SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cavaliers op 04-02-2014 21:01:25 ]
Knokploeg.quote:
Je bent zelf een Flappy Bird.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Toestemming om de TT te veranderen in Flappy Bird.
Er lagen geen klappers klaar dus blijven ze thuis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mocht AZ geen uitsupporters meenemen ofzo?
Ik zie echt helemaal niemand in het uitvak
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een Flappy Bird.
Ik haal je Groningen vlaggetjes weg hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een Flappy Bird.
Toestemming om de TT te veranderen in RETTEKETET AZ.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Toestemming om de TT te veranderen in Flappy Bird.
We hebben met een kwajongen te maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik haal je Groningen vlaggetjes weg hoor.
Wasdaquote:
Waar zit die belhamel?quote:
Hoezo?quote:
Goeie speeltuin is dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de ballenbak van Balorig.
Ben je met mijn ballen aan het spelen, of niet?quote:
Ik wilde het net posten. Wat een nutteloos commentaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Bedankt voor de info Martijn, dat hadden we echt niet door.
quote:
JIj zag natuurlijk gelijk dat die bal een zwabberaar was.quote:
Ik zie ook dat het nog niet sprankelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
JIj zag natuurlijk gelijk dat die bal een zwabberaar was.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
Je moet gewoon het duel aangaan, simpel als wat.
Je bent zelf een zwabberaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
JIj zag natuurlijk gelijk dat die bal een zwabberaar was.
Nepsupporters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Midden-Noord is op de vlucht geslagen
Reuser hadden we geweigerd bij Groningen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die de pech had dat Overmars voor hem stond in de pikorde
Die zijn op weg naar de hoofdtribune/bestuurskamer/Maurice Steijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het maar 5:19 duurt idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier kan ik wel uren naar luisteren.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad jullie hadden al Bombardaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reuser hadden we geweigerd bij Groningen.
Ik ook, het filmpje is helaas een beetje aan de korte kant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier kan ik wel uren naar luisteren.
Hugo, Martin Drent, Leonardo, Glen Salmon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad jullie hadden al Bombarda
Wat vind jij er eigenlijk van Youri?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
*scoort 8-0 in 88e minuut*
Ik denk dat deze wedstrijd beslist is
Misschien hebben ze nog een kans op de gelijkmaker!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van Youri?
- Ja, ik denk dat de wedstrijd is beslist.
Wtfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, ADO speelt sleeeeeeeeechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Beugelsdijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Echt, ADO speelt sleeeeeeeeecht
Ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik die Van Aanholt niet in de manager
Spelers gaan door het vuur voor Steijn, dat is duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Echt, ADO speelt sleeeeeeeeecht
Als dat buitenspel was, nou dan eet ik mijn hoed opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een kans op de gelijkmaker!
Die gaat er straks met rood af.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zelfs Beugelsdijk, hij veroorzaakte ook de 0-2 door niet te verdedigen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Als Vitesse de bal heeft valt het wel mee, maar als AZ aanvalt is het echt doodstilquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef over_hedge het volgende:
klinkt echt als een training. Je hoort gewoon wat de spelers en trainers tegen elkaar schreeuwen zo stil is het in dat stadion van vitesse![]()
Het is David tegen Goliath, Evert!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van Youri?
- Ja, ik denk dat de wedstrijd is beslist.
Ja. Echt bizar stil gewoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Vitesse de bal heeft valt het wel mee, maar als AZ aanvalt is het echt doodstil
Daar staat een verdediger tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is David tegen Goliath, Evert!
Lijkt wel zo'n herdenkingsactie dat ze stil blijven tot de minuut van het rugnummer van de speler, weet je wat ik bedoel?quote:
heb nog liever vanenburgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
Reuser is waarschijnlijk eenmalig. Mijn god zeg
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
De neutrale supporter geniet van deze wedstrijd.
Gelukkig zit het vol neutrale supporters.
Enige wat ik denk als ik hem hoor praten is wanneer hij stopt met praten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
Reuser is waarschijnlijk eenmalig. Mijn god zeg
Kim Kwang Suk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef Pascalus het volgende:
De scheidsrechter van vandaag is De Noteboom!
Als Co ooit co-commentator wordt, juist weer wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Lambiek ooit co-commentator wordt kijk ik niet naar die wedstrijd.
Real-time analyse met de Pierrot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Lambiek ooit co-commentator wordt kijk ik niet naar die wedstrijd.
Betrek mij er niet bij aubquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
Onrust bij ADO Den Haag
Van onze Telesportredactie
Zijn allemaal pakkies boter joh die Haag. Allemaal een natte scheurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kan lekker naar de klote lopen. Met z'n pleurisvoetballen
Tijd voor Traore, de zwarte Messiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Havenaar, Piazon & Ibarra zijn uit vorm.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:25 schreef Grifte het volgende:
Die vakken bij ADO die leeg worden gelaten, iedereen gaat in het vak daarnaast staan waardoor die overvol zijn. Maak dan een echt statement en verlaat je tribune.
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 14:17:4611 - @AZAlkmaar have never lost an Eredivisie game to a club managed by Peter Bosz (W8, D3). Preferred. reageer retweet
Onzinstatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - Bosztwitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 14:17:4611 - @AZAlkmaar have never lost an Eredivisie game to a club managed by Peter Bosz (W8, D3). Preferred. reageer retweet
#danmaarlidlfruitquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt zelf een graf UI.
Dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt zelf een graf UI.
Advocaat had medelijden met zijn oude clubquote:
Hier kan ik niks tegen inbrengen.quote:
Rkcquote:
#optimalediscoindetuinquote:
iddquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Alberg mist nog even een 100% kans
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
Je zal hem tegen krijgen. Dan baal je
- Martijn Reuser
Oh hij maakte hands en krijgt het eerste geel. Dat zegt ook wel wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
Alberg mist nog even een 100% kans
Ik ben te laatquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel,
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Caland het volgende:
Je zal Martijn Reuser zijn. Dan baal je
- Martijn Reuser
Omdat ik er geld mee kan verdienen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het toch dat zowel Feyenoorders als PSV-ers tegen Vitesse zijn?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het toch dat zowel Feyenoorders als Ajacieden tegen PSV-ers zijn?
Omdat ze heel erg veel geld uitgeven, weinig clubcultuur hebben, een raar beleid voeren en een buitenlandse eigenaar hebben. Al verbaast het mij ook wel dat Feyenoorders weinig zeggen 'liever hen dan Ajax'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het toch dat zowel Feyenoorders als PSV-ers tegen Vitesse zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |