Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
organisaties die zomaar geld uitgeven in grote mate, krijgen vroeger of later die problemen wel...
Als Snowden 'n echte mens is - dan heeft ie 'n andere echte naam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet waarschijnlijk dat Snowden een CGI karakter is, ipv een mens.
Dan heeft hij een andere naam? Hoe bedoel je? Waarom?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als Snowden 'n echte mens is - dan heeft ie 'n andere echte naam.
Hij is creeerd om mensen te misleiden en laten denken dat er zijn 'n paar eerlijk en brave gozers in t CIA/NSA/whatever.....en dat Freedom of Speech bestaat of zo.
Als er zijn echte klokkenluiders met echte 'gevoelige informatie' dan zijn ze heel snel uit de weg gehaald en ze kunnen ook niet t media vertrouwen op hun allegaties te publiceren want t media zijn grote vrienden met de (in)security forces.
Ik zei t vanaf t begin.
IMO : Het hele verhaal is gewoon 'n stukje van de hele toneel(zelfde met Assange)
Tingo tip wat minder films kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.
En ik denk dat de financieel praktijken van bepaalde organisaties zijn niet alleen 'semi-legale'maar helemaal illegaal en crimineel.
Ik denk dat government agencies zijn ook bezig met drug-trafficking,wapenhandel.moord enz.Black Ops noemen ze het - dan er is helemaal geen 'paper-trail'.
We weten niet eens de helft van met wat ze zijn bezig ermee.
En daarom is het een CGI karakter?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij is creeerd om mensen te misleiden en laten denken dat er zijn 'n paar eerlijk en brave gozers in t CIA/NSA/whatever.....en dat Freedom of Speech bestaat of zo.
Als er zijn echte klokkenluiders met echte 'gevoelige informatie' dan zijn ze heel snel uit de weg gehaald en ze kunnen ook niet t media vertrouwen op hun allegaties te publiceren want t media zijn grote vrienden met de (in)security forces.
Ik zei t vanaf t begin.
IMO : Het hele verhaal is gewoon 'n stukje van de hele toneel(zelfde met Assange)
Computer Generated Identity.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En daarom is het een CGI karakter?
ik vind het zo gek als Die hard BNW-er moeten we juist blij zijn met dit soort klokkenluiders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En daarom is het een CGI karakter?
nogmaals, hoe rjk je ook bent en hoeveel vrienden en macht je wel of niet hebt... dat ontslaat niemand van de realiteit dat geld besteden altijd een vraag heeft van effectiviteit'..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.
De truc is natuurlijk dat regeringsorganisaties dankzij de directe band tot wetgevende instanties, de wetten kunnen laten scheppen die illegaal handelen (semi-)legaal maakt, desnoods via omwegen zoals de NSA werkt met het FISA-gerechtshof.quote:En ik denk dat de financieel praktijken van bepaalde organisaties zijn niet alleen 'semi-legale'maar helemaal illegaal en crimineel.
Als je iets niet weet, moet je gewoon ook niet doen alsof je wel wat er van weet en gewoon het niet erover hebben alsof iets wel 'waar' zou zijn.quote:Ik denk dat government agencies zijn ook bezig met drug-trafficking,wapenhandel.moord enz.Black Ops noemen ze het - dan er is helemaal geen 'paper-trail'.
We weten niet eens de helft van met wat ze zijn bezig ermee.
Geen reden maar gewoon puur, omdat het kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nogmaals, hoe rjk je ook bent en hoeveel vrienden en macht je wel of niet hebt... dat ontslaat niemand van de realiteit dat geld besteden altijd een vraag heeft van effectiviteit'..
Iemand die geld uitgeeft wil daarmee ook een bepaalde tegenwaarde en zal voordat deze het geld uitgeeft ook een zekere resultaat ervan verwachten of zekerheid hebben dat bepaalde bestedingen efficient besteed worden..
jouw logica lijkt er van uit te gaan dat bepaalde mensen of organisaties gewoon lukraak eindeloos geld gaan uitgeven, met een onduidelijk doel ..
enkel 'omdat ze dat kunnen'
[..]
De truc is natuurlijk dat regeringsorganisaties dankzij de directe band tot wetgevende instanties, de wetten kunnen laten scheppen die illegaal handelen (semi-)legaal maakt, desnoods via omwegen zoals de NSA werkt met het FISA-gerechtshof.
Ook de NSA moet verantwoording afleggen en kan zich hieraan niet geheel 'onttrekken' (al pogen ze het zeker, en zijn bv dingen als geheimhouding, verborgen budgets en hun gebrek aan transparantie perfecte methodes om het afleggen van verantwoording te ontlopen wat echter vaak ook een probleem is bij inlichtingenwerk, hoe 'effectief' is het nu werkelijk, is lastig vast te stellen)
[..]
Als je iets niet weet, moet je gewoon ook niet doen alsof je wel wat er van weet en gewoon het niet erover hebben alsof iets wel 'waar' zou zijn.
het is nutteloos eindeloos te gaan theoretiseren over dingen die je niet weet en waarvan de logische argumenten ervoor door jezelf makkelijk ontweken kunnen worden met een 'russel teapot'-achtige argumentatie van een onmogelijkheid daarover iets te kunnen weten.
Overigens, ook een veel in het geheim werkende organisatie heeft gewoon een 'paper trail'...
Ook zulke organisaties werken gewoon als bedrijven en kunnen er niet aan ontkomen om documenatie te maken en bv de registratie van welke besluiten genomen zijn en wie waarvoor verantwoordelijk is.
Wel is de 'paper trail' vane en geheime dienst natuurlijk enorm 'heet' materiaal en zal men er verschrikkelijk voorzichtig mee zijn ...
Mochten zulke documenten uitlekken (zoals bij Snowden gebeurde, en voorheen bij Bradley Manning) is dat altijd ongekend schadelijk
Jij hebt helemaal geen recht om commentaren te maken over 'films kijken'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tingo tip wat minder films kijken.
Geheime diensten gebruiken verschillende ID's enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan heeft hij een andere naam? Hoe bedoel je? Waarom?
Van alle mensen op BNW ben jij degene die het het meest heeft over hollywood en zijn films. Dus ben jij er het meest door beïnvloed. Sterker nog, je kan er maar niet over stil blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Tingo het volgende:
Misschien moet je kijken na jezelf ipv. idiotische Hollywood films kijken.
En voor welke organisatie werk jij dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mensen die werken voor zulke organisaties zijn heel goed leugenaars - het is 'n deel van hun baan toch?
Ik geloof dat de hele wereld een juist een pest hekel heeft aan hun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei t vanaf t begin.
misschien zo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Tingo, je zou er zomaar naast kunnen zitten dat Snowden CGI is want:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-europarlement.html
en dat zal hij toch echt in levende lijve moeten doen, of denk je dat het hele europarlement CGI is?
nou.. Lavenderr, in het bericht wordt een andere optie genoemdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Tingo, je zou er zomaar naast kunnen zitten dat Snowden CGI is want:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-europarlement.html
en dat zal hij toch echt in levende lijve moeten doen, of denk je dat het hele europarlement CGI is?
quote:Er zal geen rechtstreekse verbinding zijn. Snowden zal of een boodschap inspreken of schriftelijk vragen beantwoorden.
oh damnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:32 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
nou.. Lavenderr, in het bericht wordt een andere optie genoemd
Uit het artikel:
[..]
De OP wordt hiermee dus niet ontkrachtquote:
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
De OP wordt hiermee dus niet ontkracht
Dat is zeker niet de bedoeling!!quote:
Inmiddels heeft Snowden al met zoveel mensen gesproken dat we er gerust van uit kunnen gaan dat het een echt mens is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling!!
Vind het een interessant onderwerp, maar ik besef me ook dat sommige dingen anders in elkaar zitten dan ik vaak denk. Soms ligt het gecompliceerder, soms wat simpeler.. in dit geval is het interessant dat er 3 grote namen zijn (Assange, Manning en Snowden) die de onthullingen hebben gebracht. Het laat je nadenken over hoe ver de macht van inlichtingendiensten reikt.
Zijn zij alwetend en zijn de 3 slechts pionnen en hun creatie? Of zijn de diensten niet zo alwetend als ze zich doen voorkomen? Dat vind ik aan dit hele verhaal zo interessant.
Dat Snowden 'gemaakt' zou zijn.. gevalletje bewijs het maar eens..
Mensen zeggen dat ze met Snowden hebben gesproken, he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Snowden al met zoveel mensen gesproken dat we er gerust van uit kunnen gaan dat het een echt mens is.
Maar ik geef toe; het klinkt spannend om net te doen alsof het GCI is
Niemand kan ontkennen dat de technologie bestaat om dit soort dingen te doen....de technologie is waarschijnlijk veel meer geadvanceerd dan we denken,dus het idee 'het is niet mogelijk/het kan toch niet! ' is gebaseerd puur op vertrouw.....'n soort van 'but they'd never do such a thing!'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling!!
Vind het een interessant onderwerp, maar ik besef me ook dat sommige dingen anders in elkaar zitten dan ik vaak denk. Soms ligt het gecompliceerder, soms wat simpeler.. in dit geval is het interessant dat er 3 grote namen zijn (Assange, Manning en Snowden) die de onthullingen hebben gebracht. Het laat je nadenken over hoe ver de macht van inlichtingendiensten reikt.
Zijn zij alwetend en zijn de 3 slechts pionnen en hun creatie? Of zijn de diensten niet zo alwetend als ze zich doen voorkomen? Dat vind ik aan dit hele verhaal zo interessant.
Dat Snowden 'gemaakt' zou zijn.. gevalletje bewijs het maar eens..
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze met Snowden hebben gesproken, he.
Inception!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?
Of gewoon goed betaalde leugenaars kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?
Ja, godverdomme, waarom is die Snowden gast dan geen goedbetaalde leugenaar maar moet ie CGI zijn ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of gewoon goed betaalde leugenaars kan ook natuurlijk.
CGI bedoel je.
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:
De ramen van de WTC waren 250cm lang x 55cm breed.
Waarom in de officiele beelden van de jumpers enz. zijn de mensen zo groot?
Want alle beelden zijn nep.
King Kong Man
Kijk eens goed naar de maat van de 'mensen'.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.
Mensen tussen aanhalingstekens. Jij maakt het wel erg bontquote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de maat van de 'mensen'.
Want ze zijn niet echte mensen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen tussen aanhalingstekens. Jij maakt het wel erg bont
je moet wel veel fantasie hebben om daar mensen in te zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want ze zijn niet echte mensen.
Hoe kan jij de grote 'mensen' die hangen uit de ramen?
Je kan geen mensen uit de ramen zien hangen?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
je moet wel veel fantasie hebben om daar mensen in te zien.
Ik zie er geen mensen in... Die zijn niet zo groot, donker en rookwolkvormig.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan geen mensen uit de ramen zien hangen?
Raar.
Er zijn figuren die staat daar heel duidelijk....en ze zijn totaal niet goed in perspectief.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie er geen mensen in... Die zijn niet zo groot, donker en rookwolkvormig.
Dit inderdaad, misschien wel meer dan 1 persoon, blurry foto's niet duidelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.
Was het de bedoeling om daar mensen in te photoshoppen? Of wat wil je zeggen met dat filmpje?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn figuren die staat daar heel duidelijk....en ze zijn totaal niet goed in perspectief.
Grote fout van de photoshopper.
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Was het de bedoeling om daar mensen in te photoshoppen? Of wat wil je zeggen met dat filmpje?
Maar dit zouden weleens bewerkte beelden kunnen zijn..quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!
Er wordt iig gesuggereerd dat er vreemde kingkongachtige wezens op staan. Waarom zouden ze dat doen? (Volgens mij zijn het gewoon een paar rookpluimen, maar goed)quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!
Die 'kingkongachtige wezens' zijn bedoelt als 'n grappige manier te emphasise a point....het punt is dat de figuren in de ramen zijn veel te groot en dus de beelden zijn onmogelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dit zouden weleens bewerkte beelden kunnen zijn..
[..]
Er wordt iig gesuggereerd dat er vreemde kingkongachtige wezens op staan. Waarom zouden ze dat doen? (Volgens mij zijn het gewoon een paar rookpluimen, maar goed)
De beelden zijn iig niet origineel, want daar stond geen muziekje onder.
daar zijn ook amateur beelden en amateur foto's van he..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die 'kingkongachtige wezens' zijn bedoelt als 'n grappige manier te emphasise a point....het punt is dat de figuren in de ramen zijn veel te groot en dus de beelden zijn onmogelijk.
Je kan hetzelde fouten zien in de officiele beelden dat waren in onze gezichten gerammde op de dag.
De fotos van mensen in de ramen en de 'jumpers' zijn allemaal fake.
gemaakt door professionelen,ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
daar zijn ook amateur beelden en amateur foto's van he..
Het is ook een deel een perspectief probleem denk ik. Die personen hangen uit het raam waardoor ze groter lijken in vergelijking met het raam omdat ze dichterbij de camera hangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
gemaakt door professionelen,ja.
Waarom in alle beelden dan zijn de figuren in de ramen veel te groot-uit of proportion?
Ik denk van niet. Van zo'n afstand?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook een deel een perspectief probleem denk ik. Die personen hangen uit het raam waardoor ze groter lijken in vergelijking met het raam omdat ze dichterbij de camera hangen.
gewoon amateurs, NEW YORK 9 miljoen mensen en niemand heeft een video camera of een foto camera.. er lopen ook geen toeristen in een van s'werelds grootse toeristische steden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
gemaakt door professionelen,ja.
Waarom in alle beelden dan zijn de figuren in de ramen veel te groot-uit of proportion?
Maar nog steeds geen verklaring over de out-of-proportion CGI mensen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
gewoon amateurs, NEW YORK 9 miljoen mensen en niemand heeft een video camera of een foto camera.. er lopen ook geen toeristen in een van s'werelds grootse toeristische steden?
Komt de originele vraag van theguyver weer naar voren: WAAROM?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Van zo'n afstand?
Er is heel veel over dit onderwerp hier.
De vallende CGI mensen zijn ook veel te groot.
http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f
Veel van de 'amateur' beelden zijn hetzelde beeld,gecropped en/of 'n beetje bewerkt, maar dan gecrediteerd aan 4 of 5 verschillende 'fotografers'....die staat allemaal in het officiele verhaal.
Interssante stelling waar je mee begint, die grote ramen die duidelijk groter zijn dan een mens.. maar is dat waar?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:
De ramen van de WTC waren 250cm lang x 55cm breed.
zie hier boven RM-rf legt het uit, plus mensen kunnen ook dingen voor raam neer zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen verklaring over de out-of-proportion CGI mensen.
OK.I stand corrected op de maten...het was niet copy en paste trouwens,gewoon uit m'n hoofd.:)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Interssante stelling waar je mee begint, die grote ramen die duidelijk groter zijn dan een mens.. maar is dat waar?
Overigens een klene tip: Als je een bewering doet, gewoon een keerte je beginuitgangspunt een keertje dubbel-checken en niet hersenloos copy-pasten, omdat je dat ergens anders gelezen hebt.
het maakt natuurlijke en groot verschil uit of ramen 55 cm breed bij 255cm hoog zijn... of dat ze 46cm x 198cm zijn, juist voor jouw stelling dat de verhouding tussen die ramen en mensen op een foto niet kan kloppen
Dat glas kan je niet zien van zo ver met zo weinig resolutie en weet ik het allemaal meer. En met uithoudingsvermogen en een brandblusser kan je elke ruit uiteindelijk wel kapot krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK.I stand corrected op de maten...het was niet copy en paste trouwens,gewoon uit m'n hoofd.:)
Maar goed - ik denk nog steeds dat de figuren in de ramen zijn te groot en out of proportion.
Ik vraag me af hoe makkelijk het was om al de ramen te breken en waar is de gebroken glas in de randen van de ramen.
De beelden klopt niet imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |