Geen speld tussen te krijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
Je moet gewoon het duel aangaan, simpel als wat.
Je bent zelf een zwabberaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
JIj zag natuurlijk gelijk dat die bal een zwabberaar was.
Nepsupporters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Midden-Noord is op de vlucht geslagen
Reuser hadden we geweigerd bij Groningen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die de pech had dat Overmars voor hem stond in de pikorde
Die zijn op weg naar de hoofdtribune/bestuurskamer/Maurice Steijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het maar 5:19 duurt idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier kan ik wel uren naar luisteren.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad jullie hadden al Bombardaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reuser hadden we geweigerd bij Groningen.
Ik ook, het filmpje is helaas een beetje aan de korte kant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hier kan ik wel uren naar luisteren.
Hugo, Martin Drent, Leonardo, Glen Salmon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad jullie hadden al Bombarda
Wat vind jij er eigenlijk van Youri?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
*scoort 8-0 in 88e minuut*
Ik denk dat deze wedstrijd beslist is
Misschien hebben ze nog een kans op de gelijkmaker!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van Youri?
- Ja, ik denk dat de wedstrijd is beslist.
Wtfquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, ADO speelt sleeeeeeeeechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Beugelsdijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Echt, ADO speelt sleeeeeeeeecht
Ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heb ik die Van Aanholt niet in de manager
Spelers gaan door het vuur voor Steijn, dat is duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Echt, ADO speelt sleeeeeeeeecht
Als dat buitenspel was, nou dan eet ik mijn hoed opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een kans op de gelijkmaker!
Die gaat er straks met rood af.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zelfs Beugelsdijk, hij veroorzaakte ook de 0-2 door niet te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |