 05:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je van de 60 km zou jij nog geen 18 km lol hebben, de meeste mensen zouden het andersom hebben. Alleen de laatste km's is voor hun dan een beetje afzien.
Je bent echt lekker bezig hoor, maar als je vier dagen wilt herstellen van zes km, dan heb je ze volgens mij te hard gelopen. Niet iedere training is een wedstrijd en van langzaamaan word je sneller.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:51 schreef Yuki het volgende:
Gefeliciteerd, Wolve!
Vanavond lekker de beentjes los gefietst in de sportschool, en nu rust tot zondag
Wellicht maandag pas weer lopenmaar dat is voor het herstel waarschijnlijk wel ff goed.
Dat. Ik heb gisteren eens naar je afgelopen maand gekeken, Yuki. Je zegt dat je vandeweek een trainings PR had gelopen. Dat was 6km met iets onder de 6 min/km geloof ik. Waarom zitten dan ál je trainingen rond de 6 min/km?? Dat wil dus zeggen dat je vrijwel continu op je max loopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Je bent echt lekker bezig hoor, maar als je vier dagen wilt herstellen van zes km, dan heb je ze volgens mij te hard gelopen. Niet iedere training is een wedstrijd en van langzaamaan wordt je sneller.
Als ik naar de adviezen van mijn lichaam luister dan loop ik alleen nog maar bij windstil weer bij een graad of 14 met schapenwolkjes en alleen in een periode dat ik niet zoveel hoef te werken. Dat staat gelijk aan stoppen in dit land met altijd grafweer. Dit lichaam moet gewoon z'n bek houden als het pijntjes schreeuwt die niets met blessures te maken hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef pijll het volgende:Ik vind het jammer dat je je eigen gevoel niet durft te volgen. Je loopt niet omdat het moet, je loopt omdat je dat wil. Daar hoort bij dat je naar je eigen lichaam luistert, en naar diens adviezen luistert.
Sommige pijntjes zijn niet erg mag je gerust op doorlopen, andere pijntjes kun je weghalen door iets je loophouding te veranderen en als laatste de pijntjes waarvan je zelf moet oordelen of het verstandig is om door te lopen of niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik naar de adviezen van mijn lichaam luister dan loop ik alleen nog maar bij windstil weer bij een graad of 14 met schapenwolkjes en alleen in een periode dat ik niet zoveel hoef te werken. Dat staat gelijk aan stoppen in dit land met altijd grafweer. Dit lichaam moet gewoon z'n bek houden als het pijntjes schreeuwt die niets met blessures te maken hebben.
Balen! Zit een loopje er ook in vandaag of morgen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
Mijn lichaam en geest zitten op dit moment te schreeuwen om een loopje.
Heb niet bepaald een goeie dag op het werk
Herkenbaar, ik zit al de hele week met mijn kont in een stoel en mijn been omhoog op een krukje, door die stomme val afgelopen zondag. Ik ben de hele tijd positief geweest maar ik loop potdomme nog steeds op krukken door het huis te schuiven en morgen mis ik dus mijn looptraining. Vandaag vind ik mezelf zielig en ook dat haat ik. Blegh.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
Mijn lichaam en geest zitten op dit moment te schreeuwen om een loopje.
Heb niet bepaald een goeie dag op het werk
Hoop dat ik vanavond nog kan gan intervallen, en anders morgen beginnen met oefeningen om van haklanding af te komen en op zondag een LDL.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Balen! Zit een loopje er ook in vandaag of morgen?
Dit pijntje ging om koude handen vanwege wind tegen en veel regen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:46 schreef Greyson het volgende:
[..]
Sommige pijntjes zijn niet erg mag je gerust op doorlopen, andere pijntjes kun je weghalen door iets je loophouding te veranderen en als laatste de pijntjes waarvan je zelf moet oordelen of het verstandig is om door te lopen of niet.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit al de hele week met mijn kont in een stoel en mijn been omhoog op een krukje, door die stomme val afgelopen zondag. Ik ben de hele tijd positief geweest maar ik loop potdomme nog steeds op krukken door het huis te schuiven en morgen mis ik dus mijn looptraining. Vandaag vind ik mezelf zielig en ook dat haat ik. Blegh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voortaan wel alles 2x uploaden....
2x maar? ik zit inmiddels aan 3 Xquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef cafca het volgende:
Ook maar een Endomondo-profiel aangemaakt
http://www.endomondo.com/workouts/294148376/14233744
Moet ik voortaan wel alles 2x uploaden....
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef cafca het volgende:
Ook maar een Endomondo-profiel aangemaaktJa dat doe ik ook, eerst van de Polar naar de pc en dan exporteren naar Endomondo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik voortaan wel alles 2x uploaden....
Gisteren mijn intervaltraining wel 3x gedaan, ook naar Garmin Connect, omdat die de enige is die de laps netjes in verschillende splits weergeeft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:55 schreef Guard het volgende:
[..]
2x maar? ik zit inmiddels aan 3 Xen volgens mij zijn er hier die nog meer sites gebruiken
Op krukken?? Was er toch iets kapot dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit al de hele week met mijn kont in een stoel en mijn been omhoog op een krukje, door die stomme val afgelopen zondag. Ik ben de hele tijd positief geweest maar ik loop potdomme nog steeds op krukken door het huis te schuiven en morgen mis ik dus mijn looptraining. Vandaag vind ik mezelf zielig en ook dat haat ik. Blegh.
Wilde het ook al aanbieden, maar jij lijkt me daar uitermate geschikt voorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:59 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens wil ik best aan LadyOracle vragen of ze de Endomondo-groep overdraagt aan mij. Dan kan het lijstje met namen worden gecompleteerd en kunnen mensen ook weer snel worden toegevoegd (ik begreep dat het momenteel nogal lang duurt). Als mensen dat goed vinden natuurlijk.
4x: GC, Smashrun (die is eenvoudig vanwege koppeling met GC), Strava en Endomondo. Overigens ook precies in die volgorde, ik ben nog steeds niet kapot van Endomondo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:55 schreef Guard het volgende:
[..]
2x maar? ik zit inmiddels aan 3 Xen volgens mij zijn er hier die nog meer sites gebruiken
Gekneusd denk ik, als ik even heb gezeten staat mijn knie in gebogen stand en kan ik hem niet strekken en er niet op steunen, na een minuut of 10 gaat dat wel en kan ik kleine stapjes maken. Tot ik weer even ga zitten dan begint het weer opnieuw. Mijn knie is een beetje dik en vooral heel stijf en pijnlijk, ook een beetje warm. Ik wil de huisarts er wel even naar laten kijken maar heb geen vervoer er heen en de HA komt niet bij mij omdat het geen spoedgeval is. Maandag kan ik een lift krijgen, dan maar even langs als het niet verbeterd is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op krukken?? Was er toch iets kapot dan?
Balen! Beterschap, en neem maar goed rust.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:17 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Gekneusd denk ik, als ik even heb gezeten staat mijn knie in gebogen stand en kan ik hem niet strekken en er niet op steunen, na een minuut of 10 gaat dat wel en kan ik kleine stapjes maken. Tot ik weer even ga zitten dan begint het weer opnieuw. Mijn knie is een beetje dik en vooral heel stijf en pijnlijk, ook een beetje warm. Ik wil de huisarts er wel even naar laten kijken maar heb geen vervoer er heen en de HA komt niet bij mij omdat het geen spoedgeval is. Maandag kan ik een lift krijgen, dan maar even langs als het niet verbeterd is.
Bedankt voor de belangstelling, ik voel me zo'n zeurpiet
Dank jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:20 schreef Gogo83 het volgende:
Een zeurpiet? Echt niet! Je hebt alle redenom flink te balen. Sterkte, hopelijk is er snel verbetering!
Wat knap!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:35 schreef Wolve000 het volgende:
http://www.austin360.com/(...)sean-maguire-runnin/
Ik wil denk ik een echt waterdicht jasje. Want wat ik nu heb is niet echt fijn bij weer zoals gisteravond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Quoi het volgende:
@Angel-A: Tuurlijk geen aansteller. Alleen ik zou het serieus nemen en gewoon naar de HA gaan, desnoods bel je aan bij de buuf voor een lift of neem je de tuktuk
Bemoedigend weer is het niet neeLopen in een groepje en trainen voor een afstand helpt enorm. Iedereen komt heel trouw, weer of geen weer. Ik heb mijn fijnste hardloopjack aan de waslijn hangen en ga er lekker voor vanavond. Door de regen ploegen heeft dan ook wel wat
Ik kan je mijn Ronhill Trail Tempest jasje aanraden. Gisteren nog mee in de zeikregen op de baan gerend en dat scheelde echt zóveel!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik wil denk ik een echt waterdicht jasje. Want wat ik nu heb is niet echt fijn bij weer zoals gisteravond.
Mja, ik was gister tot op het bot nat. Het jasje houdt wel iets aan wind en regen tegen, maar weer zoals gisteren is echt too much...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:11 schreef Quoi het volgende:
Ik heb er tot nu toe nog niet zo'n behoefte aan. Dan maar gewoon natKijken of ik daar vanavond na 2+ uur ook zo over denk
Kan best afkoelen natuurlijk als je 'hobbelt'.
Strava ken ik niet, ik heb wel nog looptijden.nl (vanwege het hardloopspelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
4x: GC, Smashrun (die is eenvoudig vanwege koppeling met GC), Strava en Endomondo. Overigens ook precies in die volgorde, ik ben nog steeds niet kapot van Endomondo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik naar de adviezen van mijn lichaam luister dan loop ik alleen nog maar bij windstil weer bij een graad of 14 met schapenwolkjes en alleen in een periode dat ik niet zoveel hoef te werken. Dat staat gelijk aan stoppen in dit land met altijd grafweer. Dit lichaam moet gewoon z'n bek houden als het pijntjes schreeuwt die niets met blessures te maken hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ik durf me hier ook weer te melden, aangezien ik gister groen licht kreeg van de fysio om weer (rustig aan) te beginnen met lopen. En ik hoor bij de stickerploegbewijs zit in de spoiler
Ze had roze, maar die durfde ze niet op me te plakken
Dus vanavond weer hobbelen, een 15 x 200 training, alleen dan niet de snelheden die ik daar normaal op loop, maar 1,5 min per km langzamer ofzo...En dan hopen dat de reactie van mijn knie uitblijft, dan heb ik hoop op een wedstrijdje in maart ofzo
Ah, je hebt een gele!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws. Toch wel een tijdje niet gelopen dan? Komt vast snel weer goed![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ik durf me hier ook weer te melden, aangezien ik gister groen licht kreeg van de fysio om weer (rustig aan) te beginnen met lopen. En ik hoor bij de stickerploegbewijs zit in de spoiler
Ze had roze, maar die durfde ze niet op me te plakken
Dus vanavond weer hobbelen, een 15 x 200 training, alleen dan niet de snelheden die ik daar normaal op loop, maar 1,5 min per km langzamer ofzo...En dan hopen dat de reactie van mijn knie uitblijft, dan heb ik hoop op een wedstrijdje in maart ofzo
Hop hop! Lekker gaan weer MD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kunnen lang door blijven gaan. Ik herinner me nog een hardlooprondje van 14km bij code rood langs de Oosterschelde. Daar geniet ik nog steeds van en da's toch zeker een maand of vier vijf geleden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef Littlecreep het volgende:
Dat was by far het slechtste weer dat ik ooit in training heb gehad. Precies in het zwaarste punt van de regen en met windkracht vijf ruim tien kilometer afgelegd. Het was koud en nat, maar wat voel ik me lekker
Nu hopen dat de endorfines door blijven werken tot vanmiddag als mijn verstandskiezen eruit worden gehaald.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Jep, nu hopen dat het nieuws goed blijftquote:
Jah, mooi geel is niet lelijk, jammer genoeg geen reflectiestrepen eropquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, je hebt een gele!
Goed nieuws. Toch wel een tijdje niet gelopen dan? Komt vast snel weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |