Als je verder lezen op de clues forum thread er is discussie over de mogelijkheden dat Snowden niet 'n echte mens is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En hoe leg je eigenlijk de link tussen Snowden en die technologie? Je bron heeft het er totaal niet over.
Tis toch heel netjes in 't Engels geschreven,ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef .SP. het volgende:
En je dacht dat de Russen spelletje meespelen met een CGI Snowden?
En dat stuk, mijn god, iemand die inhoudlijk niet veel te melden heeft en dit verstopt door onnodig moeilijke woorden te gebruiken.
Nee in pretentieus Engels, slechts om het gebrek aan inhoud te verbloemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis toch heel netjes in 't Engels geschreven,ja.
ze gebruiken wel veel technische termen en dure woorden die niet bekend zijn voor iedereen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis toch heel netjes in 't Engels geschreven,ja.
Eerlijk gezegd ik heb niet veel te discussieren met jou....en wat ik wel heb te zeggen wordt ik waarschijnlijk weer gebande door t gebruik van sarcastische/spontaan/scherp/persoonlijk opmerkingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
De photoshop techniek is aardig ver, ( ze worden beter maar het verschil valt nog steeds te zien) CGI valt makkelijk door heen te prikken althans als jee veel films kijkt, en in jou geval het nieuws
Ik zie het nut niet de halve wereld is pissed op de VS omdat er behoorlijk wat op straat is gekomen, sites als wikileaks, wat me alles behalve een overheid site is publiceert heel wat materiaal wat voor verschillende landen erg schadelijk is.
Dus my main question is.
WHY?
zoals ik al zeg, snowdens verhaal kwam naar buiten via Wiki leaks, wiki leaks was daarvoor al aardig in het nieuws en menig regering wou de site plat hebben, ze pakten dit aan via het dichtgooien van de geldkraan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik heb niet veel te discussieren met jou....en wat ik wel heb te zeggen wordt ik waarschijnlijk weer gebande door t gebruik van sarcastische/spontaan/scherp/persoonlijk opmerkingen.
Kom met iets interessants, dan, misschien.
En wederom geen enkel bewijs. Allemaal nutteloze en ondoordachte aannames. Wishful thinking, meer niet. Kom maar weer terug als je echt iets te melden hebt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je verder lezen op de clues forum thread er is discussie over de mogelijkheden dat Snowden niet 'n echte mens is.
Watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als je verder lezen op de clues forum thread er is discussie over de mogelijkheden dat Snowden niet 'n echte mens is.
'N CGI karakter.quote:
Bewijs?quote:
Dat het bestaat betekent niet direct dat het ook hier wordt toegepast. Geef gewoon eens bewijs dat Snowden CGI is?quote:Denk aan heel geavanceerd technologie.....er is geen twijfel dat dat soort technologie bestaat.
Zou wel heel tof zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
'N CGI karakter.
Denk aan heel geavanceerd technologie.....er is geen twijfel dat dat soort technologie bestaat.
Techniek bestaat zie paar voorbeelden hier boven, maar zo goed? zie interview, No offence maar gaat me niet om het interview zelf maar meer dat je de filmpjes van goeie CGI techniek en een pratende snowden naast elkaar kan leggen, zelfde met Arnold hierboven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
'N CGI karakter.
Denk aan heel geavanceerd technologie.....er is geen twijfel dat dat soort technologie bestaat.
The Guyver zegt niks verkeerds in de post die je aanhaalt. Ga eens in op zijn punt ipv op de man te speln: een CGI karakter in het leven roepen om veel stof op te doen waaien? Waarom?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik heb niet veel te discussieren met jou....en wat ik wel heb te zeggen wordt ik waarschijnlijk weer gebande door t gebruik van sarcastische/spontaan/scherp/persoonlijk opmerkingen.
Kom met iets interessants, dan, misschien.
^^ dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
The Guyver zegt niks verkeerds in de post die je aanhaalt. Ga eens in op zijn punt ipv op de man te speln: een CGI karakter in het leven roepen om veel stof op te doen waaien? Waarom?
911 heeft men ook voor zoete koek geslikt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:30 schreef RM-rf het volgende:
Misinformatie heeft an sich weinig met CGI te maken,, sterker nog CGI is eigenlijk een verdomd slechte techniek hiervoor omdat het verschrikkelijk duur is, en een enorme klus om alles 'schijnbaar' echt te krijgen..
des te meer je zou moeten 'creeren' vanuit het 'niets', des te meer punten die vroeger of later misgaan, ongeloofwaardig worden en dingen die niet zullen kloppen...
Vormen van misinformatie en manipulatie gebeuren vaker gewoon door binnen de echte werkelijk te 'manipuleren', waarbij het veel lastiger is te ontdekken wat nu werkelijk gebeurt is en wie nu bv de 'goed' of 'slechte' partij is.
Zaken die in de Massa media het liefst voorgesteld worden als een simpele vraag van 'Goed' tegen 'Fout' blijken dan eigenlijk veel gecompliceerder te zijn omdat bijvoorbeeld de als 'fout' voorgestelde partij kennelijk ook gewoon gemanipuleerd is.
CGI is leuk voor hollywoood, maar manipulatie is niet zozeer een technische vraag, maar vooral een kwestie van minder 'spectaculaire' methodes... bv sociale dwang, het selectief lekken van informatie en ook vaak van financiele belangen
De theorietjes over 9/11 heeft men ook voor zoete koek geslikt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
911 heeft men ook voor zoete koek geslikt.
Als je dat vaak genoeg blijft herhalen geloof je het uiteindelijk ongetwijfeld. Ik wacht liever op bewijs.quote:En dat is pas echt trieste CGI Grayboxing.
oh boy...quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat is pas echt trieste CGI Grayboxing.
nee de werkelijkheid wordt gemodeleerd naar wat in films is geponeerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oh boy...
Je werkelijkheidsbeleving zo ver te modelleren naar Hollywood-films, is misschien niet de meest zinnige kleuze, al kan ik er verder weinig aan doen als je in zulke zaken hardnekkig wilt 'geloven'.
ik hoor het al ... geen onderzoek gepleegd.quote:De werkelijkheid is helaas geen 'youtube-filmpje', vol met leuke en fantasische effecten en ook een reclame die in een paar secondes een sterke indruk moet wekken (en dan zelf vaak een maandenlange voorbereiding eknt en vele honderden urten die gestoken worden in editing, art-direction en het aankleden van een bepaalde locatie of nabewerken vand e shots), is heel wat anders als eventjes in realtime ergens in het stadscentrum van een vand e drukste steden ter wereld zoiets 'in scene zetten'...
Al het beeldmateriaal van 911 is van CGI-arts of pipos die sterk gelieerd zijn aan beeldbewerkers.quote:Overigens, wel lullig voor de project-managers en art-directors, en CGI-artists die achter de 9/11 aanslagen zaten... een ongekende imposante prestatie (zelfs met de rekenkracht en technische mogelijkheden van nu) die verder nooit gedaan is neerzetten en er niks van op je CV mogen zetten (vermoedelijk zelfs en behoorlijk gat gezien de tijd die de voorbereiding kostte)
Juist ja. Vind je het niet een beetje erg ver gezocht dat laatste ondanks dat men alles er aan doet om toch die twijfel te zaaien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef Tingo het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee de werkelijkheid wordt gemodeleerd naar wat in films is geponeerd.
Hollywood speelt een belangerijkere rol in onze wereldbeeld dan jij denkt.
[..]
ik hoor het al ... geen onderzoek gepleegd.
[..]
Al het beeldmateriaal van 911 is van CGI-arts of pipos die sterk gelieerd zijn aan beeldbewerkers.
Waarom speelt het zo'n belangrijke rol in je leven dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Probeer dat dan volgende keer wel te doen. En dat niet de hele tijd je mening laten berusten op twijfelachtige youtubefilmpjes. Je bent toch geen 12 meer?quote:ik hoor het al ... geen onderzoek gepleegd.
Blijft een belachelijke stelling zonder bewijs. Waarom sta je erop om dingen te geloven als je geen bewijs hebt? Komt dat misschien door de invloed van hollywood?quote:Al het beeldmateriaal van 911 is van CGI-arts of pipos die sterk gelieerd zijn aan beeldbewerkers.
corectie.. in jouw wereldbeeld speelt hollywood, acteurs en allerhande verteltrucs een grote rol en jij laat je er sterk door leiden...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:39 schreef Lambiekje het volgende:
Inderdaad. Alleen al deze zin:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee in pretentieus Engels, slechts om het gebrek aan inhoud te verbloemen.
quote:Consider the highly-defendable postulation identified within this forum regarding the existence of what are being termed ''Vicsims"-
Nou als die vliegtuigen hologrammen waren, dan kijk ik reikhalzend uit naar de nieuwe generatie tv's en bioscopen..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat is pas echt trieste CGI Grayboxing.
mooi he die techniek van tegenwoordig, maar waar stonden ze in new york tijdens 9/11quote:
nog een jaartje wachten op jaws 19quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou als die vliegtuigen hologrammen waren, dan kijk ik reikhalzend uit naar de nieuwe generatie tv's en bioscopen..
Bekijk de tig documentaires.quote:
NEE. Het collectief laat zich daardoor leiden en laat zich allerlei fascistische regels aansmeren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
corectie.. in jouw wereldbeeld speelt hollywood, acteurs en allerhande verteltrucs een grote rol en jij laat je er sterk door leiden...
welke bronnen?quote:Ik doe dat niet, en laat mijn wereldbeeld vooral door de realiteit vormen, waarbij ik kritisch kijk naar wat bv er allemaal in de media, wat natuurlijk een veelvoud van bronnen, youtube, hollywoodfilms en internet-sites allemaal voor beweringen op me afkomt.
Youtube filmpje is geen leidraad voor mij.quote:Even serieus, ik vind het geen teken van een grote intelligentie dat je zomaar alles gelooft dat je ergens leest of waarover je een videofilmpje op youtube ziet
OT beweert met een artikel dat Snowden een soort van S1m0ne is ...quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
mooi he die techniek van tegenwoordig, maar waar stonden ze in new york tijdens 9/11![]()
maar wat heet dit te maken met Snowden?
Zal wel in het zelfde straatje passen dat de Russen ook mee werkten met de maanlanding nonsens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom zouden de Russen hier aan meewerken?
Ohja, het ene onbewezen vergezochte ding onderbouwen met de anderequote:Op donderdag 6 februari 2014 08:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zal wel in het zelfde straatje passen dat de Russen ook mee werkten met de maanlanding nonsens.
Vergeet niet dat de top van Rusland en de top van Amerika vriendjes zijn en een en dezelfde club lid zijn.
We zitten hier niet waarbij een havo4-geschiedenis boek de leidraad is !quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ohja, het ene onbewezen vergezochte ding onderbouwen met de andereZo gaat dat he?
Wat het allemaal OK maakt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We zitten hier niet waarbij een havo4-geschiedenis boek de leidraad is !
Je zit hier in BNW te discussieren met Lambiekje. Ik hoop niet dat je de illusie had hier goed wetenschappelijk onderbouwde, zinvolle, discussies te kunnen houden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:21 schreef ATuin-hek het volgende:
Ohja, het ene onbewezen vergezochte ding onderbouwen met de andereZo gaat dat he?
.. maar wel eventueel veklaart waarom russen meedoen als ze weten dat Snowden CGI is.quote:
Het is zóóó grappig dat diegene met een plaat voor een hun kap dat juist zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:27 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je zit hier in BNW te discussieren met Lambiekje. Ik hoop niet dat je de illusie had hier goed wetenschappelijk onderbouwde, zinvolle, discussies te kunnen houden.
Proberen te debunken heeft geen zin. Mensen met een plaat voor hun kop en geen enkele interesse in bewijzen kun je niet debunken.
Ja, als iedereen op de planeet gecontroleerd wordt door een hyperspace microwave relay ergens in de omgeving van Vega is dat ook iets wat het eventueel kan verklaren...quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. maar wel eventueel veklaart waarom russen meedoen als ze weten dat Snowden CGI is.
Die illusie heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:27 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je zit hier in BNW te discussieren met Lambiekje. Ik hoop niet dat je de illusie had hier goed wetenschappelijk onderbouwde, zinvolle, discussies te kunnen houden.
Proberen te debunken heeft geen zin. Mensen met een plaat voor hun kop en geen enkele interesse in bewijzen kun je niet debunken.
Een artikel over de psychologie van het manipuleren van de massa.. Wat heeft heeft dat met veronderstelde niet-bestaande mensen in advertenties te maken, 'vicsims' en het al of niet bestaan van Snowden? Eerder kwam je ook al met een speelfilm als onderbouwing. Lees je je eigen links wel? Of begrijp je ze niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:31 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.zerohedge.com/news/2014-02-04/it-doesnt-have-be-way
je weet dat het gewoon een actrice / fotomodel is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
OT beweert met een artikel dat Snowden een soort van S1m0ne is ...
wat in vredesnaam heb je in BNW te zoeken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die illusie heb ik allang niet meer
Wat heb jij in vredesnaam op een forum te zoeken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat in vredesnaam heb je in BNW te zoeken.
En wat als sommige 'realiteit' is synthetisch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
corectie.. in jouw wereldbeeld speelt hollywood, acteurs en allerhande verteltrucs een grote rol en jij laat je er sterk door leiden...
Ik doe dat niet, en laat mijn wereldbeeld vooral door de realiteit vormen, waarbij ik kritisch kijk naar wat bv er allemaal in de media, wat natuurlijk een veelvoud van bronnen, youtube, hollywoodfilms en internet-sites allemaal voor beweringen op me afkomt.
Even serieus, ik vind het geen teken van een grote intelligentie dat je zomaar alles gelooft dat je ergens leest of waarover je een videofilmpje op youtube ziet
Het idee van de film was dat een CGI persoon hollywood overnam ( kwa prestaties), het personage Simone werd ook opgebouwd vanuit CGI maar tot een zekere hoogte, het daadwerkelijke personage was gewoon een foto model en actrice, zie foto hierboven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is toch een speelfilm? Wat bedoel je daarmee te zeggen?
'Waarom' over wat precies?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
The Guyver zegt niks verkeerds in de post die je aanhaalt. Ga eens in op zijn punt ipv op de man te speln: een CGI karakter in het leven roepen om veel stof op te doen waaien? Waarom?
Dat kan niet.. alhoewel het in films misschien best leuk gebracht kan worden, zal niemand een hologram verwisselen met een echt persoon en CGI werkt enkel in audiovisuele media en is onmogelijk toe te passen in de reeale wereld op een manier die mensen het idee geeft dat iets 'echt' is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wat als sommige 'realiteit' is synthetisch?
waarom jij het zou weten, je kaart het hier aan door dit topic te starten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Waarom' over wat precies?
Waarom zou ik het weten?
Misschien kan je meer over psychological operations lezen dan kan je je eigen mening van maken.
Ik heb m'n eigen meningen over psy-ops dat ik al meerdere keren heeft uitgelegd.
Zoals hierboven al paar voorbeelden zijn gegeven, de CGI personages worden vooral als er close-ups worden gebruikt vertolkt door een echt persoon de computers van tegenwoordig zijn snel genoeg om een persoon te kopiëren naar een digitaal personage maar niet, het volledig opbouwen van een persoon, stemmen en dergelijk worden ook gewoon nog in gesproken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat kan niet.. alhoewel het in films misschien best leuk gebracht kan worden, zal niemand een hologram verwisselen met een echt persoon en CGI werkt enkel in audiovisuele media en is onmogelijk toe te passen in de reeale wereld op een manier die mensen het idee geeft dat iets 'echt' is.
Hoe knap de moderne techniek ook is, de mogelijkheden ervan zijn niet onbeperkt..
Bovenal is de kostenpost ervan een behoorlijk probleem. Dat rekent zich enkel als men het inzetgebied sterk kan beperken tot enkel een paar effectieve momenten of preciese situaties
Ik denk niet dat de organisaties achter dit soort dingen hebben problemen met finance.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bovenal is de kostenpost ervan een behoorlijk probleem. situaties
Ga je nog antwoord geven op z'n vraag of blijf je over andere dingen beginnen om je gebrek aan kennis over de situatie niet tentoon te hoeven stellen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de organisaties achter dit soort dingen hebben problemen met finance.
heb je linkje naar de septemberclues begin topic dan zal ik de user die het bedacht heeft zelf wel even vragen, dit schiet natuurlijk niet op zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de organisaties achter dit soort dingen hebben problemen met finance.
Oh ja en hoeveel van dit 'geheime informatie' denk je was niet al jaren lang bekend door mensen die hebben veel meer inzicht in de duistere/dodgy praktijken van CIA/NSA/whatever ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat een persoon die veel geheime informatie heeft laten uitlekken opeens niet echt zou zijn, waarom vraag ik me af.wat is de reden, of doel hiervan?
Dat was mijn vraag meer niet.
Blijkbaar genoeg om te moeten vluchten .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en hoeveel van dit 'geheime informatie' denk je was niet al jaren lang bekend door mensen die hebben veel meer inzicht in de duistere/dodgy praktijken van CIA/NSA/whatever ?
Wat informatie precies heeft de 'Snowden' karakter uitgegeven dat is zo 'earth-shatterlingly' schokkend?
Zijn nogal wat documenten ga ik hier niet posten beste is even gaan naar theguardian of wikileaks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en hoeveel van dit 'geheime informatie' denk je was niet al jaren lang bekend door mensen die hebben veel meer inzicht in de duistere/dodgy praktijken van CIA/NSA/whatever ?
Wat informatie precies heeft de 'Snowden' karakter uitgegeven dat is zo 'earth-shatterlingly' schokkend?
Maar wat info heeft hij publiek gemaakt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg om te moeten vluchten .
Hier heb je 'n bron waar 'Snowden' heeft top secret info gekregen :quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn nogal wat documenten ga ik hier niet posten beste is even gaan naar theguardian of wikileaks.
Maar dat is geen antwoord op de vraag waarom hij niet echt zou zijn.
dude no offence .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hier heb je 'n bron waar 'Snowden' heeft top secret info gekregen :
google.nl
organisaties die zomaar geld uitgeven in grote mate, krijgen vroeger of later die problemen wel...quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet waarschijnlijk dat Snowden een CGI karakter is, ipv een mens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
organisaties die zomaar geld uitgeven in grote mate, krijgen vroeger of later die problemen wel...
Als Snowden 'n echte mens is - dan heeft ie 'n andere echte naam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet waarschijnlijk dat Snowden een CGI karakter is, ipv een mens.
Dan heeft hij een andere naam? Hoe bedoel je? Waarom?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als Snowden 'n echte mens is - dan heeft ie 'n andere echte naam.
Hij is creeerd om mensen te misleiden en laten denken dat er zijn 'n paar eerlijk en brave gozers in t CIA/NSA/whatever.....en dat Freedom of Speech bestaat of zo.
Als er zijn echte klokkenluiders met echte 'gevoelige informatie' dan zijn ze heel snel uit de weg gehaald en ze kunnen ook niet t media vertrouwen op hun allegaties te publiceren want t media zijn grote vrienden met de (in)security forces.
Ik zei t vanaf t begin.
IMO : Het hele verhaal is gewoon 'n stukje van de hele toneel(zelfde met Assange)
Tingo tip wat minder films kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.
En ik denk dat de financieel praktijken van bepaalde organisaties zijn niet alleen 'semi-legale'maar helemaal illegaal en crimineel.
Ik denk dat government agencies zijn ook bezig met drug-trafficking,wapenhandel.moord enz.Black Ops noemen ze het - dan er is helemaal geen 'paper-trail'.
We weten niet eens de helft van met wat ze zijn bezig ermee.
En daarom is het een CGI karakter?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij is creeerd om mensen te misleiden en laten denken dat er zijn 'n paar eerlijk en brave gozers in t CIA/NSA/whatever.....en dat Freedom of Speech bestaat of zo.
Als er zijn echte klokkenluiders met echte 'gevoelige informatie' dan zijn ze heel snel uit de weg gehaald en ze kunnen ook niet t media vertrouwen op hun allegaties te publiceren want t media zijn grote vrienden met de (in)security forces.
Ik zei t vanaf t begin.
IMO : Het hele verhaal is gewoon 'n stukje van de hele toneel(zelfde met Assange)
Computer Generated Identity.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En daarom is het een CGI karakter?
ik vind het zo gek als Die hard BNW-er moeten we juist blij zijn met dit soort klokkenluiders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En daarom is het een CGI karakter?
nogmaals, hoe rjk je ook bent en hoeveel vrienden en macht je wel of niet hebt... dat ontslaat niemand van de realiteit dat geld besteden altijd een vraag heeft van effectiviteit'..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.
De truc is natuurlijk dat regeringsorganisaties dankzij de directe band tot wetgevende instanties, de wetten kunnen laten scheppen die illegaal handelen (semi-)legaal maakt, desnoods via omwegen zoals de NSA werkt met het FISA-gerechtshof.quote:En ik denk dat de financieel praktijken van bepaalde organisaties zijn niet alleen 'semi-legale'maar helemaal illegaal en crimineel.
Als je iets niet weet, moet je gewoon ook niet doen alsof je wel wat er van weet en gewoon het niet erover hebben alsof iets wel 'waar' zou zijn.quote:Ik denk dat government agencies zijn ook bezig met drug-trafficking,wapenhandel.moord enz.Black Ops noemen ze het - dan er is helemaal geen 'paper-trail'.
We weten niet eens de helft van met wat ze zijn bezig ermee.
Geen reden maar gewoon puur, omdat het kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nogmaals, hoe rjk je ook bent en hoeveel vrienden en macht je wel of niet hebt... dat ontslaat niemand van de realiteit dat geld besteden altijd een vraag heeft van effectiviteit'..
Iemand die geld uitgeeft wil daarmee ook een bepaalde tegenwaarde en zal voordat deze het geld uitgeeft ook een zekere resultaat ervan verwachten of zekerheid hebben dat bepaalde bestedingen efficient besteed worden..
jouw logica lijkt er van uit te gaan dat bepaalde mensen of organisaties gewoon lukraak eindeloos geld gaan uitgeven, met een onduidelijk doel ..
enkel 'omdat ze dat kunnen'
[..]
De truc is natuurlijk dat regeringsorganisaties dankzij de directe band tot wetgevende instanties, de wetten kunnen laten scheppen die illegaal handelen (semi-)legaal maakt, desnoods via omwegen zoals de NSA werkt met het FISA-gerechtshof.
Ook de NSA moet verantwoording afleggen en kan zich hieraan niet geheel 'onttrekken' (al pogen ze het zeker, en zijn bv dingen als geheimhouding, verborgen budgets en hun gebrek aan transparantie perfecte methodes om het afleggen van verantwoording te ontlopen wat echter vaak ook een probleem is bij inlichtingenwerk, hoe 'effectief' is het nu werkelijk, is lastig vast te stellen)
[..]
Als je iets niet weet, moet je gewoon ook niet doen alsof je wel wat er van weet en gewoon het niet erover hebben alsof iets wel 'waar' zou zijn.
het is nutteloos eindeloos te gaan theoretiseren over dingen die je niet weet en waarvan de logische argumenten ervoor door jezelf makkelijk ontweken kunnen worden met een 'russel teapot'-achtige argumentatie van een onmogelijkheid daarover iets te kunnen weten.
Overigens, ook een veel in het geheim werkende organisatie heeft gewoon een 'paper trail'...
Ook zulke organisaties werken gewoon als bedrijven en kunnen er niet aan ontkomen om documenatie te maken en bv de registratie van welke besluiten genomen zijn en wie waarvoor verantwoordelijk is.
Wel is de 'paper trail' vane en geheime dienst natuurlijk enorm 'heet' materiaal en zal men er verschrikkelijk voorzichtig mee zijn ...
Mochten zulke documenten uitlekken (zoals bij Snowden gebeurde, en voorheen bij Bradley Manning) is dat altijd ongekend schadelijk
Jij hebt helemaal geen recht om commentaren te maken over 'films kijken'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tingo tip wat minder films kijken.
Geheime diensten gebruiken verschillende ID's enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan heeft hij een andere naam? Hoe bedoel je? Waarom?
Van alle mensen op BNW ben jij degene die het het meest heeft over hollywood en zijn films. Dus ben jij er het meest door beïnvloed. Sterker nog, je kan er maar niet over stil blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Tingo het volgende:
Misschien moet je kijken na jezelf ipv. idiotische Hollywood films kijken.
En voor welke organisatie werk jij dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mensen die werken voor zulke organisaties zijn heel goed leugenaars - het is 'n deel van hun baan toch?
Ik geloof dat de hele wereld een juist een pest hekel heeft aan hun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei t vanaf t begin.
misschien zo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Tingo, je zou er zomaar naast kunnen zitten dat Snowden CGI is want:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-europarlement.html
en dat zal hij toch echt in levende lijve moeten doen, of denk je dat het hele europarlement CGI is?
nou.. Lavenderr, in het bericht wordt een andere optie genoemdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Tingo, je zou er zomaar naast kunnen zitten dat Snowden CGI is want:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-europarlement.html
en dat zal hij toch echt in levende lijve moeten doen, of denk je dat het hele europarlement CGI is?
quote:Er zal geen rechtstreekse verbinding zijn. Snowden zal of een boodschap inspreken of schriftelijk vragen beantwoorden.
oh damnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:32 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
nou.. Lavenderr, in het bericht wordt een andere optie genoemd
Uit het artikel:
[..]
De OP wordt hiermee dus niet ontkrachtquote:
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
De OP wordt hiermee dus niet ontkracht
Dat is zeker niet de bedoeling!!quote:
Inmiddels heeft Snowden al met zoveel mensen gesproken dat we er gerust van uit kunnen gaan dat het een echt mens is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling!!
Vind het een interessant onderwerp, maar ik besef me ook dat sommige dingen anders in elkaar zitten dan ik vaak denk. Soms ligt het gecompliceerder, soms wat simpeler.. in dit geval is het interessant dat er 3 grote namen zijn (Assange, Manning en Snowden) die de onthullingen hebben gebracht. Het laat je nadenken over hoe ver de macht van inlichtingendiensten reikt.
Zijn zij alwetend en zijn de 3 slechts pionnen en hun creatie? Of zijn de diensten niet zo alwetend als ze zich doen voorkomen? Dat vind ik aan dit hele verhaal zo interessant.
Dat Snowden 'gemaakt' zou zijn.. gevalletje bewijs het maar eens..
Mensen zeggen dat ze met Snowden hebben gesproken, he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Snowden al met zoveel mensen gesproken dat we er gerust van uit kunnen gaan dat het een echt mens is.
Maar ik geef toe; het klinkt spannend om net te doen alsof het GCI is
Niemand kan ontkennen dat de technologie bestaat om dit soort dingen te doen....de technologie is waarschijnlijk veel meer geadvanceerd dan we denken,dus het idee 'het is niet mogelijk/het kan toch niet! ' is gebaseerd puur op vertrouw.....'n soort van 'but they'd never do such a thing!'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling!!
Vind het een interessant onderwerp, maar ik besef me ook dat sommige dingen anders in elkaar zitten dan ik vaak denk. Soms ligt het gecompliceerder, soms wat simpeler.. in dit geval is het interessant dat er 3 grote namen zijn (Assange, Manning en Snowden) die de onthullingen hebben gebracht. Het laat je nadenken over hoe ver de macht van inlichtingendiensten reikt.
Zijn zij alwetend en zijn de 3 slechts pionnen en hun creatie? Of zijn de diensten niet zo alwetend als ze zich doen voorkomen? Dat vind ik aan dit hele verhaal zo interessant.
Dat Snowden 'gemaakt' zou zijn.. gevalletje bewijs het maar eens..
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze met Snowden hebben gesproken, he.
Inception!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?
Of gewoon goed betaalde leugenaars kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?
Ja, godverdomme, waarom is die Snowden gast dan geen goedbetaalde leugenaar maar moet ie CGI zijn ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of gewoon goed betaalde leugenaars kan ook natuurlijk.
CGI bedoel je.
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:
De ramen van de WTC waren 250cm lang x 55cm breed.
Waarom in de officiele beelden van de jumpers enz. zijn de mensen zo groot?
Want alle beelden zijn nep.
King Kong Man
Kijk eens goed naar de maat van de 'mensen'.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.
Mensen tussen aanhalingstekens. Jij maakt het wel erg bontquote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de maat van de 'mensen'.
Want ze zijn niet echte mensen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen tussen aanhalingstekens. Jij maakt het wel erg bont
je moet wel veel fantasie hebben om daar mensen in te zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want ze zijn niet echte mensen.
Hoe kan jij de grote 'mensen' die hangen uit de ramen?
Je kan geen mensen uit de ramen zien hangen?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
je moet wel veel fantasie hebben om daar mensen in te zien.
Ik zie er geen mensen in... Die zijn niet zo groot, donker en rookwolkvormig.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan geen mensen uit de ramen zien hangen?
Raar.
Er zijn figuren die staat daar heel duidelijk....en ze zijn totaal niet goed in perspectief.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie er geen mensen in... Die zijn niet zo groot, donker en rookwolkvormig.
Dit inderdaad, misschien wel meer dan 1 persoon, blurry foto's niet duidelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.
Was het de bedoeling om daar mensen in te photoshoppen? Of wat wil je zeggen met dat filmpje?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn figuren die staat daar heel duidelijk....en ze zijn totaal niet goed in perspectief.
Grote fout van de photoshopper.
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Was het de bedoeling om daar mensen in te photoshoppen? Of wat wil je zeggen met dat filmpje?
Maar dit zouden weleens bewerkte beelden kunnen zijn..quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!
Er wordt iig gesuggereerd dat er vreemde kingkongachtige wezens op staan. Waarom zouden ze dat doen? (Volgens mij zijn het gewoon een paar rookpluimen, maar goed)quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!
Die 'kingkongachtige wezens' zijn bedoelt als 'n grappige manier te emphasise a point....het punt is dat de figuren in de ramen zijn veel te groot en dus de beelden zijn onmogelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dit zouden weleens bewerkte beelden kunnen zijn..
[..]
Er wordt iig gesuggereerd dat er vreemde kingkongachtige wezens op staan. Waarom zouden ze dat doen? (Volgens mij zijn het gewoon een paar rookpluimen, maar goed)
De beelden zijn iig niet origineel, want daar stond geen muziekje onder.
daar zijn ook amateur beelden en amateur foto's van he..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die 'kingkongachtige wezens' zijn bedoelt als 'n grappige manier te emphasise a point....het punt is dat de figuren in de ramen zijn veel te groot en dus de beelden zijn onmogelijk.
Je kan hetzelde fouten zien in de officiele beelden dat waren in onze gezichten gerammde op de dag.
De fotos van mensen in de ramen en de 'jumpers' zijn allemaal fake.
gemaakt door professionelen,ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
daar zijn ook amateur beelden en amateur foto's van he..
Het is ook een deel een perspectief probleem denk ik. Die personen hangen uit het raam waardoor ze groter lijken in vergelijking met het raam omdat ze dichterbij de camera hangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
gemaakt door professionelen,ja.
Waarom in alle beelden dan zijn de figuren in de ramen veel te groot-uit of proportion?
Ik denk van niet. Van zo'n afstand?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook een deel een perspectief probleem denk ik. Die personen hangen uit het raam waardoor ze groter lijken in vergelijking met het raam omdat ze dichterbij de camera hangen.
gewoon amateurs, NEW YORK 9 miljoen mensen en niemand heeft een video camera of een foto camera.. er lopen ook geen toeristen in een van s'werelds grootse toeristische steden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
gemaakt door professionelen,ja.
Waarom in alle beelden dan zijn de figuren in de ramen veel te groot-uit of proportion?
Maar nog steeds geen verklaring over de out-of-proportion CGI mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
gewoon amateurs, NEW YORK 9 miljoen mensen en niemand heeft een video camera of een foto camera.. er lopen ook geen toeristen in een van s'werelds grootse toeristische steden?
Komt de originele vraag van theguyver weer naar voren: WAAROM?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Van zo'n afstand?
Er is heel veel over dit onderwerp hier.
De vallende CGI mensen zijn ook veel te groot.
http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f
Veel van de 'amateur' beelden zijn hetzelde beeld,gecropped en/of 'n beetje bewerkt, maar dan gecrediteerd aan 4 of 5 verschillende 'fotografers'....die staat allemaal in het officiele verhaal.
Interssante stelling waar je mee begint, die grote ramen die duidelijk groter zijn dan een mens.. maar is dat waar?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:
De ramen van de WTC waren 250cm lang x 55cm breed.
zie hier boven RM-rf legt het uit, plus mensen kunnen ook dingen voor raam neer zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen verklaring over de out-of-proportion CGI mensen.
OK.I stand corrected op de maten...het was niet copy en paste trouwens,gewoon uit m'n hoofd.:)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Interssante stelling waar je mee begint, die grote ramen die duidelijk groter zijn dan een mens.. maar is dat waar?
Overigens een klene tip: Als je een bewering doet, gewoon een keerte je beginuitgangspunt een keertje dubbel-checken en niet hersenloos copy-pasten, omdat je dat ergens anders gelezen hebt.
het maakt natuurlijke en groot verschil uit of ramen 55 cm breed bij 255cm hoog zijn... of dat ze 46cm x 198cm zijn, juist voor jouw stelling dat de verhouding tussen die ramen en mensen op een foto niet kan kloppen
Dat glas kan je niet zien van zo ver met zo weinig resolutie en weet ik het allemaal meer. En met uithoudingsvermogen en een brandblusser kan je elke ruit uiteindelijk wel kapot krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK.I stand corrected op de maten...het was niet copy en paste trouwens,gewoon uit m'n hoofd.:)
Maar goed - ik denk nog steeds dat de figuren in de ramen zijn te groot en out of proportion.
Ik vraag me af hoe makkelijk het was om al de ramen te breken en waar is de gebroken glas in de randen van de ramen.
De beelden klopt niet imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |