quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Midden-Noord is op de vlucht geslagen
Als Vitesse de bal heeft valt het wel mee, maar als AZ aanvalt is het echt doodstilquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef over_hedge het volgende:
klinkt echt als een training. Je hoort gewoon wat de spelers en trainers tegen elkaar schreeuwen zo stil is het in dat stadion van vitesse![]()
Het is David tegen Goliath, Evert!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van Youri?
- Ja, ik denk dat de wedstrijd is beslist.
Ja. Echt bizar stil gewoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Vitesse de bal heeft valt het wel mee, maar als AZ aanvalt is het echt doodstil
Daar staat een verdediger tussen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is David tegen Goliath, Evert!
Lijkt wel zo'n herdenkingsactie dat ze stil blijven tot de minuut van het rugnummer van de speler, weet je wat ik bedoel?quote:
heb nog liever vanenburgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
Reuser is waarschijnlijk eenmalig. Mijn god zeg
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Moody het volgende:
De neutrale supporter geniet van deze wedstrijd.
Gelukkig zit het vol neutrale supporters.
Enige wat ik denk als ik hem hoor praten is wanneer hij stopt met praten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef Caland het volgende:
Reuser is waarschijnlijk eenmalig. Mijn god zeg
Kim Kwang Suk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef Pascalus het volgende:
De scheidsrechter van vandaag is De Noteboom!
Als Co ooit co-commentator wordt, juist weer wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Lambiek ooit co-commentator wordt kijk ik niet naar die wedstrijd.
Real-time analyse met de Pierrot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Lambiek ooit co-commentator wordt kijk ik niet naar die wedstrijd.
Betrek mij er niet bij aubquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
Onrust bij ADO Den Haag
Van onze Telesportredactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |